преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с VipSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Защо бихте отказали (Роми) да отпечатате моя честен опит с това казино?? Заявявате, че е защото „загубих" хаха! Заявих в ревюто, че това няма абсолютно нищо общо с факта, че съм загубил пари - това е играта, с която имам огромен проблем... което отново заявих много ясно в ревюто си. Защо умишлено бихте въздържали отпечатването на информация, която може просто да помогне на другите? Хмммм чудя се🤔🙄....😏
Why would you refuse (Romi) to print my honest experience with this casino?? You state it's because " I lost" lol! I stated in the review that it had absolutely nothing to do with the fact I'd lost money - it's the gameplay I have a massive issue with...which again, I stated very clearly in my review. Why would you deliberately hold back on printing information that might just help others? H'mmmm I wonder🤔🙄....😏
Здравейте, прочетох вашето мнение и ми се струва, че беше правилно с отказа. Въпросът е, че 3/4 от това, което сте написали е само, че сте загубили, че сте депозирали и не сте спечелили. Единствената друга информация или точка освен това е, че завъртанията изостават, което е добра информация за другите играчи. Стига да редактирате отзива си и почти всичко не се дължи на факта, че не сте успели да изтеглите средства в резултат на загуба, ние нямаме проблем да приемем отзива ви. Чувствайте се свободни да го споменете, но ако това е основната идея, около която не тече почти никаква друга информация, тогава е правилно отхвърлена.
Например, можете да споменете дали сте имали обмен с поддръжка на клиенти или RTP на слотове, фактът, че завъртанията изостават, казах, че е добра информация и така нататък. Тогава няма да видя проблема в одобрението. 🙂
Hello, I have read your review and it seems to me that it was right thing with rejection. The point is that 3/4 of what you wrote is just that you lost, that you deposited and failed to win. The only other information or point besides that is that the spins are lagging which is good information for other players. As long as you edit your review and it's not almost all about the fact that you failed to cash out as a result of losing, we have no problem accepting your review. Feel free to mention it, but if it's the main idea around which almost no other information flows, then it was rightly rejected.
For example, you can mention if you had an exchange with customer support or RTP on slots, the fact that the spins are lagging I said is good information and so on. Then I won't see the problem in the approve. 🙂
Така. Лорорико (по-горе в секцията за коментари/ревюта) може да говори цял ден за загуби и манипулиране на играта - КАТО ПОЧТИ ВСЕКИ, КОЙТО ИМА ВАЛИДНА ЖАЛБА/ЛОШ ОПИТ СРЕЩУ ПОВАРЕН „ГЕЙМПЛЕЙ" в казиното... но оставям валиден преглед, който в няма начин да пренебрегнете НЯКАКВИ правила или горчиви преживявания с друго казино (VIPSlots) и вие посочвате празно ОТКАЗВАТЕ да го отпечатате. Вие сте също толкова корумпирани, ако не и повече, в съответствието си с тези повече от сенчести „казина". Отвратително 🤮.
So. Lororico (above in the comments/reviews section) can talk aaaalll day long about losses & game manipulation - LIKE NEARLY EVERYONE THAT HAS A VALID COMPLAINT/BAD EXPERIENCE AGAINST CORRUPTED "GAMEPLAY" at casino's...but I leave a valid review that in no way flouted ANY rules or bitter experiences with another casino (VIPSlots) & you point blank REFUSE to print it. You're as corrupt, if not more so in your compliance of these more than shady "casinos". Disgusting 🤮.
Бих ви помолил да се въздържате да казвате, че сме корумпирани, защото привилегиите ви във форума ще бъдат отнети. Обясних добре какво се е случило и защо рецензията ви не е приета. Бих го написал на всеки друг, както бих го написал на вас.
Ако имате бронирани доказателства, че казиното манипулира игрите, можете също да подадете жалба, ако сте загубили пари в резултат на това.
Но отново ви предупреждавам да внимавате с подобни неподкрепени мнения, приемете го като предупреждение. 👍
I'd ask you to refrain from saying we are corrupt, because your forum privileges will be revoked. I explained nicely what happened and why your review was not accepted. I would have written it to anyone else, just like I would have written it to you.
If you have bulletproof evidence that the casino is rigging the games, you can also file a complaint if you lost money as a result.
But again, I warn you to be wary of such unsupported opinions, take it as a warning. 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.