преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с VegasWinner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
ако играете в повече от едно от казината от този доставчик, те ще използват бонус, в повече от едно от тези казина, няма да получавате повече бонуси в нито едно от тях ... доста куцо и 100% незаконно да се отрича хора, които!!!
изпратих го ??
if you play on more that one of the casino from that provider they gonna and use a bonus, in more that one of those casinos, you will not get anymore bonuses on any of theres caisnos ... pretty lame and 100 % illigale to deny people that !!!
isent it ??
Здравейте, честно казано не мисля, че това е нещо незаконно. Казината имат опцията да предлагат своите бонуси на играчите и също така не е необходимо да ги предлагат на играчите, ако решат да го направят. Ако харесвате бонуси, е тъжно, ако това се случи, но понякога за съжаление е така. Особено ако играете и в някои дъщерни казина и взимате много бонуси, например без депозит. Тогава може да се случи да се установи такава ситуация.
Hi, I don't think that's something that's illegal to be honest. Casinos have the option to offer their bonuses to players and they also don't have to offer them to players if they decide to do so. If you like bonuses it's sad if that happens but sometimes it's unfortunately the case. Especially if you also play in some sister casinos and take a lot of bonuses for example without deposit. Then it can happen that such a situation will be found.
Не знам за законността на този вид неща в Дания, но както казах, мисля, че казиното има опцията да предлага бонуси на играчите, както и да не ги предлага. Ако смятате, че има нещо нередно със законността, вероятно е най-добре да потърсите адвокат, който да се опита да ви помогне.
Алтернативата, ако искате да играете с бонуси, е да смените казиното и да играете в такова, където няма да се натъкнете на подобна ситуация. 🤷♂️
I don't know about the legality of this sort of thing in Denmark, but as I said I think the casino has the option to offer bonuses to players as well as not to offer them. If you think there was something wrong with the legality, then it's probably best to look for a lawyer to try to help you.
The alternative if you want to play with bonuses would be to change casino and play in one where you don't run into such a situation. 🤷♂️
Сигурен съм, че не помага, защото там датският playconsern трябва да го изчисти и те не го правят просто XD
написах оплакване, след което те казаха, че е между вас и казиното!!!!
iam sure it dont help cause its the danish playconsern there have du clear it and they dont just do it XD
i wrote a complain one then they said its between you and the casino !!!!
Къде си написал жалбата?
Добре тогава, както казах, казиното може или не може да предлага някои от услугите си на играчите и затова предполагам, че това е отговорът. Въпреки че често не изглежда справедливо, за съжаление не е нещо ново. 😥
Where did you write the complaint ?
Well then it's like I said, the casino may or may not offer some of its services to players and that's why I guess that's the answer. Although it often doesn't seem fair, it's unfortunately not a new thing. 😥
О, свързахте се след доста време, но няма значение. Добре, погледнах за какво говорихме миналия път. Получихте ли някакъв отговор от тях? 🙂
Oh, you've been in touch after quite a long time, but never mind. Okay, well, I looked at what we talked about last time. Did you get any response from them? 🙂
Жалко, понякога е по-добре да се информираш и да си изясниш нещата, но май вече няма значение.
Вероятно е по-добре да намерите казино, където няма да се занимавате с подобни неща.
That's a pity, sometimes it's better to get informed and sort things out, but I guess it doesn't matter now.
It's probably better to find a casino where you won't have to deal with such things.
В този случай, надяваме се, последната ви жалба ще бъде много по-лесна за разглеждане. Успех с това и ако искате да споделите подробности, не се колебайте да го направите тук 👈
In this case, hopefully, your latest complaint will be much easier to handle. Good luck with that, and if you care to share details, feel free to do so here 👈
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.