преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegas Moose Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, ако имате предвид от тази конкретна игра, ще трябва да ви разочаровам. Ние не сме казино, така че не можете да теглите или депозирате пари при нас.
Въпреки това, ако сте играли тази игра в казино и имате проблеми, не се колебайте да се свържете с нас.
Ще чака вашия отговор.
Hello, if you mean from this particular game, I'm going to have to disappoint you. We are not a casino, so you cannot withdraw or deposit money with us.
However, if you have played this game in a casino and are having problems, feel free to contact us.
Will wait for your answer.
Мога ли да попитам дали това е първото ви теглене в това казино и дали акаунтът ви е напълно верифициран там, моля?
May I ask if this is your first withdrawal at this casino and if your account is fully verified there, please?
Здравейте администратор, оставих 4 отзива за различни проекти, 1 отрицателен беше одобрен, а 3 положителни не бяха, бих искал да знам защо? Аз съм истински играч в тези проекти, мога да предоставя доказателства за игри в тях, депозити и тегления.
Hello administrator, I left 4 reviews on different projects, 1 negative was approved, and 3 positive were not, I would like to know why? I am a real player in these projects, I can provide evidence of games in them, deposits and withdrawals.
Привет администратор, оставил 4 отзыва на разные проекты, 1 негативный одобрили, а 3 положительных нет, хотелось бы узнать почему? Я реальный игрок в данных проектах, могу предоставить доказательства игр в них, депозиты и выводы.
Здравей. Благодаря ви за отзивите и публикацията тук. Виждам, че нашата вътрешна система е открила твърде много прилики и затова отзивите ви бяха отхвърлени. Със сигурност ще бъдем благодарни, ако можете да ни изпратите няколко екранни снимки от акаунтите си в тези казина, за да можем със задна дата да одобрим отзивите ви. Моля, препратете ги на community@casino.guru ако желаете да го направите. Оценяваме вашето съдействие.
Hello there. Thank you for your reviews and your post here. I can see that our internal system has detected too many similarities and that is why your reviews were rejected. We would surely appreciate it if you could send us some screenshots from your accounts at these casinos so we can retroactively approve your reviews. Please forward them to community@casino.guru if you wish to do so. We appreciate your cooperation.
Благодаря за бързия отговор, сега ще го изпратя. Ще бъда благодарен.
Thanks for the prompt response, I'll send it now. I will be grateful.
Спасибо за оперативный ответ, сейчас отправлю. Буду благодарен.
Благодаря ви много за грижите. Нашият екип ще ги прегледа възможно най-скоро.🙂
Thank you very much for caring. Our team will review them as soon as possible.🙂
Има ли нещо, с което можем да ви помогнем, може би?
Винаги трябва да се свързвате с поддръжката, ако не сте сигурни какъв RTP имат техните игри.
Is there something we could help you with, perhaps?
You should always contact the support if you are not unsure about what RTP their games have.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.