преди 1 година
Здравейте, това може да бъде затворено. Най-накрая получих печалбите си от тях. Сега всичко е наред
Hello,this can be closed.I got my winnings finally from them.alll is fine now
Здравейте, това може да бъде затворено. Най-накрая получих печалбите си от тях. Сега всичко е наред
Hello,this can be closed.I got my winnings finally from them.alll is fine now
Здравейте - благодаря.
Така че продължаваш ли? Или може би остава?
Hi there - thanks.
So are you moving on? Or staying maybe?
Подавам документите си, подавам ги отново, правя нови актуализирани снимки на документи... Говоря с тях, те казват, че ще обработят, може да отнеме 3-5 работни дни... след това... повтарям процеса. Буквално.
Твърдят, че не могат да четат документи, за да обработят тегленето ми. Невярно.
Твърдят, че не са получени. Невярно.
Поискайте документите отново... шокиращо..
Всеки има проблеми с UPTOWN ACES
I submit my documents, I submit them again, I take new updated photos of documents... I speak to them, they say they'll process, may take 3-5 business days... then..I repeat the process. Literally.
Claiming they can't read documents in order to process my withdrawal. False.
Claiming they weren't received. False.
Request The documents again... shocker..
Any one have issues with UPTOWN ACES
Здравейте,
Преместих публикацията ви тук, за да можете да видите с какво се занимават/се занимават другите платци, просто проверете темата.
Е, знам, че това няма да ви хареса, но бих се опитал да си сътруднича с казиното. Сигурни ли сте, че документите са изпратени правилно?
Работата е там, че даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат KYC и да изпратят парите - докато ние не се намесим.
Hello,
I moved your post here, so you can see what other payers were/are dealing with, just check the thread.
Well, I know you are not going to like that, but I would try to cooperate with the casino. Are you sure that the documents were sent correctly?
The thing is that we allow casinos 14 full days to finish KYC and send the money - until we step in.
Мога ли да ви помоля да предоставите всички съответни данни и на нашия екип за данни?
Използвайте функцията за връзка с нас:
Може да се намери под всеки преглед на казиното - разделът за преглед
Благодаря ти!
May I ask you to provide all relevant data to our data team as well?
Use the contact us feature:
Can be found under each casino review - the overview tab
Thank you!
За всички, които се интересуват, жалбата може да бъде намерена тук.
Жалбата остава неразгледана:
„Опитах се да се свържа с казиното многократно, но не успях. Опасявам се, че не може да се постигне много без сътрудничество от негова страна."
For all who are concerned, the complaint can be found here.
The complaint stays unresolved:
"I have tried to contact the casino repeatedly but had no success. I'm afraid there is not much that can be achieved without cooperation from its side."
Обичам това казино, игрите и добрата комуникация с клиентите, напълно го препоръчвам, тъй като имах страхотно преживяване
I love this casino, the games and good customer communication, I totally recommend it since I had a great experience
Me encanta este casino,los juegos y buena comunicación al cliente,lo recomiendo totalmente ya que yo tuve una experiencia buenísima
Радвам се да видя, че не сте се натъкнали на несправедливи условия и правила.
От колко време играеш там? 🙂
Happy to see you have not encountered any unfair terms and rules.
For how long have you been playing there? 🙂
Дайте му малко време. След като започнете да печелите твърде много, ще имате проблем.
Give it some time. After you start winning too much you will have an issue.
здрасти
Можете ли да изтеглите печалби от казино във вашия портфейл на coinbase.
Аз съм от Южна Африка, искам да изтегля печалбите си от Uptown Aces Casino чрез биткойн метод. Нямам представа това да е от портфейлите. Кое е най-доброто крипто, което мога да използвам за теглене на печалби.
Мога ли да изтегля печалбите си в моя портфейл Coinbase.
Hi
Can you withdraw casino winnings into your coinbase wallet.
I'm from South Africa, I want to withdraw my winnings from Uptown Aces Casino via Bitcoin method. I have no knowledge of it going of the wallets. What is the best crypto that I can use to withdraw winnings.
Can I withdraw my winnings into my Coinbase wallet.
здрасти
Бих попитал казиното дали Coinbase е достъпна за вас. Това е най-прекият начин да получите отговора.
Когато става въпрос за крипто, трябва да направите лично търсене. Но отново проверете първо кои криптовалути са достъпни за теглене.
Hi.
I would ask the casino whether the Coinbase is available to you. That's the most direct way to get the answer.
When it comes to crypto, you should do some personal search. But again, check which cryptocurrencies are available for withdrawal first.
Няма проблем. 🙂
Получихте ли отговорите си? Други играчи може да намерят тези подробности за полезни, така че ни уведомете, ако можете.
No problem. 🙂
Did you get your answers? Other players may find those details handy, so let us know if you can.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.