ФорумКазинаUnibet Casino - обща дискусия

Unibet Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от makoto4317
|
1009 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Unibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Отказваха ми проверка на самоличността от дълго време и не успях да изтегля $70 000 почти 3 месеца. Проверката на самоличността никога не приключва поради различни причини. Те не искат да играя игри и да се оттегля. Помогни ми

Автоматичен превод:
makoto4317
преди 9 месеца

Това е смешно, но все пак не съм запознат с целия контекст на тази ситуация. Но сега няма значение, вие поискате помощ и аз мога да я осигуря.

Предлагам ви да посетите този раздел с ръководство, фокусиран върху безплатна функция, наречена оплакване:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Бих казал, че винаги е по-добре да сте подготвени за това, което предстои. За да създадете действително жалбата, моля, използвайте следната връзка: https://casino.guru/complaints/create

След като жалбата бъде зададена, може да намерите няколко момента да споделите историята си дори тук във форума - може ли?

Надявам се, че ще го направите.




Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, имам проблем с тегленето на печалбите, въпросът е, че се показва състоянието на транзакцията в очакване на проверка и т.н. По-малки суми бяха изтеглени без никакви проблеми и след това изведнъж такава изненада с по-голяма печалба. Моят акаунт е потвърден на 100% и също направих плащания от един портфейл. Можеш ли да ми помогнеш. Бих искал да помоля за помощ

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, ако спечелите по-голяма сума, най-вероятно ще получите имейл за проверка на KYC. Реномираните казина изискват това. Тъй като вече сте получили изплащания, предполагам, че всичките ви данни са правилно въведени в профила ви на играч. През повечето време се изискват вашите банкови данни и банкови извлечения, тъй като вие също сте реалното лице, принадлежащо към сметката. ВАЖНО: Изтеглете не само екранна снимка, а пълното извлечение от сметката от вашата банка, от която също сте направили депозитите или кой метод на депозит сте запазили! Затъмняването на извлечения от сметки може да бъде отхвърлено! Това обикновено се извършва в рамките на 24 часа и трябва да получите изплащането си. Мнозина не са склонни да го направят, ако данните не бъдат потвърдени. Освен това ще получите предупреждение да направите тази проверка възможно най-скоро. (Поне за реномирани казина) Ако KCY не е проверен, казиното може да изтрие акаунта на играча, без да получавате печалбите. Досега ВИНАГИ са ми изплащали печалбите 🙂проверете пощата си - дали сте получили нещо. Така че, преди да подадете жалба, прочетете правилата и условията на казиното и условията за теглене. Казиното може да провери акаунта ви по всяко време, дори ако сте го изпратили безброй пъти. Така е! Колкото по-бързо реагирате, толкова по-бързо трябва да получите наградата си. Всичко най-добро🙂

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

infoschmitti62 Просто не получих емиле, а от сервиза ми казаха, че плащането е отишло на вътрешна проверка и плащане

Автоматичен превод:
makoto4317
преди 8 месеца

Това не е достатъчен контекст! Защо не трябва да ви позволяват да играете *игри*?

Проверката на самоличността никога не завършва поради различни причини?

Защо е така? В кое казино?


Не можете да изтеглите $70 000?

Казиното също има лимити за теглене - проверете условията за теглене в това казино? По-малките казина никога няма да ви платят $70 000 наведнъж!


Играйте игри и се пенсионирайте?

След това казино ви блокира - ако акаунтът ви все още е активен, трябва да сте получили имейли. Казино с добра репутация никога няма да покровителства играч - забраняваме, ако ..........! Напротив - надява се, че ще залагате и ще използвате печалбите си отново!


Въведохте ли правилна информация?


Ами това, което пишеш, не съм го чувал - май има нещо зарибяващо.

В противен случай подайте жалба:

Връзка: https://casino.guru/complaints/create


Всичко най-хубаво.




Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
wontor87
преди 8 месеца

Благодаря за обратната връзка:


в този случай определено ще получите имейл веднага щом бъде завършен.


Това не съществува - защото не получавате имейл за това!


Моето казино винаги ми изпраща имейл веднага щом проверката приключи и тегленето е извършено🙂


Този процес трябва да приключи след 72 часа.


В противен случай, моля, използвайте тази връзка за оплаквания:

Връзка: https://casino.guru/complaints/create


Имайте търпение🙂



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

infoschmitti62 Просто не получих емиле, а от сервиза ми казаха, че плащането е отишло на вътрешна проверка и плащане

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Добре

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Какви отличителни характеристики предлагате?

Автоматичен превод:
wontor87
преди 8 месеца

Здравейте, въз основа на това, което описвате, е възможно да се наложи да извършите допълнителна проверка или тегленето ви е отишло в подходящ отдел, където вероятно ще бъде прегледано.

Въпреки това, казиното поискало ли ви е документи или нещо друго? Като алтернатива, споменаха ли колко време трябва да отнеме този процес на преглед?

Информирай ни.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, ако спечелите по-голяма сума, най-вероятно ще получите имейл за проверка на KYC. Реномираните казина изискват това. Тъй като вече сте получили изплащания, предполагам, че всичките ви данни са правилно въведени в профила ви на играч. През повечето време се изискват вашите банкови данни и банкови извлечения, тъй като вие също сте реалното лице, принадлежащо към сметката. ВАЖНО: Изтеглете не само екранна снимка, а пълното извлечение от сметката от вашата банка, от която също сте направили депозитите или кой метод на депозит сте запазили! Затъмняването на извлечения от сметки може да бъде отхвърлено! Това обикновено се извършва в рамките на 24 часа и трябва да получите изплащането си. Мнозина не са склонни да го направят, ако данните не бъдат потвърдени. Освен това ще получите предупреждение да направите тази проверка възможно най-скоро. (Поне за реномирани казина) Ако KCY не е проверен, казиното може да изтрие акаунта на играча, без да получавате печалбите. Досега ВИНАГИ са ми изплащали печалбите 🙂проверете пощата си - дали сте получили нещо. Така че, преди да подадете жалба, прочетете правилата и условията на казиното и условията за теглене. Казиното може да провери акаунта ви по всяко време, дори ако сте го изпратили безброй пъти. Така е! Колкото по-бързо реагирате, толкова по-бързо трябва да получите наградата си. Всичко най-добро🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че имате опит с подобен процес, когато го описвате толкова подробно. Благодаря ви, разбира се, за подходящия съвет за играча, който може да помогне.

Що се отнася до времевата рамка, понякога не е необходимо да е в рамките на 24 часа.

Също така, що се отнася до факта, че винаги са ви изплащани печалбите, това е страхотно, защото това е може би най-дискутираният проблем в нашия форум.

От любопитство бих искал да ви попитам, имали ли сте някога проблем с верификацията? 🙂

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодаря за обратната връзка:


в този случай определено ще получите имейл веднага щом бъде завършен.


Това не съществува - защото не получавате имейл за това!


Моето казино винаги ми изпраща имейл веднага щом проверката приключи и тегленето е извършено🙂


Този процес трябва да приключи след 72 часа.


В противен случай, моля, използвайте тази връзка за оплаквания:

Връзка: https://casino.guru/complaints/create


Имайте търпение🙂



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Отговорите ви звучат така, сякаш искате да поемете ролята на администратор, прав ли съм? 😁

Въпреки това бих внимавал с времевите рамки, тъй като може да варира от казино до казино колко време отнема процесът да бъде разрешен.

Както и да е, в кое казино играете, когато казвате, че вашето казино винаги ви изпраща поща?

Автоматичен превод:
Gullywin
преди 8 месеца

Здравейте, в този случай би било полезно да използвате бутона "отговори" (сива стрелка, сочеща наляво), за да знаем на кого отговаряте или към кого е насочен въпросът. Както и да е, какво имате предвид под "отличителни черти"?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Във форума на общността в Unibet някой казва, че след получаване на информация от технически инженер, те са понижили rtp на печалбите на слот до 24,12% през последните 6 седмици. В момента техните слотове се държат така, така че може ли това да е вярно. Ако е така със сигурност това трябва да е незаконно и да мами клиенти. Освен това защо тяхното управляващо тяло не гледа на нещата по този начин, когато вместо това всички казват, че всички са независимо тествани. Може ли да се направи нещо, за да се докажат или опровергаят тези твърдения.

Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 6 месеца

Хей. Мисля си как би било възможно RTP да падне до това ниво след 6 седмици. Очевидно ще са необходими някакви доказателства, че това е така, защото ако някой просто говори за това, това не може да се счита за уместно. Играли ли сте в това казино и забелязали ли сте нещо необичайно? Не се вижда RTP на самите слотове?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Играя в Unibet и напоследък за всеки 100 завъртания получавате около 20% възвръщаемост. Ето общата статистика за Unibet. Ако ги сравните с други популярни казина, ще видите, че те са с около 40% по-ниски, достигайки 46,03%, като повечето от останалите са с 90%+. https://console.slottracker.com/en/casinos/unibet


Автоматичен превод:
Whitelighter
преди 6 месеца

Смятам, че подобни обвинения са доста сериозни и не съм забелязал да имаме предупреждение някъде в нашия сайт. Разбира се, трябва да се помни, че казиното винаги има предимство пред играча в дългосрочен план. Мисля, че имаме добре написано ръководство за RTP, което може да бъде полезно в даден момент, така че ще го добавя тук: https://casino.guru/learn-about-games-of-chance-rtp-variance

Въпреки това, ако чувствате, че се случва нещо, което не трябва да се случва, вероятно би било най-лесно да не играете в казиното. Като алтернатива, ако смятате, че може да има нещо сериозно зад това, което пишете и смятате, че имате достатъчно доказателства, можете да опитате да подадете жалба, но доказателствата ще трябва да са бронирани.

Както и да е, ако просто искате да предупредите играчите за това, което сте срещнали, разбирам. Надявам се, че няма да попаднете на нещо подобно в други казина и всичко ще бъде наред.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини