преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Turbico Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че трябва да кажа нещо за цялата индустрия (онлайн казина).
Играя от доста време и за съжаление трябва да разбера, че не е честно в индустрията.
Бонус за добре дошли. Колко често съм се доближал до изпълнението на бонусните правила. Но изведнъж вече няма печалби. И по този начин няма шанс да направите теглене, защото всичко е изчезнало. Виждал съм това много, много често. Съвпадение?
Ако се оплаквате от обслужването на клиенти от тези машинации, о, колко странно, изведнъж получавате печалби, независимо къде играете. Но в крайна сметка все още не можете да изпълните правилата за бонус. Това е много странно.
Има още нещо, от което бих искал да се отърва: Ако спечелите и направите изплащане, тогава определено не трябва да отменяте изплащането отново. Правил съм го твърде често, защото тогава всичко си отива. Преживях това няколко пъти.
Всичко това ми казва, независимо къде играете, винаги е едно и също. Загуби загуби. И месеци наред не съм спечелил нищо. Какво съвпадение.
So I have to say something about the entire industry (online casinos).
I've been playing for a long time and unfortunately I have to find out that it's not fair in the industry.
Welcome bonus. How often have I come close to fulfilling the bonus rules. But suddenly there are no more winnings. And thus no chance to make a withdrawal because everything is gone. I've seen that very, very often. Coincidence?
If you complain to customer service about these machinations, oh how strange, you suddenly get winnings no matter where you play. But in the end, you still can't meet the bonus rules. That's very strange.
There is one more thing I would like to get rid of: If you win and make a payout, then you should definitely not cancel the payout again. I've done that too often because then everything is gone. I've experienced this several times.
All this tells me no matter where you play, it's always the same. Losses losses. And for months I haven't won anything. What a coincidence.
Also ich muss mich hier mal über die gesamte Branche (Onlinecasinos)äußern.
Ich spiele ja auch schon länger und muss leider feststellen das es nicht fair zugeht in der Branche.
Willkommensbonus.Wie oft war ich nahe dran mit der Erfüllung der Bonusregeln.Aber wie abgeschnitten kommt auf einmal keine Gewinne mehr.Und somit keine Chance eine Auszahlung zu machen da alles weg ist.Das habe ich schon sehr sehr oft erlebt.Zufall?
Wenn man sich mal beim Kundenservice beschwert über diese Machenschaften oh wie seltsam dann kommen auf einmal Gewinne egal wo man spielt.Aber letzt endlich ist das man die Bonusregeln trotzdem nicht erfüllen kann.Das ist schon sehr seltsam.
Eins möchte ich noch loswerden.Gewinnt man mal und macht eine Auszahlung dann sollte man auf keinen Fall die Auszahlung wieder stornieren.Das habe ich schon zu oft gemacht denn dann ist alles weg.Ich habe das schon mehrfach erlebt.
Das alles sagt mir egal wo man spielt es ist immer das gleiche.Verluste Verluste.Und seit Monaten Gewinne ich garnichts mehr.Was für ein Zufall.
Съгласен съм. Никога не съм успявал да постигна никакъв залог, близо, но след няколко прилични победи, за да играя през залога, последните 20% просто дават всички загуби.
I agree. I have never managed to achieve any wager, close but after a couple of decent wins to play through the wager the last 20% just yields all losses.
Честно казано, това е тема, с която играчите се занимават редовно. Не вярвам, че това е истинско нещо. Казината не трябва да проследяват акаунта ви и по някакъв начин да променят печалбите и загубите вместо вас. RTP за слотове е предварително зададен в полза на казиното, така че те печелят от дългосрочна перспектива.
Убеден съм, че става дума повече за моментите, които помниш и моментите, които забравяш бързо. Вероятно забравяте моментите, в които губите бонуса си много бързо или моментите, когато го залагате без проблеми, но със сигурност ще си спомните моментите, в които ПОЧТИ печелите много и изпълнявате изискването за залагане, но губите всичко на края на деня.
Тук имам едно предложение: Опитайте се да запишете статистиката си и бъдете много точни и честни за нея. Сигурен съм, че ще разберете, че няма нищо подозрително в бонусите, които получавате.
Honestly, this is a topic that players deal with on a regular basis. I don't believe that this is a real thing. Casinos don't need to track your account and somehow change the winnings and losses for you. The RTP for slots is preset in favour of the casino so they win from the long-term perspective.
I'm convinced it's more about the moments you remember and the moments you forget quickly. You probably forget the moments when you lose your bonus very quickly or the moments when you wager it without any issues, but you'll certainly remember the moments when you ALMOST win a lot and complete the wagering requirement, but you lose it all at the end of the day.
I have a suggestion here: Try to write down your statistics and be very precise and honest about it. I'm quite sure that you'll realise that there's nothing suspicious about the bonuses that you get.
Но аз имам съвсем друго мнение. От кого ти плаща да пишеш такива глупости? Имам достатъчно приятели и всички се чувстват така. В 95% от случаите не постигате целта и това се казва отново и се прави съзнателно.
Знаете ли, че казината получават пари за всеки нов клиент?
Знаете ли, че ако отмените изплащането си и след това продължите да играете, всичко се регистрира от съответното казино, в което играете? И не е изненадващо, че тогава вече не го получавате !!!!! Аз поне не го наричам случайност........
Мога да дам и други примери, но това продължава вечно.
But I have a completely different opinion. Who are you paid by to write such nonsense? I have enough friends and they all feel that way. 95% of the time you don't reach the goal and that is said again and made consciously.
Did you know that casinos get money for every new customer?
Did you know that if you cancel your payout and you then continue playing that everything is registered by the respective casino where you are playing? And it is not surprising that you then no longer get it !!!!! At least I don't call it a coincidence ......
I could give other examples, but that goes on forever.
Da bin ich aber ganz anderer Meinung.Von Wem wirst du bezahlt um so ein Schwachsinn zu schreiben?Ich habe genug Freunde und den geht es allen so.Zu 95% erreicht man nicht das Ziel und das ist nochmal gesagt bewusst gemacht.
Wusstest du eigentlich das Casinos für jeden neuen Kunden Geld bekommen?
Wusstest du eigentlich das wenn man seine Auszahlung storniert und du dann weiterspielst das alles registriert wird von dem jeweiligen Casino wo du gerade spielst?Und nicht verwunderlich ist das man dann nichst mehr bekommst!!!!!Das nenne ich jedenfalls keinen Zufall.Das ist......
Ich könnte weitere Beispiele nennen aber das geht dann ins unendliche.
Някой някога мислил ли е за адвокат, който да записва загубите им?
Защото до преди време беше незаконно да се прави това от казиното в Германия.
Ако някой вече е имал опит, можете да се присъедините към групов иск и да поискате обратно загубите си.
Has anyone ever thought of a lawyer to record their losses?
Because until some time ago it was illegal to do this from the casino in Germany.
If someone has already had experience, you can join a class action lawsuit and claim your losses back.
Hat jemand schon mal an einen Anwalt gedacht um seine Verluste einzutragen?
Denn bis vor einiger Zeit war das von dem Casino illegal in Deutschland zu tätigen.
Wenn jemand da schon Erfahrungen gemacht hat kann man sich einer Sammelklage anschließen und seine Verluste zurück fordern.
този сайт е пълен с грешна информация и най-лошото, публикувано от ADM на сайта. мъртъв сайт е публикуван още един бонус, който не работи
this site is full of wrong information and the worst posted by the site's ADMs. dead site another bonus posted that doesn't work
Здравей.
Как сте? Мина доста време, откакто се оплаквахте от нещо последния път. 🙂
Бихте ли споделили кой бонус не успяхте да получите, моля? В момента са две.
Ще проверя дали бонусът е достъпен за играчи от Бразилия и е приет от казиното - според нашата система и двете е ок.
Моля, имайте предвид, че 10 безплатни завъртания на бонуса Book of Dead са достъпни само за НОВИ играчи и трябва да го активирате във вашия профил, опитахте ли го, моля?
Благодаря ти.
Hello there.
How are you? It's been a while since you complained about anything the last time. 🙂
Would you share which bonus you were not able to get, please? There are two at the moment.
I will check whether the bonus is available for players from Brazil and accepted by the casino - according to our system, it's both ok.
Please note that 10 free spins on the Book of Dead bonus is available for NEW players only and you should activate it in your profile, have you tried it, please?
Thank you.
искаш да кажеш, че е измамник? Или просто сте загубили парите си?
you mean it's a scammers? Or you just lost your money?
Съжаляваме, лицето, на което отговорихте, затвори акаунта при нас - технически беше забранен. Няма да получите отговор.
Може би имате нужда от помощ? Какъв е проблема?
Sorry, the person you replied to has closed the account with us - technically was banned. You are not going to get the reply.
Do you perhaps need any help? What's the matter?
Моля, използвайте тази функция:
Ще го намерите тук:
https://casino.guru/turbico-casino-review
Просто превъртете малко надолу.
Благодаря ти!
Kindly use this feature:
You'll find it here:
https://casino.guru/turbico-casino-review
Just scroll down a bit.
Thank you!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.