ФорумКазинаЦифри 7 онлайн кошмар

Цифри 7 онлайн кошмар (страница 3)

преди 1 година от deniecefridy
|
12320 преглеждания 53 отговора |
|
12 3
deniecefridy
преди 1 година

Напълно съм съгласен, но кошмар не е думата, която бих избрал. Вкарах $44, за да изтегля печалбите си, така че общо изтеглих $144,00, направих всички проверки и поисках тегленето на 12 септември 2023 г. и все още не получих нищо сега е 16 октомври 2023 г. и никой няма отговори за мен и съм бесен. нямам пари, които да изхвърля просто така и дори не мога да получа парите, които депозирах за проверката?! това е най-лошото казино, което съм посещавал!!!

Автоматичен превод:
amberlopez9595
преди 1 година

Здравейте, мисля, че чакането повече от месец е повече от достатъчно и в този случай не виждам по-добро решение от това да подадете жалба тук на този линк:https://casino.guru/complaints/all

Ако казиното дори не може да ви даде причина и акаунтът ви е потвърден, няма какво да чакате.

Влезте ли

Автоматичен превод:
amberlopez9595
преди 11 месеца

Чаках повече от 6 месеца!

Автоматичен превод:
finnpatriot65
преди 11 месеца

Честно казано, бих казал, че не е голяма изненада 🙁

Виждал ли си това? „Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"

Просто вижте тяхната оценка за безопасност - точно сега . Е, подаването на жалбата може да помогне или поне ще се превърне в поредната неразрешена жалба, която има отрицателно въздействие върху общия рейтинг на казиното.

Започнете, като щракнете или докоснете тази хипервръзка ; Бих казал, че си струва да опитате безплатно!

Решението зависи изцяло от вас, уведомете ме дали сте за.🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Познай какво? След преследване и изпращане на съобщения до отдела за плащания почти всяка седмица в продължение на ОСЕМ МЕСЕЦА, най-накрая получих плащане! Те ми дължаха 300 долара, а аз получих 120 долара. Предполагам, че някои са по-добри от никакви, но хайде.....сериозно? Все пак ще посъветвам всеки да стои далеч от това казино.

Автоматичен превод:
finnpatriot65
преди 9 месеца

Хей. Най-накрая добри новини след дългото чакане, възхищавам се на търпението ви. Поне имаш част от парите си. Въпросът ми обаче е дали имате някакво обяснение от казиното относно намалената цифра? Или питам твърде много тук? 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Всъщност имах 2 отделни чакащи депозита; един за $100 от безплатни завъртания, а другият за $200 от депозит. Сумата от $100 беше отказана поради повече от един безплатен бонус подред. Обяснението за намалението от $80 на другия беше обменният курс-AUD към USD? Не разбирам това разсъждение, защото спечелих малка сума миналия май ($45) и цялата сума беше кредитирана в биткойн сметката ми?? Дали ме съкратиха (все едно някога ще видя $80). Вбесяващата част е, че им отне ТОЛКОВА ВРЕМЕ дори да разгледат и одобрят тези тегления. 100% съм сигурен, че ако не бях настоявал, никога нямаше да видя НИКАКВИ пари! Те наистина трябва да бъдат затворени.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
finnpatriot65
преди 9 месеца

Хей. Напълно разбирам, че отказаха искането за $100, особено ако така е посочено в техните условия. Това, което не разбирам, е защо ще има обменен курс? Сметката ви не е ли в USD? Опитахте ли да попитате поддръжката за това, може би?

Напълно съм съгласен, че периодът на изчакване беше твърде дълъг в този случай и бих казал, че бихте подали жалба, но въпреки това не сте го направили. Всъщност само ако играчите подадат жалба за конкретното казино, това ще има видимо въздействие за понижаване на индекса за безопасност на това казино. И тъй като намалява и намалява бързо, да се надяваме, че ще има повече играчи, които избягват да играят там, а по-късно казиното може дори да бъде затворено. 🤷‍♀️ За съжаление няма друг начин за това, особено защото те работят без лиценз.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Подадох жалба до Casino Guru. Цифрите 7 не биха отговорили.

Автоматичен превод:
finnpatriot65
преди 9 месеца

Съжаляваме, не можах да видя жалбата . Трябва да сте използвали друг акаунт, нали? Да, виждам, че за съжаление нямаше успех в достигането до казиното, следователно нашият екип не можеше да бъде в повече помощ. Жалбата всъщност е доказателство, че трябва да сте по-селективни, бих казал. И така, бих искал да знам дали дори след това преживяване ви се иска да опитате други казина?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Не разбрах, че имам 2 акаунта тук? Оттогава опитах няколко други казина. Искам да видите отговора, който получих от Digits 7, когато ги разпитах относно недостига на плащането ми:

Вашето плащане, което беше обработено на 26.02.2024 г., беше 185 австралийски долара (0,00236561) + 15 щатски долара такса.

Бихме искали да обърнем внимание на факта, че докато нашите транзакции се извършват във валута AUD, представянето на средствата във вашия крипто портфейл обикновено е в USD.

Обработената сума беше 0,00236561 BTC (185 AUD $). Когато плащането достигне местоназначението си, настъпи автоматично преобразуване в USD, в резултат на което крайната сума, която сте получили, се показва в USD.

Надяваме се, че това изясни проблема ви. Ако имате нужда от повече информация, не се колебайте да се свържете с нашата поддръжка на клиенти чрез чат на живо


Твоите мисли?

Автоматичен превод:
finnpatriot65
преди 8 месеца

Да, затова не можах да видя жалбата веднага. Звучи ми много объркващо, честно казано. Не разбирам напълно какво беше намерението на казината, наистина.🤔 Е, единственото нещо, което мога да кажа тук е, че поне сте получили плащането от $120. Какво смяташ? По-добре да се преместите в друго, по-безопасно казино, ако искате да продължите да играете, според мен.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

забавление

Автоматичен превод:
cselliott98
преди 7 месеца

Здравейте, харесвате ли това казино? Има ли нещо конкретно забавно? 😀 😎

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини