преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Truenorth.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей!
Благодаря за актуализацията. Между другото, предоставяме специална функция „актуализирайте ни", за да получите тази ценна обратна връзка. Вижте сами:
Изпращам бележка до нашия специален екип за данни. 🙌
Може би нещо друго, което трябва да знаем за това казино? 😉
Hello there!
Thanks for the update. By the way, we provide a special "update us" feature to get this valuable feedback. See for yourself:
I'm sending a note to our dedicated Data Team. 🙌
Anything else we should know about this casino, perhaps? 😉
здрасти
Казиното не ми е плащало повече от месец.
Вече подадох молба до комисията по хазарта "Kahnawake" и чакам отговор.
Моля, кажете ми, колко време обикновено отнема на комисионната за хазарта, за да го реши? Колко време обикновено отнема?
Hi!
The casino hasn't paid me for over a month.
I have already submitted a request to the gambling commission "Kahnawake", and I am waiting for an answer.
Please tell me, how long does the gambling commission usually take to sort it out? How long does it usually take?
Здравейте, съжалявам, че се поставихте в тази ситуация. Що се отнася до тегленето, получихте ли някаква причина от казиното защо отне толкова време? Мислили ли сте да подадете жалба при нас, където да се опитаме да ви помогнем?
Както и да е, виждам, че вече сте изпратили имейл на органа. Имаме и ръководство, написано за този орган, така че ако искате да го прочетете и да научите повече , можете да щракнете тук .
Освен това не мога да ви дам точно време, когато трябва да получите отговор, но обикновено отнема известно време, за да получите официално изявление. Така че ще трябва да бъдете малко търпеливи.
Твърдо вярвам, че накрая ще имате добри новини. 🙂
Hi, I'm sorry you got yourself into this situation. As far as the withdrawal is concerned, did you get any reason from the casino as to why it took so long ? Have you thought about filing a complaint with us, where we could try to help you?
Anyway, I see you've already emailed the authority. We also have a guide written about this authority, so if you would like to read it and find out more you can click here.
Also, I can't give you a specific time when you should get an answer, but it usually takes some time to get an official statement. So you will have to be a little patient.
I firmly believe that you will have good news in the end. 🙂
здрасти Благодаря ви много за отговора, правите важно нещо!
Благодаря за линка, прочетох информацията.
Многократно съм се свързвал с казиното с въпрос относно причините за забавянето на плащането. Получих няколко различни 4-5 отговора (имаме технически затруднения, ще ви платим скоро, много скоро, хайде, скоро ще получите парите). За нови заявки отговорите започват да се повтарят.
Започнах да чета различни форуми за тегления от това казино и много от тях получават същите отговори.
Благодаря, мислех да пусна жалба при вас, но в правилата на лицензиращия орган пише, че не можете да обсъждате това във форума. Също така видях, че това казино не отговаря на оплаквания във вашия форум.
Моля, опитайте се да ми отговорите. Колко време обикновено отнема разглеждането на жалба в Kahnawake? месец? половин година? Годишно?
Hi! Thank you very much for the answer, you are doing an important thing!
Thank you for the link, I have read the information.
I have repeatedly contacted the casino with a question about the reasons for the delay in payment. I have received several different 4-5 responses (we are having technical difficulties, we will pay you soon, very soon, come on, you will receive the money soon). For new requests, the answers begin to repeat.
I started reading various forums about the withdrawals from this casino, and many receive the same answers.
Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum.
Please try to answer me. How long does it usually take for a complaint to be considered in Kahnawake? a month? half a year? A year?
Здравейте,
Просто искам да ви уверя, че нашите членове обсъждат своите жалби с всеки орган, за който се сетите тук във форума, без никакви проблеми по отношение на тази част „Благодаря ви, мислех да подам жалба при вас, но това е написано в правила на лицензиращия орган, че не можете да обсъждате това във форума. Видях също, че това казино не отговаря на оплаквания във вашия форум."
Освен това жалбата е отделна функция, не се адресира чрез форума.
Така че, в случай че предпочитате друг вариант, уведомете ни. 🙏
Hello,
I just want to assure you that our members discuss their complaints with every authority you can think of here on the forum daily without any issue regarding this part "Thank you, I was thinking of filing a complaint with you, but it is written in the rules of the licensing authority that you cannot discuss this on the forum. I also saw that this casino does not respond to complaints on your forum."
Additionally, the complaint is a separate feature, it's not addressed via the forum.
So, in case you prefer another option, let us know. 🙏
предишният автор не се позоваваше на вашия буквален форум, а на лош английски. Комисията за игри kahnawake казва, че ще застраши жалбата ви, ако я обсъдите в „публичен форум", което е съществително, което се отнася навсякъде, където наистина можете да говорите свободно. По същество това просто означава, че ако искате да подадете жалба срещу казиното, трябва да го направите чрез комисията и ако го направите другаде, тогава това ще бъде застрашено, ако се опитате да подадете жалба до комисията след това. Очевидно ви е позволено да обсъждате подаването на жалба, но те не ви позволяват да обсъждате подробностите на действителната си жалба публично.
Бихте могли да кажете колко много мразите truenorth.bet, но не можете да кажете „не съм получил 3000 CAD от април" и т.н.
the previous poster wasn't referencing your literal forum but poor english. The kahnawake gaming commision says it will jeopardize your complaint if you discuss it in a "public forum" which is a noun referencing anywhere you can speak freely really. Essentially it just means that if you want to make a complaint against the casino you have to make it via the commission and if you make it elsewhere then it'll jeopardise it if you attempt to make a complaint with the commission afterward. You are obviously allowed to discuss having made a complaint but they are not allowing you to discuss the minutiae of your actual complaint publically.
You could say how much you hate truenorth.bet but you could not say "i have not received 3000 cad since april" etc etc
Изненадан съм, че тези момчета все още имат лиценз, въпреки че не плащат на никого, освен на хората, които правилно ги тормозят и подават официални оплаквания, както изглежда
Surprised these guys still have a licence though they aren't paying out anyone apart from the people that properly harass them and make official complaints from the looks of it
предишният автор не се позоваваше на вашия буквален форум, а на лош английски. Комисията за игри kahnawake казва, че ще застраши жалбата ви, ако я обсъдите в „публичен форум", което е съществително, което се отнася навсякъде, където наистина можете да говорите свободно. По същество това просто означава, че ако искате да подадете жалба срещу казиното, трябва да го направите чрез комисията и ако го направите другаде, тогава това ще бъде застрашено, ако се опитате да подадете жалба до комисията след това. Очевидно ви е позволено да обсъждате подаването на жалба, но те не ви позволяват да обсъждате подробностите на действителната си жалба публично.
Бихте могли да кажете колко много мразите truenorth.bet, но не можете да кажете „не съм получил 3000 CAD от април" и т.н.
the previous poster wasn't referencing your literal forum but poor english. The kahnawake gaming commision says it will jeopardize your complaint if you discuss it in a "public forum" which is a noun referencing anywhere you can speak freely really. Essentially it just means that if you want to make a complaint against the casino you have to make it via the commission and if you make it elsewhere then it'll jeopardise it if you attempt to make a complaint with the commission afterward. You are obviously allowed to discuss having made a complaint but they are not allowing you to discuss the minutiae of your actual complaint publically.
You could say how much you hate truenorth.bet but you could not say "i have not received 3000 cad since april" etc etc
Сега виждам!
Оценявам, че ми помагате. Много подобно правило се появи за обсъждане напоследък и по мое мнение — и не само мое — целта му не се оказа много ясна, добре, справедлива.
Now I see!
I appreciate you helping me out. The very similar rule has come up for discussion lately, and in my opinion—and not just mine—its goal was not found to be very clear, well, fair.
Изненадан съм, че тези момчета все още имат лиценз, въпреки че не плащат на никого, освен на хората, които правилно ги тормозят и подават официални оплаквания, както изглежда
Surprised these guys still have a licence though they aren't paying out anyone apart from the people that properly harass them and make official complaints from the looks of it
Може би много играчи просто спират да настояват и мълчат, така че в крайна сметка властта няма много причини да се притеснява? Все пак само мисъл.
Perhaps many players simply stop pushing forward and remain silent, so in the end, the authority has little reason to be concerned? Just a thought though.
Да, това е доста ограничително, бих предпочел да изчерпя всичките си възможности (вътрешна жалба в казино > жалба на гуру/асккомарджии > жалба на лицензиращия орган) в този ред на ескалация, така че преминавам направо към жалба на лицензиращия орган, особено тази, която изглежда твърде приятелска с лошо поведение на казиното е меко казано разочароващо.
Ако бях журналист, определено трябваше да се напише малко изобличение, щях да си помисля!
Aye its quite restrictive, I'd prefer to exhaust all my options (internal casino complaint > guru/askgamblers complaint > licencing authority complaint) in that order of escalation so jumping straight to a licensing authority complaint, especially one that seems a bit too friendly with a misbehaving casino is frustrating to say the least.
If i was a journalist theres definitely a little expose to be written i would think!
Мисля, че бих тръгнал в същия ред. Лицензиращият орган би бил една от последните възможности за мен, ако не получа помощ другаде. Може дори да обмисля правни действия в някои случаи, но това ще трябва да е по-голяма сума пари, която ще имам в казиното.
Интересно допълнение в последното изречение, може би ще го разгледам някой път, за да видя дали има нещо, което се занимава конкретно с темата за казината, може да е много хубаво да знам. 🙂
I think I would go in the same order. Licensing authority would be one of the last options for me if I didn't get help elsewhere. I might even consider legal action in some cases, but that would have to be a larger amount of money that I would have in the casino.
Interesting addendum in the last sentence, maybe I'll look into it sometime to see if there are any dealing specifically with the subject of casinos, it might be quite nice to know. 🙂
Не съм сигурен, че има разследващи журналисти специалисти по казина хаха! Видях блог, наречен fintelegram, който се задълбочава в странните неща, които се случват зад кулисите със собственика на rabidi, така че това определено беше интересно четиво.
Not sure there are any casino specialist investigative journalists haha! I did see a blog called fintelegram delve into the dodgy stuff going on behind the scenes with the rabidi owner though so that was definitely an interesting read.
И аз не съм сигурен, че съм и ако трябва да гадая, вероятно бих казал не, но може би малко ровене в интернет няма да е погрешно. Поне такива блогове или статии може да не са нещо лошо и затова вижте кой ги е написал. Може би човек ще научи повече, отколкото би очаквал.
I'm not sure I am either and if I had to guess I'd probably say no but maybe a little digging on the internet wouldn't be wrong. At least such blogs or articles may not be a bad thing and therefore look who wrote it. Maybe one will learn more than one would expect.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.