ФорумКазинаTrueFortune Casino - обща дискусия

TrueFortune Casino - обща дискусия

преди 1 година от Truefortunevip
|
1607 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TrueFortune Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Добър вечер, най-накрая получих имейл, че получавам $13,00 обратно, преди депозирах $25 и те ми взеха $47 от сметката. След много много имейли най-накрая получих отговор, вместо австралийски долари, те отидоха на щатски долари, по някаква причина не новозеландски долари. Но все още чакам парите да се появят в сметката в казиното, все още нищо, вероятно ще минат още 3 до 4 седмици. Но отново, ако продължа да им изпращам имейли повече от 10 пъти на ден и не бъда учтив като такъв, може да е там преди края на тази седмица.

Линда

Автоматичен превод:
hottonlynda66
преди 10 месеца

Приятен ден и на теб!

Бих ви помолил първо да актуализирате жалбата си. Можем да продължим всякакъв вид дебат тук във форума, но жалбата чака вашите отговори.

Моля, разгледайте го сега: https://casino.guru/truefortune-casino-player-is-displeased-with-deposit

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, момчета, аз съм доста последователен онлайн казино играч. Депозирам всяка седмица в минимум 5 сайта, от които съм печелил преди и от които съм успявал да тегля без усилие.

Пробвал съм казино игри truefortune с малък депозит, защото техните игри са доста редки/оригинални и смятам, че бих им дал шанс. Точно като много други чаках търпеливо 1 месец за моето теглене и нямах късмет. За щастие това са само няколкостотин долара, но е жалко, че работят по този начин. Изглежда като нелицензиран/нерегулиран/вероятно нелегален бизнес. Ако не ми бъде възстановена сумата за моята криптовалута или печалбата ми не бъде изпратена, ще подам друга жалба с 1 звезда, както много други. Тези хора, които си мислят, че могат да измамят, трябва да бъдат затворени. Ако достатъчно играчи подават отчети заедно, бихте си помислили, че ще вдигне достатъчно шум за действие.

Автоматичен превод:
jcrappay
преди 9 месеца

Здравейте и добре дошли!

За съжаление попаднахте на този сайт. Със сигурност има тонове по-надеждни казина.

Виждали ли сте ревюто му може би?

https://casino.guru/truefortune-casino-review

Бих казал, че трябва да подадете жалба веднага, чакахте твърде дълго за моя вкус - както и другите нещастни играчи преди вас. Колкото повече оплаквания са подадени, толкова по-нисък ще падне рейтингът, освен ако казиното не промени подхода си, което ми звучи доста нереалистично.

Противоречието е, че казиното плаща в крайна сметка, но с безскрупулно забавяне, така че последните жалби вече са затворени като разрешени .

Само една подробност: няма оплаквания с 1 звезда, бих казал, че възнамерявате да напишете потребителска рецензия с 1 звезда, нали? - добре, звездите си отидоха, вече е бар.

Както и да е, не се колебайте да го направите!

https://casino.guru/user-reviews


Ако нямате нищо против, какво ще кажете да започнете своя собствена тема, за да споделите общия си опит в хазарта? Или се огледайте, за да добавите своята гледна точка към теми, които намирате за интересни.

Винаги се радваме да видим "нови лица" наоколо! 🙂


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Аз съм от Охайо и получих 10$ безплатен чип. Успях да завърша 4000 игра. Максималното теглене е 50$. Моят баланс вече е над това. Все още не съм направил депозит (което се изисква за идентификация), защото току-що прочетох, че играчите от Охайо не са изключени. Така че се чудя дали е безопасно да дам банковата си информация, за да направя депозит, за да мога да тегля чрез банков превод? Ако някой има съвет, моля да ми каже.

Ps 10$ без депозит ми бяха дадени от Gmail.

Аз живея в Охайо.

Автоматичен превод:
not4sipher
преди 2 месеца

Здравейте!

Виждам няколко проблема там. Не само това, бих се колебал да депозирам, за да получа $50 при такива обстоятелства. Поне изправете притесненията си към екипа за поддръжка и споменете Gmail.

Точно това е второто нещо, което искам да спомена. Казиното е получило доста нисък индекс на безопасност 👈, така че бих бил наистина скептичен. Бих казал, нека включим подкрепата.

Сега, когато гледам техните потребителски отзиви 👈, също не е по-добре 🙁

Както и да е, харесва ли ви идеята?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Благодаря Радка! Но все още съм объркан. Ohioan гласни ли са за игра или не? хаха Или беше измамен имейл. Защото трябваше да кажа, че съм от Охайо, когато се регистрирах. Трябваше да играя до 4000 с 10$. И успях да го завърша. хаха Никога не съм се доближавал никъде другаде.


Автоматичен превод:
not4sipher
преди 2 месеца

Здравейте. Както Радка вече предложи, бих бил доста внимателен, когато става въпрос за това казино🤔. Също така препоръчваме винаги да се консултирате с поддръжката на казиното, ако не сте сигурни в термините или дори ако не разбирате или не знаете напълно какво е написано в тях. И така, каква ще е следващата ви стъпка, чудя се?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Следващата ми стъпка е да не се връщам в това казино. Това е измама, както и Paradise 8, Candyland, NYC и всички онези казина като тези.

Автоматичен превод:
hottonlynda66
преди 2 месеца

Хей! Що се отнася до мен, това е особено добра стъпка! Искам да кажа, виждали ли сте тези предупреждения 👈?

Пожелавам ви много по-добри изживявания в следващото ви любимо казино 😉🐱‍🏍✨

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини