преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TrueFortune Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер, най-накрая получих имейл, че получавам $13,00 обратно, преди депозирах $25 и те ми взеха $47 от сметката. След много много имейли най-накрая получих отговор, вместо австралийски долари, те отидоха на щатски долари, по някаква причина не новозеландски долари. Но все още чакам парите да се появят в сметката в казиното, все още нищо, вероятно ще минат още 3 до 4 седмици. Но отново, ако продължа да им изпращам имейли повече от 10 пъти на ден и не бъда учтив като такъв, може да е там преди края на тази седмица.
Линда
Good evening, well finally I've been emailed saying I'm getting $13.00 back, I previously deposited $25 and they took $47 from my account. After many many emails finally I got an answer, instead of Australian dollars, they went on USA dollars, some reason no NZ dollars. But I'm still waiting for the money to show up in the casino account, nothing yet, probably be another 3 to 4 weeks. But then again if I proceed to email them over 10x a day and not be polite as such it might be there before the end of this week.
Lynda
Приятен ден и на теб!
Бих ви помолил първо да актуализирате жалбата си. Можем да продължим всякакъв вид дебат тук във форума, но жалбата чака вашите отговори.
Моля, разгледайте го сега: https://casino.guru/truefortune-casino-player-is-displeased-with-deposit
Good day to you!
I would ask you to aupdate your complaint first. We can continue in any kind of debate here on the forum, but the complaint's waiting for your answers.
Please, take a look at it now: https://casino.guru/truefortune-casino-player-is-displeased-with-deposit
Хей, момчета, аз съм доста последователен онлайн казино играч. Депозирам всяка седмица в минимум 5 сайта, от които съм печелил преди и от които съм успявал да тегля без усилие.
Пробвал съм казино игри truefortune с малък депозит, защото техните игри са доста редки/оригинални и смятам, че бих им дал шанс. Точно като много други чаках търпеливо 1 месец за моето теглене и нямах късмет. За щастие това са само няколкостотин долара, но е жалко, че работят по този начин. Изглежда като нелицензиран/нерегулиран/вероятно нелегален бизнес. Ако не ми бъде възстановена сумата за моята криптовалута или печалбата ми не бъде изпратена, ще подам друга жалба с 1 звезда, както много други. Тези хора, които си мислят, че могат да измамят, трябва да бъдат затворени. Ако достатъчно играчи подават отчети заедно, бихте си помислили, че ще вдигне достатъчно шум за действие.
Hey guys I am a pretty consistent online casino player. I weekly deposit at a minimum of 5 sites that I have won at before and have been able to withdraw effortlessly from.
I have tried truefortune casino games with a small deposit because their games are pretty rare / original and I'd figure I would give them a chance. I just like many others have been waiting patiently for 1 month for my withdrawal and haven't had any luck. Fortunately it's only a few hundred dollares but it's unfortunate that they operate in this fashion. It does look like an unlicensed/ unregulated/ probably illegal business. If I do not get my crypto refunded or my winnings sent I will be filing another 1 star complaint as many others have. These people who think they can scam should be shut down. If enough players file reports together you would think it would make enough noise for action.
Здравейте и добре дошли!
За съжаление попаднахте на този сайт. Със сигурност има тонове по-надеждни казина.
Виждали ли сте ревюто му може би?
https://casino.guru/truefortune-casino-review
Бих казал, че трябва да подадете жалба веднага, чакахте твърде дълго за моя вкус - както и другите нещастни играчи преди вас. Колкото повече оплаквания са подадени, толкова по-нисък ще падне рейтингът, освен ако казиното не промени подхода си, което ми звучи доста нереалистично.
Противоречието е, че казиното плаща в крайна сметка, но с безскрупулно забавяне, така че последните жалби вече са затворени като разрешени .
Само една подробност: няма оплаквания с 1 звезда, бих казал, че възнамерявате да напишете потребителска рецензия с 1 звезда, нали? - добре, звездите си отидоха, вече е бар.
Както и да е, не се колебайте да го направите!
https://casino.guru/user-reviews
Ако нямате нищо против, какво ще кажете да започнете своя собствена тема, за да споделите общия си опит в хазарта? Или се огледайте, за да добавите своята гледна точка към теми, които намирате за интересни.
Винаги се радваме да видим "нови лица" наоколо! 🙂
Hey there and welcome!
Unfortunately, you came across this site. There are certainly tons of more trustworthy casinos out there.
Have you seen its review perhaps?
https://casino.guru/truefortune-casino-review
I'd say you should submit a complaint straight away, you've waited far too long for my taste - as well as the other unlucky players before you. The more complaints submitted the lower the rating will drop unless the casino changes its approach which sounds quite unrealistic to me.
The contradiction is the casino pays in the end, but with an unscrupulous delay, so the latest complaints are already closed as resolved.
Just a detail: there are no 1-star complaints, I would say you intend to write a 1-star user review, right? - well, the stars have gone it is a bar now.
Anyway, feel free to do so!
https://casino.guru/user-reviews
If you don't mind, how about starting your own thread to share your general gambling experience? Or take a look around to add your point of view to topics you find interesting.
We are always pleased to see a "new faces" around! 🙂
Аз съм от Охайо и получих 10$ безплатен чип. Успях да завърша 4000 игра. Максималното теглене е 50$. Моят баланс вече е над това. Все още не съм направил депозит (което се изисква за идентификация), защото току-що прочетох, че играчите от Охайо не са изключени. Така че се чудя дали е безопасно да дам банковата си информация, за да направя депозит, за да мога да тегля чрез банков превод? Ако някой има съвет, моля да ми каже.
Ps 10$ без депозит ми бяха дадени от Gmail.
Аз живея в Охайо.
I'm from Ohio and got a 10$ free chip. I managed to complete the 4,000 playthrough. The max cash out is 50$. My balance is over that now. I haven't made a deposit yet (which is required for identification) because I just read that Ohio players isn't excepted. So I'm wondering if it's safe to give my bank information to make a deposit so I can withdraw using wire transfer? If anyone has any advice, please let me know.
P.s. the 10$ no deposit was given to me by Gmail.
I live in Ohio.
Здравейте!
Виждам няколко проблема там. Не само това, бих се колебал да депозирам, за да получа $50 при такива обстоятелства. Поне изправете притесненията си към екипа за поддръжка и споменете Gmail.
Точно това е второто нещо, което искам да спомена. Казиното е получило доста нисък индекс на безопасност 👈, така че бих бил наистина скептичен. Бих казал, нека включим подкрепата.
Сега, когато гледам техните потребителски отзиви 👈, също не е по-добре 🙁
Както и да е, харесва ли ви идеята?
Hey there!
I see a few issues there. Not only that, I would be a bit hesitant to deposit in order to get $50 under such circumstances. At least confront the support with your concerns, and please mention Gmail.
That's precisely the second thing I'd like to mention. The casino has earned a pretty low safety index 👈, so I would be really skeptical. I'd say, let's get the support involved.
Now that I'm looking at their user reviews 👈, it's not better either 🙁
Anyway, do you like the idea?
Благодаря Радка! Но все още съм объркан. Ohioan гласни ли са за игра или не? хаха Или беше измамен имейл. Защото трябваше да кажа, че съм от Охайо, когато се регистрирах. Трябваше да играя до 4000 с 10$. И успях да го завърша. хаха Никога не съм се доближавал никъде другаде.
Thank you Radka.! But I'm confused still. Are Ohioan's aloud to play or not? Lol. Or was it a scam email . Because I had to say I'm from Ohio when signing up. Had to play through 4,000 with 10$. And I managed to complete it. Lol. I've never came even close anywhere else.
Здравейте. Както Радка вече предложи, бих бил доста внимателен, когато става въпрос за това казино🤔. Също така препоръчваме винаги да се консултирате с поддръжката на казиното, ако не сте сигурни в термините или дори ако не разбирате или не знаете напълно какво е написано в тях. И така, каква ще е следващата ви стъпка, чудя се?
Hello. As Radka already suggested, I would be pretty careful when it comes to this casino🤔. Also would suggest to always check with the casino support if you are unsure of terms, or even if you do not completely understand or know what is written in them. So, what your next step will be, I wonder?
Следващата ми стъпка е да не се връщам в това казино. Това е измама, както и Paradise 8, Candyland, NYC и всички онези казина като тези.
My next step is to not go back onto that casino. It's a rip off as is Paradise 8, Candyland, NYC and all of those casinos like these ones.
Хей! Що се отнася до мен, това е особено добра стъпка! Искам да кажа, виждали ли сте тези предупреждения 👈?
Пожелавам ви много по-добри изживявания в следващото ви любимо казино 😉🐱🏍✨
Hey! As far as I'm concerned, that's a particularly good step! I mean, have you seen these warnings👈?
I wish you far better experiences in your next favorite casino 😉🐱🏍✨
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.