ФорумКазинаTornadobet Casino - обща дискусия

Tornadobet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized157
|
5367 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tornadobet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

здравей

Има ли шанс да ми бъдат платени 18 000,00 евро?

Когато ме попита какви са ограниченията за ден, седмица, месец, получавам само глупав отговор за копиране/поставяне от Софи. „Първото плащане трябва да бъде извършено в рамките на 24 часа"


Благодаря за вашите съвети

прието

Автоматичен превод:
Anonymized157
преди 2 години

Хубаво! Поздравления за вашите печалби. Има ли някакъв лимит за теглене, споменат в T&C? Сигурен съм, че трябва да се консултират с няколко отдела относно толкова добра сума. Затова не бих се изненадал, ако чатът на живо не знае какъв е отговорът 🙂. В момента ме притеснява само репутацията на казиното. Кажете ни как върви, моля.

Автоматичен превод:
Anonymized157
преди 2 години

Не мисля, че можете да изтеглите всичко незабавно, но ще трябва да направите няколко тегления подред, поради ограничения. Играли сте в казино с лоша репутация, има и много неразрешени оплаквания срещу тях, така че да се надяваме, че ще получите печалбите си.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел


Припомних си и играя отново.

50% вече са отишли 😨


Не играйте в Tornadobet

Дори получих печалбите си в миналото. 1500,00 на ден


Наздраве Роджър

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка


Припомних си и играя отново.

50% вече са отишли 😨


Не играйте в Tornadobet

Дори получих печалбите си в миналото. 1500,00 на ден....


Наздраве Роджър

Автоматичен превод:
Anonymized157
преди 2 години

Може би точно това искаше да постигне казиното. Оставиха те да изчакаш малко, защото знаеха, че ще го загубиш и тогава не е виновно казиното, а твоя. Защото го загубихте справедливо.

Както и да е, ако все още имате 50 %, не си играйте с парите и чакайте. Това е най-добрият съвет, който можете да получите тук.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте всички


Какъв лиценз използва Tirnadobet?

Благодаря, Роджър

Автоматичен превод:
Anonymized157
преди 2 години

Здравейте,

работи под лиценза на Кюрасао:

file

Въпреки това, бъдете внимателни там, той има много ниска репутация:

file


Автоматичен превод:
преди 2 години

От минута 1 се изпраща улавянето на връщането на парите, където се поставя кодът за връщане file

и доказателството за връщането, което е извършено на

ден 28. Ние сме на 15 август и все още не влизате в

пари, аз също не разбирам защо преводът от 4500 евро беше направен, когато поисках 3 тегления от 1500 евро и обясних, че моята банка

те не го приемат.

Не можете да влезете в страницата на вашето казино от миналия месец, тъй като те премахнаха лиценза ви за Испания и затова не мога да вляза в моята страница.

Обикаляш, но все още не си ми платил моите 4500 евро. И изглежда, че искате да губите време, тъй като чакате 1 седмица, за да отговорите на casinoguru, когато можете да дадете отговора веднага.

Casinoguru може да провери дали няма начин да влезете във вашето казино.

Искам да бъде записано, че имате същия адрес като други казина като LS, така че същото нещо, което се случи с мен, може да се случи на хора, които играят в тези казина, за да получат плащане. Изплати ми парите сега и както те помолих от началото на 2 или 3 части, за да няма проблем моята банка.

Автоматичен превод:
Miri4444
преди 2 години

Здравейте,

Успях да вляза в казиното с VPN, настроен към Испания. Надяваме се, че ще можем да ви помогнем чрез жалбата, но ви предлагам да изберете по-добро казино следващия път. По-добре е да инвестирате малко време и да намерите малко информация за казиното, което искате да опитате предварително, за да избегнете подобно изживяване, не мислите ли?

Както и да е, казиното каза, че им липсва кодът за връщане, любезно проверете жалбата .


Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното продължава да лъже, тъй като кодът им беше изпратен вчера, преди да отговорят тук, както можете да видите на прикачения екран. Казиното лъже през цялото време и не иска да ми плати. Това, което не разбирам, е как ги оставят да работят. file

Автоматичен превод:
Miri4444
преди 2 години

Съжалявам, че не мога да чета на испански. Виждам, че Томас е замесен, когато става въпрос за кода, така че сега предполагам, че ще е необходимо известно време, за да се изясним с казиното.

Както и да е, ситуацията е същата като при всеки друг уебсайт, докато играчите не започнат да отправят проблемите си към лицензиращия орган и съда, това няма да се промени, предполагам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

И как мога да направя това? Да го препратя към лицензиращия орган?

Автоматичен превод:
Miri4444
преди 2 години

Моля, изчакайте развитието на жалбата и ако възникне необходимост, ние ще ви посъветваме.

Просто ни дайте малко време, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Забавените тегления и фалшивите разговори по Skipe за теглене на 1500 евро ме изнервят всеки ден. омръзна ми

Автоматичен превод:
lanaveangela221
преди 3 месеца

Бихте ли ни разказали повече за всичко това, моля? Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?

Колко време чакате за теглене и успяхте ли да верифицирате акаунта си?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини