преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tornadobet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Има ли шанс да ми бъдат платени 18 000,00 евро?
Когато ме попита какви са ограниченията за ден, седмица, месец, получавам само глупав отговор за копиране/поставяне от Софи. „Първото плащане трябва да бъде извършено в рамките на 24 часа"
Благодаря за вашите съвети
прието
Hi
Is there a chance that I will be paid € 18,000.00?
When asked what the day, week, month limits are, I only get a stupid copy / paste answer from Sophie. "The 1st payment must be made in 24 hours"
Thanks for your tips
Roger
Hallo
Besteht die Chance, dass ich 18'000.00 € ausbezahlt bekomme?
Auf die Frage, welche Limiten Tag, Woche, Monat es gibt, erhalte ich von Sophie nur saublöde copy/paste Antwort. "Die 1. Auszahlung muss in 24 h erfolgen"
Danke für Eure Tipps
Roger
Хубаво! Поздравления за вашите печалби. Има ли някакъв лимит за теглене, споменат в T&C? Сигурен съм, че трябва да се консултират с няколко отдела относно толкова добра сума. Затова не бих се изненадал, ако чатът на живо не знае какъв е отговорът 🙂. В момента ме притеснява само репутацията на казиното. Кажете ни как върви, моля.
Nice! Congratulations on your winnings. Is there any withdrawal limit mentioned in T&C maybe? I'm sure they need to consult with several departments, regarding such a nice amount. Therefore I would not be surprised if live chat does not know what the answer is 🙂. Just the casino's reputation concerns me at the moment. Let us know how it goes, please.
Не мисля, че можете да изтеглите всичко незабавно, но ще трябва да направите няколко тегления подред, поради ограничения. Играли сте в казино с лоша репутация, има и много неразрешени оплаквания срещу тях, така че да се надяваме, че ще получите печалбите си.
I don't think you can withdraw it all instantly, but you'll need to do a few withdrawals in a row, because of limits. You played in a casino with bad reputation, there are also many unresolved complaints against them so let's hope you'll get your winnings.
Здравей Даниел
Припомних си и играя отново.
50% вече са отишли 😨
Не играйте в Tornadobet
Дори получих печалбите си в миналото. 1500,00 на ден
Наздраве Роджър
Hi Daniel
I have recalled and play again.
50 % has already gone 😨
Do not play in Tornadobet
Even , I received my winnings in the past . 1500.00 per day
Cheers Roger
Здравей Радка
Припомних си и играя отново.
50% вече са отишли 😨
Не играйте в Tornadobet
Дори получих печалбите си в миналото. 1500,00 на ден....
Наздраве Роджър
Hi Radka
I have recalled and play again.
50 % has already gone 😨
Do not play in Tornadobet
Even , I received my winnings in the past . 1500.00 per day ....
Cheers Roger
Може би точно това искаше да постигне казиното. Оставиха те да изчакаш малко, защото знаеха, че ще го загубиш и тогава не е виновно казиното, а твоя. Защото го загубихте справедливо.
Както и да е, ако все още имате 50 %, не си играйте с парите и чакайте. Това е най-добрият съвет, който можете да получите тук.
Maybe that's what the casino wanted to achieve. They let you wait a bit, because they knew you're going to lose it and then it's not casino's fault, it's yours. Because you lost it fairly.
Anyway, if you still have 50 % there, don't play with the money and wait. That's the best advice you can get here.
Здравейте,
работи под лиценза на Кюрасао:
Въпреки това, бъдете внимателни там, той има много ниска репутация:
Hello,
it operates under the Curacao license:
However, be careful there it has a very low reputation:
От минута 1 се изпраща улавянето на връщането на парите, където се поставя кодът за връщане
и доказателството за връщането, което е извършено на
ден 28. Ние сме на 15 август и все още не влизате в
пари, аз също не разбирам защо преводът от 4500 евро беше направен, когато поисках 3 тегления от 1500 евро и обясних, че моята банка
те не го приемат.
Не можете да влезете в страницата на вашето казино от миналия месец, тъй като те премахнаха лиценза ви за Испания и затова не мога да вляза в моята страница.
Обикаляш, но все още не си ми платил моите 4500 евро. И изглежда, че искате да губите време, тъй като чакате 1 седмица, за да отговорите на casinoguru, когато можете да дадете отговора веднага.
Casinoguru може да провери дали няма начин да влезете във вашето казино.
Искам да бъде записано, че имате същия адрес като други казина като LS, така че същото нещо, което се случи с мен, може да се случи на хора, които играят в тези казина, за да получат плащане. Изплати ми парите сега и както те помолих от началото на 2 или 3 части, за да няма проблем моята банка.
From minute 1 the capture of the money return is sent where it puts the return code
and the proof of the return that was made on
day 28. We are on August 15 and you still do not enter the
money, I also do not understand why the transfer of €4,500 was made when I requested 3 withdrawals of €1,500 and explained that my bank
they do not accept it.
You cannot enter the page of your casino since last month since they have removed your license for Spain and that is why I cannot enter my page.
You're going around but you still haven't paid me my €4,500. And it looks like you want to waste time since you wait 1 week to answer casinoguru when you can give the answer right away.
Casinoguru can verify that there is no way to enter your casino.
I want it to be on the record that you have the same address as other casinos like LS, so the same thing that happened to me can happen to people who play in those casinos to get paid. Pay me my money now and as I asked you from the beginning in 2 or 3 parts so that my bank does not have a problem.
Desde el minuto 1 se manda la captura de la devolución dinero donde pone el código de retorno
y el justificante de la devolución que se hizo el
dia 28. Estamos a dia 15 de agosto y seguís sin ingresarme el
dinero, tampoco entiendo porque se hizo la transferencia de 4500€ cuando yo solicite 3 retiradas de 1500€ y os explique que mi banco sino
no lo acepta.
A la pagina de vuestro casino no se puede entrar desde el mes pasado ya que os han quitado la licencia para españa y por eso no puedo entrar a mi pagina.
estais dando vueltas pero seguís sin pagarme mi 4500€ Y a la vista esta que quereis perder tiempo ya que esperais 1 semana a contestar a casinoguru cuando la respuesta la podeis dar al momento.
Casinoguru puede comprobar que no hay manera de entrar en vuestro casino.
quiero que quede constancia que tenéis la misma dirección que otros casinos como LS con lo cual a la gente que juegue en esos casinos les puede pasar lo mismo que me ha pasado a mi para cobrar. Pagadme ya mi dinero y como yo os lo pedi desde el principio en 2 o 3 partes para que mi banco no tenga problema.
Здравейте,
Успях да вляза в казиното с VPN, настроен към Испания. Надяваме се, че ще можем да ви помогнем чрез жалбата, но ви предлагам да изберете по-добро казино следващия път. По-добре е да инвестирате малко време и да намерите малко информация за казиното, което искате да опитате предварително, за да избегнете подобно изживяване, не мислите ли?
Както и да е, казиното каза, че им липсва кодът за връщане, любезно проверете жалбата .
Hello,
I was able to access the casino with a VPN set to Spain. I hope we will be able to help you via the complaint, but I would suggest you pick a better casino next time. It's better to invest some time and find some information about the casino you'd like to try in advance to avoid such an experience, don't you think?
Anyway, the casino said they're missing the returning code, kindly check the complaint.
Казиното продължава да лъже, тъй като кодът им беше изпратен вчера, преди да отговорят тук, както можете да видите на прикачения екран. Казиното лъже през цялото време и не иска да ми плати. Това, което не разбирам, е как ги оставят да работят.
The casino continues to lie since the code was sent to them yesterday before they answered here, as you can see in the attached screenshot. The casino is lying at all times and does not want to pay me. What I don't understand is how they let them operate.
El casino sigue mintiendo ya que el código se lo mande ayer antes de que ellos contestaran por aqui como se puede ver en la captura que les adjunto. El casino en todo momento esta mintiendo y no me quiere pagar. Lo que no entiendo es como les dejan operar.
Съжалявам, че не мога да чета на испански. Виждам, че Томас е замесен, когато става въпрос за кода, така че сега предполагам, че ще е необходимо известно време, за да се изясним с казиното.
Както и да е, ситуацията е същата като при всеки друг уебсайт, докато играчите не започнат да отправят проблемите си към лицензиращия орган и съда, това няма да се промени, предполагам.
I'm sorry I can't read in Spanish. I can see that Tomas is involved when it comes to the code, so I'm assuming now that it would need some time to clarify with the casino.
Anyway, it's the same situation as with any other website, until players start scaling their issues to the licensing authority and court, it won't change, I guess.
Моля, изчакайте развитието на жалбата и ако възникне необходимост, ние ще ви посъветваме.
Просто ни дайте малко време, моля.
Kindly wait for the complaint to develop and if the need arises, we will advise.
Just give us some time, please.
Забавените тегления и фалшивите разговори по Skipe за теглене на 1500 евро ме изнервят всеки ден. омръзна ми
Delayed withdrawals and fake Skipe calls to withdraw 1500 euros are making me nervous every day. I'm fed up
Prelievi ritardati chiamate skipe fasulle per prelevare 1500 euro mi stanno facendo snervare ogni giorno .Sono stufa
Бихте ли ни разказали повече за всичко това, моля? Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?
Колко време чакате за теглене и успяхте ли да верифицирате акаунта си?
Could you tell us more about all this, please? Is there something we could assist you with?
How long are you waiting for your withdrawal, and have you managed to verify your account?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.