ФорумКазинаTombRiches Casino - обща дискусия

TombRiches Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от AleKing44
|
2161 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TombRiches Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Здравейте, der maximale cashout mit dem willkommensbonus ist laut dem ToS: Максималните печалби, които ще бъдат изплатени на ПЪРВИТЕ 4 ДЕПОЗИТА в „Добре дошъл пакет бонус" са x10 от направения депозит, но не повече от: 10 000 EUR / 10 000 USD / 15 000 AUD / 15 000 CAD / 50 000 PLN / 10 000 CHF / 15 000 NZD. Моля, имайте предвид, че всяка надвишена сума ще бъде конфискувана, преди да поискате теглене. Също така bitte einmal updaten 🙂

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 7 месеца

Здравейте. Бихте ли пренаписали поста си, моля, за да може да бъде преведен? Не съм сигурен какво се случи тук, но не беше преведено и повечето потребители няма да могат да го разберат.🤷‍♀️

Може би имате предвид този бонус за добре дошли ?

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца


Максималните печалби, които могат да бъдат изплатени, са 10 пъти сумата на депозита [от бонуса за добре дошли]

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 7 месеца

Имате предвид от бонуса, който Romi изпрати, който имаме на нашия сайт? Както и да е, предадох го на нашия екип за данни, за да го разгледат и ако го направят, със сигурност ще го променят.

Благодаря, че забеляза.

Играхте ли с този бонус и успяхте ли да качите нещо от него? 🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Играя с голямо удоволствие в това казино. Направих успешно теглене и депозит


Бях напълно потвърден, че съм играл честно


сега това малко е, че имам големи удари на слот и те идват с куп извинения, за да не получа парите си, казват, че акаунтът ви е в процес на разследване и тегленето ми е задържано вече над 72 часа и не получавам някаква информация защо е така. Имах успешно теглене преди и получавам средствата си в рамките на 1 ден и сега, тъй като удрях големи между 15-20k, те се извиняват защо мога да направя, за да получа печалбите си

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Играл съм време за оцеляване в казино tombbrich Направих успешно теглене 3 пъти от общо €2500


сега спечелих на слот 17k и те казват, че акаунтът ми е в процес на разследване и отнемат толкова много време без причина, за да ми платят, какво мога да направя?

Автоматичен превод:
barca81130
преди 6 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали.

Бих казал, че при такава голяма печалба повечето казина правят разследване и вероятно ще трябва да изчакате, защото те ще проверяват играта и различни други неща, за да видят дали всичко е било в съответствие с правилата. Може да отнеме известно време и вероятно няма да ви дадат никаква информация, докато не приключи, но видях, че казиното има доста добър индекс на безопасност , така че се надявам, че ще подходят към всичко отговорно и справедливо. Бих се успокоил и от факта, че сте получавали пари от тях в миналото, така че не бих бил скептичен веднага.

Както и да е, опитахте ли да попитате защо 10k изчезнаха? Това е нещо, което би ми било интересно да знам каква е причината на казиното.

Разбира се, ако нищо не се промени и няма комуникация с казиното и те ви игнорират, ние ще се опитаме да помогнем, но бих дал още малко време и ще се опитам да бъда търпелив.

Мислиш ли, че можеш да се справиш?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро обслужване

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте, когато точно в края направих първото теглене от 5k, все още не съм го получил, но успях да направя тегленето, така че благодаря на Бога, това е честно казино! Бяха пълни дни на стрес, но накрая се реши! Тези 10 хиляди, които те държат, бяха поради причината, че имам поне нещо за теглене, ако всичко е приключило с прегледите, което също е добре, че го правят. Така че те го запазиха за мен като спестена сума, защото първо имах 25 хиляди и тъй като от разочарование загубих 9 хиляди, ще ви държа в течение, ако получа средствата в банковата си сметка

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро обслужване

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, какво ви харесва в услугата? Имате ли опит с казиното, който бихте искали да споделите с нас? Мисля, че може да е подходящо.

Давай 😀

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, когато точно в края направих първото теглене от 5k, все още не съм го получил, но успях да направя тегленето, така че благодаря на Бога, това е честно казино! Бяха пълни дни на стрес, но накрая се реши! Тези 10 хиляди, които те държат, бяха поради причината, че имам поне нещо за теглене, ако всичко е приключило с прегледите, което също е добре, че го правят. Така че те го запазиха за мен като спестена сума, защото първо имах 25 хиляди и тъй като от разочарование загубих 9 хиляди, ще ви държа в течение, ако получа средствата в банковата си сметка

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря за разяснението, сега ще изчакам да видя дали ще си вземеш парите и дали няма да има проблем с тегленето. Ако възникне нещо, не се колебайте да се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.

Твърдо вярвам в добрия край. ☘️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

казиното ми изпрати рекламен имейл и, разбира се, пристрастен, реших да играя. Казиното приличаше на казино kingbilly и аз ги попитах за това дали това е техен сестрински сайт и получих отговор да, но с моя собствен лиценз. Въпреки това, преди депозита се сблъсках с проблеми и се свързах с чата на живо, депозитът ми не пристигна в акаунта на играта и попитах дали може да се дължи на самоблокирането на kingbilly casino? Също така обявих, че съм затворен в казино kingbilly поради проблем с играта, те само потвърдиха, че мога да играя и да депозирам (отговорен?). Тъй като вече имам опит, че казиното конфискува големите ми печалби поради блокирането на дъщерното казино (случаят дори беше обсъждан в casinoguru дълго време и беше решен в моя полза), казиното никога не последва това. затова реших веднага да попитам дали тук се е случило същото, те казаха не, можете да играете. Въпреки че дори признах проблема си с игрите, това не притесни оператора.


Но в действителност щях ли някога да получа печалбите си, защото преди депозитът да пристигне в акаунта на играта, обявих, че съм проблемен играч и затворих например с kingbilly kasono.

Сигурен съм, че ако бях спечелил, те щяха да обяснят в условията си за ползване, че имам проблем с играта, нямаше да ми бъде позволено да се регистрирам и нямаше да анулират печалбите си.


условията за ползване винаги са против играча и те ще намерят причина. Това винаги е печеливша ситуация за операторите на curaco, лоша ситуация за уязвимия играч.


Факт е, че поставям под въпрос отговорните инструменти на казиното и действията на чат операторите спрямо проблемните играчи, явно това не е важно за тях.


filefile

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 5 месеца

Здравейте, ситуацията е доста сложна, но бих казал следното. Ако сте споменали пристрастяване и те имат нещо написано в правилата и условията и те все още ви позволяват да играете тук и казват, че е добре, тогава аз бих го приел така. Ако можете да депозирате и играете безпроблемно, но не можете да теглите поради това нещо, не е честно, тъй като те дори не трябва да ви позволяват да играете.

Що се отнася до самоизключването, ако случаят е в едно казино, но не е изрично записано в условията, че ако го направите в едно, това засяга дочерното казино или група, тогава трябва да е добре.

Така че, ако сте играли тук и сте спечелили пари, от моя гледна точка трябва да получите средствата.

Така че не забравяйте да ни уведомите как върви и ако имате проблеми или не, ако имате, тогава ние ще се опитаме да ви помогнем.

Разбира се, най-доброто нещо би било да не играете, ако имате пристрастеност към хазарта, защото това може да причини само проблеми в бъдеще.

Ако се интересувате, можете да прочетете цялата необходима информация за отговорния хазарт и може би ще получите помощ.

Затова ще изчакам и ще видя дали нещо ще се развие или не.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Да, аз съм по същия начин. Просто съм объркан как казиното реагира на проблемни играчи. Струва им се, че не е актуално и не е тяхна работа да се месят. Бях изненадан, когато им казах, че съм проблемен играч, вместо да ме затворят, те ми позволиха да играя.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Но както всеки знае, когато става въпрос за казината в Кюрасао, те имат свои собствени правила и условия и дори лицензиращият орган не помага на играча, защото е невъзможно да се достигне до тях. Така че все още съм убеден, че ситуацията е печеливша печалба за казиното. Те позволяват на проблемен играч да играе, ако той загуби, казиното печели, ако той спечели, казиното печели и печалбата се анулира, позовавайки се на условията за използване „не трябваше да отваряте акаунт като пристрастен към хазарта"

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, аз съм по същия начин. Просто съм объркан как казиното реагира на проблемни играчи. Струва им се, че не е актуално и не е тяхна работа да се месят. Бях изненадан, когато им казах, че съм проблемен играч, вместо да ме затворят, те ми позволиха да играя.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих казал, че понякога това е доста обичайно, освен ако изрично не кажете, че искате да затворите акаунта или да се самоизключите. Имам чувството, че някои казина не приемат този вид неща толкова сериозно и не искам да бъда конкретен или да кажа, че това е така, но се натъкнах на редица примери, при които дори пристрастени играчи имат са били насърчавани да играят в казиното. Според мен това не е правилният подход и казината наистина трябва да защитават такива играчи. Но докато депозират и губят пари, предполагам, че е добре да го правят. Тъжно е и не всяко казино го прави, но някои го правят. 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Tomb Riches направи бонус. Ако някой играе. Можете да получите 25 безплатни завъртания за €20 депозит. Не го видях публикуван в сайта, така че реших, че някой може да го пропусне. Показано е само в социалните мрежи. Можете да го заявите до 4 юли.


file

Автоматичен превод:
Rimmartiger
преди 5 месеца

Благодаря ви за информацията. Просто се опитайте да не рекламирате тук, моля. Не е позволено в нашия форум.

Имахте ли печалби с този бонус може би?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, пробвате ли казиното преди, за да си направите бележка?


момчета гледат своите playngo слотове, особено слотовете за «книги».


те са неизправни, получавате 2 скатера, а третият е винаги на последния ред и след един.


през цялото време, така че реших никога повече да не играя тук.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини