преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TombRiches Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, der maximale cashout mit dem willkommensbonus ist laut dem ToS: Максималните печалби, които ще бъдат изплатени на ПЪРВИТЕ 4 ДЕПОЗИТА в „Добре дошъл пакет бонус" са x10 от направения депозит, но не повече от: 10 000 EUR / 10 000 USD / 15 000 AUD / 15 000 CAD / 50 000 PLN / 10 000 CHF / 15 000 NZD. Моля, имайте предвид, че всяка надвишена сума ще бъде конфискувана, преди да поискате теглене. Също така bitte einmal updaten 🙂
Hallo, der maximale cashout mit dem willkommensbonus ist laut dem ToS: The maximum winnings that will be paid to the FIRST 4 DEPOSITS in the "Welcome Pack Bonus" are x10 of the deposit made, but no more than: 10 000 EUR / 10 000 USD / 15 000 AUD / 15 000 CAD / 50 000 PLN / 10 000 CHF / 15 000 NZD. Please note that any amount in excess will be forfeited prior to requesting a withdrawal. Also bitte einmal updaten 🙂
Здравейте. Бихте ли пренаписали поста си, моля, за да може да бъде преведен? Не съм сигурен какво се случи тук, но не беше преведено и повечето потребители няма да могат да го разберат.🤷♀️
Може би имате предвид този бонус за добре дошли ?
Hello. Could you rewrite your post, please, so it can be translated? I'm not sure what happened here, but it did not get translated, and most of the users will not be able to understand it.🤷♀️
Are you referring to this welcome bonus, perhaps?
Максималните печалби, които могат да бъдат изплатени, са 10 пъти сумата на депозита [от бонуса за добре дошли]
The maximum winnings that can be paid out is 10x the deposit amount [from the welcome bonus]
Имате предвид от бонуса, който Romi изпрати, който имаме на нашия сайт? Както и да е, предадох го на нашия екип за данни, за да го разгледат и ако го направят, със сигурност ще го променят.
Благодаря, че забеляза.
Играхте ли с този бонус и успяхте ли да качите нещо от него? 🙂
Do you mean from the bonus that Romi sent, which we have on our site ? Anyway, I've passed it on to our data team to take a look at it, and if they do, they'll change it for sure.
Thanks for noticing.
Did you play with this bonus and did you manage to upload something from it ? 🙂
Играя с голямо удоволствие в това казино. Направих успешно теглене и депозит
Бях напълно потвърден, че съм играл честно
сега това малко е, че имам големи удари на слот и те идват с куп извинения, за да не получа парите си, казват, че акаунтът ви е в процес на разследване и тегленето ми е задържано вече над 72 часа и не получавам някаква информация защо е така. Имах успешно теглене преди и получавам средствата си в рамките на 1 ден и сега, тъй като удрях големи между 15-20k, те се извиняват защо мога да направя, за да получа печалбите си
I have been playing with very much enjoying at this casino. I have made successful withdrawal and deposit
I have been fully verified I have been playing fairly
now this thin is I have hitting big on a slot and they are coming with bunch off excuses so I don't get my money they say your account is under investigation and my withdrawal is on hold already for over 72h and I don't get any information about why this is. I have withdrawal successfully before and I recieve my fund within 1 day and now because I have been hitting big between 15-20k they are making excuses why can I do to get my winnings
Играл съм време за оцеляване в казино tombbrich Направих успешно теглене 3 пъти от общо €2500
сега спечелих на слот 17k и те казват, че акаунтът ми е в процес на разследване и отнемат толкова много време без причина, за да ми платят, какво мога да направя?
I have played survival time at tombbrich casino I have made successfully withdraw 3 times of a total of €2500
now I have won on a slot 17k and they are saying that my account is under investigation and they are taking so much time for no reason to pay me what can I do?
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали.
Бих казал, че при такава голяма печалба повечето казина правят разследване и вероятно ще трябва да изчакате, защото те ще проверяват играта и различни други неща, за да видят дали всичко е било в съответствие с правилата. Може да отнеме известно време и вероятно няма да ви дадат никаква информация, докато не приключи, но видях, че казиното има доста добър индекс на безопасност , така че се надявам, че ще подходят към всичко отговорно и справедливо. Бих се успокоил и от факта, че сте получавали пари от тях в миналото, така че не бих бил скептичен веднага.
Както и да е, опитахте ли да попитате защо 10k изчезнаха? Това е нещо, което би ми било интересно да знам каква е причината на казиното.
Разбира се, ако нищо не се промени и няма комуникация с казиното и те ви игнорират, ние ще се опитаме да помогнем, но бих дал още малко време и ще се опитам да бъда търпелив.
Мислиш ли, че можеш да се справиш?
Hello, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into.
I would say that with such a big win, most casinos do an investigation and you'll probably have to wait because they'll be checking the gameplay and various other things to see if everything was in accordance with the rules. It might take some time and they probably won't give you any information until it's done, but I've seen that casino has a pretty good safety index, so I hope they will approach everything responsibly and fairly. I would also be reassured by the fact that you have received money from them in the past, so I wouldn't be skeptical right away.
Anyway, have you tried asking why the 10k disappeared ? That's something I'd be interested to know what the casino's reason was.
Of course, if nothing changes and there is no communication with the casino and they ignore you, we will try to help, but I would give it some more time and try to be patient.
Do you think you can handle it?
Здравейте, когато точно в края направих първото теглене от 5k, все още не съм го получил, но успях да направя тегленето, така че благодаря на Бога, това е честно казино! Бяха пълни дни на стрес, но накрая се реши! Тези 10 хиляди, които те държат, бяха поради причината, че имам поне нещо за теглене, ако всичко е приключило с прегледите, което също е добре, че го правят. Така че те го запазиха за мен като спестена сума, защото първо имах 25 хиляди и тъй като от разочарование загубих 9 хиляди, ще ви държа в течение, ако получа средствата в банковата си сметка
Hi you where right at the end I had made the first withdrawal off 5k did not recieve it yet but I was able to do the withdrawal so thank god this is a fair casino! It were stress full days but at the end solved! The 10k they hold that was for the reason that I have at least something to withdraw if it was all done with the check ups that's also a good thing they do that. So they kept it for me as a save amount because had 25k first and because off frustration I lost 9k I will keep you updated if I recieve the funds in my bank account
Здравейте, какво ви харесва в услугата? Имате ли опит с казиното, който бихте искали да споделите с нас? Мисля, че може да е подходящо.
Давай 😀
Hi, what do you like about the service ? Do you have any experience with the casino that you would like to share with us ? I think it might be suitable.
Go ahead 😀
Здравейте, когато точно в края направих първото теглене от 5k, все още не съм го получил, но успях да направя тегленето, така че благодаря на Бога, това е честно казино! Бяха пълни дни на стрес, но накрая се реши! Тези 10 хиляди, които те държат, бяха поради причината, че имам поне нещо за теглене, ако всичко е приключило с прегледите, което също е добре, че го правят. Така че те го запазиха за мен като спестена сума, защото първо имах 25 хиляди и тъй като от разочарование загубих 9 хиляди, ще ви държа в течение, ако получа средствата в банковата си сметка
Hi you where right at the end I had made the first withdrawal off 5k did not recieve it yet but I was able to do the withdrawal so thank god this is a fair casino! It were stress full days but at the end solved! The 10k they hold that was for the reason that I have at least something to withdraw if it was all done with the check ups that's also a good thing they do that. So they kept it for me as a save amount because had 25k first and because off frustration I lost 9k I will keep you updated if I recieve the funds in my bank account
Благодаря за разяснението, сега ще изчакам да видя дали ще си вземеш парите и дали няма да има проблем с тегленето. Ако възникне нещо, не се колебайте да се свържете и ние ще се опитаме да помогнем.
Твърдо вярвам в добрия край. ☘️
Thanks for the clarification, well now I'll wait to see if you get your money and if there won't be any problem with the withdrawal. If something comes up, feel free to get in touch and we'll try to help.
I firmly believe in a good ending. ☘️
казиното ми изпрати рекламен имейл и, разбира се, пристрастен, реших да играя. Казиното приличаше на казино kingbilly и аз ги попитах за това дали това е техен сестрински сайт и получих отговор да, но с моя собствен лиценз. Въпреки това, преди депозита се сблъсках с проблеми и се свързах с чата на живо, депозитът ми не пристигна в акаунта на играта и попитах дали може да се дължи на самоблокирането на kingbilly casino? Също така обявих, че съм затворен в казино kingbilly поради проблем с играта, те само потвърдиха, че мога да играя и да депозирам (отговорен?). Тъй като вече имам опит, че казиното конфискува големите ми печалби поради блокирането на дъщерното казино (случаят дори беше обсъждан в casinoguru дълго време и беше решен в моя полза), казиното никога не последва това. затова реших веднага да попитам дали тук се е случило същото, те казаха не, можете да играете. Въпреки че дори признах проблема си с игрите, това не притесни оператора.
Но в действителност щях ли някога да получа печалбите си, защото преди депозитът да пристигне в акаунта на играта, обявих, че съм проблемен играч и затворих например с kingbilly kasono.
Сигурен съм, че ако бях спечелил, те щяха да обяснят в условията си за ползване, че имам проблем с играта, нямаше да ми бъде позволено да се регистрирам и нямаше да анулират печалбите си.
условията за ползване винаги са против играча и те ще намерят причина. Това винаги е печеливша ситуация за операторите на curaco, лоша ситуация за уязвимия играч.
Факт е, че поставям под въпрос отговорните инструменти на казиното и действията на чат операторите спрямо проблемните играчи, явно това не е важно за тях.
the casino sent me an ad email and of course, addicted, I decided to play. The casino resembled kingbilly casino and I asked them about this if this is their sister site and I got the answer yes but with my own license. However, before the deposit I faced problems, and I contacted the live chat, my deposit did not arrive in the game account and I asked if it could be due to the self-locking of kingbilly casino? I also announced that I am closed at kingbilly casino due to a game problem, they only confirmed that I can play and deposit (responsible?). Since I already have the experience that the casino confiscated my big winnings due to the blocking of the sister casino (the case was even discussed at casinoguru for a long time and was decided in my favor), the casino never followed this. so I decided to ask right away if the same thing happened here, they said no, you can play. Although I even admitted my gaming problem, it didn't bother the operator.
But in reality, would I have ever received my winnings because before the deposit arrived in the game account I announced that I was a problem player and closed for example with kingbilly kasono.
I'm sure if I had won, they would have explained in their terms of use that I have a gaming problem, I wouldn't have been allowed to register and voided my winnings.
the terms of use are always against the player and they will find a reason. This is always a win win situation for the curaco operators, a bad situation for the vulnerable player.
The fact is that I question the casino's responsible tools and the actions of the chat operators towards problem players, apparently this is not important to them.
kasino lähettivät minulle mainos sähköpostia ja tietenkin riippuvaisena sorruin pelaamaan. Kasino muistutti kingbilly kasinoa ja kysyin tästä heiltä että onko tämä heidän sisarsivusto sain vastaukseksi kyllä mutta omalla lisenssillä. Kuitenkin ennen talletusta kohtasin ongelmia, ja otin yhteyttä livechattiin, talletukseni ei saapunut pelitilille ja kysyin voisiko se johtua kingbilly kasinon itsesulusta? Ilmoitin myös että olen suljettu kingbilly kasinolla peliongelman takia, he vain vahvistivat että saan pelata ja tallettaa (vastuullista?) . Koska minulla on jo kokemusta että casino takavarikoi ison voittoni sisarkasino eston takia (tapausta puitiin jopa casinogurussa pitkään ja päätettiin minun hyväkseni) kasino ei koskaan vaan noudattanut tätä. joten päätin kysyä heti tapahtuisiko täällä samoin, sanottiin ei, voit pelata. Vaikka myönsin jopa peliongelmani se ei haitannut operaattoria.
Mutta todellisuudessa olisinko koskaan saanut voittojani koska ennen kuin talletus saapui pelitilille ilmoitin että olen ongelma pelaaja ja suljettu esimerkiksi kingbilly kasonolla.
Olen varma jos olisin voittanut he olisivat perustelleet käyttöehtoihinsa, että olen peliongelmainen en olisi saanut rekisteröityä ja mitätöinyt voittoni.
käyttöehdot ovat aina pelaajaa vastaan ja he löytävät kyllä syyn. Tämä on aina win win tilanne curacon operaattoreille, ikävä tilanne haavoittuvalle pelaajalle.
Fakta on se, että kyseenalaistan kasinon vastuullisia työkaluja ja chat operaattoreiden toimia ongelmapelaajia kohtaan, heillä nähtävästi tämä ei ole tärkeää.
Здравейте, ситуацията е доста сложна, но бих казал следното. Ако сте споменали пристрастяване и те имат нещо написано в правилата и условията и те все още ви позволяват да играете тук и казват, че е добре, тогава аз бих го приел така. Ако можете да депозирате и играете безпроблемно, но не можете да теглите поради това нещо, не е честно, тъй като те дори не трябва да ви позволяват да играете.
Що се отнася до самоизключването, ако случаят е в едно казино, но не е изрично записано в условията, че ако го направите в едно, това засяга дочерното казино или група, тогава трябва да е добре.
Така че, ако сте играли тук и сте спечелили пари, от моя гледна точка трябва да получите средствата.
Така че не забравяйте да ни уведомите как върви и ако имате проблеми или не, ако имате, тогава ние ще се опитаме да ви помогнем.
Разбира се, най-доброто нещо би било да не играете, ако имате пристрастеност към хазарта, защото това може да причини само проблеми в бъдеще.
Ако се интересувате, можете да прочетете цялата необходима информация за отговорния хазарт и може би ще получите помощ.
Затова ще изчакам и ще видя дали нещо ще се развие или не.
Hello, it's quite a complicated situation, but I would say the following. If you mentioned addiction and they have something written in the terms and conditions and they still let you play here and said it's okay, then that's how I would take it. If you can deposit and play unproblematically but you can't withdraw because of this thing, it's not fair as they shouldn't even let you play.
As for self-exclusion, if it's the case in one casino but it's not explicitly written in the terms that if you do it in one, it affects the sister casino or group, then it should be fine.
So if you played here and won money, from my point of view you should get the funds.
So be sure to let us know how it goes and if you have issues or not, if you do, then we will try to help you.
Of course the best thing would be not to play if you have a gambling addiction, because it can only cause problems in the future.
If you are interested, you can read all the relevant information about Responsible Gambling and maybe you will get some help.
I will therefore wait and see whether something develops or not.
Да, аз съм по същия начин. Просто съм объркан как казиното реагира на проблемни играчи. Струва им се, че не е актуално и не е тяхна работа да се месят. Бях изненадан, когато им казах, че съм проблемен играч, вместо да ме затворят, те ми позволиха да играя.
Yes, I'm the same way. However, I'm just confused how the casino reacts to problem players. It seems to them that it is not relevant and it is not their job to interfere with it. I was surprised when I told them that I was a problem player, instead of shutting me down, they allowed me to play.
Kyllä olen samaa miltä. Olen kuitenkin vaan häkeltynyt miten kasino reagoi ongelma pelaajiin. Heille nähtävästi se ei ole oleellista eikä heidän tehtävä ole puuttua siihen. Olin yllättynyt kun kerroin olevani ongelmapelaaja he sen sijaan että sulkisivat minut antoivat luvan pelata.
Но както всеки знае, когато става въпрос за казината в Кюрасао, те имат свои собствени правила и условия и дори лицензиращият орган не помага на играча, защото е невъзможно да се достигне до тях. Така че все още съм убеден, че ситуацията е печеливша печалба за казиното. Те позволяват на проблемен играч да играе, ако той загуби, казиното печели, ако той спечели, казиното печели и печалбата се анулира, позовавайки се на условията за използване „не трябваше да отваряте акаунт като пристрастен към хазарта"
But as everyone knows when it comes to Curacao casinos, they have their own terms and conditions and even the licensing authority is no help to the player because it is impossible to reach them. So I am still convinced that the situation is win win for the casino. They allow a problem player to play, if he loses, the casino wins, if he wins, the casino wins and the win is voided, citing the terms of use "you shouldn't have opened an account as a gambling addict"
Mutta kuten jokainen tietää kun kyse on curacon kasinoista heillä on omat ehdot ja käyttöehdot ja edes lupaviranomainen ei ole pelaajan apuna koska heitä on mahdotonta tavoittaa. Joten olen edelleen vakuuttunut että tilanne on win win kasinolle. Sallivat ongelmapelaajan pelata, jos hän häviää kasino voittaa, jos hän voittaa kasino voittaa ja voitto mitätöidään käyttöehtoihin perustellen "et olisi saanut avata tiliä peliriippuvaisena"
Да, аз съм по същия начин. Просто съм объркан как казиното реагира на проблемни играчи. Струва им се, че не е актуално и не е тяхна работа да се месят. Бях изненадан, когато им казах, че съм проблемен играч, вместо да ме затворят, те ми позволиха да играя.
Yes, I'm the same way. However, I'm just confused how the casino reacts to problem players. It seems to them that it is not relevant and it is not their job to interfere with it. I was surprised when I told them that I was a problem player, instead of shutting me down, they allowed me to play.
Kyllä olen samaa miltä. Olen kuitenkin vaan häkeltynyt miten kasino reagoi ongelma pelaajiin. Heille nähtävästi se ei ole oleellista eikä heidän tehtävä ole puuttua siihen. Olin yllättynyt kun kerroin olevani ongelmapelaaja he sen sijaan että sulkisivat minut antoivat luvan pelata.
Бих казал, че понякога това е доста обичайно, освен ако изрично не кажете, че искате да затворите акаунта или да се самоизключите. Имам чувството, че някои казина не приемат този вид неща толкова сериозно и не искам да бъда конкретен или да кажа, че това е така, но се натъкнах на редица примери, при които дори пристрастени играчи имат са били насърчавани да играят в казиното. Според мен това не е правилният подход и казината наистина трябва да защитават такива играчи. Но докато депозират и губят пари, предполагам, че е добре да го правят. Тъжно е и не всяко казино го прави, но някои го правят. 😥
I'd say that's sometimes pretty common, unless you explicitly say you want to close the account or be self-excluded. I have a feeling that some casinos don't take this kind of thing that seriously, and I don't want to be specific or say that this is the case, but I've encountered a number of examples where basically even addicted players have been encouraged to play in the casino. This is not the right approach in my opinion and casinos should really protect such players. But as long as they deposit and lose money, I suppose it's okay for them to do so. It's sad and not every casino does it, but some do. 😥
Tomb Riches направи бонус. Ако някой играе. Можете да получите 25 безплатни завъртания за €20 депозит. Не го видях публикуван в сайта, така че реших, че някой може да го пропусне. Показано е само в социалните мрежи. Можете да го заявите до 4 юли.
Tomb Riches made a bonus. If anyone's playing. You can get 25 free spins for a €20 deposit. I didn't see it published on the site, so I thought someone might miss it. It was only shown on social media. You can claim it until July 4.
Благодаря ви за информацията. Просто се опитайте да не рекламирате тук, моля. Не е позволено в нашия форум.
Имахте ли печалби с този бонус може би?
Thank you for the information. Just try not to advertise here, please. It is not allowed on our forum.
Did you have any wins with this bonus, perhaps?
Здравейте, пробвате ли казиното преди, за да си направите бележка?
момчета гледат своите playngo слотове, особено слотовете за «книги».
те са неизправни, получавате 2 скатера, а третият е винаги на последния ред и след един.
през цялото време, така че реших никога повече да не играя тук.
Hi there, are u trying the casino before to make ur note ?
guys look at their playngo slots, especially the « books » slots .
they are glitched , u get 2 scatters and the third is allways on the last row and past by one.
all the time, so I decided to never play here anymore.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.