преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tiki Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих теглене от 18/1. казиното казва, че тегленията се обработват в рамките на 3 работни дни, сега сме на 5 работни дни и не съм получил парите. и състоянието ми на оттегляне не се е променило. . Комуникирах с тях няколко пъти и никой не ми дава отговор, само казват да имам търпение. също така моят акаунт не се нуждае от проверка.
I have made a withdrawal since 18/1. the casino says that withdrawals are processed within 3 working days, now we are at 5 working days and I have not received the money. and my withdrawal status has not changed. . I communicated with them several times and no one gives me an answer, all they say is to be patient. also my account doesn't need verification.
Казаха ли ви обаче каква е причината за забавянето, ако акаунтът ви не се нуждае от верификация? Или изобщо не казват нищо?
Все още ли е същото сега след уикенда?
Did they tell you what is causing the delay if your account doesn't need a verification, though? Or they don't say anything at all?
Is it still the same now after the wekend?
Нищо не ми казват, казват само, че изтеглянето е на финал и скоро ще приключи. Това го слушам вече 6 дни. Също така, от това, което виждам в акаунта си, състоянието на теглене изобщо не се е променило.
They don't tell me anything, all they say is that the withdrawal is in the final stages and will be completed soon. I've been hearing this for 6 days now. Also, from what I see in my account, the withdrawal status hasn't changed at all.
Δεν μου λένε τίποτα, το μόνο που λένε είναι ότι είναι σε τελικό στάδιο η ανάληψη και σύντομα θα ολοκληρωθεί. Αυτό το ακούω εδώ και 6 μέρες . Επίσης απ' ότι βλέπω στον λογαριασμό μου η ανάληψη δεν έχει αλλάξει καθόλου κατάσταση.
Показва ли се тегленето като „предстоящо" поне във вашия акаунт? 🤔
Това би означавало, че наистина работят върху него, въпреки че сега е твърде дълго.
Просто се надявам, че фактът, че подадохте жалбата си тук, ще доведе до някои промени и те ще работят по-бързо сега.
Is the withdrawal shown as "pending" in your account at least? 🤔
That would mean they really work on it, even though it is too long now.
I just hope that the fact you submitted your complaint here will make some changes and they will work faster now.
Да, чакат се, но днес е 10-ти ден и ситуацията не се е променила въобще и това, което казват, всичко е наред, имайте търпение. Надявам се нещо да се промени, защото съм разочарован и вярвам, че няма да платят.
Yes, they are pending, but today is the 10th day and the situation has not changed at all, and what they say is everything is fine, be patient. I hope something changes because I am disappointed and I believe they will not pay.
Ναι είναι εκκρεμείς απλά σήμερα είναι η 10η ημέρα και δεν έχει αλλάξει κατάσταση καθόλου, και αυτό που λένε είναι όλα είναι καλά κάντε υπομονή. Μακάρι να αλλάξει κάτι γιατί έχω απογοητευτεί και πιστεύω δεν θα τα πληρώσουν .
Да, със сигурност трябва да е разочароващо; разбирам те
Моля, опитайте се да сте в крак и ние ще чакаме актуализациите.
Yeah, it surely must be frustrating; I understand you.
Please try to keep up, and we'll wait for the updates.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.