преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с The Pokies Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
The Pokies ми беше препоръчан от приятел, разбираемо, тъй като това не е най-лесното или обичайно казино, което можете да попаднете. Това е спретнат потребителски интерфейс, който е кратък и без усложняващи и прекомерни раздели и опции. Директно към точката, без допълнителни и прекомерни промоции и аксесоари, Pokies го поддържат хубаво и просто, но същевременно чисто. Аз лично харесвам, че мога да платя идентификационен номер в казиното и с нулеви такси мога да тегля и печалбите ми да са чисти в моята сметка. Гамата от игри е невероятна и е една от любимите ми списъци с игри и доставчици. Персоналът е достъпен, но и ефективен. Не съм имал проблеми с депозирането или тегленето на сметката си. ВИЖТЕ ТЕЗИ МОМЧЕТА, има страхотен бонус от 10 долара без депозит за регистрация, когато телефонният номер е потвърден
Всички кръгли, всички щастливи
The Pokies was refered by a friend to me , understandably as it's not exactly the most easy or common casino to come across . It's a neat tidy user interface that's short and without complicating and excessive tabs and options . Straight to the point without extra and over the top promotions and accessories the Pokies keep it nice and simple but yet clean . I personally love that I can pay id into the casino and with zero fees can I withdraw and have my winnings clear in my account . The range of games is amazing and one of my personal favourite game and provider lists . Staff are accessible yet efficient also . I've had no problems with my account depositing nor withdrawing . CHECK THESE GUYS OUT , there's a great 10 dollar no deposit bonus for registration when phone number is verified
All round , all happy
Здравейте,
благодаря ви за вашите прозрения - много оценявам!
Желаете ли да се присъедините към нашето състезание за любими казина? 🙂 ( щракнете/докоснете ТУК )
Hello,
thank you for your insights - much appreciated!
Care to join our competition about favorite casinos? 🙂 (click/tap HERE)
здрасти В прегледа се казва, че това казино приема играчи от Нова Зеландия, но когато отида да депозирам, ми дава само опциите да кажа, че съм от Австралия. Може би правя нещо нередно, но не вярвам, че приема играчи от Нова Зеландия?
Hi. In the review it says this casino accepts players from new Zealand but when I go to deposit it only gives me the options to say im from Australia. Maybe I'm doing somethimg wrong but i don't believe it does accept players from new zealand?
здрасти
Опитах се да намеря списъка с разрешени/ограничени държави, но не можах да намеря нито една.
Така че изпробвах техния инструмент за търсене и намерих информация за такси и тегления за играчи от Нова Зеландия:
Така че изглежда, че се приемат играчи от Нова Зеландия, бих искал да попитам оператора за чат на живо...
Попитах нашия екип за данни дали можем да го проверим от наша страна. Ще се върна при теб.
Hi.
I tried to find the list of allowed/restricted countries but could not find any.
So I tried their search tool and find information about fees and withdrawals for players from NZ:
So it seems that players from New Zealand are accepted, I wish I could ask the live chat operator...
I asked our Data Team whether we can check it out on our side. I'll get back to you.
здрасти В прегледа се казва, че това казино приема играчи от Нова Зеландия, но когато отида да депозирам, ми дава само опциите да кажа, че съм от Австралия. Може би правя нещо нередно, но не вярвам, че приема играчи от Нова Зеландия?
Hi. In the review it says this casino accepts players from new Zealand but when I go to deposit it only gives me the options to say im from Australia. Maybe I'm doing somethimg wrong but i don't believe it does accept players from new zealand?
Здравей отново,
според нашия екип за данни играчите от Нова Зеландия не могат да правят никакви депозити в момента поради някакъв технически проблем. Ще се оправи, за съжаление все още няма точен срок.
Предполагам, че тегленията страдат от същия проблем. 🙁
Надявам се скоро да поправят това 🤞
Hello again,
according to our Data Team, players from New Zealand can't make any deposits at the moment due to some kind of technical problem. It's going to be fixed, sadly there is no precise deadline yet.
I'd assume that withdrawals suffer the same issue. 🙁
I hope they'll fix this soon 🤞
здрасти В прегледа се казва, че това казино приема играчи от Нова Зеландия, но когато отида да депозирам, ми дава само опциите да кажа, че съм от Австралия. Може би правя нещо нередно, но не вярвам, че приема играчи от Нова Зеландия?
Hi. In the review it says this casino accepts players from new Zealand but when I go to deposit it only gives me the options to say im from Australia. Maybe I'm doing somethimg wrong but i don't believe it does accept players from new zealand?
Това е любимото ми казино, има много игри и доставчици. Любимите ми доставчици са Aristocrat games, малко казина имат този доставчик, и Quickspin. Често депозирам тук PayId депозитът ме устройва повече и имам малки печалби от време на време и парите обикновено са в сметката ми на следващия ден. Единственото нещо, което е малко разочароващо, е опитът да накарате човек да разговаря с бота не ви дава много опции за избор, когато той пита какви въпроси искате да зададете, понякога не съм имал проблеми с това казино Просто искам да задам прост въпрос, за да съм сигурен, че разбирам например правилата за бонус за депозит и т.н. и е много дълго чакане най-накрая да получа човек. Но все пак това е добро, лесно за навигиране казино, което ми харесва да играя там.
This is my favorite casino they have lots of games and providers. My favorite providers are Aristocrat games not many casinos have this provider, and Quickspin. I often deposit here the PayId deposit suits me better and i have had little wins now and then and the money is usually in my account the next day. The only thing that is a little frustating is trying to get a human to chat with the Bot doesn't give you many options to choose from when he asks what questions you want to ask, I haven't had any problems with this casino sometimes I just want to ask a simple question to make sure I understand for example rules of a deposit bonus etc. and it is a very long wait to finally get a human. But still it is a good easy to navigate casino I enjoy playing there.
Това е любимото ми казино, има много игри и доставчици. Любимите ми доставчици са Aristocrat games, малко казина имат този доставчик, и Quickspin. Често депозирам тук PayId депозитът ме устройва повече и имам малки печалби от време на време и парите обикновено са в сметката ми на следващия ден. Единственото нещо, което е малко разочароващо, е опитът да накарате човек да разговаря с бота не ви дава много опции за избор, когато той пита какви въпроси искате да зададете, понякога не съм имал проблеми с това казино Просто искам да задам прост въпрос, за да съм сигурен, че разбирам например правилата за бонус за депозит и т.н. и е много дълго чакане най-накрая да получа човек. Но все пак това е добро, лесно за навигиране казино, което ми харесва да играя там.
This is my favorite casino they have lots of games and providers. My favorite providers are Aristocrat games not many casinos have this provider, and Quickspin. I often deposit here the PayId deposit suits me better and i have had little wins now and then and the money is usually in my account the next day. The only thing that is a little frustating is trying to get a human to chat with the Bot doesn't give you many options to choose from when he asks what questions you want to ask, I haven't had any problems with this casino sometimes I just want to ask a simple question to make sure I understand for example rules of a deposit bonus etc. and it is a very long wait to finally get a human. But still it is a good easy to navigate casino I enjoy playing there.
Здравей Маргс, благодаря ти, че сподели опита си. Чудесно е, че се наслаждавате на казиното досега. Ще бъде още по-благодарно от общността, ако можете да оставите отзив за казиното точно тук . Благодаря и хубав ден.
Hello Margs, thank you for sharing your experience. It is great you are enjoying the casino so far. It is going to be even more appreciated by the community if you could drop a review about the casino right here. Thank you and have a great day.
Ще призная, че отнема няколко депозита, но досега имах печалби от $1600 $2350, $12 000 и $5600 и по-малки между тях и получих всеки цент, никога не е имало проблем
I will admit it takes a few deposits but so far I have had winnings of $1,600 $2350, $12,000 and $5600 and smaller ones in-between and I have received every cent never had an issue
Много ценна обратна връзка - благодаря! 🙂
Much appreciated feedback - thank you! 🙂
Здравейте, бях постоянно ограничен, когато чаках печалбите ми да бъдат изтеглени,
Тази сметка бях депозирал от моя син, което означава, че ще бъде изтеглена в сметката на hiss
Но това ме ограничи, докато не напредвам в изтеглянето, какво да правя
Hi I was permanently restricted when I have been waiting for my winnings to be withdrawn,
This account I had deposited to by my son which means it would withdrawn to hiss account
But it restricted me while improgress of withdrawing what do I do
Здравей.
Останах с впечатлението, че двама души понякога използват един и същ акаунт. Поправете ме, ако греша, моля.
Е, едно от най-важните правила гласи: никога не използвайте нечии други опции за плащане или акаунти. Това почти винаги е против правилата. 🙁
Според вашето оплакване би било най-добре, ако можете да обясните ситуацията по-подробно. Освен това обърнете внимание на въпросите, моля.
Актуализирайте жалбата си тук:
https://casino.guru/the-pokies-casino-player-s-account-has-been-blocked-5
Hello there.
I got the impression two people were occasionally using the same account. Correct me if I'm wrong, please.
Well, one of the most important rules says: never use anyone else's payment options or accounts. That's almost always against the rules. 🙁
According to your complaint, it would be best if you could explain the situation further. Also, mind the questions, please.
Update your complaint here:
https://casino.guru/the-pokies-casino-player-s-account-has-been-blocked-5
Да, наясно съм, че няколко души нямат право да играят в една и съща сметка и това не се е случило, проблемът беше, че нямах средства в моята банка, така че просто помолих сина ми да депозира парите и аз дадох върнах парите към него, това ме спаси от излизането до късно на студено, за да направя депозит в банкомат
Yes I am aware that multiple people are not allowed to play on the same account and this is not what has happened all the problem was, is that I had no funds in my bank so I just asked my son to deposit the money and I gave the cash back to him it saved me from going out late in the cold to make a bank atm deposit
Разбирам какво се случи, но това, което току-що споменахте, е голям червен флаг за всяко казино. Използването на методи за плащане, регистрирани на други хора освен вас, е строго забранено във всяко едно казино, което познавам. Това не е нещо, което са измислили, за да ви тормозят, но е едно от основните изисквания за борба с прането на пари 😕 За да бъда честен, правех точно същото във време, когато не работех в igaming. Баща ми ми даде пари и аз попълних сметката му в казиното. Поради тази причина акаунтът му беше забранен за постоянно.
I understand what happened, but what you just mentioned is a big red flag for any casino. Using payment methods registered to other people than you is strictly forbidden in every single casino I know. It's not something they made up to harass you, but it's one of the basic anti money-laundering requirements 😕 To be fair, I used to do exactly the same in a time when I didn't work in igaming. My dad gave me cash and I topped up his casino account. His account ended to be banned permanently for that reason.
Така че, ако кача снимка, ще го направя. селфи на себе си .моят акаунт, който беше блокиран. Моите банкови данни. И сметка за електричество или нещо подобно, мога ли да получа някакво възстановяване
So if I upload picture I'd. selfie of myself .my account that got blocked on. My bank details. And electricity bill or something can I get any sort of reimbursement
Не мисля, че има печелившо решение за твоята грешка.
I don't think there's a win solution to your mistake.
Някой знае ли други казина за незабавно теглене като това???
Безспорно НАЙ-ДОБРОТО казино, откривано до момента
МОМЕНТАЛЕН ДЕПОЗИТ
МОМЕНТАЛНИ ТЕГЛЕНИЯ
НИКОГА ДРАМА
Изтеглих максималния лимит за теглене от $9000 поне 7-8 пъти без никакви проблеми. Обикновено в моя акаунт в рамките на един час макс.
Единственият проблем е, че наскоро смениха доставчиците на PAYID, които сега поставят лимит на депозита на payid, така че търся друго точно същото казино, в което мога да играя.
НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗА НЯКОЙ???
Does anyone know any other Instant withdrawal casinos just like this one ???
Hands down BEST casino ive found to date
INSTANT DEPOSIT
INSTANT WITHDRAWALS
NEVER ANY DRAMA
I’ve pulled out the max withdrawl limit of $9000 at least 7-8 times without any issues. Generally in my account within an hour max.
Only problem is they recently changed PAYID providers who now put a deposit limit cap on payid so im looking for another casino exactly the same that i can play also.
DOES ANY1 KNOW OF ANY???
Изтеглих $500 долара, но за съжаление въведох неправилна последната си цифра в данните на акаунта си, без да осъзнавам в момента, в който съм поставил
Числото 5, когато трябваше да е 6. Казаха ми от казиното The Pokies, че тегленето е преведено и че трябва да се свържа с моята банка, свързах се с моята банка веднага, те ми казаха, че номерът на сметката, който съм въвел, когато направи тегленето не беше сметка на никого, така че не трябва да се притеснявам, че плащането беше автоматично изпратено обратно на доставчика, добре, следващата стъпка беше, The Pokies ме посъветваха, че може да отнеме до десет дни, за да се появи, така че изчаках, десет , двадесет , тридесет дни , непрекъснато ми казваха, че не са получили плащането и след това ми блокираха всякакъв контакт с там казиното, дори не мога да вляза в акаунта си.
I withdrew $500 dollars but unfortunately entered my last digit on my account details incorrect, not realising at the time I had put
The number 5 when it should have been 6. I was told by The Pokies casino that the withdrawal had been transferred and that I should contact my bank, I contacted my bank straight away , they told me that the account number I had entered when I made the withdrawal was not anyone's account ,so I need not worry that the payment was automatically sent back to the provider, well the nxt step was , The Pokies advising me that it could take up to ten days to appear, so I waited, ten , twenty , thirty days , constantly being told that they had not received the payment , and then they blocked me from any contact with there casino , I can't even log in to my account.
Това е грешка, която може да се случи на всеки, но наистина е важно да бъдете много внимателни и да се уверите, че цялата информация, която предоставяте, е вярна.
Мога ли да попитам кога точно казиното ви каза, че ще отнеме до 10 дни?
Мога да ви предложа да подадете жалба тук до нашия екип, ако желаете, и те ще се опитат да разрешат всичко това. Надяваме се, че ще помогне на ситуацията.
Ето връзката за вас, която трябва да следвате, за да го направите.
This is a mistake that could happen to anyone, but it is really important to be very careful and make sure that all the information you provide is correct.
May I ask when exactly the casino told you it would take up to 10 days?
I could suggest you to file a complaint here with our team, if you wish, and they will try to solve all this. Hopefully it will help the situation.
Here's the link for you, which you need to follow to do so.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.