ФорумКазинаThe Pokies Casino - обща дискусия

The Pokies Casino - обща дискусия

преди 2 години от bevedken
|
3870 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с The Pokies Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

The Pokies ми беше препоръчан от приятел, разбираемо, тъй като това не е най-лесното или обичайно казино, което можете да попаднете. Това е спретнат потребителски интерфейс, който е кратък и без усложняващи и прекомерни раздели и опции. Директно към точката, без допълнителни и прекомерни промоции и аксесоари, Pokies го поддържат хубаво и просто, но същевременно чисто. Аз лично харесвам, че мога да платя идентификационен номер в казиното и с нулеви такси мога да тегля и печалбите ми да са чисти в моята сметка. Гамата от игри е невероятна и е една от любимите ми списъци с игри и доставчици. Персоналът е достъпен, но и ефективен. Не съм имал проблеми с депозирането или тегленето на сметката си. ВИЖТЕ ТЕЗИ МОМЧЕТА, има страхотен бонус от 10 долара без депозит за регистрация, когато телефонният номер е потвърден


Всички кръгли, всички щастливи

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
bevedken
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за вашите прозрения - много оценявам!

Желаете ли да се присъедините към нашето състезание за любими казина? 🙂 ( щракнете/докоснете ТУК )


Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти В прегледа се казва, че това казино приема играчи от Нова Зеландия, но когато отида да депозирам, ми дава само опциите да кажа, че съм от Австралия. Може би правя нещо нередно, но не вярвам, че приема играчи от Нова Зеландия?

Автоматичен превод:
buddys121
преди 2 години

здрасти

Опитах се да намеря списъка с разрешени/ограничени държави, но не можах да намеря нито една.

Така че изпробвах техния инструмент за търсене и намерих информация за такси и тегления за играчи от Нова Зеландия:

filefile

Така че изглежда, че се приемат играчи от Нова Зеландия, бих искал да попитам оператора за чат на живо...

Попитах нашия екип за данни дали можем да го проверим от наша страна. Ще се върна при теб.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти В прегледа се казва, че това казино приема играчи от Нова Зеландия, но когато отида да депозирам, ми дава само опциите да кажа, че съм от Австралия. Може би правя нещо нередно, но не вярвам, че приема играчи от Нова Зеландия?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,

според нашия екип за данни играчите от Нова Зеландия не могат да правят никакви депозити в момента поради някакъв технически проблем. Ще се оправи, за съжаление все още няма точен срок.

Предполагам, че тегленията страдат от същия проблем. 🙁

Надявам се скоро да поправят това 🤞


Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти В прегледа се казва, че това казино приема играчи от Нова Зеландия, но когато отида да депозирам, ми дава само опциите да кажа, че съм от Австралия. Може би правя нещо нередно, но не вярвам, че приема играчи от Нова Зеландия?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

мога ли да знам как е положението сега?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е любимото ми казино, има много игри и доставчици. Любимите ми доставчици са Aristocrat games, малко казина имат този доставчик, и Quickspin. Често депозирам тук PayId депозитът ме устройва повече и имам малки печалби от време на време и парите обикновено са в сметката ми на следващия ден. Единственото нещо, което е малко разочароващо, е опитът да накарате човек да разговаря с бота не ви дава много опции за избор, когато той пита какви въпроси искате да зададете, понякога не съм имал проблеми с това казино Просто искам да задам прост въпрос, за да съм сигурен, че разбирам например правилата за бонус за депозит и т.н. и е много дълго чакане най-накрая да получа човек. Но все пак това е добро, лесно за навигиране казино, което ми харесва да играя там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е любимото ми казино, има много игри и доставчици. Любимите ми доставчици са Aristocrat games, малко казина имат този доставчик, и Quickspin. Често депозирам тук PayId депозитът ме устройва повече и имам малки печалби от време на време и парите обикновено са в сметката ми на следващия ден. Единственото нещо, което е малко разочароващо, е опитът да накарате човек да разговаря с бота не ви дава много опции за избор, когато той пита какви въпроси искате да зададете, понякога не съм имал проблеми с това казино Просто искам да задам прост въпрос, за да съм сигурен, че разбирам например правилата за бонус за депозит и т.н. и е много дълго чакане най-накрая да получа човек. Но все пак това е добро, лесно за навигиране казино, което ми харесва да играя там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Маргс, благодаря ти, че сподели опита си. Чудесно е, че се наслаждавате на казиното досега. Ще бъде още по-благодарно от общността, ако можете да оставите отзив за казиното точно тук . Благодаря и хубав ден.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще призная, че отнема няколко депозита, но досега имах печалби от $1600 $2350, $12 000 и $5600 и по-малки между тях и получих всеки цент, никога не е имало проблем

Автоматичен превод:
emmathomson446
преди 1 година

Много ценна обратна връзка - благодаря! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, бях постоянно ограничен, когато чаках печалбите ми да бъдат изтеглени,


Тази сметка бях депозирал от моя син, което означава, че ще бъде изтеглена в сметката на hiss


Но това ме ограничи, докато не напредвам в изтеглянето, какво да правя

Автоматичен превод:
Kathleenm71
преди 1 година

Здравей.

Останах с впечатлението, че двама души понякога използват един и същ акаунт. Поправете ме, ако греша, моля.

Е, едно от най-важните правила гласи: никога не използвайте нечии други опции за плащане или акаунти. Това почти винаги е против правилата. 🙁

Според вашето оплакване би било най-добре, ако можете да обясните ситуацията по-подробно. Освен това обърнете внимание на въпросите, моля.

Актуализирайте жалбата си тук:

https://casino.guru/the-pokies-casino-player-s-account-has-been-blocked-5

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, наясно съм, че няколко души нямат право да играят в една и съща сметка и това не се е случило, проблемът беше, че нямах средства в моята банка, така че просто помолих сина ми да депозира парите и аз дадох върнах парите към него, това ме спаси от излизането до късно на студено, за да направя депозит в банкомат

Автоматичен превод:
Kathleenm71
преди 1 година

Разбирам какво се случи, но това, което току-що споменахте, е голям червен флаг за всяко казино. Използването на методи за плащане, регистрирани на други хора освен вас, е строго забранено във всяко едно казино, което познавам. Това не е нещо, което са измислили, за да ви тормозят, но е едно от основните изисквания за борба с прането на пари 😕 За да бъда честен, правех точно същото във време, когато не работех в igaming. Баща ми ми даде пари и аз попълних сметката му в казиното. Поради тази причина акаунтът му беше забранен за постоянно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че, ако кача снимка, ще го направя. селфи на себе си .моят акаунт, който беше блокиран. Моите банкови данни. И сметка за електричество или нещо подобно, мога ли да получа някакво възстановяване

Автоматичен превод:
Kathleenm71
преди 1 година

Не мисля, че има печелившо решение за твоята грешка.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Някой знае ли други казина за незабавно теглене като това???


Безспорно НАЙ-ДОБРОТО казино, откривано до момента


МОМЕНТАЛЕН ДЕПОЗИТ

МОМЕНТАЛНИ ТЕГЛЕНИЯ

НИКОГА ДРАМА


Изтеглих максималния лимит за теглене от $9000 поне 7-8 пъти без никакви проблеми. Обикновено в моя акаунт в рамките на един час макс.


Единственият проблем е, че наскоро смениха доставчиците на PAYID, които сега поставят лимит на депозита на payid, така че търся друго точно същото казино, в което мога да играя.


НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ ЗА НЯКОЙ???


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Изтеглих $500 долара, но за съжаление въведох неправилна последната си цифра в данните на акаунта си, без да осъзнавам в момента, в който съм поставил

Числото 5, когато трябваше да е 6. Казаха ми от казиното The Pokies, че тегленето е преведено и че трябва да се свържа с моята банка, свързах се с моята банка веднага, те ми казаха, че номерът на сметката, който съм въвел, когато направи тегленето не беше сметка на никого, така че не трябва да се притеснявам, че плащането беше автоматично изпратено обратно на доставчика, добре, следващата стъпка беше, The Pokies ме посъветваха, че може да отнеме до десет дни, за да се появи, така че изчаках, десет , двадесет , тридесет дни , непрекъснато ми казваха, че не са получили плащането и след това ми блокираха всякакъв контакт с там казиното, дори не мога да вляза в акаунта си.

Автоматичен превод:
lisaspiceaussie1
преди 2 месеца

Това е грешка, която може да се случи на всеки, но наистина е важно да бъдете много внимателни и да се уверите, че цялата информация, която предоставяте, е вярна.

Мога ли да попитам кога точно казиното ви каза, че ще отнеме до 10 дни?

Мога да ви предложа да подадете жалба тук до нашия екип, ако желаете, и те ще се опитат да разрешат всичко това. Надяваме се, че ще помогне на ситуацията.

Ето връзката за вас, която трябва да следвате, за да го направите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини