преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с The Clubhouse Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Много добър бърз сайт с много игри...
Много добър бърз сайт с много игри, достъпни в много страни. Бързи транзакции, добри бонуси!! Що се отнася до мен, едно от най-добрите казина, налични в Полша, много добре обгърнат екип от оператори винаги помага като първа поверителност на това казино, тъй като за мен това е казино номер 1
Very good fast site with many games…
Very good fast site with many games available to many countries. Fast transactions, good bonuses!! As for me, one of the best casinos available in Poland, a very well-embraced team of operators always helps as the first privacy to this casino as for me it is the number 1 casino
Радвам се да го чуя. Трябва да помислите за написването на потребителска рецензия за това 🙂.
Happy to hear that. You should consider writing a user review on this one 🙂.
Докато играех ръце на блекджек на сайта, сайтът ме изриташе по средата на играта. Не успях да видя резултата всеки път. Когато трескаво се опитвах да намеря отново масата, дилърът казваше добре дошъл обратно. Всеки път, когато това се случи, моят залог ще бъде взет всеки път, което ще доведе до загуба, а не до анулиран залог поради изваждане от играта. Опитах се да се оплача на отдела за обслужване на клиенти, но те просто казаха, че залогът е приет. Изглежда измамно, че след като залогът беше приет, щях да бъда изгонен от играта. Това се случи 4 или пъти със залог от 1k блекджек ръце.
While playing blackjack hands on the site, the site would kick me out mid game. I was not able to see the result each time. When I would frantically try to find the table again the dealer would say welcome back. Each time this happened my bet would be taken each time resulting in a loss and not in a voided bet because of being taken out of the game. I tried to complain to customer service but they would just say the bet was taken. It seems fraudulent that once the bet was taken I would be kicked out of the game. This happened 4 or times with a bet of 1k blackjack hands.
Само едно предложение, помолихте ли казиното да ви покаже историята на залаганията? Или резултатите от сесията.
Какво ще кажете да се консултирате по въпроса директно с неговия доставчик на игри? Чудя се дали и други някога са изпитвали нещо подобно. Което ме кара да попитам допълнително - колко стабилна е вашата интернет връзка? Възможно ли е това да е свързано?
Бих спрял да играя тази игра - твърде рисковано!
Just a suggestion, did you ask the casino to show you the betting history? Or the session results.
How about consulting the issue directly with its game provider? I wonder whether others have ever experienced something similar too. Which makes me ask further - how stable is your internet connection? Could this be related?
I would stop playing this game - too risky!
Те показаха историята, но само загубата. Не можах да видя никакви резултати. Връзката е перфектна, когато спечеля ръце, остава, но ме изрита, когато се играят ръце, които съм загубил и не мога да видя.
Отново препратих доказателствата към имейла по-горе, че това ме изрита, както се случва, когато не играя залог. Със сигурност доставчикът на игри не е този, при който трябва да отида, а казиното, което приема залога.
They showed the history but just the loss. I could not see any results. The connection is perfect when I win hands it stays but it kicks me off when hands are played that I lost and can't see.
I've forwarded the evidence to email above again of it kicking me off as it happens when not playing a bet. Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
Сега спрях да играя, но в момента е трудно да се опитваш да си върнеш парите
I have stopped playing now but at the time it's hard when trying to reclaim your money
Те показаха историята, но само загубата. Не можах да видя никакви резултати. Връзката е перфектна, когато спечеля ръце, остава, но ме изрита, когато се играят ръце, които съм загубил и не мога да видя.
Отново препратих доказателствата към имейла по-горе, че това ме изрита, както се случва, когато не играя залог. Със сигурност доставчикът на игри не е този, при който трябва да отида, а казиното, което приема залога.
They showed the history but just the loss. I could not see any results. The connection is perfect when I win hands it stays but it kicks me off when hands are played that I lost and can't see.
I've forwarded the evidence to email above again of it kicking me off as it happens when not playing a bet. Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
Да - разбира се, казиното трябва да положи усилия и да се свърже с доставчика на играта, за да се консултира с текущите събития. Не изглежда добре, когато казиното остави тази стъпка единствено на играча, бил съм свидетел на това много пъти преди и все още смятам, че това е грижа основно на казиното. Бих бил недоволен, ако трябваше да го направя сам.
Не съм съгласен с това:
Със сигурност доставчикът на игри не е този, при който трябва да отида, а казиното, което приема залога.
Но това е добре, да видим как ще се развие оплакването. Не съм видял имейла, който изпратихте, така че не съм напълно информиран.
Желая ви честен край!
Yeah - sure, the casino should make the effort and reach out to the game provider to consult the current events. It does not look good when the casino leaves this step solely on the player, I've witnessed this many times before, and I still think it's mainly the casino's concern. I would be dissatisfied If I had to do that on my own.
I do not agree with this:
Surely the game provider is not the one I should go to but casino taking the bet.
But that's ok, let's see how the complaint develops. I haven't seen the email you sent thus I am not fully informed.
Wish you a fair ending!
Здравейте всички
Поисках изплащане на 4000 евро на 2 октомври 2023 г. На следващия ден бях информиран по имейл, че плащането е извършено. Това означава, че парите трябва да са в сметката на следващия ден. (Между другото тегленето на Skrill и Mastercard не работи, а само банкови преводи.) Днес забелязах, че отново имам работа с компанията Dama NV. Вече имах същата игра в друг сайт на компанията, казаха да изчакам поне 10 дни. Тогава и аз чаках и без рекламация нямаше да си получа парите и до днес. Може ли някой да ми помогне с него?
Hello everyone
I requested a payout of 4000 euros on October 2nd, 2023. The next day I was informed by email that the payment had been made. This means the money should be in the account the next day. (By the way, Skrill and Mastercard withdrawals don't work, only bank transfers.) Today I noticed that I'm dealing with the company Dama NV again. I already had the same game on another website from the company, they said I should wait at least 10 days. At that time I also waited and without a complaint I would not have received the money to this day. Can somebody help me with it?
Hallo zusammen
Ich habe eine Auszahlung in der Höhe von 4000 Euro am 2.10.23 beantragt. Am nächsten Tag wurde ich per Email informiert, dass die AUszahlung ausgeführt worden ist. Das heisst, das Geld sollte am nächsten Tag auf dem Konto sein. (Skrill, Mastercard Auszahlungen funktioniern übrigens nicht, nur Überweisung.) Heute habe ich es gemerkt, dass mit der Firma Dama NV schon wieder zu tun habe. Auf einer anderen Webseite von der Firma habe ich dasselbe Spiel schon gehabt, sie sagen ich soll mind. 10 Tage warten. Damals habe ich auch gewartet und ohne eine Beschwerde hätte ich bis heute das Geld nicht erhalten. Kann mir jemand dabei helfen?
Здравейте, мисля, че още не е време за паника. Казвате, че тегленето ви е одобрено и чакате парите да пристигнат. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене, така че в този случай бих препоръчал да бъдете търпеливи известно време, тъй като няма значителен проблем. От друга страна, разбирам, че сте малко притеснен, защото сте имали неприятно преживяване, но това не означава, че трябва да го имате отново в друго казино.
Ако обаче нищо не се промени, не се колебайте да ни актуализирате, за да можем да се опитаме да ви помогнем. Надявам се всичко да е наред и парите да пристигнат по сметката ви. Успех ☘️
Hi, I don't think it's time to panic yet. You say your withdrawal was approved and you are waiting for the money to arrive. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so in this case I would recommend to be patient for a while, as there is no significant problem. On the other hand, I understand that you are a bit worried because you had an unpleasant experience, but that doesn't mean that you have to have it again in another casino.
However, if nothing changes, please feel free to update us so that we can try to help you. I hope that everything will be fine and the money will arrive in your account. Good luck ☘️
Страхотно! Толкова се радваме за вас. 👌🐱🏍 Понякога просто отнема повече време от обикновено.
Awesome! We are so glad for you. 👌🐱🏍 Sometimes it just takes longer than usual.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.