преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с TG.Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Заявявате, че TG Casino приема играчи от Кипър, но когато вляза в уебсайта им, получавам съобщение „TG Casino не е достъпно във вашия регион".
You state that TG Casino accepts players from Cyprus but when I enter their website I get a message "TG Casino is not available in your region".
Благодаря ви за тази информация. Ще го предам на нашия екип за данни, за да могат да го коригират съответно на нашия уебсайт.
Thank you for this information. I will pass it on to our data team so they can fix it on our website accordingly.
Играх там преди месеци (последния път през ноември). Бях депозирал и заложил само €20 и имах €160 баланс. Тогава исках да изтегля това и те блокираха акаунта ми. Опитах се да говоря с поддръжката, но не ми позволиха да вляза. Не става въпрос за парите (отписах го), а за принципа. Никога не съм преживявал закриване на акаунт без предупреждение след теглене. Има ли смисъл да подадете жалба в това казино? Най-добри пожелания 😀🍀 особено на Jaro, но разбира се и на останалата част от екипа ✌🏻
I played there months ago (last time in November). I had only deposited and wagered €20 and had a balance of €160. I then wanted to withdraw this, and they blocked my account. I tried to talk to support, but they wouldn't let me log in. It's not about the money (I've written that off), it's about the principle. I've never experienced an account being closed without warning after a withdrawal. Does it make sense to file a complaint with this casino? Best wishes 😀🍀 especially to jaro but of course also to the rest of the team ✌🏻
Ich habe vor Monaten dort gespielt ( November das letzte Mal ) . Ich hatte nur 20 Euro eingezahlt und wager geschafft und hatte ein Guthaben von 160 Euro. Ich wollte diese dann auszahlen und sie haben darauf hin , mein Konto gesperrt… ich habe versucht mit dem Support zu reden aber sie erlauben mir nicht mich einzuloggen. Es geht mir nicht ums Geld ( das hab ich abgeschrieben) , es geht ums Prinzip. Ich habe noch nie erlebt , das ein Konto einfach bei Auszahlung wahrlos geschlossen wird . Macht es Sinn eine Beschwerde einzureichen bei diesem Casino ? Liebe Grüße 😀🍀besonders an jaro aber nartürlich auch an restliche Team ✌🏻
Вярвам, че винаги си струва да подадете жалба, защото няма какво да губите, а само печелите. нали
Кога за последен път успяхте да влезете в акаунта си?
I believe that it is always worth filing a complaint because you've got nothing to lose, only gain. Right?
When was the last time you were able to log in to your account?
Дори не знам кога точно успях да вляза за последно. Някъде през ноември... предполагам преди 4 или 5 месеца... Току-що получих имейл. Помолиха ме да им изпратя моя адрес за получаване (биткойн), което направих, но досега пари не са пристигнали. Също така не вярвам, че ще ми изплатят печалбите след 4 месеца; това би било пълна лудост. Най-добри пожелания.
I don't even know when exactly I was last able to log in. Sometime in November... I guess 4 or 5 months ago... I just received an email. I was asked to send them my receiving address (bitcoin), which I did, but so far, no money has arrived. I also don't believe they'll pay out my winnings after 4 months; that would be completely crazy. Best wishes.
Ich weiß garnicht , wann genau ich mich das letzte mal anmelden konnte , irgendwann im November … schätze vor 4 oder 5 Monaten … grade habe ich eine email erhalten. Ich wurde aufgefordert ihnen meine Empfangsadresse ( bitcoin )zu schicken , das hab ich getan aber bis jetzt, kam kein Geld an 😀ich glaub auch nicht das sie nun nach 4monaten mein Gewinn auszahlen, das wäre ja völlig verrückt.ganz liebe grüße 🌻
Л Скъпа Роми... Подадох жалба, но можеш да я изтриеш. Днес бях на много поддръжка и сега най-накрая ми казаха причината за затварянето. Казаха, че имам втори акаунт, което не е вярно и акаунтът беше блокиран за моя собствена защита. Сега това е думата на един срещу друг и не мога да докажа, че съм имал само един акаунт. Трябва да се съсредоточите върху по-важните оплаквания, защото не можете да стигнете доникъде в TG Casino. Най-добри пожелания и моля, изтрийте оплакването ми.
L Dear Romi... I've submitted a complaint, but you can delete it. I've been to support a lot today, and now I've finally been told the reason for the closure. They said I had a second account, which isn't true, and the account was blocked for my own protection. Now it's one person's word against another, and I can't prove I only had one account. You should focus on more important complaints, because you can't get anywhere at TG Casino. Best wishes, and please delete my complaint.
Liebe Romi … ich hab eine Beschwerde nun eingereicht aber die könnt ihr löschen .ich war heute sehr oft im Support und nun wurde mir endlich der Grund genannt für die Schließung . Sie sagten 🙈ich hätte einen zweiten Account da , was nicht stimmt und zu meinem eigenen Schutz wurde der Account gesperrt. Nun steht Aussage gegen Aussage und ich kann nicht beweisen das ich nur einen Account hatte da . Kümmert euch lieber um wichtigerer Beschwerden, denn im TG casino kommt man nicht weiter . Ganz liebe grüße 🌻und löscht meine Beschwerde bitte ✌🏻🙋♀️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.