ФорумКазинаTez888 Casino - обща дискусия

Tez888 Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от rahulgarg299
|
2452 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tez888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Залогът ми е неуреден и депозитът ми също не се показва в портфейла

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

първо ss цялата сума от портфейла ми се приспада

И моят депозит също не се показва в портфейла

Автоматичен превод:
rahulgarg299
преди 7 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация, но очевидно имам нужда от повече информация. Депозирахте ли в казиното и те не стигнаха до сметката на играча, въпреки че парите напуснаха вашата сметка? правилно ли разбирам

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Измама в казино Tez 888 Бях депозирал 10 000/-, той затвори акаунта ми

Автоматичен превод:
ranibhatyani83
преди 7 месеца

Хей, получи ли причина от казиното защо сметката ти е блокирана? Случи ли се веднага след като сте депозирали или сте играли там и тогава се е случила тази ситуация? Кажете ми повече, за да мога да препоръчам курс на действие.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сър, този регистриран номер 6006343290теглене на сумата 37000 дата на теглене 26 юни, сър, случаят ще бъде решен, киджай, моля

Автоматичен превод:
aminrather68
преди 4 месеца

Здравейте, виждам, че това вече се решава с помощта на жалбата, така че се надявам да успеете да си върнете парите.

Казиното също има ли причина да нямате парите си, казаха ли ви нещо?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Сега нищо не правя, всички сте крадци

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Плащането на теглене се извършва от 15 дни, все още не се е случило

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Плащането при теглене преди 15 дни казва, че би било повече от необходимото, но все още не е дошло теглене

Автоматичен превод:
aminrather68
преди 4 месеца

Е, бихте ли отговорили на въпроса, ако казиното ви каза защо тегленето ви отнема толкова време? Имате ли потвърден акаунт тук или не?

Ако мога да добавя моята гледна точка, не беше най-добре да отида в това казино, защото има доста нисък индекс на безопасност и изобщо не е безопасно. Вие също търсихте ли информация, преди да отидете там да играете?

Видях също, че Томас ви е писал в жалба и би искал някои отговори, за да продължи.

Бихте ли отговорили на въпросите му, моля?

Просто докоснете тази връзка . ⬅️

Надявам се да успеем да уредим нещо, въпреки че не го обещавам, но следващия път внимавайте къде депозирате.

Автоматичен превод:
aminrather68
преди 3 месеца

Жалко за казино гуруто да не оттегли тази каса

Автоматичен превод:
aminrather68
преди 3 месеца

Видях, че имаш две от един вид в едно и също казино. Другият дубликат беше затворен за вас. На първия не сте отговорили. Защо се случи така и след това отворихте друг?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Ударих джакпот в личната си карта, в който R. 1000 станаха Rs. 10 000/- но след това тегленето не се случи и сметката беше замразена

Автоматичен превод:
ranibhatyani83
преди 3 месеца

здравей

забелязахме поста ти и тогава Джаро отговори :

Хей, получи ли причина от казиното защо сметката ти е блокирана? Случи ли се веднага след като сте депозирали или сте играли там и тогава се е случила тази ситуация? Кажете ми повече, за да мога да препоръчам курс на действие.

Мисля, че можете да опитате да отговорите сега. можеш ли

Аз, например, бих искал да знам дали имате някакви обяснения, предоставени от казиното, които да ни покажете. Най-често това е отправната точка за по-нататъшни предложения.

Случайно да сте запознати вече с процеса на оплакване?

Просто ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Уебсайт на казино Tez888 теглене amout37000 дата 26 юни allready 5 жалба отхвърлени вие сте срам казино гуру екип моля теглене realsed

Автоматичен превод:
aminrather68
преди 2 месеца

Здравей, от това, което видях, първият път си бил отхвърлен, защото не си отговорил и не си дал достатъчно информация. Друг път е същата ситуация. И така, имате ли някаква нова информация или доказателства, въз основа на които трябва да отворим отново жалбата?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това е регистрационен номер 6006343290 теглене на сума 37000 дата 26 юни, моля, здравейте, това теглене, моля, имате нужда от това плащане, моля, сър, реално плащане за теглене

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моля, сър, реално теглене на плащане

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини