преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Tez888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, съжалявам да науча за вашата ситуация, но очевидно имам нужда от повече информация. Депозирахте ли в казиното и те не стигнаха до сметката на играча, въпреки че парите напуснаха вашата сметка? правилно ли разбирам
Hi, I'm sorry to hear about your situation but obviously I need more information. Did you deposit to the casino and they didn't reach the player's account even though the money left your account ? Do I understand correctly ?
Хей, получи ли причина от казиното защо сметката ти е блокирана? Случи ли се веднага след като сте депозирали или сте играли там и тогава се е случила тази ситуация? Кажете ми повече, за да мога да препоръчам курс на действие.
Hey, did you get a reason from the casino why your account was blocked ? Did it happen right after you deposited or did you play there and then this situation happened ? Let me know more so I can recommend a course of action.
Здравейте, виждам, че това вече се решава с помощта на жалбата, така че се надявам да успеете да си върнете парите.
Казиното също има ли причина да нямате парите си, казаха ли ви нещо?
Hi, I see that this is being solved already with the help of the complaint, so I hope you manage to get your money back.
Does the casino also have a reason why you don't have your money, did they tell you something ?
Сега нищо не правя, всички сте крадци
Now I don't do anything, all of you are thieves
Abb bhi kuch nehi karta hoo app sab loog choor hoo
Плащането на теглене се извършва от 15 дни, все още не се е случило
Withdrawal payment has been happening for 15 days, it has not happened yet
Withdrall paymet 15 day hogay abhi tak nehi howa hai
Плащането при теглене преди 15 дни казва, че би било повече от необходимото, но все още не е дошло теглене
Withdrawal payment 15 days ago say it would have been more than required but still no withdrawal has come
Withdrall payment 15 days say zada hogayaa abhi wothdrall nehi aya
Е, бихте ли отговорили на въпроса, ако казиното ви каза защо тегленето ви отнема толкова време? Имате ли потвърден акаунт тук или не?
Ако мога да добавя моята гледна точка, не беше най-добре да отида в това казино, защото има доста нисък индекс на безопасност и изобщо не е безопасно. Вие също търсихте ли информация, преди да отидете там да играете?
Видях също, че Томас ви е писал в жалба и би искал някои отговори, за да продължи.
Бихте ли отговорили на въпросите му, моля?
Просто докоснете тази връзка . ⬅️
Надявам се да успеем да уредим нещо, въпреки че не го обещавам, но следващия път внимавайте къде депозирате.
Well, could you answer the question if the casino told you why your withdrawal is taking so long ? Do you have a verified account here or not ?
If I may add my point of view, it was not the best to go to this casino because it has a pretty low safety index and it is not safe at all. Did you also look for information before you went there to play ?
I also saw that Tomas wrote you in a complaint and he would have liked some answers to move on.
Could you answer his questions, please ?
I hope we can get something sorted out, although I don't promise it, but next time be careful where you deposit.
Жалко за казино гуруто да не оттегли тази каса
Shame for casino guru not withdrall this kase
Видях, че имаш две от един вид в едно и също казино. Другият дубликат беше затворен за вас. На първия не сте отговорили. Защо се случи така и след това отворихте друг?
I saw that you had two of a kind on the same casino. The other duplicate one was closed for you. The first one was not answered by you. Why did that happen and then you opened another one?
Ударих джакпот в личната си карта, в който R. 1000 станаха Rs. 10 000/- но след това тегленето не се случи и сметката беше замразена
I hit a jackpot in my ID in which Rs. 1000 became Rs. 10,000/- but then the withdrawal did not happen and the account got frozen
Meri id me jackpot laga jisme 1000 ke 10000/- ho gaye or fir withdrawal nahi hua account freez ho gaya
здравей
забелязахме поста ти и тогава Джаро отговори :
Хей, получи ли причина от казиното защо сметката ти е блокирана? Случи ли се веднага след като сте депозирали или сте играли там и тогава се е случила тази ситуация? Кажете ми повече, за да мога да препоръчам курс на действие.
Мисля, че можете да опитате да отговорите сега. можеш ли
Аз, например, бих искал да знам дали имате някакви обяснения, предоставени от казиното, които да ни покажете. Най-често това е отправната точка за по-нататъшни предложения.
Случайно да сте запознати вече с процеса на оплакване?
Просто ни уведомете, моля.
Hello,
we spotted your post, and then Jaro replied:
Hey, did you get a reason from the casino why your account was blocked ? Did it happen right after you deposited or did you play there and then this situation happened ? Let me know more so I can recommend a course of action.
I think you may try to respond now. Can you?
I, for instance, would love to know whether you have any explanations provided by the casino to show us. This is most often the starting point for further suggestions.
Are you, by any chance, familiar with the complaint process already?
Just let us know, please.
Уебсайт на казино Tez888 теглене amout37000 дата 26 юни allready 5 жалба отхвърлени вие сте срам казино гуру екип моля теглене realsed
Tez888 casino website withdrall amout37000 date 26 june allready 5 complaint rejected you are shame casino guru team plz withdrall realsed
Здравей, от това, което видях, първият път си бил отхвърлен, защото не си отговорил и не си дал достатъчно информация. Друг път е същата ситуация. И така, имате ли някаква нова информация или доказателства, въз основа на които трябва да отворим отново жалбата?
Hi, from what I've seen, the first time you were rejected because you didn't answer and didn't give enough information. Another time, it's the same situation. So do you have any new information or evidence on which we should reopen the complaint?
Това е регистрационен номер 6006343290 теглене на сума 37000 дата 26 юни, моля, здравейте, това теглене, моля, имате нужда от това плащане, моля, сър, реално плащане за теглене
This is registerd number 6006343290 withdrall amout 37000 date 26 june plz helo this withdrall plz need this payment plz sir sir realse withdrall payment
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.