Добро утро,
Отворих жалбата, надявам се на актуализации от вашия сайт.
За съжаление, ако сайт отмени теглене без причина първоначално, не го смятам за сериозен сайт,
вчера ми изпратиха този имейл:
Лука (ZetCasino)
27 февруари 2023 г., 15:14 EET
Уважаеми клиенти,
Благодарим ви, че се свързахте с нашата служба за поддръжка!
Както се очакваше чрез имейл директно от финансовия отдел, ние много съжаляваме да съобщим, че предишната ви заявка за теглене за съжаление беше анулирана поради актуализация на доставчика на плащания, включваща тегления на кредитни карти.
Искрено съжаляваме за това неудобство и потвърждаваме, че текущата ви заявка е поставена успешно на опашка за обработка.
Ние винаги сме на разположение за всяка възможност чрез чат на живо или имейл.
Благодарим ви, че избрахте нашата платформа,
С Най-Добри Пожелания.
екипът на ZetCasino.com
СЕГА ЩЕ ЧАКАМ ДА ВИДЯ КАКВО ЩЕ СТАНЕ
БЛАГОДАРЯ ТИ
Good morning,
I opened the complaint I hope for updates from your site.
Unfortunately if a site cancels a withdrawal for no reason initially I don't consider it a serious site,
yesterday they sent me this email:
Luke (ZetCasino)
Feb 27, 2023, 3:14pm EET
Dear Customer,
Thank you for contacting our Support service!
As anticipated via email directly from the finance department, we are very sorry to report that your previous withdrawal request was unfortunately canceled due to a Payment Provider update involving credit card withdrawals.
We sincerely regret this inconvenience and confirm that your current request is successfully queued to be processed.
We are always available for any eventuality via LiveChat or Email.
Thanking you for choosing our platform,
Best regards.
the ZetCasino.com team
NOW I WILL WAIT AND SEE WHAT HAPPENS
THANK YOU
Buongiorno,
ho aperto il reclamo spero in aggiornamenti dal vostro sito.
Purtroppo se un sito annulla un prelievo senza motivo inizialmente non lo ritengo un sito serio,
ieri mi hanno inviato questa email :
Luca (ZetCasino)
27 feb 2023, 15:14 EET
Gentile Cliente,
Grazie per aver contattato il nostro servizio di Supporto!
Come anticipato via mail direttamente dal dipartimento finanziario, siamo davvero spiacenti di comunicarLe che la Sua precedente richiesta di prelievo è stata nostro malgrado cancellata a causa di un aggiornamento del Provider di pagamento che ha coinvolto i prelievi tramite carta di credito.
Ci dispiace davvero per l'inconveniente occorso e le confermiamo che la sua attuale richiesta è correttamente in coda per essere elaborata.
Siamo sempre a disposizione per qualunque evenienza tramite LiveChat o Email.
Nel ringraziarLa di aver scelto la nostra piattaforma,
Porgiamo Cordiali Saluti.
il team di ZetCasino.com
ORA ASPETTERO' E VEDREMO COSA SUCCEDERA'
GRAZIE