ФорумКазинаТегления на уебсайта zetcasino885.com

Тегления на уебсайта zetcasino885.com

преди 1 година от edoardoraspagni
|
5134 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Добър вечер, вчера се регистрирах в сайта www.zetcasino885.com депозирах 100 евро, а тази сутрин изтеглих 127, след като изиграх цялата депозирана сума.

Чатът в сайта е почти недостъпен, имейлите са същите, изглеждат автоматични, мога ли да съм спокоен, че ще получа парите?

Автоматичен превод:
edoardoraspagni
преди 1 година

здравей

За да сте 100% сигурни, играете ли в това казино?

https://casino.guru/zetcasino-review

file

Просто не можах да отворя дадения линк.

Така или иначе, без да знам повече за казиното, не мога да предложа много.

Може би трябваше да си зададете такъв въпрос, преди да играете там. Знаете, че предпазните мерки все още са добра тактика - когато става въпрос за игра в онлайн казино.

Никой извън казиното не може да ви увери какво се случва с вашето теглене.

Обикновено вашият акаунт, история на игрите и спазването на правилата трябва да бъдат проверени, за да се изплатят печалбите.

Кажи ми къде играеш и как върви.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добро утро,

да това е сайта. Zet Casino Потвърждавам.

Сега сайтът се казва https://zetcasino855.com/it/

За по-сигурно, рискувам тези 100 евро, ако ми изплатят печалбата от 127, ще мога да го считам за сериозен и надежден сайт.

Преди да играя се информирах и някои сайтове го дадоха като безопасен сайт, вместо това прочетох много отзиви на играчи, които не го харесаха, в който момент предпочетох да се оттегля, за да избегна загуба на време и пари.

Очаквам вашите отзиви и помощ, в случай че не ми изплатят печалбите.

Запазих цялата доказателствена документация.


Автоматичен превод:
edoardoraspagni
преди 1 година

Здравейте,

така че сега знаем, че играете в честно казино - въз основа на прегледа му 🙂. Това е добър знак.

И така, какво изглежда сега? Както писах, обикновено вашата сметка, история на игрите и спазването на правилата трябва да бъдат проверени, за да се изплатят печалбите.

Можете ли да споделите напредъка?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

В понеделник теглих, а днес след 4 дни още ли е висящо? Можеш ли да ми помогнеш?

Автоматичен превод:
edoardoraspagni
преди 1 година

Оттеглянето е подадено на 20 февруари, нали?

Това, което трябва да знам, е дали вашият акаунт е потвърден. Можете ли да потвърдите, че има?

Това е първата стъпка към получаването на парите, разбирате ли?

Не мога да ускоря процеса, мога само да ви посъветвам да работите върху проверката и да имате търпение, след като тя приключи. Веднъж разрешени транзакции може да отнеме няколко дни.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в неделя и направих заявка за теглене в понеделник, 20 февруари.

Как да верифицирам акаунта си? Нямам заявки.

Но този сайт изплаща печалбите за вашата информация?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес ми отмениха тегленето и ми писаха на имейла така:

Уважаеми Едоардо Распани,



Бихме искали да ви информираме, че вашата заявка за теглене на сумата от 127 EUR не беше обработена правилно.


Можете да продължите с нова заявка за теглене, като следвате инструкциите по-долу:


Поискайте заявката за теглене отново



Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез чат на живо.


С Най-Добри Пожелания,

Финансов отдел ZetCasino.com

Автоматичен превод:
edoardoraspagni
преди 1 година

това ми казва Gretwin Casino

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво мога да направя? Никога няма да получа парите, защото отменят тегленията?

Автоматичен превод:
edoardoraspagni
преди 1 година

пиша отново.. ще продължа да ви пиша.. и се надявам да го получа, ако не го получа до другата седмица ще се оплача.. трябва да получа 3000 евро

Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се да получа парите, но чета няколко форума, където казват, че са сайт, в който не изплащат печалбите. може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо тези хора, които се оплакваха от Greatwin, не получиха вашата помощ?

Вижда ли се, че Олуя не спечели?

Помагаш ли тук или не?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в неделя и направих заявка за теглене в понеделник, 20 февруари.

Как да верифицирам акаунта си? Нямам заявки.

Но този сайт изплаща печалбите за вашата информация?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обикновено трябва да преминете проверката, за да получите печалбите си. Някои казина, от друга страна, позволяват на играчите да теглят малки суми, без да преминават проверка.

Най-добрият вариант е да проверите правилата и условията на казиното или да попитате чат оператора/поддръжката.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес ми отмениха тегленето и ми писаха на имейла така:

Уважаеми Едоардо Распани,



Бихме искали да ви информираме, че вашата заявка за теглене на сумата от 127 EUR не беше обработена правилно.


Можете да продължите с нова заявка за теглене, като следвате инструкциите по-долу:


Поискайте заявката за теглене отново



Ако имате допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с нас чрез чат на живо.


С Най-Добри Пожелания,

Финансов отдел ZetCasino.com

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е жалко, но просто може да се случи.

Отново ли поискахте заявката за теглене? Казиното ви каза какво трябва да направите. Опитайте отново, моля.

Уверете се, че сте избрали същата опция за плащане, която сте използвали за депозита - ако някога сте депозирали там.

Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
преди 1 година

това ми казва Gretwin Casino

Автоматичен превод:
преди 1 година

Oluja, тази тема не е за Greatwin. Добре е да подкрепяте други играчи, но ако имате за цел само да обсъдите ситуацията си, има по-добро място за това 🙂.


Надявам се, че разбирате.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Надявам се да получа парите, но чета няколко форума, където казват, че са сайт, в който не изплащат печалбите. може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Можете да подадете своята жалба във всеки един момент. Вижте какво предлага уебсайтът - "reclami"?

Моля, проверете горните раздели, за да намерите оплаквания.

Прочетете за процеса тук и имайте предвид, че даваме на казината 14 пълни дни, за да изпълнят тегленето. Прочетете за центъра за разрешаване на проблеми тук .

Трябва обаче първо да направите както ви предлага казиното - да изпратите ново теглене.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо тези хора, които се оплакваха от Greatwin, не получиха вашата помощ?

Вижда ли се, че Олуя не спечели?

Помагаш ли тук или не?

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей

Всеки може да подаде жалба - не е необходим администратор за това. От играча зависи дали той/тя ще реши да отвори такъв. Предлага се в горната лента. Проверете сами разделите:

file

Освен това тази тема е за различно казино.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за информацията.

Отворих жалба, като изпратих възможно най-много информация.

Обработих отново операция за теглене.

В последния си имейл от центъра за поддръжка на казино zet ми казват, че проверката на акаунта ми не е необходима за теглене, имам чувството, че си купуват време, не разбирам как вие, момчета, можете да дадете толкова висока оценка на това казино, аз ще посъветвам срещу всички.

Автоматичен превод:
edoardoraspagni
преди 1 година

Здравейте, добре че сте създали жалбата.

Що се отнася до рейтинга, не можем просто да променяме рейтинга всеки път, когато играчът изрази лош опит във форума - надявам се, че има смисъл. Потребителските отзиви са подходящият инструмент за коментиране на вашия опит. Тъй като не знаем какво точно се е случило, би било разумно да изчакаме оплакването да се развие по-нататък. Не се притеснявайте всеки път, когато докажем, че казиното е действало нечестно спрямо играч, казиното получава черни точки, вижте този пример (нито една неразрешена жалба за ZetCasino досега):

file

Както и да е, трябва да се съглася с оплакването: Моля, разберете, че без да потвърдите акаунта си, няма да имате право на никакви тегления.

И така, въпросът е да преминете проверката. Ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.



Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини