ФорумКазинаSupraplay Casino - обща дискусия

Supraplay Casino - обща дискусия

преди 6 дни от Helterskelter22
|
170 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Supraplay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 дни

здравей


Вчера (след това днес) успях да натрупам баланс от £1300, играейки Big Bass: Secrets of the Golden Lake.


спечелих това при втория си депозит, използвайки бонус, който отдавна беше заложен. Балансът ми беше безплатен и не беше заключен от какъвто и да е вид бонус.


проблемът, който имам, е повече да се опитвам дори да направя теглене.


депозирах с Apple Pay чрез моята Mastercard, но опциите за теглене показват само крипто методи.


Опитах се да направя теглене с помощта на Bit Coin (трябва да положа усилия за създаване на крипто портфейл), за да ми кажат, че тъй като не съм депозирал с крипто, не мога да тегля чрез крипто.


въпросът е как да получа печалбите си? Повдигнах го с тяхна подкрепа, които ми дадоха номер на случай и го разглеждат, тъй като банковият превод и плащането с карта трябва да са налични.


другият проблем е потвърждението, потвърдих своя документ за самоличност и доказателство за адрес, но те искат доказателство за депозит, което изисква следното:


Сума

Дата

време

Име

Номер на сметка:

Справка (?)


Доказателствата, които предоставих, демонстрираха всичко по-горе, с изключение на препратка, която не се показва, честно казано смятам, че това се дължи на депозита, който все още е „В изчакване" в моя акаунт, така че препратка може да се покаже в извлечението ми на следващия ден или така.


Общо взето, просто се притеснявам от някаква глупост тук, че няма да получа печалбите си, някой имал ли е опит с казината SupraPlay/Amonbet?


благодаря за всяка помощ.

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 дни

Здравейте, най-важното нещо ще бъде първо да завършите проверката. Ако имаше проблем, щях да отида в банката и да поискам извлечение, в което да се видят и референциите, за които говорите. Ако се е показвал с един ден закъснение, тогава просто го обяснете на казиното и попитайте банката дали винаги ще се показва така и дали може да се направи нещо по въпроса.

Когато стигнем до избора и начина на плащане, първо бих попитал дали мога да избера алтернатива. Ако не, и единственото нещо, което ще можете да направите, е да използвате крипто, вероятно ще трябва да направите депозит за проверка, но ще се опитам да разбера всичко това директно от тях, за да знаете как да продължите.

Така че би ли било възможно да си сътрудничим с казиното и да ме уведомите как върви? Ако не знаете какво да правите и казиното иска да ви помогне по някакъв начин, свържете се и ние ще се опитаме да го направим.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 дни

Здравей Джаро,


Все още чакам моите депозити в Supraplay да се покажат в моите банкови транзакции/извлечения, банката обясни, че това може да отнеме няколко дни, за да се отрази и промени от „предстоящи". Тъй като депозирах в петък, 8 ноември, предполагам, че уикендът е изиграл роля в плащанията, които все още се показват като чакащи, и се надявам скоро да покажа моите извлечения.

След като това се случи, ще изпратя извлечение и (надявам се) ще завърша проверката.

Що се отнася до метода за теглене, сайтът им казва, че можете да депозирате чрез Mastercard/Visa и т.н., но не се показва в действителния раздел Wallet, а само крипто методи. Всичко, което казват за това, е, че това е единственият достъпен за мен метод.


Те казаха, че тъй като това е единственият ми метод за теглене, те ще го разрешат в този случай. Настроих акаунт за Crypto Wallet и Exchange. След като бъда потвърден, че планирам да тегля в моя портфейл, изпратете това на моята борса, за да продам за GBP, след което да тегля в моята банка. Пожелайте ми късмет и ще актуализирам по този въпрос.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Хей, просто актуализация.


вече съм напълно проверен, но те отново отхвърлиха заявката ми за теглене в крипто. Човекът в чата на живо просто ми беше казал за поддръжка по имейл, дори когато показах екранна снимка на него, че мога да използвам крипто, тъй като това е единственият достъпен за мен метод.


Честно казано, очаквах това, изпратих имейл до поддръжката с множество екранни снимки, така че ще видим какво ще се случи.

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 3 дни

Да, разбирам, че ако сте депозирали в петък, все още не сте го видели в банковото извлечение като завършено.

Що се отнася до тегленето, надявам се да няма повече проблеми и всичко да бъде подредено и обяснено. Ако това е единственият начин да се оттеглите, тогава не разбирам защо се е случило и сте били отхвърлени.

Но ще видим какво ще ти кажат.

Когато имате новини, ще бъда тук.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Очаквам отговор от поддръжката, имам лошо предчувствие, че ме карат да тичам тук.


ще ви уведомя, когато дойде отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

здравей


Говорих с чат на живо и те ме информираха, че са информирали финансовия отдел да не анулира тегленето ми на крипто, тъй като това е единственият достъпен за мен метод. Уверих се да запазя препис на това.


Подадох заявката си за теглене в 09:16 и те обикновено я отменяха в рамките на два часа и сега е 11:53, така че се надявам да е добър знак.

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 2 дни

Е, това може да е трамплин. Ще видим дали оттеглянето ще бъде отхвърлено този път. Очаквам с нетърпение да науча добри новини. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Добри новини!


след като транзакцията беше изчистена по моите извлечения, бях потвърден много бързо.


отне няколко пъти да се свържа с поддръжката, за да обясня, че имам наличен само крипто метод за теглене, след като това най-накрая достигна до финансовия екип, те обработиха тегленето ми много бързо и то кацна в моя електронен портфейл в рамките на 2 часа.


препоръчвам Supraplay, тъй като те бяха полезни и изплатени, както беше обещано, единственият недостатък е, че ако сте базирани в Обединеното кралство, уверете се, че играете само с крипто.

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 2 дни

Нищо по-добро не можеше да се случи за вас днес. Вероятно беше по-добре, отколкото очаквахте и когато и проверката, и тегленето бяха извършени за толкова кратко време, чакането си струваше. Добре, че им обясни всичко, което трябваше и че се реши.

Ще продължиш ли да играеш тук?

Автоматичен превод:
Jaro
вчера

Да, приятно съм изненадан!


Да, бих продължил да играя там, просто е малко неприятно с крипто депозитите/тегленията.


Успях да спечеля отново £1000 на друг сайт (Vulkka Casino), изглежда чисто нов и принадлежащ към семейството на казината Neonix/WildWild.


Напълно съм потвърден и минаха 24 часа, откакто пуснах заявката, те се извиниха за закъснението, тъй като трябваше да отнеме максимум 24 часа, ще ви държа в течение и за това. Бих публикувал за това в собствения им форум, но те нямат запис на този сайт.

Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 4 часове

Благодаря ви за още един опит.

Възможно е това да е главно защото, ако сте въвели казиното правилно, ние го нямаме в нашата база данни. Така че можете да споделите URL адреса и ние ще направим преглед.

Като алтернатива можете също да започнете своя собствена тема, където давате казиното като заглавие и то няма да се смесва с това, за което е темата. Това вероятно би било най-добре за сега.🙂

Автоматичен превод:
преди 4 часове

https://vulkka.com/en


ето URL адреса, но ще пусна и нова тема.

Редактиран от Jaro преди 2 часове
Причина: Току-що направи връзката пасивна
Автоматичен превод:
Helterskelter22
преди 2 часове

Страхотно благодаря 👍

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини