преди 6 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Supraplay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Вчера (след това днес) успях да натрупам баланс от £1300, играейки Big Bass: Secrets of the Golden Lake.
спечелих това при втория си депозит, използвайки бонус, който отдавна беше заложен. Балансът ми беше безплатен и не беше заключен от какъвто и да е вид бонус.
проблемът, който имам, е повече да се опитвам дори да направя теглене.
депозирах с Apple Pay чрез моята Mastercard, но опциите за теглене показват само крипто методи.
Опитах се да направя теглене с помощта на Bit Coin (трябва да положа усилия за създаване на крипто портфейл), за да ми кажат, че тъй като не съм депозирал с крипто, не мога да тегля чрез крипто.
въпросът е как да получа печалбите си? Повдигнах го с тяхна подкрепа, които ми дадоха номер на случай и го разглеждат, тъй като банковият превод и плащането с карта трябва да са налични.
другият проблем е потвърждението, потвърдих своя документ за самоличност и доказателство за адрес, но те искат доказателство за депозит, което изисква следното:
Сума
Дата
време
Име
Номер на сметка:
Справка (?)
Доказателствата, които предоставих, демонстрираха всичко по-горе, с изключение на препратка, която не се показва, честно казано смятам, че това се дължи на депозита, който все още е „В изчакване" в моя акаунт, така че препратка може да се покаже в извлечението ми на следващия ден или така.
Общо взето, просто се притеснявам от някаква глупост тук, че няма да получа печалбите си, някой имал ли е опит с казината SupraPlay/Amonbet?
благодаря за всяка помощ.
Hello.
Yesterday (then today) I managed to run up a balance £1300 playing Big Bass: Secrets of the Golden Lake.
i won this on my 2nd deposit using a bonus which was long since wagered. My balance was free and not locked by a bonus of any kind.
the issue I’m having is more of trying to even make a withdrawal.
i deposited using Apple Pay via my Mastercard, but the withdrawal options only show crypto methods.
I attempted to make a withdrawal using Bit Coin (having to go to the effort of creating a crypto wallet), to then be told as I didn’t deposit using crypto then I can’t withdraw via crypto.
the question is how do I get my winnings? I’ve raised it with their support who allocated me a case number and are looking into it as Bank Transfer and Card Payment should be available.
the other issue is getting verified, I verified my ID and proof of address just fine but they want a proof of deposit requiring the following:
Amount
Date
Time
Name
Account No:
Reference (?)
The evidence I provided demonstrated all of the above except a reference which isn’t showing, in fairness I think this is due to the deposit still ‘Pending’ in my account so a reference may show on my statement in the next day or so.
all in all, I’m just worried of some fuckery here that I won’t get my winnings, anybody had experience with the SupraPlay/Amonbet casinos?
thanks for any help.
Здравейте, най-важното нещо ще бъде първо да завършите проверката. Ако имаше проблем, щях да отида в банката и да поискам извлечение, в което да се видят и референциите, за които говорите. Ако се е показвал с един ден закъснение, тогава просто го обяснете на казиното и попитайте банката дали винаги ще се показва така и дали може да се направи нещо по въпроса.
Когато стигнем до избора и начина на плащане, първо бих попитал дали мога да избера алтернатива. Ако не, и единственото нещо, което ще можете да направите, е да използвате крипто, вероятно ще трябва да направите депозит за проверка, но ще се опитам да разбера всичко това директно от тях, за да знаете как да продължите.
Така че би ли било възможно да си сътрудничим с казиното и да ме уведомите как върви? Ако не знаете какво да правите и казиното иска да ви помогне по някакъв начин, свържете се и ние ще се опитаме да го направим.
Hello, the most important thing will be to complete the verification first. If there was a problem, I would go to the bank and ask for a statement that would also show the references you are talking about. If it was showing a day late, then simply explain it to the casino and ask the bank if it will always be shown like this and if something can be done about it.
When we get to the selection and payment method, I would first ask if I can choose an alternative. If not, and the only thing you will be able to do is using crypto, you will probably have to make a verification deposit, but I would try to find out all that directly from them so that you know how to proceed.
So would it be possible to cooperate with the casino and let me know how it goes? If you don't know what to do and the casino would like to help you in some way, get in touch and we will try to do it.
Здравей Джаро,
Все още чакам моите депозити в Supraplay да се покажат в моите банкови транзакции/извлечения, банката обясни, че това може да отнеме няколко дни, за да се отрази и промени от „предстоящи". Тъй като депозирах в петък, 8 ноември, предполагам, че уикендът е изиграл роля в плащанията, които все още се показват като чакащи, и се надявам скоро да покажа моите извлечения.
След като това се случи, ще изпратя извлечение и (надявам се) ще завърша проверката.
Що се отнася до метода за теглене, сайтът им казва, че можете да депозирате чрез Mastercard/Visa и т.н., но не се показва в действителния раздел Wallet, а само крипто методи. Всичко, което казват за това, е, че това е единственият достъпен за мен метод.
Те казаха, че тъй като това е единственият ми метод за теглене, те ще го разрешат в този случай. Настроих акаунт за Crypto Wallet и Exchange. След като бъда потвърден, че планирам да тегля в моя портфейл, изпратете това на моята борса, за да продам за GBP, след което да тегля в моята банка. Пожелайте ми късмет и ще актуализирам по този въпрос.
Hey Jaro,
I'm still waiting for my deposits to Supraplay to show on my Bank Transactions/Statements, the bank have explained this can take a few days to reflect and change from 'pending'. As I deposited on Friday 8th November, I imagine the weekend had a part to play in the payments still showing as pending and hopefully show my on statements soon.
Once this happens I'll send an extract and (hopefully) complete verification.
As for the Withdrawal method, their site says that you can deposit via Mastercard/Visa etc but it doesn't show in the actual Wallet section, only crypto methods. All they say to this is that this is the only method available to me.
They have said that due to this being my only method of withdrawal, they will allow it in this case. I've set up a Crypto Wallet and Exchange account. Once I'm verified I plan to withdraw to my Wallet, send this to my Exchange in order to sell for GBP then withdraw to my Bank. Wish me luck and I will update on this matter.
Хей, просто актуализация.
вече съм напълно проверен, но те отново отхвърлиха заявката ми за теглене в крипто. Човекът в чата на живо просто ми беше казал за поддръжка по имейл, дори когато показах екранна снимка на него, че мога да използвам крипто, тъй като това е единственият достъпен за мен метод.
Честно казано, очаквах това, изпратих имейл до поддръжката с множество екранни снимки, така че ще видим какво ще се случи.
Hey just an update.
im now fully verified but they rejected my withdrawal request in crypto again. The person in the live chat had simply told me email support even when I showed a screenshot of them saying I can use crypto as it is the only method available to me.
I kind of expected this to be honest, I’ve emailed support with multiple screenshots so we shall see what happens.
Да, разбирам, че ако сте депозирали в петък, все още не сте го видели в банковото извлечение като завършено.
Що се отнася до тегленето, надявам се да няма повече проблеми и всичко да бъде подредено и обяснено. Ако това е единственият начин да се оттеглите, тогава не разбирам защо се е случило и сте били отхвърлени.
Но ще видим какво ще ти кажат.
Когато имате новини, ще бъда тук.
Yes, I understand that if you deposited on Friday, you have not yet seen it in the bank statement as completed.
As for the withdrawal, I hope there will be no further problems and everything will be sorted out and explained. If that is the only way you can withdraw then I don't understand why it happened and you got rejected.
But we'll see what they tell you.
When you have news I will be here.
Очаквам отговор от поддръжката, имам лошо предчувствие, че ме карат да тичам тук.
ще ви уведомя, когато дойде отговор.
I’m awaiting a response from support, got a bad feeling they’re giving me the run around here.
ill let you know when a response comes in.
здравей
Говорих с чат на живо и те ме информираха, че са информирали финансовия отдел да не анулира тегленето ми на крипто, тъй като това е единственият достъпен за мен метод. Уверих се да запазя препис на това.
Подадох заявката си за теглене в 09:16 и те обикновено я отменяха в рамките на два часа и сега е 11:53, така че се надявам да е добър знак.
Hello.
I spoke with Live Chat and they informed me that they've informed the Finance Department to not cancel my withdrawal of crypto as it's the only method available to me. I made sure to save a Transcript of this.
I put my withdrawal request in at 09:16 and they usually had cancelled it within two hours and it's now 11:53 so hopefully a good sign.
Е, това може да е трамплин. Ще видим дали оттеглянето ще бъде отхвърлено този път. Очаквам с нетърпение да науча добри новини. 🙂
Well, that could be a stepping stone. We'll see if the withdrawal is rejected this time. I'm looking forward to hearing good news. 🙂
Добри новини!
след като транзакцията беше изчистена по моите извлечения, бях потвърден много бързо.
отне няколко пъти да се свържа с поддръжката, за да обясня, че имам наличен само крипто метод за теглене, след като това най-накрая достигна до финансовия екип, те обработиха тегленето ми много бързо и то кацна в моя електронен портфейл в рамките на 2 часа.
препоръчвам Supraplay, тъй като те бяха полезни и изплатени, както беше обещано, единственият недостатък е, че ако сте базирани в Обединеното кралство, уверете се, че играете само с крипто.
Good news!
once the transaction cleared on my statements, I was verified very quickly.
it took a few times of contacting support to explain I only have the crypto method available for withdraw, once that finally reached the finance team they processed my withdrawal very quickly and it landed in my E Wallet within 2 hours.
i recommend Supraplay as they were helpful and paid out as promised, the only downside is if you’re UK based make sure you play with crypto only.
Нищо по-добро не можеше да се случи за вас днес. Вероятно беше по-добре, отколкото очаквахте и когато и проверката, и тегленето бяха извършени за толкова кратко време, чакането си струваше. Добре, че им обясни всичко, което трябваше и че се реши.
Ще продължиш ли да играеш тук?
Nothing better could have happened for you today. It was probably better than you expected and when both the verification and the withdrawal were done in such a short time, it was worth waiting for. It's good that you explained to them everything that was needed and that it was resolved.
Will you continue to play here?
Да, приятно съм изненадан!
Да, бих продължил да играя там, просто е малко неприятно с крипто депозитите/тегленията.
Успях да спечеля отново £1000 на друг сайт (Vulkka Casino), изглежда чисто нов и принадлежащ към семейството на казината Neonix/WildWild.
Напълно съм потвърден и минаха 24 часа, откакто пуснах заявката, те се извиниха за закъснението, тъй като трябваше да отнеме максимум 24 часа, ще ви държа в течение и за това. Бих публикувал за това в собствения им форум, но те нямат запис на този сайт.
Yes I'm pleasantly surprised!
Yeah I'd continue playing there it's just a bit perniticky with the crypto deposits/withdrawals.
I managed to win £1000 again on another site (Vulkka Casino), appears to be brand new and belonging to the Neonix/WildWild family of Casinos.
I'm fully verified and it's been 24 hours since I put in the request, they apologised for the delay as it should take 24hrs max, I'll keep you updated on that also. I'd have posted about it on their own forum but they don't have an entry on this site.
Благодаря ви за още един опит.
Възможно е това да е главно защото, ако сте въвели казиното правилно, ние го нямаме в нашата база данни. Така че можете да споделите URL адреса и ние ще направим преглед.
Като алтернатива можете също да започнете своя собствена тема, където давате казиното като заглавие и то няма да се смесва с това, за което е темата. Това вероятно би било най-добре за сега.🙂
Thank you for another experience.
It's possible that it's mainly because if you typed the casino correctly, we don't have it in our database. So you can share the url and we'll do a review.
Alternatively, you can also start your own thread where you give the casino as a title and it won't mix with the one the thread is for. That would probably be best for now.🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.