преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Супернова казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих искал помощ относно това как да валидирам документите си в supernovacassino, за да мога да изтегля печалбите си, но не знам как да попълня полетата във формуляра за потвърждение на плащането.
I would like some help on how to validate my documents at supernovacassino, so I can withdraw my winnings, but I don't know how to fill in the fields on the payment verification form.
Gostaria de uma ajuda sobre como validar meus documentos na supernovacassino, para poder sacar meus ganhos, mas não sei preencher os campo do formulário de verificação de pagamento.
Здравейте, опитахте ли да се свържете с техния отдел за поддръжка на клиенти по този въпрос? Може би бихте могли да направите екранна снимка на формуляра и да маркирате полетата, с които имате проблеми, за да могат да ви помогнат.
Hi, have you tried to contact their customer support regarding this? Maybe you could take a screenshot of the form and highlight the fields you have trouble with so they could help you.
Ще опитам.
Бих искал да знам дали някой, който живее в Бразилия, вече е успял да изтегли някаква стойност от тази платформа, познавате ли някой, който е имал подобен проблем и го е решил?
I will try.
I would like to know if someone who lives in Brazil has already managed to withdraw some value from this platform, do you know someone who had a similar problem and solved it?
Irei tentar.
Gostaria de saber se alguém que more no Brasil já conseguiu sacar algum valor dessa plataforma, você conhece alguém que teve algum problema semelhante e resolveu?
Проверих оплакванията, които имаме срещу казиното, и открих някои, свързани със забавени тегления, но не открих оплаквания, свързани с формуляра, който споменахте по-горе. Кажете ни, ако успеете да го разрешите.
I checked the complaints we have against the casino and I found some related to delayed withdrawals, but I haven't found any complaint related to the form you've mentioned above. Let us know if you manage to solve it out.
Здравейте,
любезно ни уведомете дали сте получили някаква помощ от страна на казиното, може да се опитаме да помогнем вместо това, ако е необходимо.
Hello,
kindly let us know whether you got some help from the casino's side, we may try to help instead if needed.
Опитвам се да верифицирам акаунта си, за да мога да тегля, но има формуляр за плащане, който не знам как да попълня всички полета. Исках да избера теглене през BTC, но е задължително да се изпрати формуляра за проверка и освобождаване на тегления.. И не получавам.
I'm trying to verify my account to be able to withdraw, but there is a payment form that I don't know how to fill in all the fields.. I wanted to choose to withdraw via BTC, but it is mandatory to send the form to verify and release withdrawals.. And I'm not getting.
Estou tentando verificar minha conta para poder sacar, mas existe um formulário de pagamento que não estou sabendo preencher todos os campos.. queria optar por sacar via BTC, mas é obrigario o envio do formulário para verificação e liberação de saques.. E não estou conseguindo.
Бих казал, че поддръжката трябва да ви посъветва как да продължите с тегленето, така че попитахте ли ги, моля?
Чувствайте се свободни да поставите няколко екранни снимки, ще се опитаме да разберем нещо.
I'd say that the support should advise you how to proceed with the withdrawal, so have you asked them, please?
Feel free to pate some screenshots, we will try to figure something out.
Успях да попълня сметката за залагане, работата е там, че... тя иска номерата на картата, която използвах за депозиране... и използвах виртуална карта от моето банково приложение... не физическа карта. Как мога да продължа с проверката?
I managed to complete the wagering account, the thing is that... it asks for the numbers of the card I used to deposit... and I used a virtual card from my bank app... not a physical card. How can I proceed with the verification?
logre completar el wagering x60 y ya se supone que mi saldo se puede retirar sin problema, pero me pide el deposito mínimo y verificar la cuenta... mande mensaje al soporte y me mandaron un correo con la información que tengo que enviarles para verificar la cuenta, el asunto es que... pide los números de la tarjeta que use para depositar... y yo use una tarjeta virtual desde la app de mi banco... no una tarjeta física. Como puedo proceder con la verificación?
Здравейте, знам, че това беше проблем веднъж преди, но ако си спомням правилно, играчът трябваше да реши всичко с поддръжка. Казахте ли им, че имате такава карта като част от проверката и следователно не е възможно да предоставите това, от което се нуждаят? Мисля, че казиното трябва да ви препоръча или посъветва какво трябва да направите или поне да предложи алтернатива. Опитайте да поискате решение и се върнете и ми кажете какво са ви казали.
Ако не стигнете доникъде и не знаете какво да правите, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.
Hello, I know that this was a problem once before, but if I remember correctly, the player had to solve everything with support. Did you tell them that you have such a card as part of the verification and therefore it is not possible to provide what they need ? I think the casino should recommend or advise you what you should do or at least offer an alternative. Try asking for a solution and come back and tell me what they told you.
If you don't get anywhere and don't know what to do next, we'll be here to try to help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.