ФорумКазинаSupernova Casino - обща дискусия

Supernova Casino - обща дискусия

преди 1 година от Valberto
|
3137 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Supernova Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Бих искал помощ относно това как да валидирам документите си в supernovacassino, за да мога да изтегля печалбите си, но не знам как да попълня полетата във формуляра за потвърждение на плащането.

Автоматичен превод:
преди 1 година

моля някой да ми даде на заем да си опитам късмета..

Автоматичен превод:
Valberto
преди 1 година

Здравейте, опитахте ли да се свържете с техния отдел за поддръжка на клиенти по този въпрос? Може би бихте могли да направите екранна снимка на формуляра и да маркирате полетата, с които имате проблеми, за да могат да ви помогнат.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Ще опитам.

Бих искал да знам дали някой, който живее в Бразилия, вече е успял да изтегли някаква стойност от тази платформа, познавате ли някой, който е имал подобен проблем и го е решил?

Автоматичен превод:
Valberto
преди 1 година

Проверих оплакванията, които имаме срещу казиното, и открих някои, свързани със забавени тегления, но не открих оплаквания, свързани с формуляра, който споменахте по-горе. Кажете ни, ако успеете да го разрешите.

Автоматичен превод:
Valberto
преди 1 година

Здравейте,

любезно ни уведомете дали сте получили някаква помощ от страна на казиното, може да се опитаме да помогнем вместо това, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Опитвам се да верифицирам акаунта си, за да мога да тегля, но има формуляр за плащане, който не знам как да попълня всички полета. Исках да избера теглене през BTC, но е задължително да се изпрати формуляра за проверка и освобождаване на тегления.. И не получавам.




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Valberto
преди 1 година

Бих казал, че поддръжката трябва да ви посъветва как да продължите с тегленето, така че попитахте ли ги, моля?

Чувствайте се свободни да поставите няколко екранни снимки, ще се опитаме да разберем нещо.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Успях да попълня сметката за залагане, работата е там, че... тя иска номерата на картата, която използвах за депозиране... и използвах виртуална карта от моето банково приложение... не физическа карта. Как мога да продължа с проверката?

Автоматичен превод:
xdearlovex3
преди 5 месеца

Здравейте, знам, че това беше проблем веднъж преди, но ако си спомням правилно, играчът трябваше да реши всичко с поддръжка. Казахте ли им, че имате такава карта като част от проверката и следователно не е възможно да предоставите това, от което се нуждаят? Мисля, че казиното трябва да ви препоръча или посъветва какво трябва да направите или поне да предложи алтернатива. Опитайте да поискате решение и се върнете и ми кажете какво са ви казали.

Ако не стигнете доникъде и не знаете какво да правите, ние ще бъдем тук, за да се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини