ФорумКазинаSuperCat Casino - обща дискусия

SuperCat Casino - обща дискусия

преди 1 година от Magda
|
2534 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SuperCat Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

В supercatcasino.com поддръжката на клиенти е много лоша (предимно автоматизирана) [освен ако не сте тормозени от спам обаждания]


Проверката на акаунт изглежда много тромава, ако не и невъзможна. Вече 2 седмици се мъча да направя теглене. Което редовно се анулира с автоматичен имейл „Все още липсват документи за проверка"


Трябва да качите документите в областта на профила! ТОВА НЕ СЪЩЕСТВУВА! Така че трябва да изпратите документите си по имейл директно до отдела за обслужване на клиенти [съмнително!]


Вече направих това два пъти с документ и днес дори директно чрез чат.


Предполага се, че след това трябва да мога да изплащам пари.. Силно се съмнявам в това и ще разширя доклада си за това как се случва.


Както и да е, не мога да препоръчам това казино на всеки, който иска безпроблемен процес на теглене.


Много се вълнувам да видя парите си отново.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че имате проблеми с KYC. Казвате, че са повече от две седмици. Трябва да разчитаме, че коледните празници също могат да бъдат отчасти причина за проблемите. В случай, че загубите търпение да изчакате още малко, можете да подадете жалба и просто щракнете тук . Това казино има съмнителна репутация чрез рейтинга на Casino Guru. Надявам се нещата да ти се получат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, след като днес се ядосах на поддръжката от време на време, стана малко по-бързо.. методът на плащане беше потвърден.. това, което преди отнемаше 36 часа или 7 дни, сега беше направено за половин ден.. но само с най-масовото оплакване .. и обществено оплакване тук. Благодаря и на операторите на CasinoGuru.. много е ценно, че хората могат поне да обменят идеи и да си помагат тук.


Този път поддръжката дори ми каза точно какво не е наред. (въпреки че мисля, че това е само хитрост, защо документът не трябваше да бъде приет)


Сега сме любопитни да видим какво извинение ще бъде използвано за анулиране на плащането утре.

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Здравейте,

Бих искал да остана позитивен, но единственият добър момент, който виждам, е, че ви беше казано какво изглежда нередно в документа, но не много.

Очакваме нова актуализация днес. 🤞

Ако смятате, че това ви е достатъчно, изпратете жалбата чрез центъра за разрешаване тук на страницата на Casino Guru, както предложи Магда.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих изплащането си днес 🙂!

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Радка беше права. Понякога си струва да останете позитивни. Честита и честита нова година! Сигурен съм, че ще бъде още по-щастливо, откакто ти се плати 🙂

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Поздравления!🎉🥂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, благодаря ти, пожелавам ти също.. да, трябва да си наистина твърд с тези главорези 🙂 heidewitzka

Автоматичен превод:
Checky
преди 1 година

Моите закъснели честитки! Нека това да е страхотно и положително начало, нека цялата година си заслужава, (направете така, че да се брои😉)! 🎉🤞👍

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини