преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SuperCat Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В supercatcasino.com поддръжката на клиенти е много лоша (предимно автоматизирана) [освен ако не сте тормозени от спам обаждания]
Проверката на акаунт изглежда много тромава, ако не и невъзможна. Вече 2 седмици се мъча да направя теглене. Което редовно се анулира с автоматичен имейл „Все още липсват документи за проверка"
Трябва да качите документите в областта на профила! ТОВА НЕ СЪЩЕСТВУВА! Така че трябва да изпратите документите си по имейл директно до отдела за обслужване на клиенти [съмнително!]
Вече направих това два пъти с документ и днес дори директно чрез чат.
Предполага се, че след това трябва да мога да изплащам пари.. Силно се съмнявам в това и ще разширя доклада си за това как се случва.
Както и да е, не мога да препоръчам това казино на всеки, който иска безпроблемен процес на теглене.
Много се вълнувам да видя парите си отново.
At supercatcasino.com the customer support is very poor (mainly automated) [unless you are harassed by spam calls]
Account verification seems very cumbersome if not impossible. For 2 weeks now I've been struggling to make a withdrawal. Which is regularly canceled with an automated email "Documents for verification are still missing"
You should upload the documents in the profile area! THIS DOESN'T EXIST! So you should email your documents directly to customer service [dubious!]
I've already done this twice with a document and today even directly via chat.
Supposedly I should then be able to pay out money.. I strongly doubt that and will expand my report on how it goes on.
Anyway, I can't recommend this casino to anyone who wants a hassle-free withdrawal process.
I'm really excited to see my money again.
Im supercatcasino.com ist der Kundensupport sehr schlecht (hauptsächlich automatisiert) [außer man wird durch spamanrufe belästigt]
Kontoverifizierung scheint sehr umständlich wenn nicht unmöglich zu sein. Seit 2 Wochen kämpfe ich nun darum eine auszahlung zu machen. Die regelmässig stoniert wird mit einer automatisierten email "Es würden noch dokumente zur verifizieren fehlen"
Man solle die im Profil Bereich Dokumente hochladen ! DIESEN GIBT ES ABER GAR NICHT! Also soll man seine dokumente per email direkt an den Kundendienst senden [unseriös!]
Das habe ich schon mit einem Dokument 2x gemacht und heute sogar direkt per Chat.
Angeblich sollte ich dann in der Lage sein Geld auszahlen zu können.. Ich bezweifele das stark und werde meinen Bericht darüber erweitern wie es weitergeht.
Jedenfalls kann ich niemanden dieses casino empfehlen der ein stresslosen Auszahlunsprozess haben möchte.
Ich bin wirklich sehr gespannt, ob ich mein Geld wiedersehe.
Здравейте, съжалявам, че имате проблеми с KYC. Казвате, че са повече от две седмици. Трябва да разчитаме, че коледните празници също могат да бъдат отчасти причина за проблемите. В случай, че загубите търпение да изчакате още малко, можете да подадете жалба и просто щракнете тук . Това казино има съмнителна репутация чрез рейтинга на Casino Guru. Надявам се нещата да ти се получат.
Hi, I am sorry you have troubles with KYC. You say it is more than two weeks. We should count that Christmas holidays can also be a partial cause of the trouble. In case you lose your patience to wait a little more then feel free filing a complaint and just click here. This casino has a questionable reputation via Casino Guru rating. I hope things will work for you.
Е, след като днес се ядосах на поддръжката от време на време, стана малко по-бързо.. методът на плащане беше потвърден.. това, което преди отнемаше 36 часа или 7 дни, сега беше направено за половин ден.. но само с най-масовото оплакване .. и обществено оплакване тук. Благодаря и на операторите на CasinoGuru.. много е ценно, че хората могат поне да обменят идеи и да си помагат тук.
Този път поддръжката дори ми каза точно какво не е наред. (въпреки че мисля, че това е само хитрост, защо документът не трябваше да бъде приет)
Сега сме любопитни да видим какво извинение ще бъде използвано за анулиране на плащането утре.
Well, after I got angry with the support from time to time today, it went a little faster.. the payment method was confirmed.. what used to take 36 hours or 7 days was now done within half a day.. but only with the most massive complaint .. and public complaint here. I also thank the operators of CasinoGuru.. it is very valuable that people can at least exchange ideas and help each other here.
This time the support even told me exactly what was wrong. (although I think that's just a ruse, why the document shouldn't have been accepted)
Now we are curious to see what excuse will be used to cancel the payment tomorrow.
Also nachdem ich heute mich zwischen durch immer mal mit dem support rumgeärgert habe ging das jetzt etwas schneller .. die Zahlungsmethode wurde bestätigt.. was sonst 36 std oder 7 tage dauern sollte ging jetzt innerhalb eines halben Tages.. aber auch nur unter massivster Beschwerde.. und öffentlicher Beschwerde hier. Ich danke auch den Betreibern von CasinoGuru .. es ist sehr wertvoll das die Leute sich wenigstens hier miteinander austauschen und helfen können.
Diesmal hat der Support mir sogar genau gesagt was nicht stimmen würde. (wobei ich das auch nur für eine finte halte , wieso man das dokument nicht hätte akzeptieren sollen)
Jetzt sind wir mal gespannt, mit welche Ausrede die Auszahlung morgen storniert wird.
Здравейте,
Бих искал да остана позитивен, но единственият добър момент, който виждам, е, че ви беше казано какво изглежда нередно в документа, но не много.
Очакваме нова актуализация днес. 🤞
Ако смятате, че това ви е достатъчно, изпратете жалбата чрез центъра за разрешаване тук на страницата на Casino Guru, както предложи Магда.
Hello,
I'd like to stay positive, the only good point I can see, however, is that you were told what seemed to be wrong with the document, well not much.
Looking forward to a fresh update today. 🤞
If you feel you had enough of this, submit the complaint through the resolution center here on the Casino Guru page, as Magda suggested.
Радка беше права. Понякога си струва да останете позитивни. Честита и честита нова година! Сигурен съм, че ще бъде още по-щастливо, откакто ти се плати 🙂
Radka was right. It's sometimes worth it to stay positive. Congratulations and happy new year! I'm sure it will be even happier since you got paid 🙂
Да, благодаря ти, пожелавам ти също.. да, трябва да си наистина твърд с тези главорези 🙂 heidewitzka
Yes, thank you, I wish you too.. yes, you have to be really tough with those cutthroats 🙂 heidewitzka
Ja danke wünsche ich euch auch.. ja man muss schon ganz schön zäh bleiben, bei denne Halsabschneidern 🙂 heidewitzka
Моите закъснели честитки! Нека това да е страхотно и положително начало, нека цялата година си заслужава, (направете така, че да се брои😉)! 🎉🤞👍
My delayed congratulations! Let this be a cool & positive start, may the whole year is worth it, (make it count😉)! 🎉🤞👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.