преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SupaCasi Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моля, обърнете внимание на това измамно казино
Депозирам 50 евро. Използвани бонус спортове за добре дошли 100%
Спечелих 175 евро след достигане на залога.
Имам доказателства за това.
Играх ден и нощ 5 дни преди да замина от другата страна или света, за да посетя приятелката си за 2 месеца (разстояние на връзката)
Те знаеха това, казах им много пъти. Играх бързо, защото се страхувах, че нямам достъп до уебсайта в тази друга страна.
Документите ми бяха наред (имах чувството, че се опитаха да ме стресират, защото отхвърлиха някои документи, докато те бяха наред)
Помолих ги любезно да побързат, за да мога да се оттегля преди да си тръгна.
Те ми потвърдиха, че всичко ще бъде наред и ще изтегля моите 175 евро бързо.
Само 2 часа след като получих имейл с потвърждение на акаунта, потвърден, получих имейл с най-глупавото съобщение, което някога съм получавал „отхвърлихме вашето теглене и приспаднахме 125 евро пари, защото според нашите правила и условия, без никакви обяснения към вас, имаме това право"
Сега ми развалиха ваканцията. Толкова съм депресиран. Играх ден и нощ и бях горд, че заложих бонуса.
Малко уважение или съпричастност, те не знаят тези думи?
След като ми взеха парите от депозит от 50 евро също, защото написах емоционално "вие гангстери, вземете си живот" и те ми казаха, че не е добре да бъда агресивен 🙄
Странно, какво очакваха? Че ги поздравявам?
След изпращане на 10 имейла ми писаха само, че съм нарушил правилото в точка 12.11.1
Но това, разбира се, е голяма лъжа 😂 Прочетох това правило 3 пъти. Нищо не се случи.
Не направих нищо лошо (имам дългогодишен опит с тези добре дошли спортни бонуси + същата компания като тях (сестрински казина) ми изплати в същата ситуация) и им казах, че имам доказателства за всичко. Също така мога да им покажа всички мои направени залози. Всичко беше 100% точно.
Но на тях не им пука.
Умолявам ги да изплатят моите 175 евро и за злоупотреба с друг играч, който спечели повече (можех да разбера) (175 не е 17 500 🙄), но те ме игнорираха и просто писаха
"решението е окончателно"
Съжалявам, какви тъжни хора има
Виждам много оплаквания тук
Това е добре. Казиното ще бъде затворено веднага, това е сигурно
Тъжни хора, глупави гангстери
Attention please for this scam casino
I deposit 50 euro. Used welcome bonus sports 100%
I won 175 euro after reach the wagerment.
I have proves of this.
I played day and night 5 days before i leaved on the other part or the world for visiting my girlfriend for 2 months ( relation distance)
They knew this, i told them many times. I played fast because i was afraid not acces on the webiste in that other country.
My documents were fine ( i had the feeling they tried to make me stressful because they rejected some documents, while they were fine)
I asked them Kindly for hurry up, so i could withdraw before my leaving.
Thet confirmed me that everything will be fine and i will withdraw my 175 euro fast.
Just 2 hours After getting email with confirmation account verified i got email with the most stupid message i ever got ' we rejected your withdraw and deducted 125 euro money because in our terms and conditions without any explication to you we have that right'
They destroyed my vacation now. I am so depressed. I played day and night and was proud i wagered the bonus.
A little bit respect or empathy, they dont know these words?
After they took away my 50 euro deposit money also because i wrote in emotion ' you gangsters, get a life ' and they told me not is fine to be aggressive 🙄
Funny, what did they expect? That i congrats them?
After sending 10 emails they wrote me only that i broke the rule in point 12.11.1
But that's a big lie of course 😂 i read that rule 3 times. Nothing happend.
I did nothing wrong ( i have years experience with this welcome sport bonusses + the same company as them (sister casinos) payed me out in the same situation) and i told them i have proves of all. Also i can show them all my bets placed. Everything was 100% correct.
But they dont care.
I am begging them for pay out my 175 euro and for abuse another player that won more ( i could understand) ( 175 not is 17 500 🙄) but they ignored me and just wrote
' descison is final'
Sorry, what a sad people there
I see many complaints here
That's good. The casino will be closed as soon, that's for sure
Sad people, stupid gangsters
здрасти
Жалко е да го чуя. Казиното има доста лош индекс на безопасност.
Предлагам да подадете жалба, казиното е известно с несправедливи правила и условия. Ако публикувате жалбата, нашият екип ще може да я проучи вместо вас.
Ето връзката, ако решите да го направите: https://casino.guru/complaints/create
Гледайки обаче казината-сестри, всички те изглеждат доста опасни, както се вижда тук https://casino.guru/supacasi-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Казахте също, че казиното твърди, че сте нарушили правилото в точка 12.11.1. Бихте ли публикували обяснението как сте нарушили това правило в очите на казиното? Ако са Ви предоставили такова доказателство/обяснение.
Уведомете ме дали сте решили да подадете жалба и ни информирайте. Желая ти много късмет.
Hi!
That's unfortunate to hear that. The casino has quite a bad safety index.
I suggest making a complaint, the Casino is known for having unfair Terms and Conditions. If you post the complaint our team will be able to investigate it for you.
Here is the link if you decide to do so: https://casino.guru/complaints/create
However looking at the sister casinos, they all appear to be quite unsafe as seen here https://casino.guru/supacasi-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
You also said that casino claimed that you broke the rule in point 12.11.1. Could you post the explanation how you broke this rule in the eyes of the casino? If they provided you with such evidence/explanation.
Do let me know whether you decided to make a complaint and keep us updated. I wish you a best of luck.
Никога не съм играл в това казино и никога няма да играя. Famagousta BV вече са добре известни престъпници. Спамят имейла ми два пъти (!) на ден и ми писна от това. Те използват различни имейли и използват нещо, наречено Nareshit.com, за да разпространяват нежелана поща. Би било хубаво да се намерят тези момчета...
I never played at this casino and never will. Famagousta B.V are well known criminals by now. They spam my email twice(!) a day and im fed up with that. They use different emails and they use something called Nareshit.com to spam out the bullshit. Would be nice to find these guys...
Тези спамове са изключително досадни и което е по-лошо, много малко може да се направи, за да бъдат избегнати...
Предполагам, че няма да е много ефективно да помолите поддръжката да премахне имейла ви от техния пощенски списък, когато обсъждате казино групата с този специфичен нисък рейтинг на репутация.
Например, в момента имате ли активен акаунт на някой от тези уебсайтове?
These spams are extremely annoying, and what's worse, very little can be done to avoid them...
I imagine it will not be very effective to ask support to remove your email from their mailing list when discussing the casino group with that specific low reputation score.
For instance, do you currently have an active account on any of these websites?
Тези спамове са изключително досадни и което е по-лошо, много малко може да се направи, за да бъдат избегнати...
Предполагам, че няма да е много ефективно да помолите поддръжката да премахне имейла ви от техния пощенски списък, когато обсъждате казино групата с този специфичен нисък рейтинг на репутация.
Например, в момента имате ли активен акаунт на някой от тези уебсайтове?
These spams are extremely annoying, and what's worse, very little can be done to avoid them...
I imagine it will not be very effective to ask support to remove your email from their mailing list when discussing the casino group with that specific low reputation score.
For instance, do you currently have an active account on any of these websites?
И все пак имейлът ви получава спам два пъти на ден. Може би имате идея какво да правите с това?
Намерих само доста песимистични съвети, като напр
„Понякога имейлите, рекламиращи казино, всъщност се изпращат от техните афилиейт партньори. Теоретично казината могат да проследяват подателите (въз основа на уникални връзки в тези имейли), но за съжаление най-лесното решение за вас е да получите по-добър спам филтър."
And yet still your email is getting spammed twice a day. Do you perhaps have any idea what to do with that?
I only found quite pessimistic tips, such as
"Sometimes the emails promoting a casino are actually sent by their affiliate partners. Theoretically the casinos can track the senders (based on unique links in those emails), but unfortunately the easiest solution for you is to get a better spam filter."
И все пак имейлът ви получава спам два пъти на ден. Може би имате идея какво да правите с това?
Намерих само доста песимистични съвети, като напр
„Понякога имейлите, рекламиращи казино, всъщност се изпращат от техните афилиейт партньори. Теоретично казината могат да проследяват подателите (въз основа на уникални връзки в тези имейли), но за съжаление най-лесното решение за вас е да получите по-добър спам филтър."
And yet still your email is getting spammed twice a day. Do you perhaps have any idea what to do with that?
I only found quite pessimistic tips, such as
"Sometimes the emails promoting a casino are actually sent by their affiliate partners. Theoretically the casinos can track the senders (based on unique links in those emails), but unfortunately the easiest solution for you is to get a better spam filter."
Не, не знам. Това също е голям проблем. Тези нечестни казина също продават нашите телефонни номера и нашите имейли на други казина. Получих обаждания от Обединеното кралство и ми казаха да депозирам в казино, за което никога не съм чувал, което не е собственост на никоя компания, в която преди съм правил депозити. Но аз съм виновен, че не трябва да се регистрирам в casinis.
Да, често са партньори, така че казиното може да каже, че няма контрол над него.
No I dont know. This is also a big problem. These dishonest casinos also sell our phone numbers and our emails to other casinos. I had calls from the UK telling me to deposit at a casino that I never ever heard of, not owned by any company I previously made any deposits to. But its my own fault that register at casinis shouldnt.
Yeah often affiliates so the casino can say they have no control over it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.