преди 1 година
хаха!!!!
Най-добрата си Радка!
благодаря за предварителната актуализация!
Д.
lol!!!!
You’re the best Radka!
thanks for the pre-update!
D.
0
хаха!!!!
Най-добрата си Радка!
благодаря за предварителната актуализация!
Д.
lol!!!!
You’re the best Radka!
thanks for the pre-update!
D.
Тя е перфектна. И двамата се надяваме, че нещата ще се развият в правилната посока и че разследването на казиното ще се окаже във ваша полза.
Стискаме палци 🤞😊
She's perfect. We both hope that things will move in the right direction and that the casino's investigation will turn out in your favour.
Fingers crossed 🤞😊
Благодаря ти Джаро!
вие сте най-добрите в това, което правите!
Наистина оценявам вашата отдаденост към нас! (Играчите).
Благодаря за подкрепата!
Д.
Thank you Jaro!
you guys are the best at what you do!
I really appreciate your dedication tu us! (The players).
thanks for your support!
D.
Сега всъщност съм малко разочарован 🙁.
Надявах се на окончателна присъда. НО, нека бъдем честни, контузията беше напълно извън очакванията ми и това е сериозен проблем.
Да изчакаме ли още малко? 😂
Имайте страхотно!✨
Now, I'm actually a bit disappointed 🙁.
I was hoping for a final verdict. BUT, let's be fair the injury was completely outside my expectations and it is a serious issue.
Shall we wait a bit longer? 😂
Have an awesome one!✨
Опитваме се да помогнем с каквото можем. Дано намериш малко търпение и накрая всичко да е наред. 😊
We are trying to help as best we can. I hope you will find a little patience and everything will be all right in the end. 😊
Хахааа!!
смешна си Радка!
Всъщност съм пенсиониран лекар, а сега съм „пациентът"!!!
Те изглежда имат „всичкото време на света" добре, аз имам времето на вселената… нека видим на кого времето му свърши пръв! хаха...
да сме живи и здрави разбира се!
наздраве!
Д.
Hahaaaa!!
you’re funny Radka!
I’m actually a retired doctor, and now I’m the "patient"!!!
They seem to have "all of he time in the world"well, I have the time of the universe… let’s see who runs out of time first! Lol…
as long as we are alive and well of course !
cheers!
D.
Смешен съм, нали? Едва се справям с вас 😀💚.
Вярвам, че вече казах, че, както виждате, не мога да се сдържа, но постоянно се изумявам от нивото на търпение, което продължавате да ни показвате. Имам предвид! 😎🙌
Така че, по дяволите, да! Цялото време на Вселената, тъй като всичко трябва да достигне своя край в крайна сметка 🙂
I'm funny, am I? Barely keeping up with you 😀💚.
I believe I already said that, as you can see, I can't help myself but, I'm constantly amazed by the level of patience you keep showing us. I mean it! 😎🙌
So, hell yeah! All the time of the Universe since everything has to reach its end eventually 🙂
Здравей Радка!
нямаш представа колко по-лесно ми направи това дълго чакане, обожавам те!!! Хехе!,
въпреки това…
Едва ли се съмнявам, че ще ми платят, мисля, че споменах какво ми казаха по телефона, нали? Нали? Представителят ми се обади преди малко и се опита да сключи много обидна сделка с мен, той предложи $200 долара в замяна на мълчанието ми!! Той буквално каза „ако не вземете тези пари, по-късно вече няма да бъде сделка и не можете да я направите публично достояние или окончателно изобщо няма сделка" но, не съм глупав и никога няма да получа подкупени за мълчание, сигурен съм, че поне ще си научат, че трябва да си изяснят нещата и че „хората" не са глупави, за каквито си мислят, че са… нито се страхуват от никого…
определено не съм всичко от горното, хаха...
Ще кажа: никога не се отказвайте, преди да се биете хора!!
наздраве!
д
Hi Radka!
you have no idea how much easier you had made this long wait for me, I adore you!!! Hehe!,
however…
I hardly doubt they are going to pay me, I believe I had mention what they told me by phone right? Didn’t I? The representative called me a while ago and tried to make a very insulting deal with me he offered $200 bucks in exchange of my silence!! He literally said "if you don’t take this money is not going to be a deal anymore later and you can’t make it public or definitively there is no deal at all" buuut, I’m not stupid and I will never get bribed for silence, I’m pretty sure at least they will get the lesson that they should get things straight and that "people" are not stupid as they think they are… neither afraid of no one…
definitely I’m not all of the above, Lol…
I’ll say: never give up, before putting a fight people!!
cheers!
D
Ооо, не би могло да бъде по-невероятно, ако се случи да свърши добре, но не съм прекалено оптимист, предпочитам да имам добра изненада, ако платят, вместо да има големи очаквания и да бъда силно разочарован накрая…
Никога не се съмнявам в силата ви да помагате и оценявам цялата упорита работа, която сте положили, но тези момчета са наистина лоши… Казвам ви, че ще бъда много изненадан, ако се откажат от това…
все пак стискам палци...
Ohhh it couldn’t be more amazing if it happens to end well but I’m not to optimistic I prefer to have a good surprise if they en up paying rather than have great expectations and be strongly disappointed at the end…
i never doubt your power to help and I appreciate all the hard work you had put into it but this guys are really bad… I’m telling you I’ll be very surprised if they give up this one…
still I keep my fingers crossed tho…
Честит понеделник! ✨😉
Спомням си, че споменахте „специалната/окончателна сделка", която ви беше предложена в миналото, защото незабавно информирах отговорника по жалбите. Бях бесен, че някой се опитваше да купи мълчанието ти, докато никакви корекции или мерки за безопасност не изглеждаха обмислени, така че технически - „Да, направихме нещо като грешка, но вземете тези няколко долара и не питайте повече, тъй като засега ние не се интересувайте от другите играчи,..."
Няма начин!
Мога да ви уверя, че дори лидер на екипа за оплакване е разговарял с ръководството много пъти, излагайки нашите точки доста ясно и предлагайки справедливи решения не само за вас, но и начини да предотвратите това да се случи отново на някой друг.
Мисля, че вероятно това е причината, поради която все още вярвам в щастливия край! 🤞🤞🤞
Чакам с почти нетърпение, засега, страхотен ден! 🙌
Happy Monday! ✨😉
I recall you mentioned the "special/final deal" you were offered in the past because I promptly informed the complaint handler. I was furious someone was trying to buy your silence while no adjustment or safety measures seemed not to be considered, so technically - "Yeah, we made a sort of mistake yet take those few bucks and do not ask further, since for now, we do not care about other players,..."
No way!
I can assure you that even a leader of the Complain Team has spoken to the management many times making our points pretty clear, and suggested fair solutions not just for you, but also ways to prevent this from happening again to anyone else.
I think this is probably the reason why I still believe in a happy ending! 🤞🤞🤞
I'm waiting almost impatiently, for now, have an awesome day! 🙌
Напълно разбирам гледната ти точка. Но мисля, че надеждата умира последна, така че винаги се опитвам да мисля позитивно. Въпреки че от друга страна знам, че в моя случай не става дума за пари.
Но все пак смятам, че няма нужда да бъдем негативни и да се надяваме, че всичко ще се нареди, дори и да се проточи.
Освен това оценявам, че се държите доста спокойно и само заради положителната енергия, която излъчвате, се надявам всичко да се нареди във ваша полза.
Стискам палци също.
I absolutely understand your point of view. But I think hope dies last, so I always try to think positive. Although on the other hand, I know that in my case it doesn't involve money.
But I still think that there is no need to be negative and hope that everything will turn out well, even if it drags on.
Additionally, I appreciate that you're acting quite calm and just because of the positive energy you're radiating, I hope that everything will work out in your favour.
Fingers crossed too.
О, Радка!
какво е животът без приятели?... вие, момчета, току-що оправихте деня ми отново, аз ще го направя. Опитайте се да останете позитивни и аз отново ще вдигна глава за вас...
здравей ви момчета!
Д.
Oh Radka!
what is life without friends?… you guys just made my day again, I’ll. Try to stay positive and I’ll put my head up again for you…
luv ya guys!
D.
С положителна нагласа всичко става по-лесно, въпреки че знам, че не можеш да я имаш вечно. Но понякога е най-добре да го запазите и предполагам, че след това привличате хубавите неща към себе си.
Успех 😊
With a positive attitude everything goes easier, even though I know that you can't have it forever. But sometimes it's best to keep it, and I guess you attract the good things to yourself afterwards.
Good luck 😊
Не го прави. Това направих аз. Чака се от 10/09
Dont do it.Its what I did. Been waiting since 10/09
Така че, ако разбирам правилно, спечелихте пари, но за да ги изтеглите успешно, трябваше да направите депозит и сега чакате да бъдат обработени?
So if I understand it correctly, you won some money, but in order to withdraw them successfully, you had to make a deposit and now you're waiting for it to be processed?
Да сър. Това е вярно. Дословно.
Мина минута, но мисля, че това беше купон, който изтеглих, но е тук или там, защото те приеха тегленето, след като трябваше да направя необходимия минимален депозит от $25, което направих веднага. Бих искал да спомена, за да бъда честен на 16-ти най-накрая отговориха на имейла ми след 7 дни без отговор и ми казаха типичните глупости „все още е в процес"... така че... може би все още го разбирам . Но рецензиите (не само тук) казват друго. Вече записах този (и 4 други) като загуба
Yes Sir. That is correct. Verbatim.
Its been a minute but I believe it was a coupon I cashed out on however that is here nor there because they accepted the withdraw after I had to make the required $25 minimum deposit, which I did immediately. Id like to mention, to be fair on the 16th they finally answered my email(s) after 7 days of no response and gave me the typical "its still in the process" crap...so...maybe I still get it. But the reviews (not just here) say otherwise. I have already chalked this one (and 4 others) up as a loss
Знаеш ли какво? Според нашата секция за оплаквания много играчи са получавали плащания в миналото, „скоростта" на теглене (съжалявам, че трябва да го кажа 😀) обаче е била невероятно ниска! Продължителност от 3 седмици до 3 месеца.
Знам поговорката, Надеждата е най-лошото лекарство, ... но в този случай, добре, един играч каза:
„Приятелю, сега трябва да изчакаш... Дай му поне 2 месеца"
или
„Подадох тегленето на 10 септември, то беше одобрено на 22 септември и сега те казват, че има забавяне, но компанията, която обработва плащането, но те повтаряха едно и също нещо отново и отново, казвайки, че отнема 7 до 10 бизнеса дни."
Просто исках да те развеселя малко.🙂
You know what? According to our complaint section, many players were paid in the past, the withdrawal "speed" (I'm sorry I had to say that 😀) was however incredibly low! Scaled from 3 weeks to 3 months.
I know the saying, Hope is the worst of drugs, ...but in this case, well, one player said:
"Buddy you now have to wait... Give it 2 months at least"
or
"I submitted the withdrawal on the 10th of September it was approved on the 22nd of September and now they are saying that there is a delay but the company that processes payment but they repeated the same thing over and over saying it takes 7 to 10 business days."
I just wanted to cheer you up a bit.🙂
Този... възнамерявам просто да го "изчакам". Вижте какво ще стане. Спрях да се свързвам с тях, но няма да изчерпя монетите си, както направих с другите 3. Ако дойде, когато дойде, вероятно ще съм забравил за него и ще се окаже приятна изненада. Като намиране на чиста банкнота от 20 долара в джоба на дънките ми. 🙂
This one...I intend to just "wait it out". See what happens. Stopped contacting them but not gonna deplete my coins like I did the other 3. If it comes , when it comes, Ill likely have forgotten about it and it will wind up being a nice surprise. Like finding a crisp $20 bill in my jeans pocket. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.