Честит понеделник! ✨😉
Спомням си, че споменахте „специалната/окончателна сделка", която ви беше предложена в миналото, защото незабавно информирах отговорника по жалбите. Бях бесен, че някой се опитваше да купи мълчанието ти, докато никакви корекции или мерки за безопасност не изглеждаха обмислени, така че технически - „Да, направихме нещо като грешка, но вземете тези няколко долара и не питайте повече, тъй като засега ние не се интересувайте от другите играчи,..."
Няма начин!
Мога да ви уверя, че дори лидер на екипа за оплакване е разговарял с ръководството много пъти, излагайки нашите точки доста ясно и предлагайки справедливи решения не само за вас, но и начини да предотвратите това да се случи отново на някой друг.
Мисля, че вероятно това е причината, поради която все още вярвам в щастливия край! 🤞🤞🤞
Чакам с почти нетърпение, засега, страхотен ден! 🙌
Happy Monday! ✨😉
I recall you mentioned the "special/final deal" you were offered in the past because I promptly informed the complaint handler. I was furious someone was trying to buy your silence while no adjustment or safety measures seemed not to be considered, so technically - "Yeah, we made a sort of mistake yet take those few bucks and do not ask further, since for now, we do not care about other players,..."
No way!
I can assure you that even a leader of the Complain Team has spoken to the management many times making our points pretty clear, and suggested fair solutions not just for you, but also ways to prevent this from happening again to anyone else.
I think this is probably the reason why I still believe in a happy ending! 🤞🤞🤞
I'm waiting almost impatiently, for now, have an awesome day! 🙌
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: