преди 1 година
Кой ти го направи? Слотове на Вегас или слотове на изгрев? Все пак са едни и същи хора!!!
банда мошеници!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
Кой ти го направи? Слотове на Вегас или слотове на изгрев? Все пак са едни и същи хора!!!
банда мошеници!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
И аз бих искал да знам как се получи. Видях, че жалбата е затворена, защото играчът спря да реагира.
Но ако говорим за вашия случай, имате ли същия проблем с тегленето? Получихте ли 100-те долара или все още е в процес на решаване?
I would also like to know how it turned out. I saw that the complaint was closed because the player stopped reacting.
But if we are talking about your case, do you have the same problem with the withdrawal ? Did you get the 100 bucks or is it still in the process of being resolved ?
Разбирам негативните ти чувства, аз също бих ги имала. Играхте ли с бонуса или не? Правилно ли разбирам, че максималният залог е надвишен? Случвало ли се е повече от веднъж според казиното или само веднъж? Ако е така, прочетохте ли правилата и условията, които се прилагат за него?
Лично за мен това казино има доста нисък индекс на безопасност и бих обмислил да играя в едно от тези казина. Както можете да видите, дори потребителските отзиви за това казино не изглеждат много положителни. Ако мога да препоръчам, можете да проверите този индекс за други казина на нашия уебсайт и да решите дали това конкретно казино е за вас или предпочитате да изберете друго казино.
Виждам, че все още не сте подали жалба по този случай, така че мисля, че може да бъде полезно.
Уведомете ни как сте решили.
I understand your negative feelings, I would have them too. Did you play with the bonus or not ? Do I understand correctly that the maximum bet has been exceeded ? Has it happened more than once according to the casino or just once ? If so, did you read the Terms and Conditions that apply to it ?
This casino for me personally has a pretty low safety index and I would consider playing in one of these casinos. As you can see, even the user reviews for that casino don't look very positive. If I may recommend, you can check this index for other casinos on our website and decide if this particular casino is for you or if you would rather choose another casino.
I see that you have not yet filed a complaint on this case, so I think it could be useful.
Let us know how you decide.
За да получа 100 долара, трябва да верифицирам портфейла си, да направя депозит от 10 долара. Съмнявам се, че си заслужава. Ако депозирам, но не изтегля $100
To get 100 bucks, I need to verify my wallet, make a deposit of 10 dollars. I doubt it's worth it. If I deposit, but I don’t withdraw $100
Чтобы получить 100 баксов мне нужно верифицировать кошелек, внести депозит 10 долларов. Я вот сомневаюсь, стоит это делать. Если внесу, а 100 долларов не выведу
Това звучи като депозит за проверка. Това е стандартна процедура за потвърждаване на вашата опция за плащане и регистрация в платежната система на казиното. Бих обаче проверил правилата за изискванията за залагане, може да откриете, че този депозит също трябва да бъде заложен, за да получите печалби. Попитайте в казиното и споделете какво сте научили, моля.
That sounds like a verification deposit. This is a standard procedure to verify your payment option and register in in the casino's payment system. I would however check the rules for wagering requirements, you may find this deposit needs to be wagered too in order to get winnings. Ask to the casino and share what you learn, please.
Това е отговорът, който получих от поддръжката. Мислите ли, че може да се вярва на това?
This is the response I received from support. Do you think this can be trusted?
Вот такой ответ я получил от поддержки. Как Вы думаете этому можно верить?
Звучи ми съвсем нормално. Но вие продължавате да публикувате същата екранна снимка отново, ако не греша. Забелязахте ли препоръката ми относно изискванията за залагане? Питали ли сте и за това?
Sounds quite normal to me. But you keep posting the same screenshot again if I'm not mistaken. Have you noticed my recommendation about the wagering requirements? Have you asked about that too?
Опитах се да отговоря и времето изтече, гадни са, не играйте хей прекъсна връзката 800# това беше фалшива промоция топ 100 вземете награди Бях на 42 обадете се на безплатния номер връзката е прекъсната 1 (833) 214-4099 чатът на живо никога не работи Нейтън е единственият, който някога е връщал имейл, но е в финанси за изплащания отнема седмици за одобрение, след което след одобрение са още две до три седмици, номерът на приложението What's, който ми дадоха, е фалшив
I tried to reply and it timed out they are nasty don’t play hey disconnected there 800# this was a fake promo top 100 get prizes I was 42 call the toll free number it’s disconnected 1 (833) 214-4099 live chat never worked Nathan is the only one that ever returned an email but he’s in finance for payouts it’s takes weeks for approval then once approved it’s two to three more weeks the what’s app number they gave me is bogus
Радка!!!!?
Утре ще бъде публикувано окончателното решение по моите дела!!!
толкова нервен!!!
Д.
Radka!!!!?
Tomorrow the final decision on my cases will be posted!!!
so nervous!!!
D.
Тук съм!!!
В очакване на важна актуализация - не се притеснявайте, всъщност нищо не можете да направите по въпроса, нека просто бъдем оптимисти, ок?
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
I'm here!!!
Waiting for an important update - don't be nervous, nothing you can actually do about it, let's just be optimistic, ok?
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
Буууу! Хаха, още не е готово хаха! Това беше вълнуващо! Благодаря за вашата подкрепа, вие сте абсолютно най-добрият!
Boohoo! Lol, not done yet haha! That was exciting tho! Thanks for your support, you’re the absolutely best!
Съжалявам, по моя вина - трябва да спомена, че екипът по жалбите е заровен под пирамидата от наскоро подадени жалби. Те увеличават максималните си граници всеки месец,...
Моля ви да останете търпеливи 💚, всички те дават всичко от себе си и в същото време всеки член е посветен на това да поеме възможно най-много случаи, за съжаление дните все още предоставят само 24 часа, за да се справят с всички тях.
Това е резултатът.
Стискам палци и се надявам да намеря добри новини тук! 🙌
Между другото: харесвам аватара ти, толкова е сладък ✨👌
Sorry, my fault - I should mentioned that the Complaint Team is buried under the pyramid of recently submitted complaints. They are pushing their maximum limits each month,...
I ask you to stay patient 💚, they are all doing their best, and at the same time, each member is dedicated to taking as many cases as possible, sadly days still provide only 24 hours to deal with them all.
This is the result.
I'll keep my fingers crossed, and hoping to find good news here sooooooon! 🙌
BTW: love your avatar, it's so cute ✨👌
Благодаря за актуализацията Радка! Не се притеснявайте, разбирам напълно, че трябва да отделите цялото време, от което се нуждаете, търпеливо чакам, няма нужда да бързате…
вие сте най-добрите!
Thanks for the update Radka! Don’t worry I understand completely you guys should take all the time you need I’m patiently waiting no need to rush…
you guys are the best!
Оценявам го!
Уведомете ме веднага щом се появят новини, защото понякога просто забравям да проверя 😀.
Бъдете здрави и останете страхотни ✨
Much appreciated!
Let me know as soon as news arises because sometimes, I just forget to check 😀.
Be well, and stay awesome ✨
Здравей, хубавото ни слънчице!
Току що го прочетох - добре ми звучи. След всичко казано, убеден съм, че може да се получи!
Все още стискам палци, но оставам много положителен към окончателното споразумение.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Hey there, our pretty sunshine!
I just read that - it sounds good to me. After all being said I'm convinced it may work out!
I still keep my fingers crossed, yet, staying very positive toward the final agreement.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Чаках теглене от $1200, проверката ми беше бърза, но отне цели 10 дни за „одобряване" и това беше на 23 август. Продължавам да проверявам с отдела за поддръжка на клиенти относно моето изплащане и тя незабавно отговаря, че ще бъде друго 7-10 дни за изпращане на плащането. Стискам палци, но изглежда, че времето за изчакване е много по-дълго от необходимото.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Чаках теглене от $1200, проверката ми беше бърза, но отне цели 10 дни за „одобряване" и това беше на 23 август. Продължавам да проверявам с отдела за поддръжка на клиенти относно моето изплащане и тя незабавно отговаря, че ще бъде друго 7-10 дни за изпращане на плащането. Стискам палци, но изглежда, че времето за изчакване е много по-дълго от необходимото.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Здравейте.
Съжалявам да го кажа, но да, в миналото това казино беше известно с наистина забавени тегления.
Разгледайте раздела за оплаквания: https://casino.guru/complaints/resolved
За щастие повечето от проблемите бяха решени, въпреки че отне известно време. 🤦♀️ Напълно съм убеден, че печалбите ви ще пристигнат в крайна сметка, но за да бъда 100% ви моля да имате търпение и да ни държите в течение.
Дръж се!🤞🤞✨
Hello.
I'm sorry to say that, but yes, in the past, this casino was known for really delayed withdrawals.
Check out the complaint section: https://casino.guru/complaints/resolved
Luckily, most of the issues were resolved, though it took some time. 🤦♀️ I'm quite convinced your winnings will arrive eventually, but to be 100% I ask you to be patient and keep us posted.
Hold on!🤞🤞✨
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.