преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sultanbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Щастливо съм изненадан от Sultancasino
Много доставчици на игри с много добри слотове. Но това, което е от значение за мен е, че това казино също има слотове, където можете да печелите и преди всичко да плащате outj и това дори доста бързо (проверката по пощата мина много бързо, съобщение, че съм проверен, вече след 1 ден и след 2 дни изплащането вече беше по банковата ми сметка, макар и банков превод! Е, играя в различни казина от около 20 години, но Sultanbat е едно от най-добрите изживявания с този начин. Благодаря, че наистина го има, все още има казина, които не вдигат шум и преди всичко изплащат бързо!
Малък минус, има Spiel3, които трябва да презареждате много често, казиното все още трябва да работи върху това!
I am happily surprised by the Sultancasino
Very many game providers with very good slots. But what is relevant for me is that this casino also has slots where you can win and, above all, also pay outj and that even quite quickly (verification by mail went very quickly, message that I am verified, already after 1 day and after 2 days the payout was already on my bank account, although bank transfer! Well, I've been playing in various casinos for about 20 years, but Sultanbat is one of the best experiences with this way. Thanks for actually having it there are still casinos that don't make any fuss and, above all, pay out quickly!
A small minus, there are Spiel3 that you have to reload very often, the casino should still work on that!
Ich bin freudig überrascht durch das Sultancasino
Sehr viele Spielanbieter mit sehr guten Slots. Was a´ber für mich relevant ist, ist, dass dieses Casino auch Slots hat bei denen man gewinnen kann und vor allem aber auch auszahltj und das sogar ziemlich schnell ( Verifizierung per Mail ging sehr schnell , Mitteilung , daß ich verifiziert bin, bereits nach 1 Tag und nach 2 Tagen war auch schon die Auszahlung auf meinem Bankkonto, obwohl Banküberweisung! Also ich spiele schon ca. 20 Jahre in den verschiedensten Casinos, aber Sultanbat gehört mit dieser Art und Weise zu den besten Erfahrungen. danke dafür, daß es tatsächlich noch Casinos gibt, die keine Sperenzien machen und vor allem auch schnell auszahlen!
Ein kleines Minus, es gibt Spiel3 die man sehr oft neu laden muß, daran sollte das Casino noch arbeiten!
Мисля, че казиното би оценило такъв добър потребителски преглед, какво мислите? 🙂
I think the casino would appreciate such a nice user review, what do you think? 🙂
Не бих посъветвал никого да се докосва до това казино. Най-лошият бонус, който някога съм виждал в казино. Вие не залагате бонуса, освен ако не сте в бонус пари. Ако искате да изтеглите предварително, можете да изтеглите само два пъти депозита. И дори след като бонусът е анулиран (по каквато и да е причина), условията за бонус продължават да важат. Никой не успя да ми обясни защо това е така и не считам тези условия за бонуси за справедливи по никакъв начин.
I wouldn't advise anyone to ever touch this casino. By far the worst bonus I have ever seen at a casino. You do not wager the bonus unless you are in bonus money. If you want to withdraw beforehand, you can only withdraw twice the deposit. And even after the bonus has been canceled (for whatever reason), the bonus conditions still apply. Nobody has been able to explain to me why this is the case and I do not consider these bonus conditions to be fair in any way.
Ich würde niemandem raten diese Casino jemals anzufassen. Der mit Abstand schlechteste Bonus den ich jemals bei einem Casino gesehen habe. Man wagert den Bonus nicht außer man befindet sich im Bonus Geld. Wenn man vorher auszahlen will kann man nur 2x der Einzahlung auszahlen. Und auch nach abgebrochenen Bonus gelten (warum auch immer) die Bonus Bedingungen. Niemand konnte mir bisher erklären warum das der Fall ist und ich erachte diese Bonusbedingungen in keinster Weise als Fair.
Неочаквано да чуя за такава положителна обратна връзка за Sultanbet Casino, защото дори тук в casino.guru оценката от потребителите е много ниска .. радвам се за вас!
Unexpectedly to hear about such a positive feedback about Sultanbet Casino because even here on casino.guru the rating from users is very low .. happy for you!
Здравейте, момчета!
някой тук, който има опит със sultanbet?
Вече съм играл там преди 2 години и тегленията отнеха около 24 часа. Сега имам един отворен за почти 48 часа и казват, че обикновено се обработва в тези часове. Но този път имам чувството, че се опитват да ме оставят да чакам, така че губя парите.
Благодаря за отговорите!
Hi guys,
anyone here who has experience with sultanbet ?
I have already played there 2 years ago, and the withdrawls took about 24 hours. Now i have one open for nearly 48 hours, and they say that it gets usually processed in these hours. But this time i have a feeling that they try to let me wait so i lose the money.
Thanks for answers!
Здравейте,
наличните потребителски отзиви са точно тук 👈 (не съм сигурен дали имате достъп до страницата поради местни ограничения) плюс бих прегледал тази тема, посветена на казиното Sultanbet, въпреки че съдържанието й не е съвсем остаряло.
Въпреки че бих казал, че и двата източника казват едно и също.
Все пак мисля, че е твърде рано да се тревожим. Начинът, по който го виждам, е твоето усещане. Е, ще видим.
Актуализирайте ни утре 🙏
Hello,
available user feedback is right here 👈 (not sure whether you can access the page due to local restrictions) plus I would browse this thread dedicated to the Sultanbet Casino, though its content is not quite out of date.
Though I'd say both sources are telling the same.
Still, I think it is too early to be concerned. The way I see it it's your feeling. Well, we shall see.
Update us tomorrow 🙏
За съжаление анулирах тегленето и загубих парите.
Но ще опитам отново и следващия път няма да го отменя.
Sadly i canceled the withdraw and lost the money.
But i will try again, and next time i wont cancel it.
Да се надяваме, че следващия път можете да го направите. Винаги трябва да се учим от грешките си, нали?🙂
Hopefully, next time, you can do it. We should always learn from our mistakes, right?🙂
Мога само да ви посъветвам да не играете в това казино.
Те се възползват от пристрастените към хазарта. Три пъти им казах, че трябва да ме баннат завинаги и всеки път те ме баннаха.
Вече подадох жалба за това.
I can only advise against playing in this casino.
They take advantage of gambling addicts. I told them three times that they should ban me forever, and each time they unbanned me.
I have already filed a complaint about this.
Kann nur abraten in diesem casino zu spielen.
Die nutzen spielsüchtige aus. Hab bei denen 3 mal gesagt die sollen mich für immer sperren, und haben jedes mal mich wieder entsperren lassen.
Habe auch schon eine beschwerde dazu aufgemacht.
Прочетох вашата жалба , където Кристина е обяснила разликата между закриване на акаунт и самоизключване. Надяваме се, че разбирате това. Винаги е много важно ясно да кажете на казиното причината за закриване на акаунта, за да няма проблеми.
Правилно ли сте го направили в този случай, ако нямате нищо против да попитам?
I have read your complaint, where Kristina has explained the difference between closing an account and self-exclusion. Hopefully, you do understand that. It is always very important to clearly tell the casino the reason for closing the account so there won't be any issues.
Have you done it right in this case, if you don't mind me asking?
Здравейте 🙋♀️ Имам нужда от Джаро отново като талисман за късмет... Чакам някой да погледне проверката ми в Sultanbet и тегленето ми от 1350 евро да бъде обработено. За съжаление, чатът на живо не може да каже колко време ще отнеме и този път съм малко притеснен. Джаро ми е носил късмет и преди 🍀. Дано все още е тук и отново да носи късмет (суеверна съм 😀🙈). Ps 🙁 Изпратих всички документи... дори селфи с личната си карта (което беше особено лошо, защото изглеждаше като глупости) най-добри пожелания ✌🏻
Hello 🙋♀️ I need Jaro again as a lucky charm... I'm waiting for someone to look at my verification at Sultanbet and for my withdrawal of 1350 euros to be processed. Unfortunately, the live chat can't say how long it will take and I'm a bit worried this time. Jaro has brought me luck before 🍀. I hope he's still here and brings luck again (I'm superstitious 😀🙈). Ps 🙁 I sent all the documents... even a selfie with my ID (which was particularly bad because it looked like crap) best wishes ✌🏻
Hallo 🙋♀️ ich brauch nochmal jaro als Glücksbringer… warte darauf das sich jemand meine Verifizierung bei Sultanbet anschaut und meine Auszahlung von 1350 Euro bearbeitet wird . Der Live Chat kann leider nicht sagen wie lange es dauert und ich mach mir diesmal etwas sorgen. Jaro hat mir schon mal Glück 🍀 gebracht . Ich hoffe er ist noch hier und bringt das Glück nochmal mit ( bin abergläubisch 😀🙈) . Ps 🙁hab alle Dokumente geschickt … sogar ein Selfie mit Perso ( was besonders schlimm war , weils scheisse aussah ) liebe grüße ✌🏻
О, чатът на живо е толкова невероятно приятелски настроен и мисля, че казиното е наистина добро. но извършването на проверката е супер трудно. Опасявам се, че тъй като депозирах само 20 евро и спечелих 1350 евро (след като бях заложил напълно бонуса), те не искат да изплатят и затова проверката също няма да мине 😔. Надявам се, че не се налага да подавам жалба тук след 12 дни, защото чатът на живо (поддръжката) е наистина много хубав. Те не използват предварително написани отговори, разбират проблема. Ps: Направих екранни снимки на всичко, но тъй като доверието ми в казината като цяло пострада много през последните няколко години. Най-добри пожелания
Oh, the live chat is so incredibly friendly and I think the casino is really good. but getting the verification done is super difficult. I'm afraid that since I only deposited 20 euros and won 1350 euros (after I had fully wagered the bonus), they don't want to pay out and that's why the verification won't go through either 😔. I hope I don't have to file a complaint here in 12 days because the live chat (support) is really sooo nice. They don't use pre-written answers, they understand the problem. Ps: I took screenshots of everything, but because my trust in casinos in general has suffered a lot in the last few years. Best wishes
Achso , der Livechat ist so unglaublich freundlich und auch so ,finde ich das Casino echt gut ,aber die Verifizierung durch zukriegen ist super schwer . Ich befürchte, da ich nur 20 Euro eingezahlt habe und 1350euro gewonnen habe( nachdem ich den Bonus komplett umgesetzt habe ) , wollen sie nicht auszahlen und deswegen geht die Verifizierung auch nicht durch 😔. Ich hoffe ich muss in 12 Tagen keine Beschwerde hier einreichen weil der Live Chat ( Support ) echt sooo nett ist .Sie benutzen keine vorgefertigten antworten, sie verstehen das Problem. Ps : hab von allen Sachen Screenshots gemacht aber , weil mein Vertrauen gegenüber Casinos im allgemeinen , sehr gelitten hat die letzten Jahre . Liebe Grüße
Все още имам още, но се надявам на най-доброто... в момента не ми се струва, че получавам парите (защото 24 часа отдавна минаха и никой не може да ми каже защо отнема толкова време ). Ще ви държа в течение. Най-добри пожелания ✌🏻
I still have more but I'm hoping for the best... at the moment, it doesn't feel like I'm getting the money (because the 24 hours are long gone and no one can tell me why it's taking so long). I'll keep you updated. Best wishes ✌🏻
Ich habe noch mehr aber ich hoffe mal das beste … zu Zeit , fühlt es sich aber nicht an , als würde ich das Geld erhalten( weil die 24 std halt schon lange rum sind und mir niemand sagen kann , warum es solange dauert ). Ich halte euch auf den laufenden. Liebe Grüße ✌🏻
Хей, надявам се и този път да съм твоя късметлия.
Като начало бих се съсредоточил основно върху това да се уверя, че преминавате проверката, без това няма да можете да изтеглите парите. Ако ви приемат документите и не им трябва нищо, би трябвало да е наред. Също така трябва да помним, че беше уикенд и е напълно възможно казиното да не работи по това време, така че съм сигурен, че ще стигнат до всичко. Бъдете търпеливи и изчакайте казиното да се свърже с вас, когато всичко е както трябва с документите.
Вярвам, че ще бъде въпрос на време да получите парите си.
Стискам палци. 🤞☘️
Hey, I hope I'll be your lucky one this time too.
For a start, I would concentrate mainly on making sure you pass the verification, without that you won't be able to withdraw the money. If they accept your documents and they don't need anything then it should be fine. We also have to remember that it was the weekend and it is quite possible that the casino is not operating at this time, so I am sure they will get to everything. Be patient and wait for the casino to get back to you when everything is as it should be with the paperwork.
I believe it will be a matter of time before you get your money.
Fingers crossed. 🤞☘️
здравей 🙋♀️ Джаро... отново си талисман за късмет... акаунтът вече е верифициран, ако плащането пристигне сега, ще бъде невероятно. Ще ви държа в течение... 🍀Благодаря ви, че винаги ми носите такъв късмет ♥️ Ще даря част от парите (ако пристигнат)... ако знаете за клуб, където трябва да отидат в момента, аз ще го даря там във ваша чест. Най-добри пожелания
hello 🙋♀️ Jaro... you're a lucky charm again... the account is now verified, if the payment arrives now, it will be unbelievable. I'll keep you updated... 🍀Thank you for always bringing me such luck ♥️ I'll donate part of the money (if it arrives)... if you know of a club where it should go at the moment, I'll donate it there in your honor. Best wishes
hallo 🙋♀️ Jaro … du bist schon wieder ein Glücksbringer… das Konto ist jetzt verifiziert, wenn jetzt noch die Auszahlung ankommt, ist es unglaublich Ich halte dich auf den laufenden… 🍀Danke , das du mir immer so Glück bringst ♥️ein Teil des Geldes, werde ich spenden (wenn es ankommt ) … wüsstest du ein Verein , wo es hin gehen sollte zu Zeit , dann spende ich es dir zu ehren dort hin . Ganz liebe grüße
Всичко е наред, спечелихте вашите пари, така че им се насладете на спокойствие. Най-важното е да пристигне и да нямате неприятни преживявания. Радвам се, че проверката мина, може би беше както казах само защото беше уикенд.
Така че ще чакам вашите добри новини.
приятен ден 😊😊☘️
That's okay, it's your money you won, so enjoy it in peace. The most important thing is that it arrives and you don't have any unpleasant experiences. I'm glad that the verification went through, maybe it was like I said just because it was the weekend.
So I'll wait for your good news.
Have a nice day. 😊😊☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.