преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sugar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей момчета,
някой знае ли имейл адреса, на който трябва да бъдат изпратени документите за проверка?
Най-накрая бях свързан с поддръжка на живо вчера след 6 дни, те казаха, че съм получил имейл с всичко в него.
Когато й казах, че това не е вярно и че искам отново да получа имейла, жената от поддръжката на живо каза, че това не е възможно.
След това бях изхвърлен директно от поддръжката на живо и не бях свързан отново.
Благодаря за вашата помощ
Hey guys,
does anyone know the email address to which the verification documents must be sent?
I was finally connected to live support yesterday after 6 days, they said I had received an email with everything in it.
When I told her that that wasn't true and that I wanted to have the email again, the woman from live support said that wasn't possible.
I was then kicked directly from Live Support and not reconnected.
Thanks for your help
Hey Leute,
kennt jemand die email Adresse an die die Verifizierungsunterlagen gesendet werden müssen?
Ich wurde gestern nach 6 Tagen endlich mit dem Live Support verbunden, sie meinte ich hätte eine Mail erhalten wo alles genau drinnen steht.
Als ich ihr sagte, dass das nicht stimmt und ich die Mail nochmal haben möchte, sagte die Frau vom Live Support, dass geht nicht.
darauf wurde ich auch direkt aus dem Live Support gekickt und nichtmehr neu verbunden.
danke für die Hilfe
Може да звучи глупаво, но проверили ли сте кошчето за боклук или категориите за спам и промоции?
It may sound silly but have you checked the trash bin or spam and promotions categories?
Сега получих имейла, благодаря за съвета
I got the email now, thanks for the tip
Ich hab jetzt die Mail erhalten, danke für den Tipp
Вие сте добре дошъл. Надяваме се, че вашият KYC ще бъде бърз и успешен 🙂
You are welcome. Hope your KYC will be quick and successful 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.