преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Stupid Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер на някой, който отхвърли рецензията ми, сигурни ли сте, че разбрахте какво се случи? Първо, за да ми таксуват смешната сума от 50 евро, когато печалбата ми беше 30 евро, защото бях направил депозит от 20 евро, те ме притесняваха конкретно 2 дни, въведох тегленето, въведох моите данни, които направих депозит с моята карта и те продължиха да ми казват, че не е наред нарочно, за да не ги разочаровам и да изиграя парите, които имах, и разбира се да ги загубя, първо трябва да сте информирани и след това да давате мнения и да спорите с нас за даването на ниска оценка и накрая също сте дали същата ниска оценка в това конкретно казино, нали?
Good evening To someone who rejected my review, are you sure you understood what happened? First of all, for them to charge me the ridiculous amount of 50 euros when my profit was 30 euros because I had made a 20 euro deposit, they bothered me for 2 days specifically, I entered the withdrawal, I entered my details that I made a deposit with my card and they kept telling me that there is wrong on purpose, lest I disappoint and play the money I had and of course lose it, you should be informed first and then make opinions and argue with us for giving a low rating and finally you have also given the same low rating in this particular casino, isn't that right?
Καλησπέρα Προσ κάποιον garo που απέρριψε την αξιολόγηση μου είσαι σίγουρος πως κατάλαβεςτι έγινε? Πρώτον για να μου βάλουνε το αστείο ποσό των 50 ευρώ που το κέρδος μου ήταν 30 ευρώ γιατί είχα κάνει 20 ευρώ κατάθεση με ταλαιπωρούσαν 2 ημέρες συγκεκριμενα έμπαινα στην ανάληψη έβαζα τα στοιχεία μου που έκανα κατάθεση με την κάρτα μου και μου τα έβγαζαν συνέχεια πως υπάρχει λάθος επίτηδες μήπως απογοητεύτω και παίξω τα χρήματα που είχα και φυσικά να τα χάσω να ενημερώνεστε πρώτα και μετά να βγάζετε απόψεις και να μας μαλώνετε που βάλαμε χαμηλή βαθμολογία και τέλος την ίδια χαμηλή βαθμολογία έχετε βάλει και εσείς στο συγκεκριμένο καζίνο έτσι δεν είναι
Здравейте, бих започнал с това, че ако напишете в потребителския преглед, че се опитвате да теглите пари от 2 дни и казиното не ви е посочило конкретни причини защо това е така, разбирам, от една страна, че искате да знаете какво се случва, но не смятаме, че казиното заслужава 1* за това, защото даваме на казиното 14 дни да разреши проблема с тегленето. Не сте написали нищо друго освен това в рецензията, така че нямахме възможност да разберем какво се случва.
Както и да е, за какво казиното ви таксува 50 евро? За опит да изтеглите парите?
Когато възникне подобен проблем, препоръчвам ви да дойдете тук, за да опишете какво се случва и ние имаме оплакване за безплатна функция, което бихте могли да използвате, разбира се, понякога е хубаво да бъдете малко търпеливи, защото, както казах, ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес.
Въпреки това, разбира се, казиното има доста нисък индекс на безопасност и бих внимавал да депозирам в него. Надявам се, че няма да се натъкнете на подобна ситуация в бъдеще и просто ще имате по-удобно изживяване.
Hello, I would start by saying that if you write in the user review that you have been trying to withdraw money for 2 days and the casino hasn't given you any concrete reasons why this is the case, I understand on the one hand that you want to know what's going on, but we don't think that the casino deserves 1* for this, because we give the casino 14 days to resolve the withdrawal issue. You didn't write anything other than that in the review, so we didn't have a chance to know what was going on.
Anyway, what did the casino charge you 50 euros for ? For trying to withdraw the money?
When a similar problem arises, I recommend you come here to describe what's going on and we have a free-feature complaint that you could have used, of course sometimes it's nice to be a little patient, because as I said, we give casinos 14 days to resolve such a process.
However, of course the casino has a pretty low safety index and I would be careful about depositing into it. I hope you won't encounter a similar situation in the future and you'll just have a more comfortable experience.
Глупаво казино
Супер сериозно
Страхотен избор на игри и първокласна поддръжка на клиенти!!!!
Определено страхотно казино 🙏👍👍👍
Stupid Casino
Super serious
Great game selection and top class customer support!!!!
Definitely great casino 🙏👍👍👍
Stupid Casino
Super seriös
Große Spielauswahl und der Kundensupport Oberklasse !!!!
Definitiv super casino 🙏👍👍👍
Страхотно казино с голям избор от игри. Поддръжката е приятелска и полезна. аз съм доволен. 1А
Great casino with a large selection of games. The support is friendly and helpful. I am satisfied. 1A
Tolles Casino mit einer großen Auswahl an Spielen. Der Support ist nett und hilfsbereit. Bin zufrieden. 1A
Всичко е много удобно за потребителя
Играя на сайта от известно време, готини оферти, удобен за потребителя сайт, проверката мина гладко, приятелското обслужване на клиентите, депозитите и тегленията също минаха гладко. Единственото отрицателно нещо беше, че тегленията отнемат 3-5 дни и времето за изчакване от 3-5 дни се удължава, ако има уикенд между тях, защото през уикендите не се правят тегления. Ако му обърнете малко внимание, не е голям проблем. Като цяло мога да препоръчам сайта!!!
Everything is very user-friendly
I've been playing on the site for a while, cool offers, user-friendly site, verification went smoothly, friendly customer service, deposits and withdrawals went smoothly too. The only negative thing was that withdrawals take 3-5 days and the waiting time of 3-5 days is extended if there is a weekend in between because no withdrawals are made on weekends. If you pay a little attention to it, it's not a big problem. All in all, I can recommend the site!!!
Alles sehr benutzerfreundlich
Spiele auf der Seite schon ne Weile,Coole Angebote, benutzerfreundliche Seite, die Verifizierung verlief ohne Probleme, Freundlicher Kundendienst, die Ein- und Auszahlungen verlief auch reibungslos.Das einzige negative war das die Auszahlung 3-5 Tage dauert und das die Wartezeit von 3-5 Tagen sich verlängert sofern ein Wochenende dazwischen liegt da am Wochenende keine Auszahlungen stattfinden. Wenn man da bisschen drauf achtet ist das aber auch kein großes Problem. Im großen und ganzen kann ich die Seite empfehlen!!!
Супер казино! 🙂 голям избор от слот машини и много опции за депозит и теглене
Сърдечно го препоръчвам!
Super casino! 🙂 large selection of slot machines and many deposit and withdrawal options
I heartily recommend it!
Super casno ! 🙂 duzy wybór automatów i wiele możliwości wpłat i wypłat
Polecam serdecznie !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.