преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Stellar Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит от $25 с код за отпадане и получих допълнителни $25, направих над $100, когато вляза на следващия ден, имах само $25, така че се свързах с екипа за поддръжка и това, което ми казаха, е моето отхвърляне изтече, така че всичко, което имам с отскачането, е изчезнало. Всичко беше изчезнало с изключение на $25.
Какво, по дяволите, е толкова несправедливо 😕
I have made a deposit of $25 with a bounce code and got extra $25 ,I have made over $100,when I login the next day ,I had only $25 so I got in contact with the support team and what they told me was my bounce expired so everything I have with the bounce is gone .all of it was gone except $25 .
What the hell thats so unfair 😕
Въпреки че това казино има несправедливи правила и условия, винаги е добре да ги прегледате, особено ако възнамерявате да вземете някакъв бонус. Предполагам, че беше нещо като еднодневен бонус, нали?
От друга страна, вашият депозит е оставен недокоснат и това е добре, мисля.
Моля, прочетете условията на бонуса предварително, за да избегнете лоши изненади.
Even though this casino has unfair terms and conditions it's always good to go through those especially if you intend to take some bonus. I guess that it was kind of a one-day bonus, wasn't it?
On the other side, your deposit was left untouched and that's good, I think.
Kindly read the bonus terms in advance, so you avoid bad surprises.
Хей, предлагам да се свържете с казиното. Ние сме форум за казина 🙂.
Опитахте ли да увеличите временните файлове, бисквитките и хешовете? Бих пробвал това.
Кажете ни дали това помага.
Hey, I would suggest contacting the casino. We are a forum about casinos 🙂.
Have you tried increasing temporary files and cookies, and hashes? I'd try that.
Let us know whether that helps.
неговите звездни завъртания.на живо сега. те трябва да променят URL адресите си, тъй като са поставени в списъка със забранени сайтове.
its stellarspins.live now. they have to change their urls as they get put on the list of banned sites.
Здравейте,
Бихте ли били така любезен да споделите допълнителна информация относно казиното, което е в черния списък?
Чувствайте се свободни да използвате нашата функция „актуализирайте ни":
Може да се намери под всеки преглед на казино в панела за преглед. 😉
Hello,
Would you be so kind sharing some additional info about the casino being blacklisted?
Feel free to use our "update us" feature:
Can be found under each casino review in the overview panel. 😉
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.