НачалоФорумКазинаStarda Casino - обща дискусия

Starda Casino - обща дискусия

преди 1 година от franztheuerw
|
4 426 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Starda Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

не можеш да играеш с евро, а с рус рубли? Не са ли изключени от ибана? ми се струва много странно

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 година

Е, доста въпрос за подкрепа, бих казал. 🤔

Открих, че „На 26 февруари 2022 г. Кипър, Италия, Унгария и Германия потвърдиха, че няма да блокират изключването на Русия от SWIFT."

Приемам го като забрана за организации в "неприятелски страни", а не за валута. Аз обаче не съм експерт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казината са измамници. Вече месец ме мъчат. Изпратих всички снимки - приеха снимката. И искат твърде много снимки. Селфи с TIN, селфи с акт за раждане, селфи със SNILS, паспортна снимка, селфи с паспорт! Абсурд! Толкова много документи. Може би щяха да вземат заем за мен? И те казаха, че можете да направите теглене, всичко е наред. И какво мислите, че стана? Разбира се, нищо не излезе! Излъгаха нагло! и те казаха, че е необходима допълнителна проверка 72 часа! Всички разбирате, че по-късно ще има нови причини да не плащате! След това казват изчакайте една година и т.н. И всичко това е за $80!!!! Казиното фалира!

Автоматичен превод:
zabol92
преди 1 година

Здравей! Толкова се радвам, че намерихте този форум и дойдохте тук! Наистина смятам, че казиното трябва да има доста добра причина за такива прекомерни изисквания - тегленето струва ли $80? Това е близо до "нелепо".

Не мога да говоря от името на казиното, но ако казината ви подозират в някакъв вид измама, очаквам вместо това обаждане за проверка.

Неволно открих, че използвате VPN софтуер доста често, сменяйки държавите, поради което може (да не казвам, че сте) да изглеждате подозрителни за казиното, може би. Просто мисъл.

Успех с жалбата и ни дръжте в течение!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Депозирахте €25 и спечелихте €11843. Парите бяха там за нула време, поне 1000 евро бяха преведени по сметката четири пъти на ден.

Никога не съм печелил толкова много пари.

Автоматичен превод:
dedoreen612
преди 1 година

Здравейте и поздравления!

Това наистина е много интересна сума, като се има предвид стойността на депозита. 👍🙌

В такива случаи обикновено се разделя на няколко изплащания, които отговарят на ограниченията за теглене.

И така, 4 части се прибраха, а останалите са на път, предполагам. 4k на ден не е толкова лошо, бих казал. Искам да кажа, радвам се, че избрахте казино с много разумни лимити за теглене.

Понякога играчите не се интересуват много от лимитите предварително и след това се ядосват, когато ударят много и трябва да изчакат няколко месеца, за да получат пълната сума. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Всички части се прибраха, просто бяха разпределени.

Тъй като можех да прехвърлям само €1000 на теглене и можех да правя само 4 тегления на ден.


Автоматичен превод:
dedoreen612
преди 1 година

Вероятно за първи път чувам за правило за 4 тегления на ден. Както и да е, радвам се, че свърши добре за теб 🙂

Автоматичен превод:
mainizel
преди 1 година

Здравейте.

Мисля, че би било добре да се изясни, че самоизключването е инструмент за отговорен хазарт, предназначен за играчи, които се борят с контрола или са изправени пред вреда от хазарта. На практика това включва блокиране на акаунта и личните данни на играча, предотвратявайки по-нататъшна игра.

Обикновено върви ръка за ръка с декларирането на проблем с хазарта, за да закриете сметката възможно най-скоро. Затворените акаунти не са предназначени да бъдат отваряни отново. Тук идва думата "изключване". Тя е проектирана да бъде постоянна.

В светлината на това разбирам, че операторите на чат може да са объркани.

Играчите може да искат акаунтите им да бъдат затворени веднага, дори ако няма риск от нездравословно изкушение. В такъв случай акаунтът може да бъде отворен отново в бъдеще.

Това, което търсите, е нещо като период на охлаждане, време, през което искате акаунтът ви да бъде замразен. Но скоро след това ви е позволено да се върнете и да продължите да играете. Прав ли съм, моля?

От друга страна, не мога да кажа, че разбирам отговора на Фрея. Тъй като не съм запознат с целия фон, намирам го за малко объркващо.

В резултат на нейното действие обаче акаунтът ви беше затворен за постоянно, което не е това, което поискахте, бих казал.

И тук идва друг проблем, ако мога да позная, бих казал, че тя се е съсредоточила изцяло върху факта, че сте отворили два акаунта, но също така, да кажем, е пренебрегнала контекста.

Е, мога ли да знам дали сте изтеглили пълния си баланс от казиното, моля? Защото ако не, аз съм напълно убеден, че подаването на жалба няма да е грешка. Както казах, не съм напълно запознат с цялата ситуация, но малко разследване няма да ви навреди, особено ако имате някои съмнения.

До един ли си?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казиното се свърза с мен. Този проблем беше решен.


Автоматичен превод:
mainizel
преди 1 година

Перфектно, така че се радвам, че накрая всичко се получи добре. 😊👍

Ще останете ли в това казино, въпреки че имаше такива проблеми, или ще се преместите другаде?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Аз съм развълнуван от казиното.

Супер бърза проверка и теглене в рамките на 20 минути.

Сега ще остана тук.

Автоматичен превод:
Maldadorog
преди 9 месеца

Това е перфектно. Мисля, че заслужава преглед, така че ако се интересувате, можете да го направите тук . 😀😎👍

Що се отнася до тегленията, какъв метод използвате за събиране на парите?

Автоматичен превод:
zabol92
преди 9 месеца

Те дори не плащат за първото теглене. Те са измамници. Виждате, че в чата дежурният взема решенията, което прави всичко много подозрително!

Автоматичен превод:
Brunkozoroski
преди 9 месеца

Здравейте, имахте ли проблем и в това казино и не ви осребриха тук? Знаете ли причината? Моля, кажете ни малко повече, за да можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Sommer2021
преди 7 месеца

Така че правилно ли разбирам, че сте поискали теглене на сумата, която не сте имали в сметката си, и те са я платили? Много странно наистина. За щастие го поправиха веднага. Сега просто трябва да изчакате, докато сумата се върне в сметката ви, и едва тогава ще можете да поискате правилната сума да бъде изтеглена. Не забравяйте да ни уведомите как върви всичко това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Платих по банков път в петък и още не съм си получила парите по сметката. Тя обаче беше дебитирана от банката

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изпратете на казиното копие от депозита/банковото извлечение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Платих по банков път в петък и още не съм си получила парите по сметката. Тя обаче беше дебитирана от банката

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Свързвали ли сте се с казиното относно този проблем? Вероятно ще се опитам да ги уведомя и те вероятно ще ви попитат какво е изпратил другият играч.

Моля те, ще опиташ ли и ще ми кажеш как се е получило?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини