НачалоФорумКазинаStarda Casino - обща дискусия

Starda Casino - обща дискусия

 от franztheuerw
|
5 733 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Starda Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

не можеш да играеш с евро, а с рус рубли? Не са ли изключени от ибана? ми се струва много странно

Автоматичен превод:
franztheuerw

Е, доста въпрос за подкрепа, бих казал. 🤔

Открих, че „На 26 февруари 2022 г. Кипър, Италия, Унгария и Германия потвърдиха, че няма да блокират изключването на Русия от SWIFT."

Приемам го като забрана за организации в "неприятелски страни", а не за валута. Аз обаче не съм експерт.

Автоматичен превод:

Казината са измамници. Вече месец ме мъчат. Изпратих всички снимки - приеха снимката. И искат твърде много снимки. Селфи с TIN, селфи с акт за раждане, селфи със SNILS, паспортна снимка, селфи с паспорт! Абсурд! Толкова много документи. Може би щяха да вземат заем за мен? И те казаха, че можете да направите теглене, всичко е наред. И какво мислите, че стана? Разбира се, нищо не излезе! Излъгаха нагло! и те казаха, че е необходима допълнителна проверка 72 часа! Всички разбирате, че по-късно ще има нови причини да не плащате! След това казват изчакайте една година и т.н. И всичко това е за $80!!!! Казиното фалира!

Автоматичен превод:
zabol92

Здравей! Толкова се радвам, че намерихте този форум и дойдохте тук! Наистина смятам, че казиното трябва да има доста добра причина за такива прекомерни изисквания - тегленето струва ли $80? Това е близо до "нелепо".

Не мога да говоря от името на казиното, но ако казината ви подозират в някакъв вид измама, очаквам вместо това обаждане за проверка.

Неволно открих, че използвате VPN софтуер доста често, сменяйки държавите, поради което може (да не казвам, че сте) да изглеждате подозрителни за казиното, може би. Просто мисъл.

Успех с жалбата и ни дръжте в течение!

Автоматичен превод:

Депозирахте €25 и спечелихте €11843. Парите бяха там за нула време, поне 1000 евро бяха преведени по сметката четири пъти на ден.

Никога не съм печелил толкова много пари.

Автоматичен превод:
dedoreen612

Здравейте и поздравления!

Това наистина е много интересна сума, като се има предвид стойността на депозита. 👍🙌

В такива случаи обикновено се разделя на няколко изплащания, които отговарят на ограниченията за теглене.

И така, 4 части се прибраха, а останалите са на път, предполагам. 4k на ден не е толкова лошо, бих казал. Искам да кажа, радвам се, че избрахте казино с много разумни лимити за теглене.

Понякога играчите не се интересуват много от лимитите предварително и след това се ядосват, когато ударят много и трябва да изчакат няколко месеца, за да получат пълната сума. 🙂

Автоматичен превод:
Radka

Всички части се прибраха, просто бяха разпределени.

Тъй като можех да прехвърлям само €1000 на теглене и можех да правя само 4 тегления на ден.


Автоматичен превод:
dedoreen612

Вероятно за първи път чувам за правило за 4 тегления на ден. Както и да е, радвам се, че свърши добре за теб 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте.

Мисля, че би било добре да се изясни, че самоизключването е инструмент за отговорен хазарт, предназначен за играчи, които се борят с контрола или са изправени пред вреда от хазарта. На практика това включва блокиране на акаунта и личните данни на играча, предотвратявайки по-нататъшна игра.

Обикновено върви ръка за ръка с декларирането на проблем с хазарта, за да закриете сметката възможно най-скоро. Затворените акаунти не са предназначени да бъдат отваряни отново. Тук идва думата "изключване". Тя е проектирана да бъде постоянна.

В светлината на това разбирам, че операторите на чат може да са объркани.

Играчите може да искат акаунтите им да бъдат затворени веднага, дори ако няма риск от нездравословно изкушение. В такъв случай акаунтът може да бъде отворен отново в бъдеще.

Това, което търсите, е нещо като период на охлаждане, време, през което искате акаунтът ви да бъде замразен. Но скоро след това ви е позволено да се върнете и да продължите да играете. Прав ли съм, моля?

От друга страна, не мога да кажа, че разбирам отговора на Фрея. Тъй като не съм запознат с целия фон, намирам го за малко объркващо.

В резултат на нейното действие обаче акаунтът ви беше затворен за постоянно, което не е това, което поискахте, бих казал.

И тук идва друг проблем, ако мога да позная, бих казал, че тя се е съсредоточила изцяло върху факта, че сте отворили два акаунта, но също така, да кажем, е пренебрегнала контекста.

Е, мога ли да знам дали сте изтеглили пълния си баланс от казиното, моля? Защото ако не, аз съм напълно убеден, че подаването на жалба няма да е грешка. Както казах, не съм напълно запознат с цялата ситуация, но малко разследване няма да ви навреди, особено ако имате някои съмнения.

До един ли си?


Автоматичен превод:
Radka

Казиното се свърза с мен. Този проблем беше решен.


Автоматичен превод:
mainizel

Перфектно, така че се радвам, че накрая всичко се получи добре. 😊👍

Ще останете ли в това казино, въпреки че имаше такива проблеми, или ще се преместите другаде?

Автоматичен превод:

Аз съм развълнуван от казиното.

Супер бърза проверка и теглене в рамките на 20 минути.

Сега ще остана тук.

Автоматичен превод:
Maldadorog

Това е перфектно. Мисля, че заслужава преглед, така че ако се интересувате, можете да го направите тук . 😀😎👍

Що се отнася до тегленията, какъв метод използвате за събиране на парите?

Автоматичен превод:
zabol92

Те дори не плащат за първото теглене. Те са измамници. Виждате, че в чата дежурният взема решенията, което прави всичко много подозрително!

Автоматичен превод:
Brunkozoroski

Здравейте, имахте ли проблем и в това казино и не ви осребриха тук? Знаете ли причината? Моля, кажете ни малко повече, за да можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:

Така че правилно ли разбирам, че сте поискали теглене на сумата, която не сте имали в сметката си, и те са я платили? Много странно наистина. За щастие го поправиха веднага. Сега просто трябва да изчакате, докато сумата се върне в сметката ви, и едва тогава ще можете да поискате правилната сума да бъде изтеглена. Не забравяйте да ни уведомите как върви всичко това.

Автоматичен превод:

Платих по банков път в петък и още не съм си получила парите по сметката. Тя обаче беше дебитирана от банката

Автоматичен превод:

Изпратете на казиното копие от депозита/банковото извлечение.

Автоматичен превод:

Платих по банков път в петък и още не съм си получила парите по сметката. Тя обаче беше дебитирана от банката

Автоматичен превод:

Свързвали ли сте се с казиното относно този проблем? Вероятно ще се опитам да ги уведомя и те вероятно ще ви попитат какво е изпратил другият играч.

Моля те, ще опиташ ли и ще ми кажеш как се е получило?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини