преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Starda Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
не можеш да играеш с евро, а с рус рубли? Не са ли изключени от ибана? ми се струва много странно
you can't play with euros, but with russ rubles? Aren't they excluded from the iban? strikes me as very strange
man kann nicht mit euro spielen, dafür mit russ rubel? sind die nicht vom iban ausgeschlossen? kommt mir sehr komisch vor
Е, доста въпрос за подкрепа, бих казал. 🤔
Открих, че „На 26 февруари 2022 г. Кипър, Италия, Унгария и Германия потвърдиха, че няма да блокират изключването на Русия от SWIFT."
Приемам го като забрана за организации в "неприятелски страни", а не за валута. Аз обаче не съм експерт.
Well, quite a question for support, I'd say. 🤔
I found that "On 26 February 2022, Cyprus, Italy, Hungary and Germany confirmed that they would not block the Russian exclusion from SWIFT."
I take it as a ban for the organizations set in "unfriendly countries", not for currency. Not the expert myself though.
Казината са измамници. Вече месец ме мъчат. Изпратих всички снимки - приеха снимката. И искат твърде много снимки. Селфи с TIN, селфи с акт за раждане, селфи със SNILS, паспортна снимка, селфи с паспорт! Абсурд! Толкова много документи. Може би щяха да вземат заем за мен? И те казаха, че можете да направите теглене, всичко е наред. И какво мислите, че стана? Разбира се, нищо не излезе! Излъгаха нагло! и те казаха, че е необходима допълнителна проверка 72 часа! Всички разбирате, че по-късно ще има нови причини да не плащате! След това казват изчакайте една година и т.н. И всичко това е за $80!!!! Казиното фалира!
Casinos are scammers. They've been torturing me for a month now. I sent all the photos - they accepted the photo. And they ask for too much photos. Selfie with TIN, selfie with birth certificate, selfie with SNILS, passport photo, selfie with passport! Absurd! So many documents. Maybe they were going to take a loan for me? And they said you can make a withdrawal, everything is fine. And what do you think happened? Of course, nothing came out! They blatantly lied! and They said that an additional check is needed 72 hours! You all understand that later there will be new reasons not to pay! Then they say wait a year and so on. And it's all for $80!!!! The casino is bankrupt!
Казино - мошенники. Они мучают меня уже месяц. Я отправила все фото - они фото приняли. А фото они просят слишком много. Селфи с ИНН, селфи с свидетельством о рождении, селфи со снилс, фото паспорта, селфи с паспортом! Абсурд! Столько документов. Может они кредит собрались на меня брать? И сказали можете сделать вывод средств все хорошо. И что вы думаете случилось? Конечно же не вывели ничего!!! Они нагло солгали! и Сказали что нужна дополнительная проверка 72 часа! Вы же все понимаете, что потом будет новые причины не платить! Потом скажут ждите год и тп. И это все из-за 80 долларов!!!! Казино - банкрот!
Здравей! Толкова се радвам, че намерихте този форум и дойдохте тук! Наистина смятам, че казиното трябва да има доста добра причина за такива прекомерни изисквания - тегленето струва ли $80? Това е близо до "нелепо".
Не мога да говоря от името на казиното, но ако казината ви подозират в някакъв вид измама, очаквам вместо това обаждане за проверка.
Неволно открих, че използвате VPN софтуер доста често, сменяйки държавите, поради което може (да не казвам, че сте) да изглеждате подозрителни за казиното, може би. Просто мисъл.
Успех с жалбата и ни дръжте в течение!
Hello there! I'm so glad you've found this forum and come here! I truly think the casino must have quite a good reason for such excessive demands - withdrawal is worth $80? That's close to "ridiculous".
Can't speak on behalf of the casino, but if the casinos suspect you of some kind of fraud, I would expect a verification call instead.
I unintentionally found you're using VPN software pretty often changing the countries, due to that, you may (not saying you are) seem suspicious to the casino, perhaps. Just a thought.
Good luck with the complaint, and keep us posted!
Депозирахте €25 и спечелихте €11843. Парите бяха там за нула време, поне 1000 евро бяха преведени по сметката четири пъти на ден.
Никога не съм печелил толкова много пари.
Deposited €25 and won €11843. Money was there in no time, at least €1000 was transferred to the account four times a day.
I've never won so much money.
25 € eingezahlt und 11843 € gewonnen. Geld war ruck zuck da, zumindest wurden am Tag 4x 1000€ aufs Konto überwiesen.
So viel Geld habe ich noch nie gewonnen.
Здравейте и поздравления!
Това наистина е много интересна сума, като се има предвид стойността на депозита. 👍🙌
В такива случаи обикновено се разделя на няколко изплащания, които отговарят на ограниченията за теглене.
И така, 4 части се прибраха, а останалите са на път, предполагам. 4k на ден не е толкова лошо, бих казал. Искам да кажа, радвам се, че избрахте казино с много разумни лимити за теглене.
Понякога играчите не се интересуват много от лимитите предварително и след това се ядосват, когато ударят много и трябва да изчакат няколко месеца, за да получат пълната сума. 🙂
Hi there, and congratulations!
That's indeed a very interesting sum, given the value of the deposit. 👍🙌
In such cases, it is usually divided into several payouts that meet the withdrawal limits.
So, 4 parts made it home, and the rest is on the way, I guess. 4k per day is not so bad, I'd say. I mean, I'm glad you picked a casino with very reasonable withdrawal limits.
Sometimes players do not care much about the limits in advance and then become angry when they hit big and must wait several months to get the full amount. 🙂
Всички части се прибраха, просто бяха разпределени.
Тъй като можех да прехвърлям само €1000 на теглене и можех да правя само 4 тегления на ден.
All the parts made it home, they were just distributed.
Because I could only transfer €1000 per withdrawal and could only make 4 withdrawals per day.
Es haben alle Teile nach Hause geschafft, sie wurden nur verteilt.
Da ich pro Auszahlung immer nur 1000€ anweisen konnte und nur 4 auszahlung am Tag tätigen konnte.
Вероятно за първи път чувам за правило за 4 тегления на ден. Както и да е, радвам се, че свърши добре за теб 🙂
That's probably the first time I hear about a rule of 4 withdrawals per day. Anyway, I'm glad it ended up well for you 🙂
Здравейте.
Мисля, че би било добре да се изясни, че самоизключването е инструмент за отговорен хазарт, предназначен за играчи, които се борят с контрола или са изправени пред вреда от хазарта. На практика това включва блокиране на акаунта и личните данни на играча, предотвратявайки по-нататъшна игра.
Обикновено върви ръка за ръка с декларирането на проблем с хазарта, за да закриете сметката възможно най-скоро. Затворените акаунти не са предназначени да бъдат отваряни отново. Тук идва думата "изключване". Тя е проектирана да бъде постоянна.
В светлината на това разбирам, че операторите на чат може да са объркани.
Играчите може да искат акаунтите им да бъдат затворени веднага, дори ако няма риск от нездравословно изкушение. В такъв случай акаунтът може да бъде отворен отново в бъдеще.
Това, което търсите, е нещо като период на охлаждане, време, през което искате акаунтът ви да бъде замразен. Но скоро след това ви е позволено да се върнете и да продължите да играете. Прав ли съм, моля?
От друга страна, не мога да кажа, че разбирам отговора на Фрея. Тъй като не съм запознат с целия фон, намирам го за малко объркващо.
В резултат на нейното действие обаче акаунтът ви беше затворен за постоянно, което не е това, което поискахте, бих казал.
И тук идва друг проблем, ако мога да позная, бих казал, че тя се е съсредоточила изцяло върху факта, че сте отворили два акаунта, но също така, да кажем, е пренебрегнала контекста.
Е, мога ли да знам дали сте изтеглили пълния си баланс от казиното, моля? Защото ако не, аз съм напълно убеден, че подаването на жалба няма да е грешка. Както казах, не съм напълно запознат с цялата ситуация, но малко разследване няма да ви навреди, особено ако имате някои съмнения.
До един ли си?
Hello.
I think it would be good to clarify that self-exclusion is a responsible gambling tool designed for players struggling with control or facing gambling harm. In practical terms, it involves blocking the player's account and personal data, preventing further play.
It usually goes hand in hand with declaring a gambling problem in order to close the account as soon as possible. Closed accounts are not meant to be reopened. Here comes the word "exclusion" It's designed to be permanent.
In light of that, I understand the chat operators might be confused.
Players might want their accounts to be closed right away, even if there is no risk of an unhealthy temptation. In such a case, the account might be reopened in the future.
What you were seeking is sort of a cooling period, a time you want your account to be frozen. But soon after, you are allowed to get back and continue playing. Am I correct, please?
On the other hand, I can't say I understand Freya's response. Since I'm not familiar with the whole background, I find it a bit confusing.
As a result of her action, though, your account was closed permanently, which is not what you asked for, I'd say.
And here comes another issue, If I may guess, I'd say she purely focused on the fact that you had opened two accounts, but she also, let's say, overlooked the context.
Well, may I know whether you've gotten your full balance out of the casino, please? Because if not, I'm quite convinced submitting a complaint won't be a mistake. As I say, I'm not fully familiar with the whole situation, yet a little investigation won't hurt, especially if you have some doubts.
Are you up to one?
Казиното се свърза с мен. Този проблем беше решен.
The casino reached out to me. This issue was resolved.
Перфектно, така че се радвам, че накрая всичко се получи добре. 😊👍
Ще останете ли в това казино, въпреки че имаше такива проблеми, или ще се преместите другаде?
Perfect so I'm glad that everything turned out well in the end. 😊👍
Are you going to stay in this casino even though there were such problems or are you going to move elsewhere ?
Аз съм развълнуван от казиното.
Супер бърза проверка и теглене в рамките на 20 минути.
Сега ще остана тук.
I am thrilled with the casino.
Super fast verification and withdrawal within 20 minutes.
I'll stay here now.
Ich bin von dem Casino begeistert.
Super schnelle Verifizierung und Auszahlung innerhalb 20 Minuten.
Ich bleibe jetzt hier.
Това е перфектно. Мисля, че заслужава преглед, така че ако се интересувате, можете да го направите тук . 😀😎👍
Що се отнася до тегленията, какъв метод използвате за събиране на парите?
That's perfect. I think it would deserve a review, so if you're interested you can do so here. 😀😎👍
As for the withdrawals, what method do you use to collect the money ?
Те дори не плащат за първото теглене. Те са измамници. Виждате, че в чата дежурният взема решенията, което прави всичко много подозрително!
They don't even pay for the first withdrawal. They are scammers. You can see that in the chat the attendant makes the decisions, which makes everything very suspicious!
nao pagam nem o primeiro saque. são golpistas.percebe se que no chat a atendente toma as decisões .o que torna tudo muito suspeito!
Здравейте, имахте ли проблем и в това казино и не ви осребриха тук? Знаете ли причината? Моля, кажете ни малко повече, за да можем да ви помогнем.
Hi, did you have a problem in this casino too and they didn't cash you out here ? Do you know the reason ? Please tell us a bit more so we can ty to help you.
Така че правилно ли разбирам, че сте поискали теглене на сумата, която не сте имали в сметката си, и те са я платили? Много странно наистина. За щастие го поправиха веднага. Сега просто трябва да изчакате, докато сумата се върне в сметката ви, и едва тогава ще можете да поискате правилната сума да бъде изтеглена. Не забравяйте да ни уведомите как върви всичко това.
So do I understand correctly that you requested a withdrawal for the amount you haven't had in your account, and they paid it? Very strange indeed. Luckily, they fixed it right away. Now you just need to wait until the amount is back in your account, and only then will you be able to request the right amount to be withdrawn. Make sure to let us know how all this is going.
Платих по банков път в петък и още не съм си получила парите по сметката. Тя обаче беше дебитирана от банката
I paid by bank transfer on Friday and still haven't received my money in my account. However, it was debited from the bank
habe mit banküberweisung am Freitag eingezahlt und bis jetzt immernoch nicht mein Geld aufs Konto bekommen. von der Bank wurde es jedoch abgebucht
Платих по банков път в петък и още не съм си получила парите по сметката. Тя обаче беше дебитирана от банката
I paid by bank transfer on Friday and still haven't received my money in my account. However, it was debited from the bank
habe mit banküberweisung am Freitag eingezahlt und bis jetzt immernoch nicht mein Geld aufs Konto bekommen. von der Bank wurde es jedoch abgebucht
Свързвали ли сте се с казиното относно този проблем? Вероятно ще се опитам да ги уведомя и те вероятно ще ви попитат какво е изпратил другият играч.
Моля те, ще опиташ ли и ще ми кажеш как се е получило?
Have you contacted the casino about this problem? I would probably try to notify them as well and they will probably ask you what the other player sent.
Will you please try and let me know how it turns out ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.