ФорумКазинаStar111 Casino - обща дискусия

Star111 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Bharat009
|
7615 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

сър, аз играя и това се случи само веднъж и star111 дори не ми отговаря и ме блокира от всички социални медии, просто казвайки, че вината е моя, Сю ще разбере нещо.

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 2 години

Здравейте,

Нямам какво повече да добавя, жалбата е приключена и не мога да ви помогна с това, съжалявам.

Следващият път, моля, изберете поне лицензирано казино с добра репутация.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ако не можете да направите нищо срещу такова измамно казино, тогава можете да създадете компания, която да го поправи. Можете да правите каквото искате. Изпратих парите си. Ако знаете кой е собственик на star111, свържете се с него.

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 2 години

Можете да си намерите адвокат и да го попитате какво е необходимо, за да съдите или дори да затворите онлайн казино.

Сега приключвам този разговор, защото няма какво повече да добавя.

Остани добре.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сър, играя рулетка в казино на живо в star111. Спечелих около 552 000 рупии и също направих малко теглене. Господине, когато изтеглях сумата си, екипът на star111 ми каза, че банковият ви сървър не работи и тогава сър. Dino Bad каза, че сега в процеса той, тогава Sir Kuch Dino Bad каза, че вашият залог е спечелил на вашия betfair, след което Kuch Dino Bad блокира акаунта ми и разговорът приключи и той каза това при проверка на залога. помогнете ми сър 🙏 сър,

Автоматичен превод:
Sachin603
преди 5 месеца

Здравей,

Не мога да кажа, че разбирам проблема, но за радост вие също имате открита жалба, така че, моля, обърнете внимание на таймера

казвайки, че имаме поне един ден, за да отговорим на проблема ви:

file

Силно се съмнявам някой да ви е казал, че разрешаваме жалби в рамките на 72 часа.

Както и да е, ако не греша, вашата сметка в казиното е под проверка на игралната активност, нали? Някакви актуализации в това отношение?

Надявам се само да не сте практикували спортни залагания. 🙏


Автоматичен превод:
преди 5 месеца


Да, акаунтът ми е под екипа на Betfair. Спечелих 650 000 в рулетка на живо star111.

Изтеглих 100 000 без проблем, тогава трябва да внимавам да изтегля още сума.

Първо казаха, че сървърът на банката не работи, че процесът е честен, след това залогът се проверява, след това отидоха в Betfair, след това нямаше актуализация от екипа на Betfair, след това ни разказват различна история всеки ден, накрая блокираха ме, преди колко дни се случи това? След това беше изпратено съобщение, в което се казваше, че акаунтът ми е блокиран от казиното поради някаква подозрителна дейност.


Редактиран от Radka преди 5 месеца
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Какво друго мога да направя с жалбата си, за да бъда изслушан скоро? Имам пълно доверие в гуруто на казиното, но трябва да кажем на клиента, че ако някое казино мами клиента, защо тогава тази звезда111 е с нашите приятели. той вече го е направилज

Автоматичен превод:
Sachin603
преди 5 месеца

Здравей отново.

Опитайте се да се успокоите, моля. Нещото, което трябва да разберете е, че всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред . Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни. Сега всъщност е ваш ред.

Освен това, гледайки индекса за безопасност на казиното, вярвам, че сте имали шанса да разберете, че това казино не е за доверие, така че проверихте ли дори това?

https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Предупреждението беше доста ясно:

„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"

Съжалявам, че направихте толкова лош избор. Сега просто се надявам, че в крайна сметка ще говорят с нас. Това е единствената надежда.

Следващият път първо направете проучване, моля 🙏. Обзалагам се, че няма да сте в тази ситуация.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Bharat ji, казвам се Sachin Verma, аз също играх казино на star111, акаунтът ми също беше блокиран, върнахте сумата си, видях сумата ви, много сър, какво се случи, star111 не ви даде вашата сума и ако имаш някаква правилна информация, тогава ми кажи дали мога да предприема някакви действия срещу star111, ако имаш някаква информация, откъдето могат да бъдат предприети правилни действия и да получа сумата си, тогава моля, помогни ми

Автоматичен превод:
Sachin603
преди 5 месеца

Само съвет за вас, който може да ви бъде наистина полезен в бъдеще. Ако използвате бутона "отговори", човекът, на когото бихте задали въпроси или реагирали на публикациите му, ще бъде уведомен и ще имате по-голям шанс да получите отговори.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини