Здравей отново.
Опитайте се да се успокоите, моля. Нещото, което трябва да разберете е, че всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред . Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни. Сега всъщност е ваш ред.
Освен това, гледайки индекса за безопасност на казиното, вярвам, че сте имали шанса да разберете, че това казино не е за доверие, така че проверихте ли дори това?
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Предупреждението беше доста ясно:
„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"
Съжалявам, че направихте толкова лош избор. Сега просто се надявам, че в крайна сметка ще говорят с нас. Това е единствената надежда.
Следващият път първо направете проучване, моля 🙏. Обзалагам се, че няма да сте в тази ситуация.
Hello, again.
Try to calm down, please. The thing you need to understand is that each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days. Now, it's actually your turn.
Additionally, looking at the casino's Safety Index, I believe you had a chance to find out this casino is not to be trusted, so have you even checked that?
https://casino.guru/star111-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
The warning was pretty clear:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
I'm sorry you've made such a poor choice, Now I just hope they will talk to us eventually. That's the only hope.
Next time, do some research first, please 🙏. You would not be in this situation, I bet.
Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод: