ФорумКазинаStar111 Casino - обща дискусия

Star111 Casino - обща дискусия

преди 2 години от Bharat009
|
7632 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Star111 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Моят star111 acc е заключен. Моите 11 lakh пари не се теглят в моя акаунт, моля, помогнете

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам за това. Получихте ли информация от казиното относно тази ситуация, моля?

Ако се опитате да влезете в акаунта, има ли бележка защо не можете да влезете?

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Госпожо, играя в казино star111 и спечелих повече от 11 lakh рупии, но моят идентификатор е заключен от star111 и не давам парите си, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 2 години

Здравейте,

Бих искал да ви помогна, но първо са необходими повече подробности. Любезно отговорете на тези въпроси:

Получихте ли информация от казиното относно тази ситуация, моля?

Ако се опитате да влезете в акаунта, има ли бележка защо не можете да влезете?

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?

Без повече подробности не можем да разберем какъв изглежда проблемът.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, напълно потвърдено и аз също се опитвам да вляза в него, но за съжаление се казва, че „акаунтът ви е заключен, моля, свържете се с администратора". Така че не им се дава никаква информация за администратора и не са достъпни и в чата. Вижте на това изображение file което ми показват

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 2 години

О, сега разбирам.

В момента чакам отговор от чата на живо, поисках някакъв имейл адрес, който можете да използвате.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, напълно потвърдено и аз също се опитвам да вляза в него, но за съжаление се казва, че „акаунтът ви е заключен, моля, свържете се с администратора". Така че не им се дава никаква информация за администратора и не са достъпни и в чата. Вижте на това изображение file което ми показват

Автоматичен превод:
преди 2 години

За съжаление чатът не отговори. 🙁

Предлагам ви да изчакате жалбата ви да бъде актуализирана. В момента чакаме казиното да отговори.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре господине

Автоматичен превод:
преди 2 години

сър, моята идентификация е заключена от един месец и те не ми дават никакъв отговор и дори не знам дали съм го проверила, така че идентификационният номер е заключен, проверете, мисля, че спечелих повече пари, така че заключих идентификационния номер, моля, господине, помогнете ми.

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 2 години

Здравейте,

в момента чакаме казиното да отговори:

file

Не мога да направя нищо в момента. Пак ви моля, имайте търпение, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре господине

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, сър, моля, кажете ми.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти На каква платформа играете казино?

Автоматичен превод:
BigGrantE8
преди 2 години

Star111 казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти На каква платформа играете казино?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

някакъв проблем с някои бетонни платформи?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Star111 казино

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, това всъщност не е разумен отговор 🙂, ако мога да кажа. Вярвам, че въпросът беше за платформата (настолен компютър, мобилен телефон, таблет и т.н.)

Автоматичен превод:
преди 2 години

господине, изпратих ви по пощата на гуруто на казуса от един месец, че спечелих пари повече от 11 лакха в star111, но star111 заключи моя идентификатор и парите не се теглят, но никой не ми помага, моля, помогнете ми.

Автоматичен превод:
Bharat009
преди 2 години

Здравейте,

Много съжалявам, но вашата жалба е затворена като неразрешена поради липса на реакция от страна на казиното.

Няма какво да направим, ако казиното не ни сътрудничи.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Такива проблеми са рядкост. Не разбирам това. Обикновено това казино няма Star111 или подобни проблеми. Може би акаунтът е блокиран по някаква друга причина, която не е обяснена? Сигурността е важна, преди да започнете да играете в казино. И е лесно да видите кои казина ви предлагат сигурност и кои не. Много доставчици играят в най-добрите казина по-специално и дават добри оценки в Интернет. Има и други казина, които ви дават невероятни оферти, но не е ясно коя е компанията или какъв е лицензът. Но както казах, обикновено нищо не се случва. Играя от много години.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини