преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Star111 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Съжалявам за това. Получихте ли информация от казиното относно тази ситуация, моля?
Ако се опитате да влезете в акаунта, има ли бележка защо не можете да влезете?
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?
Hello,
I'm sorry for that. Have you received any information from the casino concerning this situation, please?
If you try to access the account is there any note saying why you can't log in?
Has your account been fully verified, please?
Госпожо, играя в казино star111 и спечелих повече от 11 lakh рупии, но моят идентификатор е заключен от star111 и не давам парите си, моля, помогнете ми
Madam i play in star111 casino and won more than 11 lakh rupees but my id is locked by star111 and not giving my money plz help me
Здравейте,
Бих искал да ви помогна, но първо са необходими повече подробности. Любезно отговорете на тези въпроси:
Получихте ли информация от казиното относно тази ситуация, моля?
Ако се опитате да влезете в акаунта, има ли бележка защо не можете да влезете?
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля?
Без повече подробности не можем да разберем какъв изглежда проблемът.
Надявам се, че разбирате.
Hello,
I'd like to help you, but first, more details are necessary. Kindy answer those questions:
Have you received any information from the casino concerning this situation, please?
If you try to access the account is there any note saying why you can't log in?
Has your account been fully verified, please?
Without more details, we can't figure out what seems to be the problem.
I hope you understand.
Да, напълно потвърдено и аз също се опитвам да вляза в него, но за съжаление се казва, че „акаунтът ви е заключен, моля, свържете се с администратора". Така че не им се дава никаква информация за администратора и не са достъпни и в чата. Вижте на това изображение което ми показват
Yes , fully verifiedand I also try to loging in it but unfortunately it's said that "your account has been locked please contact admin". So they are not given any information about Admin and not available on chat too. See in this image what they show me
О, сега разбирам.
В момента чакам отговор от чата на живо, поисках някакъв имейл адрес, който можете да използвате.
Oh, I see now.
I'm currently waiting for the live chat to reply, I asked for some sort of email address you can use.
Да, напълно потвърдено и аз също се опитвам да вляза в него, но за съжаление се казва, че „акаунтът ви е заключен, моля, свържете се с администратора". Така че не им се дава никаква информация за администратора и не са достъпни и в чата. Вижте на това изображение което ми показват
Yes , fully verifiedand I also try to loging in it but unfortunately it's said that "your account has been locked please contact admin". So they are not given any information about Admin and not available on chat too. See in this image what they show me
сър, моята идентификация е заключена от един месец и те не ми дават никакъв отговор и дори не знам дали съм го проверила, така че идентификационният номер е заключен, проверете, мисля, че спечелих повече пари, така че заключих идентификационния номер, моля, господине, помогнете ми.
sir my id has been locked since one month and they are not giving me any reply and I don't even know if I checked it so id locked check I think I won more money so I got locked id plz sir help me.
Здравейте,
в момента чакаме казиното да отговори:
Не мога да направя нищо в момента. Пак ви моля, имайте търпение, моля.
Hello,
we are currently waiting for the casino to reply:
I can't do anything at the moment. I ask you again, be patient, please.
Е, това всъщност не е разумен отговор 🙂, ако мога да кажа. Вярвам, че въпросът беше за платформата (настолен компютър, мобилен телефон, таблет и т.н.)
Well, this is not actually a reasonable answer 🙂if I may say. I believe that the question was about the platform (desktop, mobile, tablet, and so on)
господине, изпратих ви по пощата на гуруто на казуса от един месец, че спечелих пари повече от 11 лакха в star111, но star111 заключи моя идентификатор и парите не се теглят, но никой не ми помага, моля, помогнете ми.
sir I have mailed you case guru since one month that I won money more than 11 lakhs in star111 but star111 has locked my id and money is not withdrawing but no one is helping me plz help me.
Здравейте,
Много съжалявам, но вашата жалба е затворена като неразрешена поради липса на реакция от страна на казиното.
Няма какво да направим, ако казиното не ни сътрудничи.
Hello,
I'm very sorry but your complaint has been closed as unresolved due to no reaction from the casino.
There is nothing we can do if the casino does not cooperate with us.
Такива проблеми са рядкост. Не разбирам това. Обикновено това казино няма Star111 или подобни проблеми. Може би акаунтът е блокиран по някаква друга причина, която не е обяснена? Сигурността е важна, преди да започнете да играете в казино. И е лесно да видите кои казина ви предлагат сигурност и кои не. Много доставчици играят в най-добрите казина по-специално и дават добри оценки в Интернет. Има и други казина, които ви дават невероятни оферти, но не е ясно коя е компанията или какъв е лицензът. Но както казах, обикновено нищо не се случва. Играя от много години.
Such problems are rare. I do not understand that. Normally this casino does not have Star111 or this kind of problems. Maybe the account is blocked for some other reason that hasn't been explained? Security is important before you start playing at a casino. And it's easy to see which casinos offer you security and which don't. Many providers play in the best casinos in particular and give good ratings on the Internet. There are other casinos that give you incredible offers, but it's not clear which company it is or what license it is. But like I said, usually nothing happens. I've been playing for many years.
Solche Probleme sind selten. Ich verstehe das nicht. Normalerweise haben dieses Casino Star111 oder diese Art von Problemen nicht. Vielleicht ist das Konto aus einem anderen Grund gesperrt, der nicht erklärt wurde? Sicherheit ist wichtig, bevor man in einem Casino zu spielen beginnt. Und es ist leicht zu erkennen, welche Casinos dir Sicherheit bieten und welche nicht. Gerade in den besten Casinos spielen viele Anbieter und geben gute Bewertungen im Internet ab. Es gibt andere Casinos, die dir unglaubliche Angebote machen, aber es ist nicht klar, welche Firma es ist oder welche Lizenz es ist. Aber wie gesagt, normalerweise passiert nichts. Ich spiele schon seit vielen Jahren.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.