преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sporttyp Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей Направих депозит, но парите не са постъпили по сметката. Никой не отговаря на формата за обратна връзка. Няма чат на живо. Не мога да намеря имейл информация никъде в сайта. Можете ли да ми кажете дали имат имейл адрес, за да мога по някакъв начин да се свържа с тях?
Hello. I made a deposit, but the money has not arrived to the account. No one answers the feedback form. There is no live chat. I can't find email information anywhere on the site. Can you please tell me if they have an email address so I can somehow contact them?
Здравствуйте. Внес депозит, но деньги не поступили на счет. По форме обратной связи никто не отвечает. Лайв-чата нет. Информацию о почте не могу нигде найти на сайте. Подскажите, пожалуйста, есть-ли у них адрес электронной почты, что-бы хоть как-то с ними связаться?
Здравейте, видях, че имат само формуляр, в който трябва да попълните някои основни данни и да ги уведомите какъв е проблема, но казвате, че не ви отговарят. Кога депозирахте и колко време чакате парите? Всичко наред ли е в банката и парите минаха ли безпроблемно?
Hello, I saw that they only have a form where you have to fill in some basic data and let them know what the problem is, but you say that they don't answer you. When did you deposit and how long are you waiting for the money? Is everything okay at the bank and did the money go through without any problems?
Депозитът е направен преди повече от 12 часа. Криптовалутата обикновено се кредитира в рамките на няколко минути. Освен това доставчикът на услуги, който е приел депозита, изпраща известие, че депозитът е приет. Фактът, че няма отговор на формата за обратна връзка в рамките на 12 часа, не е проблем. Можете да почакате. Но фактът, че нямат имейл адрес, е много странен.
The deposit was made more than 12 hours ago. Cryptocurrency is usually credited within a few minutes. In addition, the service provider who accepted the deposit sent a notification that the deposit was accepted. The fact that there was no response to the feedback form within 12 hours is not a problem. You can wait. But the fact that they do not have an email address is very strange.
Депозит внес более 12 часов назад. Криптовалюта обычно зачисляется в течении нескольких минут. К тому-же от посредника услуг, который принимал депозит, пришло оповещение, что депозит принят. То что не пришел ответ на форму обратной связи в течении 12 часов, это не проблема. Можно и подождать. А вот то, что у них нет адреса электронной почты - это очень странно.
Да, така е, така че ако нямате нищо против, вероятно ще изчакам още известно време, за да се свържа с вас, след като напишете формуляра. Надяваме се, че ще могат да изяснят и да се свържат с вас. Ако разберете нещо ново, бихте ли ме уведомили?
Yes that's right, so if you don't mind I'd probably wait some more time to get back to you after you've written the form. Hopefully they'll be able to clarify and get back to you. If you find out something new could you let me know?
здравей Току-що, след 24 часа!!!, депозитът се появи по сметката. Но сега, без мое съгласие, ми кредитираха 100% бонус върху депозита. Помолих ги да премахнат бонуса във формата за обратна връзка. Усещам, че все още ще има проблеми с това казино...
Hello. Just now, after 24 hours!!!, the deposit appeared on the account. But now, without my consent, they credited me with a 100% bonus on the deposit. I asked them to remove the bonus in the feedback form. I feel that there will still be problems with this casino...
Здравствуйте. Только что, по истечении суток!!!, депозит появился на счету. Но, теперь мне без моего согласия начислили бонус 100% на депозит. Попросил их убрать бонус в форме обратной связи. Чувствую, проблемы с этим казино еще будут...
Така че е добре, че проблемът е решен. Определено, ако не искате бонуса, така че не играйте с пари и изчакайте, докато получите информация, че е отменен или потвърждение, че по някакъв начин няма да е проблем. Това бих направил и аз.
So it's good that the problem has been solved. Definitely if you don't want the bonus so don't play with money and wait until you have information that it is cancelled or confirmation that somehow it won't be a problem. That's what I would do.
Да, всичко приключи както очаквах... Е, какво да искам от казино, което няма чат на живо, още по-малко имейл! След като направих 1 или 2 депозита, направих няколко залога, поисках теглене и качих документи за проверка, чаках повече от седмица документите ми да бъдат проверени. Но никога не са били. И днес не можах да вляза в акаунта си. И тъй като никой не ми отговори за по-малко от месец, загубих $150 отново от още измамници. Така че, ако бях на твое място, бих преразгледал оценката си за това казино, въпреки че не бих им дал дори най-ниската оценка...
Yes, everything ended as I expected... Well, what do I want from a casino that has no live chat, much less email! After I made 1 or 2 deposits, placed a few bets, requested a withdrawal, and uploaded documents for verification, I waited more than a week for my documents to be checked. But they never were. And today I couldn't log into my account. And since no one has responded to me in less than a month, I lost $150 again to more scammers. So if I were you, I would reconsider my rating for this casino, although I wouldn't give them even the lowest rating...
Да, все закончилось, как я и предполагал... Ну а что я хочу от казино, где нет ни лайв-чата, ни тем более электронной почты! После того, как я внес 1 или 2 депозита, сделал несколько ставок, запросил вывод средств и загрузил документы для верификации, я ждал больше недели пока мои документы проверят. Но, их так и не проверили. А сегодня я не смог войти в свою учетную запись. А так как менее чем за месяц мне никто ни разу так и не ответил, то я снова потерял 150 долларов на очередных мошенниках. Поэтому я на вашем месте пересмотрел оценку данному казино, хотя даже минимальную оценку я им-бы не поставил...
Казиното е свежо, така че най-добрият начин да разберете дали ще бъде честно или не е да подадете жалба. Както и да е, ние не се занимаваме с оплаквания относно спортни залагания, защото нямаме експерти.
Както и да е, индексът на безопасност 6,5 не е висок според мен и ще внимавам с това, което казах, че е ново. Още първоначалната ситуация, за която говорихме, беше доста странна и аз не бих депозирал такава сума в казиното.
Предполагам, че бихте направили груба оценка за това. 😕
The casino is fresh, so the best way to find out if it will be honest or not is to make a complaint. Anyway, we don't deal with complaints about sports betting because we don't have any experts.
Anyway, 6.5 safety index is not high according to me and I would be careful with what I said is new. Already the initial situation we talked about was quite strange and I wouldn't deposit such a sum in the casino.
I suppose you'd make a rough cut for it. 😕
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.