преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Sportiumbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте!
Имам акаунт в ganabet повече от година, честно казано не играя много там, но преди седмица бях насърчен да играя отново. Голяма грешка, чаках изплащането на печалбите си от една седмица, ако вече е абсурдно да чакам три дни, за да ви плати това казино, три дни сигурно чакате максимум, защото сега няма повече дни на чакане , чакам плащането си от 6 дни . Когато онлайн чатът работеше, защото сега вече не мога да ги преброя. Когато заработи, единственият им отговор беше, чакайте, brebedad ще бъде платен ... И така бях ШЕСТ ДНИ И НЕ ПЛАЩАТ ПЕЧАЛБИ
Hello!
I have been with my ganabet account for more than a year, to be honest I don't play much there but a week ago I was encouraged to play again. Big mistake, I've been waiting for the payment of my winnings for a week, if it is already absurd to wait three days for this casino to pay you, three days surely you wait maximum, because now there are no more days of waiting, I have been waiting for my payment for 6 days . When the online chat was working, because now I can't count them out there anymore. When it worked, their only answer was, wait, brebedad will be paid ... And so I have been SIX DAYS AND THEY DO NOT PAY PROFITS
Hola!
Tengo ya mas de un año con mi cuenta en ganabet, para ser honesto no juego mucho ahi pero hace una semana me anime a jugar nuevamente. Gran error, llevo una semana esperando el pago de mis ganancias, si ya es absurdo esperar tres dias para que este casino te pague, tres dias seguro esperas maximo, pues ahora no ya son mas dias de espera, yo llevo 6 dias esperando mi paga. Cuando el chat en linea estaba funcionando, por que ahora ya no puedo contarctarlos por ahi. cuando funcionaba su unica respuesta era, espere se le pagara a la brebedad... Y asi llevo SEIS DIAS Y NO PAGAN GANANCIAS
Здравейте, така че можете да получите достъп до акаунта си, но чатът на живо ви игнорира или вече не работи. Какво ще кажете да опитате техните социални медии? Или телефонно обаждане, може би. Тук можете да намерите техните данни за контакт: https://www.ganabet.mx/contacto/#
Кажете ни как върви, моля.
Hello, so you can access your account but live chat ignores you or is not working anymore. How about trying their social media? Or phone call, maybe. Here you can find their contact details: https://www.ganabet.mx/contacto/#
Let us know how it goes, please.
Здравейте!
Имам акаунт в ganabet повече от година, честно казано не играя много там, но преди седмица бях насърчен да играя отново. Голяма грешка, чаках изплащането на печалбите си от една седмица, ако вече е абсурдно да чакам три дни, за да ви плати това казино, три дни сигурно чакате максимум, защото сега няма повече дни на чакане , чакам плащането си от 6 дни . Когато онлайн чатът работеше, защото сега вече не мога да ги преброя. Когато заработи, единственият им отговор беше, чакайте, brebedad ще бъде платен ... И така бях ШЕСТ ДНИ И НЕ ПЛАЩАТ ПЕЧАЛБИ
Hello!
I have been with my ganabet account for more than a year, to be honest I don't play much there but a week ago I was encouraged to play again. Big mistake, I've been waiting for the payment of my winnings for a week, if it is already absurd to wait three days for this casino to pay you, three days surely you wait maximum, because now there are no more days of waiting, I have been waiting for my payment for 6 days . When the online chat was working, because now I can't count them out there anymore. When it worked, their only answer was, wait, brebedad will be paid ... And so I have been SIX DAYS AND THEY DO NOT PAY PROFITS
Hola!
Tengo ya mas de un año con mi cuenta en ganabet, para ser honesto no juego mucho ahi pero hace una semana me anime a jugar nuevamente. Gran error, llevo una semana esperando el pago de mis ganancias, si ya es absurdo esperar tres dias para que este casino te pague, tres dias seguro esperas maximo, pues ahora no ya son mas dias de espera, yo llevo 6 dias esperando mi paga. Cuando el chat en linea estaba funcionando, por que ahora ya no puedo contarctarlos por ahi. cuando funcionaba su unica respuesta era, espere se le pagara a la brebedad... Y asi llevo SEIS DIAS Y NO PAGAN GANANCIAS
За колко дни ти платиха? И аз вече шест дни чакам да ми отразят тегленето и нищо... или не плащат?
How many days did they pay you? I've also been waiting for six days for my withdrawal to be reflected and nothing... or is it that they don't pay?
A los cuantos días te pagaron? Yo también ya llevo seis días esperando se refleje mi retiro y nada ...o sera que no pagan?
Здравей,
така че изглежда, че тегленето ви предстои, нали?
Преминахте ли вече проверката на акаунта, моля? Освен това, можете ли да получите достъп до техния чат на живо?
Моля, уведомете ме.
Hello there,
so it seems that your withdrawal is pending, isn't it?
Have you already passed the account verification, please? Furthermore, can you access their live chat?
Kindly let me know.
Да, разбира се, вече съм преминал проверка и имам достъп до техния чат, но те само ми казват, че е в процес на плащане
Yes, of course I have already passed verification and I can access their chat but they only tell me that it is in the payment process
Si claro que sí ya pasé verificación y si puedo accesar a su chat pero solo me contestan que está en proceso de pago
Здравейте,
Забравих да спомена, че RodoBelt беше платен след 6 дни. Можете дори да проверите жалбата, но няма нищо особено, което да се намери, тъй като проблемът е „саморазрешен".
Предлагам ви да изчакате малко, надявам се, че ще свърши по същия начин и за вас.
Hello,
I forgot to mention that RodoBelt was paid after 6 days. You can even check the complaint but there is nothing special to be found since the problem was "self resolved".
I suggest you wait a bit, hopefully, it will end up the same for you.
Да, разбира се, вече съм преминал проверка и имам достъп до техния чат, но те само ми казват, че е в процес на плащане
Yes, of course I have already passed verification and I can access their chat but they only tell me that it is in the payment process
Si claro que sí ya pasé verificación y si puedo accesar a su chat pero solo me contestan que está en proceso de pago
Казино Ganabet pesimo, те мамят на карти, вижте следното видео, игра на карти Blackjack VIP Platinum мин. от 5000 и максимум от 100 000 и позволява на играч да направи залог от 2500 песо. гледайте видеото и коментирайте.
https://drive.google.com/file/d/1nhXRNYc5ojpaKuPv0fKlpDFJAdL7-i0Y/view?usp=drive_link
Тук го приложиха към мен с 50 хиляди песо, независимо какво казват, тази ръка промени цялата игра и можех да имам печеливша ръка, вместо да загубя 50 хиляди
Ganabet pesimo Casino, they cheat at cards see the following video, Blackjack VIP Platinum card game min of 5000 and Max of 100,000 and allow a player to make a bet of 2500 pesos. watch the video and comment.
https://drive.google.com/file/d/1nhXRNYc5ojpaKuPv0fKlpDFJAdL7-i0Y/view?usp=drive_link
Here they applied it to me with 50 thousand pesos, regardless of what they say, that hand altered the entire play and I could have had a winning hand instead of losing 50 thousand
Ganabet pesimo Casino, hacen trampa en las cartas vean el siguiente video, juego de cartas Blackjack VIP Platinum min de 5000 y Max de 100,000 y le permiten a un jugador hacer una apuesta de 2500 pesos. vean el video y comenten.
https://drive.google.com/file/d/1nhXRNYc5ojpaKuPv0fKlpDFJAdL7-i0Y/view?usp=drive_link
Aqui me la aplicaron con 50mil pesos independientemente de lo que digan esa mano altero toda la jugada y pude haber tenido una mano ganadora en vez de perder 50 mil
В същия ден, когато ме измамиха в Блекджек, те го прилагат отново към мен в Тексас, задръжте ги, вижте видеото като мой залог, ако вляза навреме и парите са намалени и в края на играта ми казва, че залогът ми не е въведени навреме. Това, което не разбирам, е как изглежда, ако приспаднете парите от баланса ми. вие сте съдиите, гледайте видеото и обърнете внимание на моята сума пари и времена
https://drive.google.com/file/d/1aF96IhC-QLdeH7onQoQEA4aAfitJIoGq/view?usp=drive_link
Приложиха ми го с 26 хиляди песо тук
The same day they cheated me in Blackjack they apply it again to me in Texas hold them, see the video as my bet if I enter on time and the money is discounted and at the end of the play it tells me that my bet was not entered on time, What I don't understand is how it looks like if you deduct the money from my balance. you be the judges watch the video and pay attention to my amount of money and the times
https://drive.google.com/file/d/1aF96IhC-QLdeH7onQoQEA4aAfitJIoGq/view?usp=drive_link
They applied it to me with 26 thousand pesos here
El mismo dia que me hicieron trampa en Blackjack me la vuelven aplicar en Texas hold them, vean el video como mi apuesta si ingresa a tiempo y me descuenta el dinero y al final de la jugada me dice que mi apuesta no fue ingresada a tiempo, lo que no entiendo es como se ve que si descuenta el dinero de mi balance. sean ustedes los jueces vean el video y pongan atencion en mi cantidad de dinero y los tiempos
https://drive.google.com/file/d/1aF96IhC-QLdeH7onQoQEA4aAfitJIoGq/view?usp=drive_link
me la aplicaron con 26mil pesos aqui
Ще изчакам по-нататъшното развитие на оплакването . Пожелавам ти успех с това разбира се!
I will wait for the complaint to develop further. I wish you good luck with that of course!
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.