преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinYoo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чаках 2к имам доказателство за всичко
I was waiting for 2k I have proof of everything
Здравейте,
Звучи ми доста странно. Тъй като нямам друга информация, не е ясно какъв е проблемът.
Ако сте сигурни, че не сте нарушили никакви правила и сте преминали KYC, бих препоръчал да подадете жалба. Повече подробности за това какво означава тук:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Ще го пробваш ли
Hello,
Sounds quite weird to me. Since I have no other information it's unclear what the issue is.
If you are sure you have not violated any rules and you passed the KYC, I would recommend submitting a complaint. More detail about what it means is right here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Will you give it a try?
Е, не видях никакви оплаквания или доказателства.
Прочетохте ли вече ръководството? Ако е така, за да подадете жалбата, използвайте тази връзка .
Все пак би било добре да се опишат всички свързани подробности, за да се ускори старта.
Желая ти късмет.
Well, I could not see any complaints or proof.
Have you read the guide already? If so, to submit the complaint, use this link.
Would be good to describe all associated details to speed up the start, though.
Wish you luck.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.