ФорумКазинаSpintornado Casino - обща дискусия

Spintornado Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от Radka
|
1156 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spintornado Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Здравейте всички .

Slootz, bogamba House of Spins voozaza, spintirnado, turbospins се захранват от един източник. Мога да докажа това!

Нещо ми се случи, нещо, което никога преди не съм изпитвал. Повечето от казината, споменати по-горе, предлагат основно MiFinity, както мнозина знаят.

Исках да депозирам от spintornado и направих банков превод към MiFinity, така че да извърши транзакцията в spintornad. Изведнъж банковият ми депозит от основната сметка на MiFinity (стандартен) депозитите ми внезапно бяха отнети. Попитах MiFinity кой им е дал разрешение за достъп до личния ми акаунт. Имаше само един отговор, транзакцията беше обработена, но вече нямах власт над парите си. MiFinity е в договорка с тях, това казвам. Само след 3 седмици spintornado каза поддръжка, че ще го кредитирам на Мануел, но не може да се види в историята на депозитите. Няма доказателство за това. Също така получавам €40 от едно казино и €310 от друго, не виждайте нищо от това, моля, стойте настрана! В противен случай стойте настрана!! Моето мото MiFinity и тези казина са в договорка, ще ви кажа

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

filefilefile Парите така и не пристигнаха в моята стандартна сметка и ето го произходът на моя стандартен 846 в края. Парите се опитаха да изчезнат и имам много доказателства за това. Мога да им покажа имейлите си до MiFinity, те няма да повярват в какво ги обвинявам и въпреки това закриха акаунта ми в MiFinity, защо?

Не ги оставих на мира и ги представих като крадци и им казах да изпратят парите ми в моята домашна банка и да закрият сметката в MiFinity с незабавен ефект, но те все още не го направиха защо?

Защото е мръсна и я подгоних. Ако искате, мога да ви изпратя имейлите си до MiFinity, което изглежда толкова уважавано

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Няма да подавам повече жалби, защото не помага, няма резултат, никой не ме е карал да депозирам в онлайн казина, което в 99% от случаите няма нищо общо с измама, независимо дали съм прав или не, това е зависи от теб

Автоматичен превод:
lagermeister
преди 10 месеца

Здравей.

За съжаление вероятно не разбрах добре ситуацията поради доста неясен превод. Затова бих искал да задам допълнителни въпроси, за да изясня нещата, ако нямате нищо против.

Първоначално целта ви беше да депозирате пари в Spintornado на Mifinity превод - правилно?

Какво стана тогава? Съжалявам, но това е доста трудно за дешифриране:

„Внезапно банковият ми депозит от основната сметка на MiFinity (стандартен) моите депозити внезапно бяха отнети."

Знаете ли, опитвам се да разбера дали този проблем е свързан повече с казиното или с услугите на Mifinity. Честно казано не мога да кажа със сигурност в момента.

Виждам, че споменахте, че не можете да получите помощ, така че бих искал да спомена, че може да успеем да ви помогнем. За да сме сигурни обаче, би било най-добре да разберем цялата тази тема по-подробно.

Е, ще бъда тук и ще чакам. Благодаря ти.



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имам големи проблеми с изплащането на моите печалби, които бяха ограничени до €500. Чакам вече 10 дни. Но винаги отговаряш на имейлите ми със същото извинение, че имаш много неизпълнени задачи и сега работиш по тях. Сметката ми е потвърдена, това мина сравнително гладко, но сега се притеснявам, че няма да си получа парите.

Автоматичен превод:
Roswitha74
преди 10 месеца

Още един лош опит от Германия, виждам. Съжалявам да го видя. Както и съжалявам, играчите се стремят да играят в казина с доста нисък индекс на безопасност - вижте сами .

Има едно нещо, което можете да опитате обаче - чрез Casino Guru Resolution Center ние се стремим да помагаме на играчи в подобни позиции. Тъй като процесът е безплатен, бих казал, че си струва да опитате.

За да ви запозная по-добре с цялата функция, бих искал да покажа ръководството, наречено „ Как разрешаваме жалби в казино и защо "

Кажете ми дали ви харесва идеята, моля. 🙏


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имам същия опит. Чаках оттеглянето си вече 2 седмици. Преди това още 2 седмици. Разбира се, трябва да прочетем различни отзиви, преди да депозираме в някое казино. Научих, че няма закон срещу онлайн казината. Може би mga casino е доста доверчив. И също така научих, че сайтовете за комарджии са повече от страна на казината, отколкото на играчите. Разбира се, има много играчи, които се противопоставят на всичко и разбирам защо ситуацията е такава, каквато е.

Автоматичен превод:
kaijoke
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че и вие имате проблеми с тегленето. Бих казал, че това казино не е най-добрият избор с такъв индекс на безопасност, но мисля, че вече знаете това.

Що се отнася до факта, че смятате, че сайтовете за хазарт са по-склонни да се преклонят на страната на казиното, не бих бил толкова сигурен в това твърдение. Ние се гордеем с справедливия подход и никога не сме предубедени по един или друг начин и се опитваме да гледаме на всичко справедливо.

Въпреки това, за да се върнем към вашето теглене, имали ли сте проблеми с това казино преди въз основа на това, което описахте и играли ли сте тук отново, въпреки че вече сте знаели, че тегленията отнемат доста време? Казиното също ви каза защо отнема толкова време, т.е. каква е причината за това.

Както и да е, добре е, че сте подали жалба и аз твърдо вярвам, че нашият екип може да ви помогне. Освен това, бихте ли могли да отговорите на Кристина, за да може тя да придвижи случая? Можете да го направите тук .

Ще ти стискам палци. 🤞☘️

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече отговорих на Кристина (изпратих доказателство за дискусия със spintornado). При нужда мога да изпратя отново. Все още spintornado казва едни и същи извинения за всички играчи и не плаща. Поне според различните сайтове за комарджии.

Автоматичен превод:
kaijoke
преди 9 месеца

Тогава е в реда на нещата. Говорих с нея и тя ще провери отново, за да се увери, че е получила всичко необходимо и ако има нещо, от което се нуждае, ще ви пише в темата за оплакване.

Както и да е, какво извинение използва казиното, че отнема толкова време да тегли?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Същите: голям обем тегления или изоставане в плащанията.

Автоматичен превод:
kaijoke
преди 9 месеца

Ако все още е същото, разбирам, че сте нервен и притеснен как ще се развие всичко. Но жалбата все още е отворена, така че ще видим накъде отива нашият екип.

Надяваме се, че вашият случай в крайна сметка ще бъде разрешен и ще получите парите си, въпреки че продължава от доста време.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Все същата ситуация. Същите извинения и мила агент там. Някой има ли пари?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини