преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spintornado Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички .
Slootz, bogamba House of Spins voozaza, spintirnado, turbospins се захранват от един източник. Мога да докажа това!
Нещо ми се случи, нещо, което никога преди не съм изпитвал. Повечето от казината, споменати по-горе, предлагат основно MiFinity, както мнозина знаят.
Исках да депозирам от spintornado и направих банков превод към MiFinity, така че да извърши транзакцията в spintornad. Изведнъж банковият ми депозит от основната сметка на MiFinity (стандартен) депозитите ми внезапно бяха отнети. Попитах MiFinity кой им е дал разрешение за достъп до личния ми акаунт. Имаше само един отговор, транзакцията беше обработена, но вече нямах власт над парите си. MiFinity е в договорка с тях, това казвам. Само след 3 седмици spintornado каза поддръжка, че ще го кредитирам на Мануел, но не може да се види в историята на депозитите. Няма доказателство за това. Също така получавам €40 от едно казино и €310 от друго, не виждайте нищо от това, моля, стойте настрана! В противен случай стойте настрана!! Моето мото MiFinity и тези казина са в договорка, ще ви кажа
Hello everyone .
Slootz, bogamba House of Spins voozaza, spintirnado, turbospins are powered by one source. I can prove that!
Something happened to me, something I've never experienced before. Most of the casinos mentioned above primarily offer MiFinity, as many also know.
I wanted to deposit from spintornado and made a bank transfer to MiFinity so that it would carry out the transaction in spintornad. Suddenly my bank deposit from MiFinity main account (standard) my deposits were suddenly taken away. I asked MiFinity who gave them permission to access my personal account. There was only one answer, the transaction was processed, but I no longer had any authority over my money. MiFinity is in cahoots with them, that's what I'm saying. Only after 3 weeks spintornado said support I would credit it to Manuel but it can't be seen in the deposit history. No proof of this. I also get €40 from one casino and €310 from another, don't see any of it, please stay away! Otherwise stay away!! My motto MiFinity and these casinos are in cahoots, I'll tell you
Hallo zusammen .
Slootz, bogamba House of Spins voozaza , spintirnado, turbospins werden von einer Quelle betrieben . Das kann ich nachweisen !
mir ist etwas passiert , sowas habe ich noch nie erlebt . Bei den meisten der oben genannten Casinos wird MiFinity hauptsächlich angeboten , wie viele auch wissen .
ich habe von spintornado einzahlen wollen , und habe banküberweisung auf MiFinity gemacht , damit sie in spintornad die Transaktion durch führt , auf einmal ist meine bankeinzahlung von MiFinity hauptkonto (Standard) wurden meine Einzahlungen auf einmal weggenommen . Ich habe MiFinity gefragt , wer ihnen die Erlaubnis gegeben hat an mein persönlichen Konto Zugriff zu haben . Es gab nur eine Antwort die Transaktion wurde bearbeitet , nur über mein Geld habe ich keine Befugnis mehr gehabt MiFinity steckt mit denen unter einer Decke will ich damit sagen . Erst nach 3 Wochen hat spintornado gesagt Support ich werde es Manuel gutschreiben aber es ist in der deposit history nicht zu sehen . Kein Nachweis dazu . Ich bekomme auch von einem casino40€ und ein anderen 310€ nichts davon zu sehen bitte Finger weg! Sonst Finger weg !! Mein Motto MiFinity und diese Casinos stecken unter einer Decke ich beeise es euch
Парите така и не пристигнаха в моята стандартна сметка и ето го произходът на моя стандартен 846 в края. Парите се опитаха да изчезнат и имам много доказателства за това. Мога да им покажа имейлите си до MiFinity, те няма да повярват в какво ги обвинявам и въпреки това закриха акаунта ми в MiFinity, защо?
Не ги оставих на мира и ги представих като крадци и им казах да изпратят парите ми в моята домашна банка и да закрият сметката в MiFinity с незабавен ефект, но те все още не го направиха защо?
Защото е мръсна и я подгоних. Ако искате, мога да ви изпратя имейлите си до MiFinity, което изглежда толкова уважавано
The money never arrived on my standard account and here is the origin of my standard 846 at the end. The money was tried to disappear and I have plenty of evidence of that. I can show them my emails to MiFinity, they wouldn't believe what I accused them of and yet they still closed my MiFinity account, why?
I didn't leave them alone and portrayed them as thieves and told them to send my money to my house bank and close the MiFinity account with immediate effect, but they still didn't do why?
Because she's dirty and I chased her. If you want, I can send you my emails to MiFinity, which seems so reputable
Das Geld ist nie angekommen auf das Standard Konto von mir und hier steht die Herkunft von meinem Standard 846 am Ende das Geld wurde versucht zu verschwinden dafür habe ich auch jedemenge Beweise . Ich kann ihnen meine e Mails an MiFinity zeigen , sie würden es nicht glauben , was ich den allen vorgeworfen habe und trotzdem haben die mein MiFinity Konto noch geschlossen warum ?
Ich habe sie nicht in Ruhe gelassen und als Diebe dargestellt und gesagt die sollen mir mein Geld auf mein Haus Bank schicken und das MiFinity Konto mit sofortiger Wirkung schließen , haben sie trotzdem nicht gemacht warum?
Weill sie dreck am Steck hat und ich habe sie gejagt . Wenn sie möchten sende ich ihnen meine e Mails zu MiFinity , das so seriös erscheint
Няма да подавам повече жалби, защото не помага, няма резултат, никой не ме е карал да депозирам в онлайн казина, което в 99% от случаите няма нищо общо с измама, независимо дали съм прав или не, това е зависи от теб
I won't file any more complaints because it doesn't help, no results, no one forced me to deposit in online casinos, which 99% of the time has nothing to do with fraud, whether I'm right or not, that's up to you
Ich werde keine Beschwerde mehr einreichen , weill es bringt nichts , keine Ergebnisse zum weiteren , mich hat keiner gezwungen einzuzahlen in online Casinos , was zu 99% nur mit Betrug zutun hat habe ich recht oder nicht , das bleibt euch gelassen
Здравей.
За съжаление вероятно не разбрах добре ситуацията поради доста неясен превод. Затова бих искал да задам допълнителни въпроси, за да изясня нещата, ако нямате нищо против.
Първоначално целта ви беше да депозирате пари в Spintornado на Mifinity превод - правилно?
Какво стана тогава? Съжалявам, но това е доста трудно за дешифриране:
„Внезапно банковият ми депозит от основната сметка на MiFinity (стандартен) моите депозити внезапно бяха отнети."
Знаете ли, опитвам се да разбера дали този проблем е свързан повече с казиното или с услугите на Mifinity. Честно казано не мога да кажа със сигурност в момента.
Виждам, че споменахте, че не можете да получите помощ, така че бих искал да спомена, че може да успеем да ви помогнем. За да сме сигурни обаче, би било най-добре да разберем цялата тази тема по-подробно.
Е, ще бъда тук и ще чакам. Благодаря ти.
Hello there.
Sadly, I probably didn't understand the situation well due to quite an unclear translation. Thus, I'd like to ask further questions to clarify things, if you don't mind.
Initially, your goal was to deposit money to Spintornado per Mifinity transfer - correct?
What happened then? I'm sorry but this is rather hard to decipher:
"Suddenly my bank deposit from MiFinity main account (standard) my deposits were suddenly taken away."
You know, I'm trying to figure out whether this problem is more related to the casino or to Mifinity services. I honestly can't tell for sure at the moment.
I see you mentioned you could not be helped, so I'd like to mention that we may be able to help you. To be certain, however, it would be best to understand this whole subject further.
Well, I'll be here waiting. Thank you.
Имам големи проблеми с изплащането на моите печалби, които бяха ограничени до €500. Чакам вече 10 дни. Но винаги отговаряш на имейлите ми със същото извинение, че имаш много неизпълнени задачи и сега работиш по тях. Сметката ми е потвърдена, това мина сравнително гладко, но сега се притеснявам, че няма да си получа парите.
I'm having big problems paying out my winnings, which were limited to €500. I've been waiting 10 days now. But you always reply to my emails with the same excuse that you have a lot of backlogs and are now working through them. My account is verified, that went relatively smoothly, but now I'm worried that I won't get my money.
Ich habe große Probleme meinen Gewinn, der auf 500€ beschränkt war, auszuzahlen. Ich warte jetzt schon 10 Tage. Sie antworten auf meine Mails aber immer mit der gleichen Ausrede, Sie hätten viele Rückstände und arbeiten diese jetzt ab. Mein Konto ist verifiziert, das ging relativ problemlos, aber jetzt habe ich Angst , das ich mein Geld nicht bekomme.
Още един лош опит от Германия, виждам. Съжалявам да го видя. Както и съжалявам, играчите се стремят да играят в казина с доста нисък индекс на безопасност - вижте сами .
Има едно нещо, което можете да опитате обаче - чрез Casino Guru Resolution Center ние се стремим да помагаме на играчи в подобни позиции. Тъй като процесът е безплатен, бих казал, че си струва да опитате.
За да ви запозная по-добре с цялата функция, бих искал да покажа ръководството, наречено „ Как разрешаваме жалби в казино и защо "
Кажете ми дали ви харесва идеята, моля. 🙏
Another bad experience from Germany, I see. I'm sorry to see that. As well as I'm sorry players aim to play in casinos with quite a low safety index - see for yourself.
There is one thing you may try, however - through Casino Guru Resolution Center, we aim to assist players in similar positions. Since it is a free-of-charge process, I'd say it is worth a try.
To get you more familiar with the whole feature, I'd like to bring up the guide called "How We Resolve Casino Complaints and Why"
Let me know whether you like the idea, please. 🙏
Имам същия опит. Чаках оттеглянето си вече 2 седмици. Преди това още 2 седмици. Разбира се, трябва да прочетем различни отзиви, преди да депозираме в някое казино. Научих, че няма закон срещу онлайн казината. Може би mga casino е доста доверчив. И също така научих, че сайтовете за комарджии са повече от страна на казината, отколкото на играчите. Разбира се, има много играчи, които се противопоставят на всичко и разбирам защо ситуацията е такава, каквато е.
I have same experience. I have waited my withdrawal now 2 weeks. Before that other 2 weeks. Of course we should read different reviews before we deposit in any casino. I have learnt that there is no any law against online casinos. Maybe mga casinos is quite trustful. And i have also learnt that gambler sites are more of casinos side than players side. Of course there are plenty of players who wall of everything and i understand why situation is what is it.
Здравейте, виждам, че и вие имате проблеми с тегленето. Бих казал, че това казино не е най-добрият избор с такъв индекс на безопасност, но мисля, че вече знаете това.
Що се отнася до факта, че смятате, че сайтовете за хазарт са по-склонни да се преклонят на страната на казиното, не бих бил толкова сигурен в това твърдение. Ние се гордеем с справедливия подход и никога не сме предубедени по един или друг начин и се опитваме да гледаме на всичко справедливо.
Въпреки това, за да се върнем към вашето теглене, имали ли сте проблеми с това казино преди въз основа на това, което описахте и играли ли сте тук отново, въпреки че вече сте знаели, че тегленията отнемат доста време? Казиното също ви каза защо отнема толкова време, т.е. каква е причината за това.
Както и да е, добре е, че сте подали жалба и аз твърдо вярвам, че нашият екип може да ви помогне. Освен това, бихте ли могли да отговорите на Кристина, за да може тя да придвижи случая? Можете да го направите тук .
Ще ти стискам палци. 🤞☘️
Hello, I see that you also have problems with the withdrawal. I would say that this casino is not the best choice with such a safety index, but I think you already know that.
As for the fact that you think gambling sites are more likely to bow to the casino side, I wouldn't be so sure about that statement. We pride ourselves on a fair approach and are never biased one way or the other and try to look at everything fairly.
However, to get back to your withdrawal, have you had problems with this casino before based on what you described and have you played here again even though you already knew that withdrawals take quite some time ? The casino also told you why it takes so long, i.e. what is the reason for it.
Anyway, it's good that you have filed a complaint and I firmly believe that our team can help you. Additionally, could you please answer Kristina so that she can move the case forward ? You can do so here.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️
Вече отговорих на Кристина (изпратих доказателство за дискусия със spintornado). При нужда мога да изпратя отново. Все още spintornado казва едни и същи извинения за всички играчи и не плаща. Поне според различните сайтове за комарджии.
I have answered already to Kristina (i sent proof of discussion with spintornado). I can send again if needed. Still spintornado says same excuses for all players and doesnt pay. At least according different gamblers sites.
Тогава е в реда на нещата. Говорих с нея и тя ще провери отново, за да се увери, че е получила всичко необходимо и ако има нещо, от което се нуждае, ще ви пише в темата за оплакване.
Както и да е, какво извинение използва казиното, че отнема толкова време да тегли?
Then it's in order. I have spoken to her and so she will check again to make sure she got everything she needed and if there is anything she requires she will write to you in complaint thread.
Anyway, what excuse does the casino use for taking so long to withdraw ?
Ако все още е същото, разбирам, че сте нервен и притеснен как ще се развие всичко. Но жалбата все още е отворена, така че ще видим накъде отива нашият екип.
Надяваме се, че вашият случай в крайна сметка ще бъде разрешен и ще получите парите си, въпреки че продължава от доста време.
If it's still the same, I understand that you are nervous and worried about how it will all turn out. But the complaint is still open so we'll see where our team goes.
Hopefully your case will eventually be resolved and you will get your money, even though it has been going on for quite a while.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.