преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinsUp Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит с бонуса за добре дошли миналия месец, защото имаха Pragmatic на 96%, но слотовете така или иначе бяха напълно мъртви, едва можах да достигна 20% залагане.
Виждам, че сега са ги изнервили до 94% версиите, така че няма причина да се връщат там.
Made a deposit with the welcome bonus last month because they had Pragmatic at 96% but the slots were fully dead anyway, I could barely reach 20% wagering.
I see they have now nerfed them to the 94% versions, so no reason whatsoever to return there.
Попитахте ли също казиното защо са предприели тази стъпка или вече не си струва? Какви слотове сте играли тук от pragmatic? 🙂
Did you also ask the casino why they took this step or is it not worth it anymore ? What slots have you played here from pragmatic ? 🙂
Току-що се присъединих тук, изглежда добре досега. Заявих за теглене преди 42 часа. Попитах ги там време за теглене, те казаха, че 72 часа, мисля, че това е малко, това е нормална тактика да изиграете парите си, така че взех 3 дни почивка, за да видим дали ще дойдат печалбите, ще ви държа в течение
I've just joined here seems ok so far I've put in for a withdrawal 42 hours ago I asked them there time on withdrawal they said 72 hours think that's a bit much that is a normal tactic to play your money away so I took a 3 day time out see if the winnings come I'll keep you posted
Здравейте, любопитно ми е как ще стане и кога ще получите парите си. В някои казина отнема много повече време, така че 3 дни изобщо няма да ме притесняват.
Ще бъда тук и чакам добри новини.
Hello, I'm curious to know how it will turn out and when you will get your money. In some casinos it takes a lot longer so 3 days wouldn't bother me at all.
I'll be here waiting for good news.
Е, това е страхотна новина и се радвам, че удържаха на думата си. Хубаво е, когато на едно казино може да се разчита, защото доверието е важно, особено когато е онлайн.
Ще останеш ли в това казино? 🙂
Well, that's great news and I'm glad they kept their word. It's nice when a casino can be relied on because credibility is important, especially when it's online.
Are you going to stay with this casino ? 🙂
Така че, ако имате нови преживявания, уведомете ме, ще ги очаквам с нетърпение. 🙂
So if you have any new experiences let me know, I'll be looking forward to it. 🙂
Игрите в това казино се плащат добре, но те отнемат много време за теглене, до 3 дни.
The games at this casino pay well, but they take a long time to withdraw, up to 3 days.
Os jogos neste cassino pagam até bem ,mas eles demoram muito o saque ,chega a ser até 3 dias.
Всичко си има предимства и недостатъци според мен. 3 дни няма да са много за мен, защото знам, че играчите чакат някъде другаде парите си няколко седмици. Но знам, че не е нужно да ти го казвам.
Мислите ли, че ще играете в това казино отново, ако ви хареса тук?
Everything has its advantages and disadvantages as I see it. 3 days wouldn't be too much for me because I know that players are waiting somewhere else for their money for several weeks. But I know I don't have to tell you that.
Do you think you will play in this casino again if you like it here ?
Винаги играя с тях, най-лошото от тях е само този път.
I always play with them, the worst of them is only this time.
Eu jogo sempre neles,o ruim deles e só este tempo.
Тогава се радвам, че всичко друго е наред. Може би един ден тегленията ще станат по-бързи. Какъв метод използвате за теглене? Има ли опция за крипто? 🙂
Then I am glad that everything else is fine. Maybe one day the withdrawals will be faster. What method do you use to withdraw ? Is there a crypto option? 🙂
Използвам само Pix Brasil, но има опции за криптиране и други като astropay, neteller.
I only use Pix Brasil, but there are encryption options, and others such as astropay, neteller.
Uso somente Pix Brasil,mas existe opções de criptografia,e outras como astropay,neteller.
О, да, помня, ти ми каза това, но аз го забравих. Благодаря тогава и ще видим дали тегленията ще се ускорят в бъдеще. Може би в крайна сметка ще стане едно от любимите ви казина. 🙂
Oh yes I remember, you told me that but I did forget it. Thanks, then, and we'll see if the withdrawals speed up in the future. Maybe it'll end up being one of your favourite casinos. 🙂
Според вас колко време е правилно да подадете жалба? Чакам тегленето от 3 дни, поддръжката ме моли само да изчакам, VIP поддръжката дори не отговаря, в миналото компанията Dama плащаше за максимум 2 часа. И стойността не достига 200 USD, твърде малко за задържане на теглене за 3 дни.
How long do you think is correct to open a complaint? I've been waiting for the withdrawal for 3 days, support only asks me to wait, VIP support doesn't even respond, in the past the company Dama paid in a maximum of 2 hours. And the value doesn't reach 200 USD, too little to hold a withdrawal for 3 days.
Quanto tempo você acha correto abrir uma reclamação?,já estou a 3 dias esperando o saque,o suporte só pede para esperar,o suporte vip nem responde, antigamente a empresa Dama pagava no maximo em 2 horas. E o valor não chega a 200 usd ,muito pouco pra segurarem um saque 3 dias.
Бих казал, че имаме стандарт от 14 дни, които даваме на казината да изплатят на играч. Дотогава трябваше да са направили всичко необходимо, за да ви изпратят парите, така че ако не бях се чувал повече от седмица и не знаех нищо ново, щях да помисля отново.
Все пак трябва да се добави, че докато не изминат 14 дни, екипът няма да се свърже с казиното и за момента ще ви задава само подходящи въпроси. Въпреки че вярвам, че вече знаете как работи тук.
Така че ще се опитам да изчакам, ако получите парите си или ако казиното се свърже с вас.
Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂
I would say that we have a standard of 14 days that we give casinos to pay out a player. By then they should have done everything necessary to send you the money, so if I hadn't heard from them in over a week and I didn't know anything new, I'd reconsider.
However, it should be added that until 14 days have passed, the team will not contact the casino and will only ask you relevant questions for the time being. Although I believe you already know how it works here.
So I'd try to wait if you get your money or if the casino contacts you.
You think you can handle it? 🙂
страхотно, просто кажи, ако нещо се промени, ще бъда тук. 🙂
great just say if something changes, I will be here. 🙂
За съжаление, 4 дни по-късно те не са платили, анулирах тегленето и загубих всичко, оставих парите за тях, сигурно изпитват финансови затруднения
Unfortunately, 4 days later they haven't paid, I canceled the withdrawal and lost everything, I left the money for them, they must be going through financial difficulties
Infelizmente 4 dias e eles não pagaram ,cancelei o saque e perdi tudo,deixei o dinheiro para eles,devem estar passando por dificuldades financeiras
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.