ФорумКазинаSpinsUp Casino - обща дискусия

SpinsUp Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от SCATT3R
|
1541 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinsUp Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Направих депозит с бонуса за добре дошли миналия месец, защото имаха Pragmatic на 96%, но слотовете така или иначе бяха напълно мъртви, едва можах да достигна 20% залагане.


Виждам, че сега са ги изнервили до 94% версиите, така че няма причина да се връщат там.

Автоматичен превод:
SCATT3R
преди 3 месеца

Попитахте ли също казиното защо са предприели тази стъпка или вече не си струва? Какви слотове сте играли тук от pragmatic? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Току-що се присъединих тук, изглежда добре досега. Заявих за теглене преди 42 часа. Попитах ги там време за теглене, те казаха, че 72 часа, мисля, че това е малко, това е нормална тактика да изиграете парите си, така че взех 3 дни почивка, за да видим дали ще дойдат печалбите, ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Cabra54
преди 3 месеца

Здравейте, любопитно ми е как ще стане и кога ще получите парите си. В някои казина отнема много повече време, така че 3 дни изобщо няма да ме притесняват.

Ще бъда тук и чакам добри новини.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добрите новини са спазили думата, че са платили, без да се притесняват

Автоматичен превод:
Cabra54
преди 3 месеца

Е, това е страхотна новина и се радвам, че удържаха на думата си. Хубаво е, когато на едно казино може да се разчита, защото доверието е важно, особено когато е онлайн.

Ще останеш ли в това казино? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Взех си почивка, но да, ще остана

Автоматичен превод:
Cabra54
преди 2 месеца

Така че, ако имате нови преживявания, уведомете ме, ще ги очаквам с нетърпение. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Игрите в това казино се плащат добре, но те отнемат много време за теглене, до 3 дни.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

Всичко си има предимства и недостатъци според мен. 3 дни няма да са много за мен, защото знам, че играчите чакат някъде другаде парите си няколко седмици. Но знам, че не е нужно да ти го казвам.

Мислите ли, че ще играете в това казино отново, ако ви хареса тук?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Винаги играя с тях, най-лошото от тях е само този път.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

Тогава се радвам, че всичко друго е наред. Може би един ден тегленията ще станат по-бързи. Какъв метод използвате за теглене? Има ли опция за крипто? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Използвам само Pix Brasil, но има опции за криптиране и други като astropay, neteller.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

О, да, помня, ти ми каза това, но аз го забравих. Благодаря тогава и ще видим дали тегленията ще се ускорят в бъдеще. Може би в крайна сметка ще стане едно от любимите ви казина. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Според вас колко време е правилно да подадете жалба? Чакам тегленето от 3 дни, поддръжката ме моли само да изчакам, VIP поддръжката дори не отговаря, в миналото компанията Dama плащаше за максимум 2 часа. И стойността не достига 200 USD, твърде малко за задържане на теглене за 3 дни.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

Бих казал, че имаме стандарт от 14 дни, които даваме на казината да изплатят на играч. Дотогава трябваше да са направили всичко необходимо, за да ви изпратят парите, така че ако не бях се чувал повече от седмица и не знаех нищо ново, щях да помисля отново.

Все пак трябва да се добави, че докато не изминат 14 дни, екипът няма да се свърже с казиното и за момента ще ви задава само подходящи въпроси. Въпреки че вярвам, че вече знаете как работи тук.

Така че ще се опитам да изчакам, ако получите парите си или ако казиното се свърже с вас.

Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Ще чакам, благодаря.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 2 месеца

страхотно, просто кажи, ако нещо се промени, ще бъда тук. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

За съжаление, 4 дни по-късно те не са платили, анулирах тегленето и загубих всичко, оставих парите за тях, сигурно изпитват финансови затруднения

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини