НачалоФорумКазинаSpinsala Casino - обща дискусия

Spinsala Casino - обща дискусия (страница 6)

16 445 преглеждания 143 отговора |
преди 1 година
|
1...5 6 78
Добавете пост
Romi
преди 8 месеца

Каква липса на професионализъм!!!!!!!!

Каква липса на образование!!!!

Каква липса на здрав разум!

Каква липса на емпатия!!! Какъв жалък отговор.

Автоматичен превод:
louhija
преди 8 месеца

Не си заслужава. Дори вече не знам какво да мисля! Вместо да го решат, те си мислят, че ги атакуваме. Това е нелепо! Дори ме изгониха от форума 🤣 Вече не знам какво да мисля. Дамян? Лазард? Притежавате ли гуруто?

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 8 месеца

Да, не знам, може би те не могат просто да приемат критиката и да мислят, че просто ги атакуваме или нещо подобно. Наистина непрофесионално действие.

Редактирано
Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 8 месеца

Те не могат да свършат проста работа, за да попречат на повече хора да попаднат на измамата. Вместо това те ни обвиняват, че сме ядосани, защото не могат или не искат да свършат работата сами. Или просто се оправдават. Такива неща са сериозни и трябва да се вземат с приоритет. Но не, няма да ги е грижа по-малко за този случай. Минаха 2 седмици, откакто им изпратих доказателствата.


Щеше да е добре, ако бяха предупредили играчите или коригираха рецензията, че това казино се разследва, но не, те рекламират този сайт, сякаш е добро място...

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не си заслужава. Дори вече не знам какво да мисля! Вместо да го решат, те си мислят, че ги атакуваме. Това е нелепо! Дори ме изгониха от форума 🤣 Вече не знам какво да мисля. Дамян? Лазард? Притежавате ли гуруто?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бяхме много търпеливи с вашия прекомерен подход към този форум. За последен път ви информирам, че ние, администраторите, не можем да разрешим проблема и вашите отговори са неразбираеми. Не става дума за това, че Caino Guru игнорира вашата обратна връзка, както вие продължавате да казвате; става въпрос за това, че сте глухи за разумна комуникация от доста време.

Благодаря ви много за първоначалните усилия и бъдете здрави. Всяко по-нататъшно злоупотреба ще доведе до отстраняването ви от форума. благодаря

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, не знам, може би те не могат просто да приемат критиката и да мислят, че просто ги атакуваме или нещо подобно. Наистина непрофесионално действие.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Бяхме много търпеливи с вашия прекомерен подход към този форум. За последен път ви информирам, че ние, администраторите, не можем да разрешим проблема и вашите отговори са неразбираеми. Не става дума за това, че Caino Guru игнорира вашата обратна връзка, както вие продължавате да казвате; става въпрос за това, че сте глухи за разумна комуникация от доста време.

Благодаря ви много за първоначалните усилия и бъдете здрави. Всяко по-нататъшно злоупотреба ще доведе до отстраняването ви от форума. благодаря

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не виждам прекален подход от моя страна.

Очакваме го с нетърпение.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, същото и тук. Никой от нас не е обидил никого от вас. Не както сме ти казвали „майната ти" или нещо подобно. Откога свободата на словото и даването на обратна връзка и критика е обидно поведение? И вашият отговор на това е да ни забраните? Да, нека просто накараме хората да млъкнат и да не им позволяваме да дават обратна връзка, особено когато е отрицателна... Освен това не съм ви обвинявал в нито един момент, говорил съм общо, когато казвам „вие", имайки предвид казино гуру на организацията.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това ми е достатъчно, за да видя как този сайт се справя с нещата и е ужасно. Ще препоръчам други партньорски сайтове на хората в бъдеще. Аз съм в discord групи с хиляди играчи. Последното нещо, което ще кажа е, че си представете, че можехте да спестите парите на хората, предупреждавайки играчите, но никой Гуру не рекламира този сайт, сякаш е добър, въпреки че доказателствата бяха изпратени преди седмици. И когато дадете отрицателна обратна връзка, ви заплашват да бъдете баннати.

Непрофесионално поведение. Забавяне на сериозни неща и дори непредупреждаване на играчите, за да се предотврати повече хора да попаднат на измамата.

Автоматичен превод:
louhija
преди 8 месеца

Сега, след като взехте решение, искате ли вашият акаунт в Casino Guru да остане отворен? Просто питам, защото преглеждането на всичко, което вече казах, наистина е безсмислено и предпочитам да уважа времето ви.

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Не искам акаунтът ми да бъде закрит? Опитвате се да кажете, че ще закриете акаунта ми само защото имам своето мнение и съм ви дал обратна връзка? Така звучи. Почти като изнудване...

Автоматичен превод:
louhija
преди 8 месеца

Е, след това, което казахте по адрес на Casino Guru, очаквах да предпочетете да си тръгнете, което обикновено се свързва със закриването на акаунта. Наистина не виждам смисъл да продължавам такава комуникация. ти ли


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Може да не харесвате мен или моите мнения, но имам право да общувам тук с други играчи в бъдеще. Имам чувството, че се опитвате да се отървете от мен и да предлагате подобни неща е непрофесионално.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Louhija, не си струва... Забрави.

Не разбирам агресивното поведение.

Можем само да се надяваме, че нещата ще бъдат актуализирани междувременно.


приятен ден

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 8 месеца

Да, да се надяваме, че ще направят нещо скоро, преди повече играчи да са попаднали на измамата. Дори не искам да говоря с нея, но тя все още решава да ме провокира. Приятен ден и аз.

Редактирано
Автоматичен превод:
louhija
преди 8 месеца

Никога не е ставало въпрос за мнения.

Учтиво се опитах да кажа, че никой от цялото Casino Guru не чете форума; само администраторите го правят, така че ако и двамата предпочитате да го натискате, няма смисъл, защото само ние ще четем отзивите ви. Вече ви благодарих и се извиних на екипа за данни, но вие продължавате да пробутвате нещо някъде. И така, ето ни сега.

Съжалявам за опита, но вашата публикация няма да промени текущата ситуация и само аз и колегите ми сме тук, за да се „срещнем с вас". Сега по-ясно ли е, моля?

Не става въпрос за моята агресия, а за целта на форума. Никой няма да се свърже с вас тук. Можете ли любезно да го приемете, моля?


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Louhija, не си струва... Забрави.

Не разбирам агресивното поведение.

Можем само да се надяваме, че нещата ще бъдат актуализирани междувременно.


приятен ден

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Същото и за вас:

Учтиво се опитах да кажа, че никой от цялото Casino Guru не чете форума; само администраторите го правят, така че ако и двамата предпочитате да го натискате, няма смисъл, защото само ние ще четем отзивите ви. Вече ви благодарих и се извиних на екипа за данни, но вие продължавате да пробутвате нещо някъде. И така, ето ни сега.

Съжалявам за опита, но вашата публикация няма да промени текущата ситуация и само аз и колегите ми сме тук, за да се „срещнем с вас". Сега по-ясно ли е, моля?

Не става въпрос за моята агресия, а за целта на форума. Никой няма да се свърже с вас тук. Можете ли любезно да го приемете, моля?


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Очаквам да ми отговорите на имейла.

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 8 месеца

Също така чакам ръководителят на екипа за данни да отговори на имейла ми, но да видим дали някога ще ми отговори.

Автоматичен превод:
Miidelgado
преди 8 месеца

благодаря Изпратих няколко напомняния от ваше име. Не смея обаче да ти обещая среща.

Ще се върна най-вероятно в четвъртък; не се колебайте да ме актуализирате, когато се върна на работа. Все още вярвам, че всички споделяме една обща цел и не съм опозиция.


Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини