преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вярно ли е, че не можете да се регистрирате от Австрия или имате право? И какво означава, че трябва да се плащат спящи акаунти, ако не влезете.
Вярно ли е?
Is that true: that you can't register from Austria, or are you allowed to? And what does it mean that dormant accounts have to be paid for if you don't log in.
Is that true?
Stimmt das: Das man sich aus Österreich gar nicht anmelden kann, oder darf? Und was heisst das, dass aus ruhenden Konten was bezahlt werden muss, wenn man sich nicht einloggt.
Stimmt das auch?
Здравейте,
според нашите констатации, казиното не допуска играчи от Австрия:
По-важното е, че този не е лицензиран да предоставя услуги на австрийския пазар, така че не трябва да играете там.
Към неактивните сметки:
„Казиното събира средства от пасивни акаунти. Това казино събира всички баланси на играчи (или начислява много висока такса за пасивни сметки), които са били неактивни за определен период от време (24 до 36 месеца)."
За да избегнете това, винаги трябва да теглите баланса си, преди да напуснете казиното за по-дълъг период от време. 😉
Hello,
according to our findings, the casino does not allow players from Austria:
More importantly, this one is not licensed to provide services on the Austrian market, so you should not play there.
To the dormant accounts:
"The casino collects funds from dormant accountsThis casino collects all player balances (or charges a very high fee for dormant accounts) that have been inactive for a specified period of time (24 to 36 months)."
To avoid this, you should always withdraw your balance before you leave the casino for a longer period f time. 😉
Hello,
according to our findings, the casino does not allow players from Austria:
More importantly, this one is not licensed to provide services on the Austrian market, so you should not play there.
To the dormant accounts:
"Das Casino hebt Gelder von ruhenden Konten einDieses Casino hebt den gesamten Spielerkontostand (oder verrechnet eine sehr hohe Gebühr für ruhende Konten) ein, die für einen bestimmten Zeitraum (24 bis 36 Monate) inaktiv waren."
To avoid this, you should always withdraw your balance before you leave the casino for a longer period f time. 😉
Изглежда, че има казино със същото име, но предполагам, че са различни собственици и не е свързано с Genesis Global.
https://spinit.com/en/
There looks to be a casino using the same name but I assume different owners and not connected to Genesis Global.
https://spinit.com/en/
Благодаря ви за тази информация.
Нашият екип за данни ще го провери и ще види дали казиното е отворено отново или е различно, използващо същото име.
Мога ли да попитам дали вече сте играли там?🤔
Thank you for this information.
Our data team will check it out and see if the casino is opened again or if it is a different one using the same name.
May I ask if you played there already?🤔
добре сега разбирам
Да видим какво ще успеем да разберем.
Интересна ли беше офертата?
Alright. I understand now.
Let's see what we'll be able to find out.
Was the offer any interesting, though?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.