Е, разбира се, те не изглеждат едно и също лице. Различни имена различни акаунти. Кога за последен път сте използвали произведението „Slick"? хаха Аз съм в дигиталния маркетинг от 20 години, тези отзиви са фалшиви.
Well of course they don't appear to be the same person. Different names different accounts. When was the last time you used the work "Slick" if ever? LOL. I've been in digital marketing for 20 years, these reviews are fake.
Да, това е подозрително, но в най-добрия случай просто подозрително.
Изпитвам същото чувство всеки път, когато видя "първокласен", честно казано.
Yes, this is suspicious, but just suspicious at best.
I'm having the same feeling every time I see "top-notch", to be honest.
Здравейте, някой казва, че прегледът ми тук за spinfinity cherry jackpot roarin 21 casino max е подозрителен? Е, мога да кажа, че не е защото спечелих много пари от тях и нямах проблеми с изплащането. Просто бях развълнуван в деня, когато написах рецензията. Съжалявам, ако някой мисли, че е измама. Просто почувствах необходимост да изясня, че не е фалшива рецензия... Благодаря,
Джоузеф С. Моето потребителско име е slicksallin1979 btw
Hi there ,I someone is saying my review on here for spinfinity cherry jackpot roarin 21 casino max is suspicious? Well I can say it’s not because I won a lot of money from them and had no problems with payout. I was just excited the day I wrote the review. Sorry if someone thinks it’s a scam . I just felt the need to clarify it’s not a fake review …Thanks ,
Joseph S . My username is slicksallin1979 btw
Здрасти!
Бих искал да ви благодаря, че се включихте в тази тема. За мен за първи път виждам такъв отговор. 👏
Всеки път, когато нашият екип преглежда прясно изпратени рецензии, основното е да разгледаме честно техните стойности и качеството на предоставената информация. Освен това, ние продължаваме да се питаме: "Този играч наистина ли е играл там?"
Най-новото ни допълнение към формуляра за изпращане, потребителското име или имейлът, който играчът използва в казиното, беше създадено, за да ни помогне да се справим с този въпрос.
Най-общо казано, качеството на казиното може да се промени и не всеки играч трябва да бъде доволен като вас. 🤷♀️
Радвам се, че прегледът ви е автентичен; това е важното, бих казал.
Hi there!
I'd like to thank you for getting engaged on this subject. For me, this is the first time I've seen such a response. 👏
Each time our team reviews freshly submitted reviews, the main point is to fairly consider their values and the quality of the provided information. Aside from that, we keep asking ourselves, "Has this player truly played there?"
Our latest addition to the submit form, the username or email the player uses in the casino, was created to help us deal with this question.
Generally speaking, the casino's quality may change, and not every player has to be satisfied like you were. 🤷♀️
I'm glad your review is genuine; this is what matters, I'd say.
Здравейте, да ви кажа честно, не знам за какво говорите, защото всички ваши потребителски отзиви, които сте написали досега (3), са одобрени.
Просто се чудех дали отговаряте на реакцията на играч отпреди няколко месеца? Ако е така, можете да използвате функцията "отговор", за да няма объркване.
Както и да е, мисля, че ако сте отговорили на играча, както казах, това е обяснено от Даниел и всичко е наред. 🙂
Hi, to tell you the truth I don't know what you are talking about because all your user reviews you have written so far (3) have been approved.
I was just wondering if you were responding to a player's reaction from a few months ago ? If so you can use the "reply" feature so there is no confusion.
Anyway, I think that if you replied to the player as I said, it was explained by Daniel and everything is fine. 🙂
Да, това беше реакция на играчите, мислещи, че съм написал фалшива рецензия. Не е голяма работа . Благодаря 😊
Yes it was a players reaction thinking I wrote a fake review. No biggie . Thanks 😊
Разбирам, без притеснения тогава. Приятен ден. 🙂
I understand, no worries then. Have a nice day. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.