преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с SpinBounty Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
изглежда, че имате проблем с проверката, нали?
Не можах да видя какво сте поставили в жалбата си, докато екипът по жалбата не я оцени,
така че сега само предполагам.
Hello,
it seems like you have a problem with the verification, haven't you?
I could not see what you put into your complaint until the complaint team evaluate it,
so I'm just guessing now.
Здравейте, точно.
Не мога да се свържа с онлайн поддръжка.
Документите ми чакат с дни.
Hello, exactly.
I cannot contact online support.
My documents are pending for days.
Olá, exatamente .
Não consigo contato com suporte online.
Meus documentos estão pendentes á dias.
Здравейте,
Сега виждам.
Няма отговор на имейл и не е възможен чат.
Може би все пак ще звучи глупаво, опитвали ли сте да се обадите на техния номер?
Опитах се да намеря и техния профил в социалните мрежи, но не успях.
Както и да е, бих казал, че проверката на документи може да отнеме една седмица, зависи от капацитета на казиното. 🙁
Hello,
I see now.
No email answered and no chat possible.
Maybe it will sound silly still, have you tried to call their number?
I tried to find their social media profile as well but was not successful.
Anyway, I'd say that documents verification could take a week, it depends on the casino's capacity. 🙁
Какъв изглежда е проблемът?
Свързахте ли се с казиното, за да потърсите съвет?
What seems to be the issue?
Did you contact the casino to seek advise?
Това означава, че вашият депозит никога не се е появявал във вашата казино сметка? Или междувременно е изчезнал?
Страхувам се, че не те следвам. 🤔
От друга страна, оплакването е за това :
„Казиното твърдеше, че не спазва правилата, тъй като имам цялата история, имам всичко, спечелих 5 хиляди и не ми платиха, те просто изчезнаха с парите ми" Така че по-вероятно става въпрос за анулирани печалби. Предполагам.
Meaning your deposit has never appeared in your casino account? Or has vanished in the meantime?
I fear I don't follow you. 🤔
On the other hand, the complaint is about this:
"The casino claimed that it did not comply with the rules, since I have all the history I have everything, I won 5 thousand and they did not pay me, they simply disappeared with my money" So it's more likely about voided winnings. I presume.
И кое правило сте обвинени в нарушение, моля?
След като казиното разбере, че сте нарушили някакви правила, вашият баланс може да бъде анулиран поради нарушението, разбирате ли?
And which rule have you been accused of breaching, please?
Once the casino finds out you violated any rules, your balance might be voided due to the violation, you know?
Без правила, което наистина беше шега, само защото беше висока сума, имам всички истории на печалбите там
No rules that was really a joke just because it was a high amount, I have all the earnings histories there
Nenhuma regra isso foi muito uma sacanagem so porque era um valor alto, eu tenho todo os históricos de ganhos la
Ако все още не сте го направили, моля, изпратете всички съответни комуникации, екранни снимки - всичко на отговорника за оплакване . Много е важно, особено в случаите, когато казиното не казва буквално нищо!
Благодаря ви и успех!
If you have not done it yet, please send all relevant communications, screenshots - everything to the complaint handler. It's very important, especially in cases where the casino says literally nothing!
Thank you and best of luck!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.