НачалоФорумКазинаSpinbookie Casino - обща дискусия

Spinbookie Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от rikke007
|
3 158 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
преди 1 месец

Spinbookie току-що запази 1843,52 солес, имах лоши препоръки за тази къща, но им се доверих, тъй като сметката ми беше валидирана и вече бях направил теглене.


Вторият път, когато исках да изтегля, чаках повече от седмица и не продължи, така че отмених, след това направих още два опита и също не продължи, опитах през astropay, crypto, писах на поддръжката и те ми казаха, че ще разгледат моя случай, но така и не получих отговор.


В неделя се опитах да изтегля отново, тъй като бяха активирали банков превод, а днес получавам съобщение, че ще задържат парите ми, тъй като крия самоличността си с помощта на VPN, което е невярно, използвам само мобилния си телефон и имам нямам идея как да използвам VPN.

Накратко, хората в тази къща са безсрамни крадци. Пиша тук, за да предупредя другите да не се хващат на тази измама, тъй като, както виждам в други коментари, те не връщат откраднатите пари.

Автоматичен превод:
anamemor
преди 1 месец

Тази ситуация в казиното не ми изглежда никак добра.

Може ли да попитам кога за последен път успяхте да изтеглите парите от там?

Вярвам, че това е интересен случай за нашия екип за жалби и те със сигурност ще бъдат повече от щастливи да го разгледат по-задълбочено.

И така, бихте ли искали да подадете жалба тук и да се надяваме заедно да успеем да постигнем най-доброто решение?

Това е напълно безплатно и всичко, което трябва да направите, е да последвате тази връзка и да обясните цялата ситуация.

Моля, уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

След предложение от някой на тази страница, подадох оплакването си за това казино и грабежа, който то извърши срещу мен.


След предоставяне на екранни снимки на имейли и неуспешни опити за теглене, персоналът на тази страница на име Михал казва, че се е свързал със Spinbookie и че всъщност е потвърдил с информацията, предоставена му от Spinbookie, че съм създал не един или два акаунта, а множество акаунти с същия IP и че всички тези акаунти са имали подобен модел на игра.


Освен това поисках едни и същи бонуси във всички тях. Луд ли бях или какво? Тази къща има само бонус за добре дошли и бонус за уикенда, които приложих веднъж или два пъти.


Накратко, накараха ме да си губя времето, не си губете времето да се оплаквате тук, оставам с впечатлението, че работят заедно, има причина тази къща на Spinbookie да има толкова лоши референции, трябва да има организация, където можете да докладвате за тези къщи които вярват, че имат много власт да правят или отменят с парите на тези, които им се доверяват.


Като препоръка: тази страница трябва да показва на тези, които подават жалбата си, информацията, предоставена от казиното, за да могат да сравняват, в противен случай се създава впечатлението, че тази страница също е измама.

Автоматичен превод:
anamemor
преди 3 седмици

Казиното е предоставило доказателства, че няколко акаунта са направени от един и същ IP адрес, както е посочено във вашата жалба . Ето защо Михал трябваше да го отхвърли.

Има ли някаква възможност някой друг да отвори тези акаунти?

Само по този начин може да се обясни, нали знаете.🤷‍♀️


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини