НачалоФорумКазинаSpinbookie Casino - обща дискусия

Spinbookie Casino - обща дискусия (страница 2)

 от rikke007
|
4 851 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3

Spinbookie току-що запази 1843,52 солес, имах лоши препоръки за тази къща, но им се доверих, тъй като сметката ми беше валидирана и вече бях направил теглене.


Вторият път, когато исках да изтегля, чаках повече от седмица и не продължи, така че отмених, след това направих още два опита и също не продължи, опитах през astropay, crypto, писах на поддръжката и те ми казаха, че ще разгледат моя случай, но така и не получих отговор.


В неделя се опитах да изтегля отново, тъй като бяха активирали банков превод, а днес получавам съобщение, че ще задържат парите ми, тъй като крия самоличността си с помощта на VPN, което е невярно, използвам само мобилния си телефон и имам нямам идея как да използвам VPN.

Накратко, хората в тази къща са безсрамни крадци. Пиша тук, за да предупредя другите да не се хващат на тази измама, тъй като, както виждам в други коментари, те не връщат откраднатите пари.

Автоматичен превод:
anamemor

Тази ситуация в казиното не ми изглежда никак добра.

Може ли да попитам кога за последен път успяхте да изтеглите парите от там?

Вярвам, че това е интересен случай за нашия екип за жалби и те със сигурност ще бъдат повече от щастливи да го разгледат по-задълбочено.

И така, бихте ли искали да подадете жалба тук и да се надяваме заедно да успеем да постигнем най-доброто решение?

Това е напълно безплатно и всичко, което трябва да направите, е да последвате тази връзка и да обясните цялата ситуация.

Моля, уведомете ни как върви.

Автоматичен превод:

След предложение от някой на тази страница, подадох оплакването си за това казино и грабежа, който то извърши срещу мен.


След предоставяне на екранни снимки на имейли и неуспешни опити за теглене, персоналът на тази страница на име Михал казва, че се е свързал със Spinbookie и че всъщност е потвърдил с информацията, предоставена му от Spinbookie, че съм създал не един или два акаунта, а множество акаунти с същия IP и че всички тези акаунти са имали подобен модел на игра.


Освен това поисках едни и същи бонуси във всички тях. Луд ли бях или какво? Тази къща има само бонус за добре дошли и бонус за уикенда, които приложих веднъж или два пъти.


Накратко, накараха ме да си губя времето, не си губете времето да се оплаквате тук, оставам с впечатлението, че работят заедно, има причина тази къща на Spinbookie да има толкова лоши референции, трябва да има организация, където можете да докладвате за тези къщи които вярват, че имат много власт да правят или отменят с парите на тези, които им се доверяват.


Като препоръка: тази страница трябва да показва на тези, които подават жалбата си, информацията, предоставена от казиното, за да могат да сравняват, в противен случай се създава впечатлението, че тази страница също е измама.

Автоматичен превод:
anamemor

Казиното е предоставило доказателства, че няколко акаунта са направени от един и същ IP адрес, както е посочено във вашата жалба . Ето защо Михал трябваше да го отхвърли.

Има ли някаква възможност някой друг да отвори тези акаунти?

Само по този начин може да се обясни, нали знаете.🤷‍♀️


Автоматичен превод:
Romi

Смешно е, защото две къщи в една и съща група казаха едно и също нещо за моите печалби и ги блокираха. Изглежда, че те наистина изтръгват потребителите и си измислят безсмислени извинения за това. Стойте далеч от тези момчета!!!

Някой може ли да ми каже дали казината на Фамагуста са били хакнати или нещо подобно, защото напоследък не са нормални, струва ми се, че крадци са превзели мрежата на казината, това е супер странно!!!

Автоматичен превод:

Няма шанс, тъй като влязох само през мобилния си телефон, това е единственият начин, така че ми се струва странно, че влязох през същия IP. Освен това, как си обяснявате депозитите, които направих, които никога не стигнаха до моята сметка? Писах им и те никога не ми отговориха за това, дали и заради IP-то?


Ясно е, че тази къща е измама. Трябва да има регулаторен орган, който да спира работата на измамни казина като това, рецензиите на други потребители потвърждават това.

Автоматичен превод:

Смешно е, защото две къщи в една и съща група казаха едно и също нещо за моите печалби и ги блокираха. Изглежда, че те наистина изтръгват потребителите и си измислят безсмислени извинения за това. Стойте далеч от тези момчета!!!

Някой може ли да ми каже дали казината на Фамагуста са били хакнати или нещо подобно, защото напоследък не са нормални, струва ми се, че крадци са превзели мрежата на казината, това е супер странно!!!

Автоматичен превод:

Изпитахте ли нещо и в това конкретно казино?

Дано да не се случи нещо сериозно. Какво искаш да кажеш, че не са нормални?

Автоматичен превод:

Няма шанс, тъй като влязох само през мобилния си телефон, това е единственият начин, така че ми се струва странно, че влязох през същия IP. Освен това, как си обяснявате депозитите, които направих, които никога не стигнаха до моята сметка? Писах им и те никога не ми отговориха за това, дали и заради IP-то?


Ясно е, че тази къща е измама. Трябва да има регулаторен орган, който да спира работата на измамни казина като това, рецензиите на други потребители потвърждават това.

Автоматичен превод:

За съжаление, тъй като имаше доказателство за 3 акаунта, открити от един и същ IP, не можем да помогнем по никакъв начин.

И също така, когато става въпрос за депозити, най-добрият начин е да се свържете с вашия доставчик на плащания, за да разрешите проблема.

Правили ли сте това?

Автоматичен превод:

Точно така, казаха ми, че плащането е обработено успешно.

Моля, изяснете ми следното:

- Ако Spinbookie каже, че акаунтът ми е открит със същия IP като два други акаунта, тогава.

Защо не блокирахте акаунта ми, след като го създадох?

Защо успях да изтегля преди това?

И ако уж според тях съм използвал VPN, което разбирам е за маскиране на IP адреса и местоположението, защо ще имам същото IP като другите акаунти?


Покажете ми тези доказателства, те са тези, които боравят с информацията и е лесно да я редактирате, за да бъде правилна и да покажете на casino.guru това, което им подхожда, тъй като те нямат авторитет, който да ги принуди да показват вярна информация, а вие са само посредници, които трябва да приемат информацията, която ви дават, тъй като нямате власт над тях.


Както и да е, аз вече приех тази огромна загуба на пари, така че оплакването ми всъщност е относно липсата на уважение към хората, от които Spinbookie безсрамно краде парите им, без никой да може да ги санкционира, и че те продължават да го правят, тъй като оплакванията продължават . Сега намерението ми е да предупредя потенциални нови играчи.

Автоматичен превод:
anamemor

Надявам се следващия път да избегнете подобни ситуации.

Автоматичен превод:
Romi

Да, те конфискуваха моите печалби в Nalu Casino и Treasure Spins със същия фалшив аргумент. Никога не съм използвал Vpns и никога не съм използвал стратегии за измама на системата и печелене на повече. Каква би била причината за това, след като правех печалба? Глупав ли съм сега?

Ние, играчите, оставаме без защита срещу тези произволни решения, защото те не ни позволяват да се защитаваме. Решението им е окончателно и не подлежи на спор.

Друго нещо, което ме озадачи е, че получавам много имейли от друга марка Famagousta, които ме молят да отворя сметка в това казино (Ohmyzino), никога не съм получавал толкова много имейли от техните казина, както напоследък. Има нещо странно в тях!

Автоматичен превод:
Snorfs

Просто това е официална нишка за Spinbookie, затова попитах дали сте имали някакви проблеми там, нали знаете. Моля, не смесвайте всички казина заедно.

Видях, че за съжаление жалбата ви в Treasure Spins не е разрешена, но какво ще кажете за другата? Може би нашият екип за оплаквания може да ви помогне. какво ще кажеш

А що се отнася до тези имейли, опитвали ли сте да ги блокирате, може би? Надяваме се, че трябва да помогне.🤔

Автоматичен превод:

file Откраднаха ми повече от 700 usd, първо 169 със същата история, че използвах няколко IP-та и не знам какво по дяволите става като цяло, сега ми откраднаха 425 usd, които казват, че са дискреционни и дори не съм използвал нито един от техните бонуси, сега новото ми теглене от 199 usd какво ще кажат? Че марсианците са виновни. Това е отвратителна къща за залагания, те са крадци. Просто искам да изтегля парите си, без да използвам бонуси, а тези негодници просто откраднаха без причина.

Казвам им, че съм самотна майка и че ме ограбват. Те буквално ми се смеят и ми казват, че решението е окончателно. Искам им книгата за оплаквания и не искат да ми дадат нищо.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
esmeraldacontable94

Всички казина на тази марка напоследък правят това, аз също съм бил жертва на тези кражби. Подозирам, че са хакнати, от няколко месеца са супер странни!!!

Автоматичен превод:
esmeraldacontable94

Сега Casino Guru ще ви предложи да бъдете посредник и за ваше съжаление, Spinbookie ще им покаже доказателствата, показващи, че сте използвали VPN и че сте създали няколко акаунта с едно и също IP, и тъй като няма да имате възможност да се защитите, тъй като те са съдия и страна, Casino Guru ще трябва само да приеме това, което казват.

Съжалявам, това е много разочароващо; Все пак ме ограбиха, дано ти платят поне последното теглене, успех.

Автоматичен превод:

file Откраднаха ми повече от 700 usd, първо 169 със същата история, че използвах няколко IP-та и не знам какво по дяволите става като цяло, сега ми откраднаха 425 usd, които казват, че са дискреционни и дори не съм използвал нито един от техните бонуси, сега новото ми теглене от 199 usd какво ще кажат? Че марсианците са виновни. Това е отвратителна къща за залагания, те са крадци. Просто искам да изтегля парите си, без да използвам бонуси, а тези негодници просто откраднаха без причина.

Казвам им, че съм самотна майка и че ме ограбват. Те буквално ми се смеят и ми казват, че решението е окончателно. Искам им книгата за оплаквания и не искат да ми дадат нищо.

Автоматичен превод:

В този случай имате право да подадете жалбата си и нашият екип ще я разгледа възможно най-скоро. След това ще бъдете информирани какво трябва да се направи.

Ние ще проучим целия въпрос и се надяваме, че ще можем да ви помогнем, за да разрешите всичко.

От колко време играете в това казино, моля, и защо не сте направили нищо досега, ако много пъти са ви крали парите, както казахте?

Автоматичен превод:
Romi

Вече подадох молбата си със снимки и всичко.

Играя от не повече от 2 месеца и половина, при първия обир на 169 се случи така исках да си изтегля парите от около 350 usd, но те ми върнаха баланс и откраднаха 169 usd, от яд, защото се ядосах заложих 200 от баланса, който ми беше останал, за съжаление спечелих, казах добре поне мога да възстановя това, от което са яли аз, спечелих приблизително повече от 645 usd от моите реални пари в залагания, писах им и ги молех да ми кажат, ако нарушавам някаква грешка, така че това, което направиха първия път, да не се повтори, казаха ми, че акаунтът ми е потвърден, но не могат да кажат нищо, че искам теглене и че отговорният отдел ще ми даде отговор, поисках имейл на отговорния отдел и те не искаха да ми го дадат, поисках книгата за оплаквания (Приложен е към жалбата ми) и те не искаха да ми го дадат, тогава казах, добре, ще изтегля само 200 USD, за да не създават проблем и Това, което направиха, беше да ми върнат 199 USD от тези 200 и изядоха наличния ми баланс в сметката от 425 USD, така че потърсих в Интернет какво мога да направя и тогава намерих тази страница на Guru, сега, когато поисках баланса си от 199 USD и не знам каква лъжа ще кажат сега, Два пъти ме ограбиха, първият път потърсих вътрешно решение, вторият път намерих тази страница на Гуру, а третият път ще видим каква лъжа ще кажат тези крадци, за да ми откраднат парите.

Автоматичен превод:
anamemor

Леле, не ми казвайте, толкова е жалко, че абсолютно нищо не може да се направи и могат да крадат пари просто така и никой не може да ги регулира. Доста ме разочарова, че те казват, че имат окончателното решение и че няма промени, че буквално не се притесняват повече, защото нямаше да ме изслушат.

Автоматичен превод:

Сега Casino Guru ще ви предложи да бъдете посредник и за ваше съжаление, Spinbookie ще им покаже доказателствата, показващи, че сте използвали VPN и че сте създали няколко акаунта с едно и също IP, и тъй като няма да имате възможност да се защитите, тъй като те са съдия и страна, Casino Guru ще трябва само да приеме това, което казват.

Съжалявам, това е много разочароващо; Все пак ме ограбиха, дано ти платят поне последното теглене, успех.

Автоматичен превод:

Просто исках да добавя, че жалбата ви е свързана и със спортни залагания, така че така или иначе не можем да ви помогнем. Това е цялата ситуация. Съжалявам, разбира се, че свърши така и се надявам, че никога повече няма да имате същите проблеми.

Автоматичен превод:

Вече подадох молбата си със снимки и всичко.

Играя от не повече от 2 месеца и половина, при първия обир на 169 се случи така исках да си изтегля парите от около 350 usd, но те ми върнаха баланс и откраднаха 169 usd, от яд, защото се ядосах заложих 200 от баланса, който ми беше останал, за съжаление спечелих, казах добре поне мога да възстановя това, от което са яли аз, спечелих приблизително повече от 645 usd от моите реални пари в залагания, писах им и ги молех да ми кажат, ако нарушавам някаква грешка, така че това, което направиха първия път, да не се повтори, казаха ми, че акаунтът ми е потвърден, но не могат да кажат нищо, че искам теглене и че отговорният отдел ще ми даде отговор, поисках имейл на отговорния отдел и те не искаха да ми го дадат, поисках книгата за оплаквания (Приложен е към жалбата ми) и те не искаха да ми го дадат, тогава казах, добре, ще изтегля само 200 USD, за да не създават проблем и Това, което направиха, беше да ми върнат 199 USD от тези 200 и изядоха наличния ми баланс в сметката от 425 USD, така че потърсих в Интернет какво мога да направя и тогава намерих тази страница на Guru, сега, когато поисках баланса си от 199 USD и не знам каква лъжа ще кажат сега, Два пъти ме ограбиха, първият път потърсих вътрешно решение, вторият път намерих тази страница на Гуру, а третият път ще видим каква лъжа ще кажат тези крадци, за да ми откраднат парите.

Автоматичен превод:

Здравейте, не искам да питам, но предполагам, че е по-добре да знаете това със сигурност - това ситуация за спортни залагания ли е, моля?

Изглежда също така, че някои спортни бонуси са включени орогонално; добре, питам, защото в такива случаи не можем да направим много.

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини