преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinbookie Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Толкова е тъжно да чуя, че сте имали толкова лошо лично преживяване. За щастие получихте парите си обратно. От друга страна...как ви хареса да играете в това казино? Имаше ли нещо, което ви хареса или всичко беше разочароващо? Погледнах и това казино има наистина лоша оценка. 4,8 от 10 е доста лошо. Все пак наистина е добре, че накрая имате пари. 🙂
It is so sad to hear, you had such a bad personal experience. Fortunately, you have got your money back. On the other hand...how did you like playing at this casino? Was there anything you liked or was everything disappointing? I looked and this casino has a really bad rating. 4.8 out of 10 is pretty bad. However, it's really good that you have got money in the end. 🙂
Здравейте, случвало ми се е да ме помолят да се обадя по скайп, за да верифицирам акаунта, отговорих, че всичко е наред и дамата каза, че всичко е наред, чаках 1 ден за имейл, минаха 3 дни и ми затвориха акаунта, защото не минаха проверката и ми дадоха само това, което депозирах ...не знам дали може да се направи нещо...
Hello, it happened to me that they asked me to call via Skype to verify the account, I responded everything was fine and the lady said everything was fine, I waited 1 day for an email, 3 days passed and they closed my account for not passing the verification and they only gave me what I deposited ...I don't know if anything can be done...
Hola, me paso que me pidieron llamada por skype para verificar la cuenta, respondi todo bien y la señorita dice todo bien espere 1 dia un mail, pasaron 3 dias y me cerraron la cuenta por no pasar la verificación y me dieron solo lo que deposite...no se si se pueda hacer algo...
Здравейте, казиното каза ли ви защо са затворили акаунта ви? Получихте ли някаква информация или беше затворен без да посочите причина?
Можете ли да ни разкажете повече за възникналата ситуация?
Hello, did the casino tell you why they closed your account ? Did you get any information or was it closed without giving any reason ?
Can you tell us more about the situation that occurred ?
Здравейте, казиното каза ли ви защо са затворили акаунта ви? Получихте ли някаква информация или беше затворен без да посочите причина?
Можете ли да ни разкажете повече за възникналата ситуация?
Hello, did the casino tell you why they closed your account ? Did you get any information or was it closed without giving any reason ?
Can you tell us more about the situation that occurred ?
Здравейте...това, което ми казаха е, че не съм преминал проверката, тъй като ми казаха през Skype, че всичко е наред, единственото нещо, което привлече вниманието ми беше, че в последния въпрос ми казаха дали залагам на казино или спорт, отговорих само спорт и госпожицата ме попита отново и аз й казах дали само спортувам, тъй като никога не съм залагал в казино, стори ми се странно, свързах се с друг човек и той каза същото, те не позволявайте проверката на Skype да мине, за да не плащам, имах $210 и ми върнаха около 60$. Нищо друго не казват, а съм сигурен, че отговорите ми са правилни...Мисля, че има манипулация да затвориш и да не платиш...
Hello...what they told me is that I didn't pass the verification, since they told me through Skype that it was fine, the only thing that caught my attention was that in the last question they told me if I bet on casino or sports, I answered only sports, and the Miss asked me again and I told her if I only sport, since I have never bet in a casino, it seemed strange to me, I contacted another guy and he said the same thing, they don't let the Skype verification pass so I don't pay, I had $210 and they refunded me 60$ approx. They don't say anything else, and I'm sure my answers were correct...I think there is manipulation to close and not pay...
Hola...lo que me dijeron es que no pase la verificación, siendo que por skype me dijeron que estaba bien, solo me llamo la atención que en la ultima pregunta me dijeron si apostaba casino o deportes, yo respondi solo deporte, ya la señorita me volvio a preguntar y le dije si solo deporte, siendo que nunca aposte en casino, me parecio extraño, me contacte con otro chico y dijo lo mismo, no dejan pasar la verificación por skype para no pagar, tenia 210$ y me devolvieron 60$ aprox. No dicen nada mas, y estoy segura que mis respuestas fueron correctas...creo que hay manipulación para cerrar y no pagar...
Разбирам, но трябва да кажа още в началото, че ако случаят е за спортни залагания, ще ви препоръчам сайтове, където биха могли да ви помогнат и където можете да подадете жалба, защото ние нямаме експерти в тази област и ние не би могъл да прецени обективно такъв случай. Ето ги и тях:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако продължите и подадете жалба, уведомете ме и можете да ме информирате за напредъка. Готови ли сте за това?
I understand, but I have to say right from the beginning that if this case is about sports betting, I will recommend you sites where they could help you and where you could file a complaint, because we do not have experts in this area and we would not be able to judge such a case objectively. Here they are:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you go ahead and file a complaint let me know and you can update me on the progress. Are you up for it ?
Разбирам, но трябва да кажа още в началото, че ако случаят е за спортни залагания, ще ви препоръчам сайтове, където биха могли да ви помогнат и където можете да подадете жалба, защото ние нямаме експерти в тази област и ние не би могъл да прецени обективно такъв случай. Ето ги и тях:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ако продължите и подадете жалба, уведомете ме и можете да ме информирате за напредъка. Готови ли сте за това?
I understand, but I have to say right from the beginning that if this case is about sports betting, I will recommend you sites where they could help you and where you could file a complaint, because we do not have experts in this area and we would not be able to judge such a case objectively. Here they are:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
If you go ahead and file a complaint let me know and you can update me on the progress. Are you up for it ?
ааа значи можеш да го видиш тук само ако си играл в казиното? Момчето, което ми препоръча страницата, също залага на спорт и вие му помогнахте с парите...
ahh so you can only see it here if you have played in the casino? The guy who recommended the page to me also bets on sports and you helped him with the money back...
ahh entonces solo se puede ver acá si has jugado en el casino?, es que el chico que me recomendó la pagina, también apuesta en deportes y ustedes lo ayudaron con la devolución de dinero...
Ако сте залагали само на спорт и не сте играли нищо в казиното, това очевидно зависи от преценката на цялата ситуация. Вие също сте имали проблем с проверката, така че теоретично нашият екип би могъл да се справи и с такъв случай. Винаги обаче зависи от преценката на нашия екип да реши как да се справи със ситуацията.
Така че можете да опитатеда подадете жалба тук и ще видим какво ще решат нашите експерти.
Аз съм на мнение, че става въпрос за спортни залагания и ние не се занимаваме с това в Casino Guru, както споменах преди, така че ако става въпрос точно за това, нашият екип ще ви каже.
Въпреки това, няма да получите нищо, ако го опитате.
If you only bet on sports and didn't play anything in the casino, it's obviously up to judgement of the whole situation. You also had a problem with verification, so theoretically our team could also deal with such a case. However, it is always up to the discretion of our team to decide how to handle the situation.
So you can try filing a complaint here and we'll see how our experts decide.
I'm of the opinion that it's about sports betting and we don't deal with that at Casino Guru as I mentioned before, so if it's strictly about that, our team will tell you.
However, you won't get anything for trying it.
Ужасно казино, стойте далеч от него.
Играл съм в повече от 30 различни къщи за залагания и в нито една от тях не съм имал проблеми с KYC.
В тази къща за залагания се опитвам да верифицирам акаунта си повече от месец, те ми поискаха доказателство за адрес, което изпратих и то беше ПРИЕТО , но те ме помолиха за друго допълнително доказателство за адрес, хаха, каква шега.
Без съмнение ще има и проблеми с тегленията.
Terrible casino, stay away from it.
I have played in more than 30 different betting houses and in none of them have I had problems with KYC.
At this betting house I have been trying to verify my account for more than a month, they asked me for proof of address which I sent and it was ACCEPTED , however they asked me for another additional proof of address haha what a joke.
Without a doubt there will also be problems with withdrawals.
Pesimo casino, alejate de el.
He jugado en mas de 30 casas de apuestas diferentes y en ninguna he tenido problemas con el kyc.
En esta casa de apuestas llevo mas de un mes intentando verificar mi cuenta, me pidieron un comprobante de direccion el cual envie y fue ACEPTADO sin embargo me pidieron otro comprobante de direccion adicional jaja que chiste.
Sin duda alguna tambien habran problemas con los retiros.
Здравейте, проверих вашата жалба и документа с адреса, който беше размазан според казиното. Изпратихте отново нова снимка с по-добро качество, въпреки че вероятно бих я затворил повече, за да я видя по-добре и да я изостря повече.
Затова ще трябва да изчакаме отговора на казиното и да видим дали ще е достатъчен или ще трябва да вземете нов. Надявам се, че ще можете да го направите, за да можете да извадите парите си.
Когато имате актуализация, уведомете ме.
Ще чакам.
Hello, I checked your complaint and the address document which was blurry according to the casino. You sent again a new photo of better quality although I would probably close it up more to see it better and sharpen it more.
Therefore, we will have to wait for the casino's reply and see if it will be sufficient or you will have to take a new one. I hope you will be able to do it so you can get your money out.
When you have an update, let me know.
I'll be waiting.
Spinbookie веднага взе над 800$ от сметката ми, като каза, че съм нарушил техните условия за обслужване. Прочетох го и не мога да намеря нито един отговор защо е така. Те също няма да потвърдят акаунта ми и чаках седмици. Искам да си взема парите
Spinbookie straight up took over 800$ from my account, saying I broke their terms of service. I have read it trough and can't find a single answer for why this is. They also wont verify my account and I have waited weeks. I want to get my money
Здравейте, това ли е имейлът, който казиното ви изпрати, обяснявайки какво сте направили? Видях там злоупотреба с бонуси, фалшиви документи за проверка, вероятно използване на инструменти на трети страни. Това са доста сериозни неща, така че казиното описва доста, макар и по-общо.
Наясно ли сте с нещо от това или не?
Както и да е, ако смятате, че не сте направили нищо лошо и не сте нарушили никакви правила, определено бих препоръчал да подадете жалба, където екип ще ни разследва и ще види какво ще излезе.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Ако е така, можете да започнете такъв тук, на тази връзка.
Също така ще добавя ръководство , което може да е полезно, за да знаете какво да очаквате от този процес.
Късмет. ☘️
Hello, is this the email the casino sent you explaining what you did ? I saw there some bonus abuse, forged documents for verification, possibly using some third party tools. These are pretty serious things, so the casino described quite a lot, although more in a general way.
Are you aware of any of this or not ?
Anyway, if you think you did nothing wrong and you didn't break any rules, I would definitely recommend to file a complaint where a team will investigate us and see what they come up with.
Do you think you'll go for it ?
If so you can start one here on this link.
I'll also add a guide that might be useful to let you know what to expect from this process.
Good luck. ☘️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.