ФорумКазинаSpinbookie Casino - обща дискусия

Spinbookie Casino - обща дискусия

преди 1 година от rikke007
|
1418 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spinbookie Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Избягвайте..не плащате ...чаках повече от две седмици за мижавите 110 евро...

Автоматичен превод:
rikke007
преди 1 година

Толкова е тъжно да чуя, че сте имали толкова лошо лично преживяване. За щастие получихте парите си обратно. От друга страна...как ви хареса да играете в това казино? Имаше ли нещо, което ви хареса или всичко беше разочароващо? Погледнах и това казино има наистина лоша оценка. 4,8 от 10 е доста лошо. Все пак наистина е добре, че накрая имате пари. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ужасно. Известни бавни плащания. KYC за тормоз. Слаб лиценз. Лоша комуникация.

Няма да използвам отново.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, случвало ми се е да ме помолят да се обадя по скайп, за да верифицирам акаунта, отговорих, че всичко е наред и дамата каза, че всичко е наред, чаках 1 ден за имейл, минаха 3 дни и ми затвориха акаунта, защото не минаха проверката и ми дадоха само това, което депозирах ...не знам дали може да се направи нещо...

Автоматичен превод:
Gizz
преди 4 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви защо са затворили акаунта ви? Получихте ли някаква информация или беше затворен без да посочите причина?

Можете ли да ни разкажете повече за възникналата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви защо са затворили акаунта ви? Получихте ли някаква информация или беше затворен без да посочите причина?

Можете ли да ни разкажете повече за възникналата ситуация?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте...това, което ми казаха е, че не съм преминал проверката, тъй като ми казаха през Skype, че всичко е наред, единственото нещо, което привлече вниманието ми беше, че в последния въпрос ми казаха дали залагам на казино или спорт, отговорих само спорт и госпожицата ме попита отново и аз й казах дали само спортувам, тъй като никога не съм залагал в казино, стори ми се странно, свързах се с друг човек и той каза същото, те не позволявайте проверката на Skype да мине, за да не плащам, имах $210 и ми върнаха около 60$. Нищо друго не казват, а съм сигурен, че отговорите ми са правилни...Мисля, че има манипулация да затвориш и да не платиш...

Автоматичен превод:
Gizz
преди 4 месеца

Разбирам, но трябва да кажа още в началото, че ако случаят е за спортни залагания, ще ви препоръчам сайтове, където биха могли да ви помогнат и където можете да подадете жалба, защото ние нямаме експерти в тази област и ние не би могъл да прецени обективно такъв случай. Ето ги и тях:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако продължите и подадете жалба, уведомете ме и можете да ме информирате за напредъка. Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разбирам, но трябва да кажа още в началото, че ако случаят е за спортни залагания, ще ви препоръчам сайтове, където биха могли да ви помогнат и където можете да подадете жалба, защото ние нямаме експерти в тази област и ние не би могъл да прецени обективно такъв случай. Ето ги и тях:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако продължите и подадете жалба, уведомете ме и можете да ме информирате за напредъка. Готови ли сте за това?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

ааа значи можеш да го видиш тук само ако си играл в казиното? Момчето, което ми препоръча страницата, също залага на спорт и вие му помогнахте с парите...

Автоматичен превод:
Gizz
преди 4 месеца

Ако сте залагали само на спорт и не сте играли нищо в казиното, това очевидно зависи от преценката на цялата ситуация. Вие също сте имали проблем с проверката, така че теоретично нашият екип би могъл да се справи и с такъв случай. Винаги обаче зависи от преценката на нашия екип да реши как да се справи със ситуацията.

Така че можете да опитатеда подадете жалба тук и ще видим какво ще решат нашите експерти.

Аз съм на мнение, че става въпрос за спортни залагания и ние не се занимаваме с това в Casino Guru, както споменах преди, така че ако става въпрос точно за това, нашият екип ще ви каже.

Въпреки това, няма да получите нищо, ако го опитате.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ужасно казино, стойте далеч от него.

Играл съм в повече от 30 различни къщи за залагания и в нито една от тях не съм имал проблеми с KYC.

В тази къща за залагания се опитвам да верифицирам акаунта си повече от месец, те ми поискаха доказателство за адрес, което изпратих и то беше ПРИЕТО , но те ме помолиха за друго допълнително доказателство за адрес, хаха, каква шега.

Без съмнение ще има и проблеми с тегленията.

Автоматичен превод:
Akalix12
преди 2 месеца

Здравейте, проверих вашата жалба и документа с адреса, който беше размазан според казиното. Изпратихте отново нова снимка с по-добро качество, въпреки че вероятно бих я затворил повече, за да я видя по-добре и да я изостря повече.

Затова ще трябва да изчакаме отговора на казиното и да видим дали ще е достатъчен или ще трябва да вземете нов. Надявам се, че ще можете да го направите, за да можете да извадите парите си.

Когато имате актуализация, уведомете ме.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Spinbookie веднага взе над 800$ от сметката ми, като каза, че съм нарушил техните условия за обслужване. Прочетох го и не мога да намеря нито един отговор защо е така. Те също няма да потвърдят акаунта ми и чаках седмици. Искам да си взема парите

file

Автоматичен превод:
axel1337
преди 2 седмици

Здравейте, това ли е имейлът, който казиното ви изпрати, обяснявайки какво сте направили? Видях там злоупотреба с бонуси, фалшиви документи за проверка, вероятно използване на инструменти на трети страни. Това са доста сериозни неща, така че казиното описва доста, макар и по-общо.

Наясно ли сте с нещо от това или не?

Както и да е, ако смятате, че не сте направили нищо лошо и не сте нарушили никакви правила, определено бих препоръчал да подадете жалба, където екип ще ни разследва и ще види какво ще излезе.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Ако е така, можете да започнете такъв тук, на тази връзка.

Също така ще добавя ръководство , което може да е полезно, за да знаете какво да очаквате от този процес.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини