ФорумКазинаSpin Samurai Casino - обща дискусия

Spin Samurai Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от kevin040195
|
5447 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 6 месеца

Да започнем с факта, че това е популярен метод за манипулация - проверка по време на първото плащане. Може да е законно, но вие експерти, вместо да го критикувате остро. Казвате, че е нормално, манипулирането на KYC е приоритет и трябва да се направи преди първия депозит, или като алтернатива трябва да можем да го проверим по всяко време и да блокираме онези казина, които правят проверката зависима от тегления. за разбирането

Автоматичен превод:
marcinqszwed
преди 6 месеца

Ако желаете, мога да се опитам да ви обясня една от причините, поради които повечето казина не правят никаква проверка преди депозита или дори след като депозитът е направен, и започват с KYC само когато играч поиска първото теглене. Всъщност това се дължи на факта, че много играчи обичат да се опитват да играят в казино. Те влагат малко пари, след това играят, след като виждат, че нямат много късмет или дори не им харесва нещо, нищо в това конкретно казино, решават да се преместят някъде другаде. Всъщност ще отнеме много време да се проверят всички тези играчи. Разбираш ли мисълта ми? Надявам се да го направите, наистина. Казиното решава кога и дали проверката е необходима, а ние не можем да направим нищо по въпроса, наистина.

Моля, уведомете ни, ако имате други въпроси. Ще се радваме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

@Spin samurai, виждам няколко отзива по отношение на изскачащи прозорци по време на игра, първите ти думи са (искрено се извинявам) Ако случаят беше такъв, щеше да го спреш, нали?

Нека също да поговорим за игри, които се затрудняват на всеки ход, нищо не е направено и за тях. Но искрено се извинявам, че съм ядосан, че съм излъган донякъде

Между другото, с удоволствие ще ви оставя оценка с 1 звезда


Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
clary46120
преди 3 седмици

здравейте

Нашият форум не поддържа маркиране, така че за да се обърнете директно към някого, моля, намерете някоя от публикациите му и използвайте функцията за отговор. Прегледах тази тема за вас; представителят на казиното обаче не е активен повече от три години. Можете да намерите публикацията на единствения представител тук 👈, въпреки че предполагам, че вероятността за директни отговори е доста ниска.

Изглежда, че сте общували и с поддръжката, но не изглежда да сте доволни от резултатите. Така ли е, моля?

Бихте ли могли да споделите повече подробности относно изскачащите прозорци?


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини