преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin Samurai Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здрасти,
Имам проблем със закриването на акаунт. Никой никога не идва в чата на живо и изпратих 2 имейла за постоянно закриване на акаунт, тъй като нямам контрол. След 1 седмица нито отговор, нито закриване на акаунт, това нормално ли е за тях?
Hi there,
I have an account closure problem. Nobody ever comes in live chat and I sent 2 emails about a permanent account closure as I have no control. After 1 week neither an answer nor an account closure, is that normal for them?
Hallo,
ich habe das Problem mit der Konto Schließung. Im Live Chat kommt nie jemand und ich habe 2 E-Mails geschickt wegen einer dauerhaften Konto Schließung, da ich keine Kontrolle habe. Nach 1 Woche weder eine Antwort noch eine Konto Schließung, ist das bei denen normal?
Имах проблем с немско казино. От януари. Спрях да им пиша. Блокирах ги на мобилния си телефон с приложението с отворен код Net Guard. На компютъра с защитната стена. Готова тема.
За някои казина това изглежда е норма.
I had the problem with a German casino. Since January. I stopped writing to them. I blocked them on my cell phone with the open source app Net Guard. On the PC with the firewall. Topic done.
For some casinos this seems to be the norm.
Ich hatte das Problem mit einen deutschen Casino. Seit Januar. Ich habe aufgehört denen zu schreiben. Habe sie auf mein Handy mit Open source app Net Guard blockiert. Am PC mit der Firewall. Thema erledigt.
Für einige Casinos scheint das üblich zu sein.
Не, определено не е наред. Те трябва да го затворят веднага щом прочетат имейла ви, което не трябва да отнеме повече от 48 часа.
No, it's definitely not OK. They should close it as soon as they read your email, which shouldn't take more than 48 hours.
Можете да подадете жалба по този въпрос. Изглежда не е наред.
You could submit a complaint regarding this. It doesn't seem to be OK.
Здравейте,
Виждам, че имате проблем, ще се радвам да помогна.
Моля, пишете ми на моя Skype на живо: .cid.f8c3ab8880dc0187
Моят имейл - Simon@samuraipartners.com
С Най-Добри Пожелания,
Партньори на самурая.
Hello,
I see you have a problem, I will be glad to help.
Please write me on my Skype live:.cid.f8c3ab8880dc0187
My email - Simon@samuraipartners.com
Best regards,
Samurai partners.
Онлайн казино е казино, което можете да играете в Интернет. Можете лесно да играете казино игри, които можете да играете в истинското казино, само като влезете в сайта от вашия компютър или смартфон.
Той набира популярност по целия свят като лесен хазарт, където можете да изпитате същото преживяване у дома, без да посещавате сухопътно казино в чужбина.
An online casino is a casino that you can play on the Internet. You can easily play casino games that you can play at the real casino just by accessing the site from your computer or smartphone.
It is gaining popularity all over the world as an easy gambling where you can experience the same experience at home without visiting a land casino overseas.
Здравейте,
Няма да обсъждам RTP или забавените депозити, но бих искал да ви попитам за друг проблем, който споменахте.
Какво имате предвид под „отказах да изтегля последния си депозит"? Имахте ли право на възстановяване на депозита?
Моля, имайте предвид, че проверката е стандарт и прилично казино трябва да се подчинява на местното законодателство.
Hello,
I will not debate on RTP or delayed deposits but I would like to ask you about another issue you mentioned.
What do you mean by "refused to withdraw my last deposit"? Were entitled to a deposit refund?
Please note that verification is a standard and a decent casino must obey the local law.
Имам проблеми с тегленето на средства и не мога да го разреша от 8 дни. Много съм разстроен, защото обичах spin samurai casino, но не беше необходима подкрепа, за да мога да тегля.
I'm having problems withdrawing funds and haven't been able to resolve it for 8 days. I am very upset because I loved spin samurai casino but no support needed to be able to withdraw.
Estou tendo problemas no levantamento de fundos e não consigo resolver há 8 dias. Estou muito chateada porque adorei o cassino spin samurai mas sem suporte necessário para conseguir fazer a retirada.
Здравей,
така че досега не сте получили никакво обяснение от казиното, нали?
Можете ли да влезете в акаунта си, моля? Ако да, в какъв статус е тегленето ви в момента?
Освен това, избрахте ли различна опция за теглене от преди или същата?
Знам, че има много въпроси, но бих искал да разбера всички обстоятелства.
Hello there,
so you have not received any explanation from the casino so far, have you?
Can you access your account, please? If yes, in what status your withdrawal currently is?
Additionally, did you choose a different withdrawal option than before or the same?
I know it's a lot of questions, but I would like to understand all circumstances.
Получих няколко обяснения. Всеки ден ново изискване. Накрая добавете банков клон с 5 цифри. Сметките ми са 4-цифрени. Попитах дали приемат само институцията Banco do Brasil и не ми отговориха. Вече имам потвърдена банкова сметка. Изпратих цялата документация, която поискаха. Говорих в чата, в имейла. Съпротива, която много ме натъжи. Защото ми хареса да играя на сайта, но този проблем с тегленето е много сложен. Минаха 10 дни опити. Няма ли да е по-лесно да се определи CPF на човека? Опцията за теглене е същата, но различни банкови сметки.
Всеки ден ми казваха, че всичко е наред и на сутринта парите бяха върнати в играта.
Сред всички сайтове най-лошият за извършване на плащания. Надявам се да се върна тук и да дам хубава рецензия. Благодаря ти много.
I received several explanations. Every day a new requirement. Finally, add a bank branch with 5 digits. My accounts have 4 digits. I asked if they only accepted the institution Banco do Brasil and they did not answer me. I already have a verified bank account. I sent all the documentation they asked for. I spoke in the chat, in the email. A resistance that made me very sad. Because I enjoyed playing on the site, but this withdrawal issue is very complicated. It's been 10 days trying. Wouldn't it be easier to pix the person's CPF? Withdrawal option the same but different bank accounts.
Every day I was told that everything was fine and in the morning the money was returned to the game.
Among all the sites the worst to make payments. I hope to come back here and give a nice review. Thank you very much.
Recebi várias explicações. Cada dia uma nova exigência. Agota por último uma agência bancária com 5 dígitos. As minhas contas possuem 4 dígitos.Questionei se só aceitavam a instituição Banco do Brasil e não me responderam. Já possuo uma conta bancária verificada .enviei toda a documentação que pediram. Falei no chat, no email. Uma resistência que me deixou bem triste. Porque gostei de jogar no site, mas essa questão de retirada é muito complicada. Já se passaram 10 dias tentando. Não seria mais fácil fazer um pix no CPF da pessoa? A opção de retirada a mesma, mas contas bancárias diferentes.
Todos os dias me falavam que estava tudo certo e pela manhã o dinheiro estava estornado no jogo.
Dentre todos os sites o pior para fazer pagamentos. Espero voltar aqui e fazer uma bela avaliação. Muito obrigado.
Единственият опит, който не бях направил, беше да използвам друг метод на плащане. Сега използвах биткойн. Да видим какво ще измислят. Надявам се сега да работи.
The only attempt I hadn't made was to use another payment method. I used Bitcoin now. Let's see what they come up with. I hope it works now.
A única tentativa que não havia feito era utilizar outro método de pagamento. Utilizei Bitcoin agora. Vamos ver o que vão inventar. Tomara agora dê certo.
Метод на теглене, различен от приетия за депозит, е бил отхвърлен.
Потвърдиха банковата ми сметка. Направих всички процедури, които препоръчахте. Моят метод на депозит беше кредитна карта. Всички документи одобрени. Този, който ми предложи да променя метода на теглене, беше специалистът от уебсайта на Guru. Опитах се да тегля чрез биткойн. Те приемат само методи за теглене, използвани при депозити. Сега поставям банковите данни при тегленето и никога не се приема. Не разбирам защо като са ми одобрени документите защо не ми плащат веднага. Господи видя ли? Четох в уебсайта, че им отнема до 14 дни, за да извършат плащането. Ами добре!!! Но вземете от там, че плащането е моментално. Това е лъжа. Съжалявам за хората, които проверяват сайта Guru за надеждност и намират добра репутация там. От първия момент, в който влязох в сайта на spin samurai, беше сложно. Нямам време да прекарвам дни и дни в чата, винаги опитвайки се да разреша проблема с обещание, че всичко е наред и на следващия ден да проверя, че тегленето е отменено от тях и с куци извинения! Не искам да плащам не плащам, но не ми казвайте, че Spin Samurai е надежден!! Защо приемат формуляри за депозит, които не се приемат при теглене? Направих всичко, което ми казаха, за да коригирам данните в акаунта и те винаги не одобряват. Като този? Ако сметката е приета за депозит, ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРИЕТА ЗА ТЕГЛЕНЕ. Много несправедливо. Но ще направя необходимите оценки, за да не попаднат други хора в измама.
A withdrawal method other than the one accepted for deposit has been declined.
They have my bank account verified. I did all the procedures you advised. My deposit method was credit card. All documents approved. The one who suggested that I change the withdrawal method was the specialist on the Guru website. I tried to withdraw through Bitcoin. They only accept withdrawal methods used in deposits. Now I put the bank details on the withdrawal and it is never accepted. I don't understand why if my documents were approved why don't they pay me right away. My God did you see? I read on the website that they take up to 14 days to make the payment. So ok!!! But take it from there that the payment is instant. That's a lie. I feel sorry for people who check the Guru site for reliability and find a good reputation there. From the first moment I accessed the spin samurai site it was complicated. I don't have time to spend days and days in the chat always trying to resolve it with a promise that everything is ok and the next day verify that the withdrawal was canceled by them and with lame excuses! Don't want to pay don't pay, but don't tell me that Spin Samurai is reliable!! Why do they accept deposit forms that are not accepted in the withdrawal? I've done everything they told me to correct account data and they always don't approve. Like this? If the account has been accepted for deposit, IT MUST BE ACCEPTED FOR WITHDRAWAL. Very unfair. But I will make the necessary assessments so that other people do not fall into fraud.
Outro método de retirada diferente da aceita para depósito foi recusada.
Eles tem minha conta bancária verificada. Fiz todos os procedimentos que me aconselharam Meu método de depósito foi cartão de crédito. Todos os documentos aprovados. Quem sugeriu que modificasse o método de retirada foi a especialista no site Guru.Tentei fazer o saque pelo meio Bitcoin. Só aceitam métodos de retiradas usadas nos depósitos.Agora coloco os dados bancários na retirada e nunca é aceito. Eu não entendo por que se meus documentos foram aprovados por que não me pagam logo. Meu Deus viu? Eu li no site que eles demoram até 14 dias para efetuar o pagamento. Então ok!!! Mas tirem de lá que o pagamento é instantâneo. Isso é mentira. Tenho pena das pessoas que consultam o site Guru para verificar a confiabilidade e encontram lá boa reputação. Desde o primeiro momento que acessei o site spin samurai foi complicado. Não tenho tempo de passar dias e dias no chat tentando resolver sempre com uma promessa que está tudo certo e no dia seguinte verificar que o saque foi cancelado por eles e ainda com desculpas esfarrapadas! Não querem pagar não paguem, mas não me venham dizer que Spin Samurai é confiável!!Por que aceitam formas de depósito que não são aceitas no saque? Já fiz tudo que me indicaram para corrigir dados da conta e sempre não aprovam. Como assim? Se a conta foi aceita para depósito TEM QUE SER ACEITA PARA SAQUE. Muito injusto. Mas farei as avaliações necessárias para que outras pessoas não caiam na fraude.
Получих няколко обяснения. Всеки ден ново изискване. Накрая добавете банков клон с 5 цифри. Сметките ми са 4-цифрени. Попитах дали приемат само институцията Banco do Brasil и не ми отговориха. Вече имам потвърдена банкова сметка. Изпратих цялата документация, която поискаха. Говорих в чата, в имейла. Съпротива, която много ме натъжи. Защото ми хареса да играя на сайта, но този проблем с тегленето е много сложен. Минаха 10 дни опити. Няма ли да е по-лесно да се определи CPF на човека? Опцията за теглене е същата, но различни банкови сметки.
Всеки ден ми казваха, че всичко е наред и на сутринта парите бяха върнати в играта.
Сред всички сайтове най-лошият за извършване на плащания. Надявам се да се върна тук и да дам хубава рецензия. Благодаря ти много.
I received several explanations. Every day a new requirement. Finally, add a bank branch with 5 digits. My accounts have 4 digits. I asked if they only accepted the institution Banco do Brasil and they did not answer me. I already have a verified bank account. I sent all the documentation they asked for. I spoke in the chat, in the email. A resistance that made me very sad. Because I enjoyed playing on the site, but this withdrawal issue is very complicated. It's been 10 days trying. Wouldn't it be easier to pix the person's CPF? Withdrawal option the same but different bank accounts.
Every day I was told that everything was fine and in the morning the money was returned to the game.
Among all the sites the worst to make payments. I hope to come back here and give a nice review. Thank you very much.
Recebi várias explicações. Cada dia uma nova exigência. Agota por último uma agência bancária com 5 dígitos. As minhas contas possuem 4 dígitos.Questionei se só aceitavam a instituição Banco do Brasil e não me responderam. Já possuo uma conta bancária verificada .enviei toda a documentação que pediram. Falei no chat, no email. Uma resistência que me deixou bem triste. Porque gostei de jogar no site, mas essa questão de retirada é muito complicada. Já se passaram 10 dias tentando. Não seria mais fácil fazer um pix no CPF da pessoa? A opção de retirada a mesma, mas contas bancárias diferentes.
Todos os dias me falavam que estava tudo certo e pela manhã o dinheiro estava estornado no jogo.
Dentre todos os sites o pior para fazer pagamentos. Espero voltar aqui e fazer uma bela avaliação. Muito obrigado.
Здравейте, за съжаление е съвсем нормално първото теглене да е обвързано с проверката на KYC. Първо, вашата сметка и опцията за плащане на депозит трябва да бъдат напълно потвърдени. Едва след като всичко това бъде потвърдено, финансите ще пристъпят към проверка на вашето теглене. Ето как обикновено работи. Ако предоставите друга банкова сметка, казиното също трябва да я потвърди, за да продължи с вашата заявка за теглене.
За всички тези нужди, ние приемаме пълен 14-дневен период, ако бъде подадена жалба. Знам, че звучи трудно, но имайте предвид, че казината трябва да спазват местните закони и разпоредби.
Hello, sadly it's pretty normal that the first withdrawal is bound to the KYC verification. First, your account and deposit payment option must be fully verified. Only after this is all verified, the finances will proceed to check your withdrawal. This is how it usually works. If you provide a different bank account, the casino must verify it as well in order to proceed with your withdrawal request.
For all those necessities, we accept full 14 days period if a complaint is submitted. I know it sounds hard, but keep in mind that casinos must obey the local law and regulations.
Единственият опит, който не бях направил, беше да използвам друг метод на плащане. Сега използвах биткойн. Да видим какво ще измислят. Надявам се сега да работи.
The only attempt I hadn't made was to use another payment method. I used Bitcoin now. Let's see what they come up with. I hope it works now.
A única tentativa que não havia feito era utilizar outro método de pagamento. Utilizei Bitcoin agora. Vamos ver o que vão inventar. Tomara agora dê certo.
Метод на теглене, различен от приетия за депозит, е бил отхвърлен.
Потвърдиха банковата ми сметка. Направих всички процедури, които препоръчахте. Моят метод на депозит беше кредитна карта. Всички документи одобрени. Този, който ми предложи да променя метода на теглене, беше специалистът от уебсайта на Guru. Опитах се да тегля чрез биткойн. Те приемат само методи за теглене, използвани при депозити. Сега поставям банковите данни при тегленето и никога не се приема. Не разбирам защо като са ми одобрени документите защо не ми плащат веднага. Господи видя ли? Четох в уебсайта, че им отнема до 14 дни, за да извършат плащането. Ами добре!!! Но вземете от там, че плащането е моментално. Това е лъжа. Съжалявам за хората, които проверяват сайта Guru за надеждност и намират добра репутация там. От първия момент, в който влязох в сайта на spin samurai, беше сложно. Нямам време да прекарвам дни и дни в чата, винаги опитвайки се да разреша проблема с обещание, че всичко е наред и на следващия ден да проверя, че тегленето е отменено от тях и с куци извинения! Не искам да плащам не плащам, но не ми казвайте, че Spin Samurai е надежден!! Защо приемат формуляри за депозит, които не се приемат при теглене? Направих всичко, което ми казаха, за да коригирам данните в акаунта и те винаги не одобряват. Като този? Ако сметката е приета за депозит, ТРЯБВА ДА БЪДЕ ПРИЕТА ЗА ТЕГЛЕНЕ. Много несправедливо. Но ще направя необходимите оценки, за да не попаднат други хора в измама.
A withdrawal method other than the one accepted for deposit has been declined.
They have my bank account verified. I did all the procedures you advised. My deposit method was credit card. All documents approved. The one who suggested that I change the withdrawal method was the specialist on the Guru website. I tried to withdraw through Bitcoin. They only accept withdrawal methods used in deposits. Now I put the bank details on the withdrawal and it is never accepted. I don't understand why if my documents were approved why don't they pay me right away. My God did you see? I read on the website that they take up to 14 days to make the payment. So ok!!! But take it from there that the payment is instant. That's a lie. I feel sorry for people who check the Guru site for reliability and find a good reputation there. From the first moment I accessed the spin samurai site it was complicated. I don't have time to spend days and days in the chat always trying to resolve it with a promise that everything is ok and the next day verify that the withdrawal was canceled by them and with lame excuses! Don't want to pay don't pay, but don't tell me that Spin Samurai is reliable!! Why do they accept deposit forms that are not accepted in the withdrawal? I've done everything they told me to correct account data and they always don't approve. Like this? If the account has been accepted for deposit, IT MUST BE ACCEPTED FOR WITHDRAWAL. Very unfair. But I will make the necessary assessments so that other people do not fall into fraud.
Outro método de retirada diferente da aceita para depósito foi recusada.
Eles tem minha conta bancária verificada. Fiz todos os procedimentos que me aconselharam Meu método de depósito foi cartão de crédito. Todos os documentos aprovados. Quem sugeriu que modificasse o método de retirada foi a especialista no site Guru.Tentei fazer o saque pelo meio Bitcoin. Só aceitam métodos de retiradas usadas nos depósitos.Agora coloco os dados bancários na retirada e nunca é aceito. Eu não entendo por que se meus documentos foram aprovados por que não me pagam logo. Meu Deus viu? Eu li no site que eles demoram até 14 dias para efetuar o pagamento. Então ok!!! Mas tirem de lá que o pagamento é instantâneo. Isso é mentira. Tenho pena das pessoas que consultam o site Guru para verificar a confiabilidade e encontram lá boa reputação. Desde o primeiro momento que acessei o site spin samurai foi complicado. Não tenho tempo de passar dias e dias no chat tentando resolver sempre com uma promessa que está tudo certo e no dia seguinte verificar que o saque foi cancelado por eles e ainda com desculpas esfarrapadas! Não querem pagar não paguem, mas não me venham dizer que Spin Samurai é confiável!!Por que aceitam formas de depósito que não são aceitas no saque? Já fiz tudo que me indicaram para corrigir dados da conta e sempre não aprovam. Como assim? Se a conta foi aceita para depósito TEM QUE SER ACEITA PARA SAQUE. Muito injusto. Mas farei as avaliações necessárias para que outras pessoas não caiam na fraude.
Здравейте,
както вече споменах, първото теглене почти винаги е изключение - никога не е незабавно и всяко прилично казино предоставя информация за KYC проверката в общи условия.
След като вашият акаунт и опции за плащане са напълно потвърдени, всяко друго теглене трябва да бъде много по-лесно.
Освен това имайте предвид, че не всички опции за плащане са налични за вашата страна, това силно зависи от текущата ситуация и ограниченията. За да го направите по-гладко, винаги можете да попитате чата, преди да направите депозит, за да намерите подходящата опция за вас въз основа на местните ограничения.
Мога да си представя, че всичко това е много неудобно, но не бих го нарекъл измама.
Hello,
as I already mentioned the first withdrawal is almost always an exception - it's never instant and every decent casino provides information about the KYC verification in general terms and conditions.
After your account and payment options are fully verified, every other withdrawal should be much easier.
Also, keep in mind that not all payment options are available for your country, it strongly depends on the current situation and restrictions. To make it more smooth, you can always ask the chat before making a deposit to find the proper option for you based on the local restrictions.
I can imagine that this is all very inconvenient but I would not call that fraud.
звучи наистина странно и няма смисъл, за първи път открих казино като това, което няма ясна причина, през празниците / почивните дни не можем да правим тегления, докато депозитите винаги се приемат по всяко време, защо можете да обясните така, ,,
sounds really weird and doesn't make sense, it's the first time I found a casino like this that has no clear reason, on holidays / weekends we cannot make withdrawals while deposits are always accepted at any time, why can you explain like that ,,,
Здравейте, Коледните празници наистина могат да бъдат причина за тази негъвкавост. Краят на календарната година винаги се счита за бавната седмица, когато повечето европейци и американци си вземат почивка, което включва повечето бизнеси и услуги, включително банки и т.н. Бих дал на казиното още малко време. Може да им липсва персонал през празничното време или просто да имат различно работно време. В случай, че проблемите ви продължат, не се колебайте да ни информирате отново.
Hello, the Christmas holiday can be indeed the cause of this unflexibility. The end of the calendar year is always considered as the slow week when most of Europeans and Americans taking time off what include most of businesses and services included banks etc. I would give casino some more time. They can lack the staff during the holiday time or simply have different working hours. In case your troubles persists, don't hesitate to inform us again.
Здрасти,
Предполагам, че не сте разбрали, че когато депозирате в казиното, транзакцията е почти мигновена, просто защото вашият доставчик на плащания не се интересува от получателя - никой не преглежда транзакцията . Същото е като когато плащате сметките си за комунални услуги - без проверки на транзакции 🙂.
Следователно този аргумент всъщност е извън контрол. 🙏
Освен това, знаете ли, че казината от време на време ви позволяват да играете с парите им за ограничен период от време дори без бонус 😀? Това се случва, когато парите са на път от вашата сметка към казиното, защото понякога може да отнеме няколко часа, вероятно няма да сте много доволни от забавянето, така че казиното буквално заема парите междувременно, така че можете да започнете да играйте веднага.
Hi there,
I guess that you failed to understand that when you deposit into the casino, the transaction is almost instant simply because your payment provider does not care about the recipient - no one is reviewing the transaction. Is the same as when you pay your utility bills - no transaction checks 🙂.
Hence this argument is actually out of hand. 🙏
Furthermore, did you know that casinos occasionally allow you to play with their money for a limited time even without any bonus 😀? This occurs when the money is on the way from your account to the casino because sometimes it can take a few hours, you would not probably be much happy with the delay so the casino literally borrows the money in the meantime, so you can start to play immediately.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.