ФорумКазинаSpin Million Casino - обща дискусия

Spin Million Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от carlocabras86
|
7140 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
xzxgra
преди 2 години

Виж, попитах зет ми, който работи в Guardia di Finanza за съвет, той ми каза да успокоя душата си, защото парите не могат да бъдат върнати. Играйте само на сайтове, оторизирани с ADM сертификат

Автоматичен превод:
преди 2 години

От този ден нататък винаги една и съща история.

Бихме искали да ви информираме, че получихме вашите документи. Те обаче не преминаха нашия процес на проверка, защото са изтекли.


Качете сами следните документи в раздела „Моят акаунт"> „Документи", така че процесът на валидиране на акаунта да може да бъде завършен и чакащото ви теглене да може да бъде обработено незабавно.


• Паспорт или шофьорска книжка – всичките 4 ъгъла на документа, вашето име, снимка, дата на раждане и дата на изтичане трябва да се виждат

Автоматичен превод:
преди 2 години

Е, в този случай, ако не можете да разрешите проблема с казиното, бих казал, че е време да подадете жалба.

Чувствайте се свободни да го направите тук:

https://casino.guru/complaints/create

Осигурете всяка свързана комуникация, която можете. Но имайте предвид, че това казино не е лицензирано и има много лоша репутация, така че не мога да ви обещая добър край.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carlocabras86
преди 2 години

Здравейте,

когато едно казино не е регистрирано от нито един лицензиращ орган - като това, то е буквално недосегаемо. Това е тъжно, но истина.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Този сайт е ужасен не веднъж, а два пъти. Спечелих много голяма сума, те направиха почти невъзможно тегленето. Всеки път, когато искаха от мен повече и други неща, които не бяха възможни, беше глупаво ПАЗЕТЕ ПАРИТЕ СИ, НЕ ХАЛБЕТЕ С ТОЗИ САЙТ.

Автоматичен превод:
adq180207
преди 1 година

О, не, още един играч с лош опит 🙁.

Бихте ли споделили кой документ намирате за най-проблематичен и кога е посочено при проверката, моля? Можем да се опитаме да ви помогнем, ако казиното се вслуша в бъдещата ви жалба.

Научете повече за това как протича процеса на оплакване – тук .


Автоматичен превод:
преди 1 година

О, не, още един играч с лош опит 🙁.

Бихте ли споделили кой документ намирате за най-проблематичен и кога е посочено при проверката, моля? Можем да се опитаме да ви помогнем, ако казиното се вслуша в бъдещата ви жалба.

Научете повече за това как протича процеса на оплакване – тук .


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще видя дали все още ги имам, но беше на шега, не съм сигурен защо ги оставих два пъти да ми го направят, мисля, че ще се науча от първия път

Автоматичен превод:
adq180207
преди 1 година

За съжаление сте избрали да играете в ужасно казино според нашия опит, огромното количество неразрешени оплаквания и отрицателни отзиви на играчи. Сигурен съм, че не сте знаели това преди, но мога да ви препоръчам да проверите всяко казино поне преди да започнете да играете там. Със сигурност може да ви помогне да избегнете подобни проблеми в бъдеще 😕

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини