ФорумКазинаSpin Million Casino - обща дискусия

Spin Million Casino - обща дискусия

преди 2 години от carlocabras86
|
7152 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin Million Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Лош опит в този сайт. Ударих супер големия джакпот от 15 000 евро, но въпреки че цялата документация, необходима за проверка на акаунта, беше валидирана, след няколко дни акаунтът ми беше временно спрян. Към днешна дата не знам какво е станало с парите. Заявявам, че са минали само 4 дни. Надявам се да си върна печалбите

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

вашият акаунт може да е бил закрит поради чек. Това е съвсем обичайно, бих казал. Бих се опитал да поддържам връзка с тях и да му дам още няколко дни. Да кажем общо 7 дни.

Трябва да отбележа, че това казино работи без никакъв лиценз и си е спечелило ужасна репутация 🙁, надявам се да ви бъде платено.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Току-що ме уведомиха, че съм нарушил условията им, защото залогът ми беше над 0,20 цента. Поради тази причина ми отмениха печалбите от 15 000 евро. Наистина абсурдно

Автоматичен превод:
carlocabras86
преди 2 години

О, играхте ли с някакъв бонус? 0,20 цента на залог е доста нисък залог, бих казал.

Честно казано, това подкрепя нашата гледна точка за това казино и неговите несправедливи правила.🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Играх със 100% бонус, като депозирах 20 евро. Наистина е абсурдно, че от печалба от 15 000 евро не ми кредитират дори 1 цент.

Автоматичен превод:
carlocabras86
преди 2 години

Обикновено, когато играете с бонус, макс. позволеният залог е кръгъл 3-5 евро на завъртане. Това е моят общ опит. Както и да е, вярвам, че ако играете с бонус, теоретично бихте могли да получите нещо, но почти сигурно има максимум. позволена сума за теглене на бонуса.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
carlocabras86
преди 2 години

Здравейте, тогава решихте ли?

Автоматичен превод:
xzxgra
преди 2 години

Здравейте, за съжаление не. Насочих се и към Финансите

Автоматичен превод:
carlocabras86
преди 2 години

Здравейте .. Не съм валидирал лиценза си, датата на изтичане може да се види малко. Изпратих документ от Министерството на транспорта, където се чете ясно кога изтича, но нищо. И така или иначе лицензът няма нищо общо, защото картата е достатъчна. незнам какво да правя Такова нещо никога не се е случвало

Автоматичен превод:
xzxgra
преди 2 години

Здравейте,

правилно ли разбирам, че имате проблем с преминаването на проверката, защото не можете да предоставите определен документ?

Можете ли да обясните конкретно какъв документ не можете да предоставите? Мисля, че трябва да попитате казиното за други възможности.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Дадох личната карта и тя беше приета, шофьорската книжка, която не искат да приемат, защото казват, че е изтекла. Но не е изтекъл, изтича през 2023 г. и cmq можете да прочетете шофьорската книжка за 2023 г., изпратих имейл с въпрос какъв друг документ мога да изпратя.cmq Изпратих извлечение от карта, телефонна сметка, здравна карта, в другото гърне картата е достатъчна като документ за самоличност, карта или шофьорска книжка или паспорт. тези скоро ще искат акт за раждане.

Автоматичен превод:
xzxgra
преди 2 години

Здравейте,

добре, така че проблемът не е в липсващ документ, предполагам. С изключение на шофьорската книжка, приет ли е някой от тези други документи?

Кога започна проверката на вашия акаунт, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

В сайта им приемат само личната карта, другите са заредени, но са пратили мейли само за шофьорската книжка, от 18 юни ми върви така.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Както и да е, изпратих освен лиценза и документ от министерството на транспорта, където пише името ми, лицензът изтича и всичко.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ако искате, мога да ви изпратя по имейл шофьорската си книжка, за да видя дали може да бъде приета или не.

Автоматичен превод:
xzxgra
преди 2 години

Здравейте,

така че изглежда, че казиното работи по въпроса. Бихте ли ми отговорили:

Кога започна проверката на вашия акаунт, моля?

В момента нямам нужда от нищо, просто се опитвам да разбера дали е рано за притеснение или не.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Проверката започна на 18 юни

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

От този ден нататък винаги една и съща история.

Бихме искали да ви информираме, че получихме вашите документи. Те обаче не преминаха нашия процес на проверка, защото са изтекли.


Качете сами следните документи в раздела „Моят акаунт"> „Документи", така че процесът на валидиране на акаунта да може да бъде завършен и чакащото ви теглене да може да бъде обработено незабавно.


• Паспорт или шофьорска книжка – всичките 4 ъгъла на документа, вашето име, снимка, дата на раждане и дата на изтичане трябва да се виждат

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини