преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Spin Galaxy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Може ли някой да ми помогне с имейл за имейл адрес за контакт за казино spin galaxy Имах две много малки тегления на печалби на 20 от $150 и 21 от $100
Все още чакам сметка за изплащане, потвърдете дълга на картата
Чатът на живо не работи изпробван имейл адрес, който потвърждава информацията за акаунта, без отговор
Много объркан @ разочарован и ядосан
Can anyone help me with a email for a contact email address for spin galaxy casino I had two very small win withdrawal on the 20 of $150 and 21 of $100
Still waiting on payout account vertify debt card good
Live chat doesn't work tried email address that vertify account information no reply
Very confused @ frustrated and pissed off
здравей
И така, правилно ли разбирам, че сте поискали тегленията, но досега не сте получили никаква информация от казиното по отношение на това?
Мога ли да попитам кога беше верифициран акаунтът ви?
Hello.
So, do I understand correctly that you requested the withdrawals, but until now you didn't get any information from the casino regarding it at all?
May I ask when was your account verified?
Да проверка на акаунта. Преминала през дебитна карта Mastercard е правилна, така че сметката е наред
Yes account verification. Went thru debit Mastercard is correct so account is all good
Добре ли получихте парите? правилно ли разбирам
Have you received the money all right? Do I understand correctly?
Не, не съм получил пари Намерих имейла за поддръжка на клиенти Изпратих им имейл преди 3 дни никакъв отговор от тях изобщо успяха да получат чат на живо те казаха, че трябва да се свържат с поддръжката на клиенти и аз ще получа имейл от тях 24 часа
Така че това е мястото, където се намирам
No I haven't received money I found the customer support email I sent them a email 3 days ago no response from them at all manage to get live chat they said that they have to get hold of customer support and I shall get email from them 24hr
So that is we're I am at
сега разбирам благодаря
Тогава колко време чакате тегленето заедно?
Нашият екип за жалби обясни, че трябва да изчака да изтече 14-дневният период, преди да могат да се намесят, така че просто съм любопитен да разбера кога сте го поискали. Тогава те ще проучат целия въпрос и се надяваме скоро да стигнат до разрешаването на вашата жалба.🙏
I understand now. Thank you.
How long are you waiting for the withdrawal all together then?
Our complaint team has explained that they need to wait for the 14-day time period to pass before they can intervene, so I am just curious to know when you requested it. Then they will investigate the whole matter and hopefully come to the resolution of your complaint soon.🙏
Направих теглене на 23-ти и все още не съм получил никакви средства. Да, получих имейл с изявление за теглене и т.н., но все още няма средства! къде е
Ive made a withdrawl on the 23rd and still yet havent recieved any funds. Yes ive recieved a withdraw statement email etc, yet still no funds! Where is it?
Всъщност нямам как се чувствам, вярвам, че ще ти бъде платено, най-накрая получих моите тегления само на малки 150 и 100, които отнеха 2 седмици.
Изпратете имейл на имейл адреса по-долу, получих отговор от thm в рамките на 2 дни, последван от изплащане
Надявам се това да ви помогне
I no actually how u r feeling I do believe u will get paid, I finally got my withdrawals only small 150 and 100 going on 2 weeks it took.
Have u email the below email address , I got a response from thm within 2 days followed by payout
Hope this helps u out
support@spingalaxy.com
Направих теглене на 23-ти и все още не съм получил никакви средства. Да, получих имейл с изявление за теглене и т.н., но все още няма средства! къде е
Ive made a withdrawl on the 23rd and still yet havent recieved any funds. Yes ive recieved a withdraw statement email etc, yet still no funds! Where is it?
Това е чудесно. благодаря
Как бихте оценили казиното сега след това ваше преживяване?
That is great. Thank you.
How would you rate the casino now after this experience of yours, though?
4/10 обслужването на клиентите и обратната връзка от казиното са много бавни и не отговарят на имейли
4/10 customer service and feedback from casino very slow and not responding back with emails
Използвах моята лилава дебитна карта Visa е това твоето първо теглене с казино моето теглене беше и поставих това какво е забавянето
Защо казвам, че имах няколко долара в сметката си, така че играх и стигнах до 100, така че направих още едно теглене и това влезе веднага и беше платено в рамките на дни
I used my purple visa debit card is this ur very first withdrawal with casino my withdrawal was and I put that wht the delay is
Why I saying that I had a couple of bucks on my account so I played and got up to 100 so I did another withdrawal and it went in straight away got paid within days
Така че да, също така ми казаха чрез чат, че е одобрен, също така получих извлечение за теглене по имейл.. Направих тегленето на 23 януари.. чрез бърз банков превод.
So yes, ive also been told via chat that its been approved, also have recieved withdrawl statement via email.. i made the withdrawl on 23rd january.. via swift bank transfer.
Добре и кога беше одобрено, също в същия ден? Вероятно бих изчакал няколко дни от този ден, ако изтеглите с банков превод. Все още поддържате ли връзка с казиното?
Ще му дам още малко време и ще видя дали ще си получите парите или не. Ако не, определено ни уведомете и ние ще се опитаме да помогнем.
Okay and when was it approved, also on the same day? I would probably wait a couple of days from that day if you withdrew by bank transfer. Are you still in contact with the casino?
I'd give it a little more time and see if you get your money or not. If not, definitely let us know and we'll try to help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.