Да, Джаро, днес в казиното беше обработено теглене на 3000 бразилски реала, но все още не са постъпили в моя биткойн портфейл. Другите две, едната за 2000 бразилски реала и едната за 3000 бразилски реала, все още се обработват. 
Yes, Jaro, a withdrawal of 3,000 BRL was processed at the casino today, but it hasn't entered my Bitcoin wallet yet. The other two, one for 2,000 BRL and one for 3,000 BRL, are still being processed.
Sim Jaro tem um saque de 3.000 BRL qu consta processado no Casino hoje, mas ainda não entrou na minha carteira Bitcoin até o momento, os outros 2 um de 2.000 BRL de 3.000 BRL ainda estão em processamento até o momento.
Разбирам, а също така виждам, че имате работа с казиното, от което съм много щастлив.
Ако имате някакви новости и ситуацията е разрешена, моля да ме уведомите. 🙂
I understand, and I also see that you are dealing with the casino, which I am very happy about.
If you have any updates and the situation is resolved, please let me know. 🙂
Да, говоря с Casino за това, но досега не съм го получил, така че ще ви уведомя. Благодаря ви за вниманието.
Yes, I'm talking to Casino about it, but so far I haven't received it yet, so I'll let you know. Thank you for your attention.
Sim estou em conversa com o Casino tentando resolver, mas até o momento ainda não recebi vou lhe informando. Obrigado pela atenção.
Изпратих имейл до екипа за поддръжка, за да им предам транзакцията, направена в блокчейна, но досега не са ми я предали.
I sent an email to the support team to pass on the transaction made on the blockchain, but so far they haven't passed it on to me.
Enviei e mail para o suporte me passar a transação efetuada no blockchain, mas até o momento não m passaram.
Тегленето на 3000 бразилски реала от 31.08 в казино Spellwin беше обработено на 07.09, но не е постъпило в моя биткойн портфейл. Поисках по имейл хеша на транзакцията за проследяване в блокчейна, но досега не ми е изпратен.
и все още имам 2 тегления от 05/08 на стойност 2000 и 3000 бразилски реала. Моля, дайте ми информация.
Casino spellwin the withdrawal of 3,000 BRL from 31/08 was processed on 07/09 but has not entered my Bitcoin wallet, I requested by email the hash of the transaction for tracking on the blockchain, but it has not been sent to me so far.
and I still have 2 more withdrawals from 05/08 of 2,000 and 3000 BRL. Please give me information.
Casino spellwin o saque de 3.000 BRL do dia 31/08 consta processado no dia 07/09 mas não entrou na minha carteira Bitcoin, solicitei por e mail o hash da transação para rastreio na blockchain, mas não me foi enviado até o momento.
e eu ainda tenho mais 2 saques de 05/08 de 2.000 e 3000 BRL. Por favor me dê informações.
На 08/09 все още не съм получил сумата в портфейла си с криптовалута. Бихте ли ми казали в имейла хеша на транзакцията, за да мога да я проверя в блокчейна? Вече изпратих имейл до поддръжката, но те не са ми изпратили хеша за проследяване. Бихте ли проверили, моля?
On 08/09 I still haven't received the amount in my cryptocurrency wallet, could you tell me in the email the hash of the transaction so I can check it on the blockchain, I've already sent an email to support but they haven't sent me the tracking hash, could you check please.
Em 08/09 ainda não recebi o valor na minha carteira de criptomoedas, poderia me informar no e mail o hash da transação para eu consultar na blockchain, eu já enviei e mail para o suporte mas não me enviaram o hash de rastreio, poderia verificar por favor.
Вярвам, че тази ситуация ще бъде разрешена. Може би казиното просто се нуждае от малко време и се надявам, че ще ви предостави важното възможно най-бързо.
Ако нещо се промени, ще бъда тук.☘️
I believe that this situation will be resolved. Maybe the casino just needs a little time, and I hope that it will provide you with what is important as quickly as possible.
If anything changes, I'll be here.☘️
Здравей, Джаро, както и да е, вече подадох публична жалба, защото поисках това теглене на 31.08 и все още имам още 2 тегления от 05.09, нито пък депозирам в това казино засега, докато не получа всичките си тегления. Те не знаят, но ако тегленията бяха по-бързи, вече щях да съм депозирал добра част обратно, но тъй като тегленето отнема много време и сега не влиза в портфейла ми за биткойни, е по-добре да си взема почивка, докато всичко се нормализира. Виж, аз съм на предпоследното VIP ниво. Вече направих много депозити в това казино. Но изглежда, че колкото по-възрастен е играчът, толкова повече го разочароват. 
Hello Jaro anyway I have already opened a public complaint because I requested this withdrawal on 31/08 and I still have 2 more withdrawals from 05/09 nor am I depositing in this Casino for the time being until I receive all my withdrawals, they do not know but if the withdrawals were faster I would have already deposited a good part back, but as the withdrawal takes a long time and now it does not enter my Bitcoin wallet, it is better to take a break until everything is normalized, and look I am the penultimate VIP level I have already made many deposits in this Casino. But it seems that the older the player, the more they let them down. 
Olá Jaro de qualquer maneira já abri uma reclamação pública pois solicitei esse saque dia 31/08 e ainda tenho mais 2 saques do dia 05/09 nem estou mais depositando nesse Casino por enquanto até eu receber todos meus saques, eles não sabem mas se os saques fossem mais rápidos eu já teria depositado uma boa parte de volta, mas como o saque é demorado e agora não entrar na minha carteira Bitcoin, melhor dar um tempo até tudo se normalizar, e olha eu sou o penúltimo nível VIP já fiz muitos depósitos nesse Casino. Mas parede que quanto mais antigo é o jogador mais de lado eles vão deixando 
Нека се опитаме да не правим прибързани заключения. Може би казиното ще ви обясни всичко и причината, поради която все още нямате парите си, ще бъде от значение.
Разбирам, че може да е неприятно да чакаш и да не знаеш какво се случва, но не винаги е по вина на казиното.
Да видим какво ще ви кажат и ако не могат да разрешат проблема, ще се опитаме да ви помогнем. 🙂
Let's try not to jump to conclusions. Perhaps the casino will explain everything and the reason why you don't have your money yet will be relevant.
I understand that it can be unpleasant to wait and not know what's going on, but it's not always the casino's fault.
Let's see what they tell you, and if they can't resolve the issue, we'll try to help you.🙂
Дадоха ми хеша на транзакцията и аз го изпратих на моя брокер на криптовалути за проверка.
They gave me the hash of the transaction and I sent it to my cryptocurrency broker for verification.
Eles me passaram o hash da transação enviei para minha corretora de criptomoedas para verificação.
Може би не е вината на казиното, че отнема толкова време за обработка на тегленето, но наистина отнема много време.
Maybe it's not the casino's fault that it takes so long to process the withdrawal, but it does take a long time.
Talvez não seja a culpa do Casino a demora no processamento do saque, mas é muito demorado, deveria ser mais rápido.
Е, все пак се е придвижило напред.
Кажи ми какво си разбрал/а. 🙂
Well, it has moved forward after all.
Let me know what you found out.🙂
Моят брокер на криптовалути все още не е отговорил, изпратих имейл и чакам.
My cryptocurrency broker hasn't replied yet, I've sent an email and I'm waiting.
Ainda minha corretora de criptomoedas não me respondeu, mandei e mail estou aguardando.
Потърсих моя биткойн адрес и Казиното изпрати биткойн в моя криптовалутен портфейл. От това, което видях, проблемът е в моя брокер.
I searched for my bitcoin address and Casino sent the bitcoin to my cryptocurrency wallet. From what I've seen, the problem lies with my broker.
Procurei pelo meu endereço de bitcoin o Casino enviou o bitcoin para minha carteira de criptomoedas, pelo que eu vi o problema está na minha corretora estou aguardando.
Така че в крайна сметка е вярно, че казиното не е отговорно за това.
Можете ли да ми кажете, когато имате новини, какво е казал вашият брокер? 🙂
So in the end that is true that casino was not responsible for that.
Can you tell me when you have news what your broker said? 🙂
Да, Casino Spellwin няма нищо общо с това, дори оттеглих жалбата си и се извинявам за грешката. Този, който ме накара да се съмнявам в казината, беше Casino EXCITEWIN, което досега не ми е платило 1500 бразилски реала. Това казино ме накара да се съмнявам много.
Yes Casino Spellwin had nothing to do with it, I even withdrew my complaint and I apologize for the mistake, the one who made me suspicious of casinos was Casino EXCITEWIN which has not paid me my 1,500 BRL so far, this Casino has made me very suspicious.
Sim Casino Spellwin não teve nada haver com isso até tirei minha reclamação e peço desculpas pelo equivoco, quem me deixou desconfiado dos casinos foi o Casino EXCITEWIN que não me pagou até agora meus 1.500 BRL, esse Casino me deixou muito desconfiado.
Виждам, пишем и за това казино. 🙂
Но нека го държим отделно.
I see, we are writing about that casino too. 🙂
But let's keep it separate.
Да, дръжте го отделно, правилно.
Yes, keep it separate, correct.
Sim manter separado, correto.
Мамка му, качих се на експертно ниво, това е наистина яко в този сайт, гуруто трябва да има много точки.
damn i've moved up to expert level, that's really cool about this site, guru has to have a lot of points.
caramba subi de nível especialista, isso é muito legal nesse site, guru tem que ter muitos pontos.
Получих печалбите си и казиното ги изплати правилно. Проблемът беше с биткойн брокера, извинявам се на Casino Spellwin за грешката.
I have received my winnings and the casino has paid them out correctly. The problem was with the Bitcoin broker, I apologize to Casino Spellwin for the error.
Recebi meus ganhos o Casino pagou certinho o problema estava na corretora de Bitcoin, peço desculpa ao Casino Spellwin pelo erro.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.