преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Space Fortuna Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, казиното не приема играчи от Германия. Моля, променете го тук, информацията е много дразнеща. Когато се регистрирате, не можете да изберете Германия като държава, вижте екранната снимка.
Hello, the casino does not accept players from Germany. Please change it here, the information is very irritating. When registering, you cannot select Germany as the country, see screenshot.
Hallo, das Casino akzeptiert keine Spieler aus Deutschland. Bitte mal hier umändern die Angabe ist sehr irritierend. Bei der Registrierung kann man Deutschland nicht als Land auswählen siehe Screenshot.
Здравейте,
Въпросът е, че операторът на казиното отговаря така:
„На мое ниво не мога да ви кажа дали законът във вашата страна ви позволява да играете в нашето казино или не.
Препоръчвам ви да разберете какви са законите във вашата страна на пребиваване и да ги следвате. Можете да проверите нашите правила и условия тук: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions "
допълнително:
„Не питам за закона. Питам факта, че Германия липсва в списъка във формуляра за регистрация, но не можах да я намеря в ограниченията. Така че моля за вашия съвет."
Вивиен:
Искаме да ви уведомим, че вече не можем да предлагаме нашите услуги поради дискреционно решение на ръководството.
Въпреки че ни натъжава, ние сме благодарни, че сте част от нашата база от играчи и ви благодарим, че ни избрахте и ни се доверихте през това време.
Желаем ви най-доброто във вашите бъдещи начинания и ви напомняме, че ако имате допълнителни въпроси или притеснения, винаги можете да се свържете с нас чрез нашия чат на живо или имейл."
„За момента не е възможно, съжаляваме!"
Голяма бъркотия. Ще актуализирам нашия екип за данни. Но обикновено казиното трябва първо да посочи ясно тази информация в условията.
Благодарим ви, че ни уведомихте 🙂
Hello,
The point is the casino operator responds like this:
"At my level, I cannot tell you if the law in your country allows you to play at our casino or not.
I encourage you to find out what the laws are in your country of residence and to follow them. You can check our terms and conditions here: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions"
additionally:
"I'm not asking about the law. I'm asking the fact that Germany is missing from the list in the registration form, but I couldn't find it in the restrictions. So, I seek your advice."
Vivienne:
We want to let you know that we can no longer offer our services due to a management discretionary decision.
Although it saddens us, we are grateful that you have been part of our player base and thank you for choosing and trusting us during this time.
We wish you the best in your future endeavors and remind you that if you have any further questions or concerns, you can always contact us via our live chat or email."
"For the moment, it is not possible, we are sorry!"
Quite a mess. I'll update our data team. But usually, the casino must state such information clearly in the terms first.
Thank you for letting us know 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.